single parents, deel 22

13-01-2014 19:34 3108 berichten
Hey, we moesten een nieuw deel openen.

Bij deze
ooo gelukkig bijna weekend!! Pffff, heb het wel een beetje gehad nu. Gisteren helaas de hele dag gewerkt, dus niks genieten.

We waren pas om 20.00 uur aan het eten. Vandaag ook de hele dag gewerkt, ook weer een intensief overleg gehad, bah, ben het zat!

"Gezeur" over efficiency, het schijnt dat we niet genoeg "producten" afleveren (een beslissing op bijv. een WIA aanvraag, of een Wajong aanvraag is een product). Dit is een landelijk iets. Elk jaar krijgen we een zak geld van het ministerie en daar moeten we het voor doen.

Minder geld = minder mensen, dus ook minder mensen om de klus te klaren. Elk jaar moet er voor het jaar daarop worden ingeschat hoeveel werk er zal komen, hoeveel mensen daar voor nodig zijn en aan de hand daarvan krijgen we dan budget. Dit jaar weer minder geld gekregen, dus minder mensen, maar door hoofdbestuur is wel toegezegd dat we de klus kunnen klaren. Nou, niet dus.

En dan moeten wij gaan bedenken hoe we het dus wel kunnen doen. Vooral bij de artsen ligt een probleem. Das was dus best een heftig overleg. Maatregelen die al door hogerhand zijn opgelegd zijn: zo min mogelijk overleggen (daar ben ik sowieso voor!), voorlopig geen cursussen/opleiding, verlof alleen met toestemming van manager en bij uitzondering (vakanties die al zijn toegezegd gaan wel gewoon door) en meer van dat soort dingen. En tuurlijk is er een besparing te halen door een gesprek met een klant korter te laten duren, of mensen niet meer te zien maar alles op stukken af te handelen Maar het gaat wél over mensen, wiens hele arbeidstoekomst van dat oordeel afhangt, dan mag je daar niet zomaar overheen walsen, vinden wij. bleeehhh!!!!

Wat jammer dat het in weekend weer minder weer wordt he! Wat een pech..Maar...jullie krijgen jullie pup!
Oh bah scarlet, dat gezeik op je werk is zo herkenbaar.

Ook bij ons is het bezuinigen en wel kwaliteit zien te leveren.

Echt erg he als je mensen niet naar behoren kan helpen. Ik vind dat zo frustrerend.

Vandaag ook gewerkt, maar eerst met pleegzoon naar Utrecht, naar de raad van kinderbescherming voor zijn taakstraf. Aankomende maandag heeft hij een intake gesprek bij een jongerencentrum in Leusden. Daar zou hij dan dat weekend kunnen werken en dan is hij er vanaf. (hoeft namelijk maar 14 uur).

Verder moest hij vandaag nablijven tot 16:00 maar werden wij om 15:30 gebeld dat hij naar huis gestuurd is omdat hij weer eigenwijs was. C gaat morgenochtend maar weer mee naar school, want er hangt hem een schorsing boven het hoofd. Ik hoop dat het geen schorsing wordt, want dan mist hij zijn toetsweek en mondeling examen en blijft hij alsnog zitten die jaar.

De knuppel...... Als hij nou nog een paar weken volhoudt is hij klaar voor dit schooljaar.

Net lekker de bbq aanstoken.

Verf gekocht voor het huis, dat wordt zaterdag geverfd. Een riem voor onze hond, zondagochtend gaan we haar halen, leuk, leuk.....
14 uur...da's nog te overzien...Volgens mij heeft mijn vriendin uit Amersfoort bij een jongerencentrum in Leusden gewerkt..Hoe heet het? Maar wat zonde zeg, dat ie het nou zo op het eind van het schooljaar zo bont maakt..Hoe is het gegaan vanmorgen? Heeft C. de boel nog kunnen redden? Is het bij jullie al slecht weer? Hier nog niets, al komen er wel wat meer wolken. Net een was opgehangen, dus ik hoop dat het nog even duurt. Vanmiddag even naar de kapper geweest, was het eigenlijk nog niet van plan, maar het zat niet naar mijn zin. Nu weer helemaal blij. En heerlijk weekend! Het was vanmorgen weer lekker pezen, maar gelukkig hoefde ik niet zo lang..
Ik zit nog steeds buiten. Er komt wel wat meer wind, maar nog niks geen slecht weer. We moeten straks even naar de moeder van C, die is jarig. Zo geen zin in..... Zoonlief zou morgen naar zijn vader gaan, maar er is een oefenwedstrijd met de nieuwe C selectie. Daar wil hij natuurlijk aan mee doen. Helaas voor zijn vader. Vanmiddag is hier een hoogwerker gebracht. De mannen zijn druk met de voorbereidingen zodat hier morgen de boel geschilderd kan worden. Ik ga een dagje met een vriendin naar Amsterdam, dus mijn knul moet zich alleen zien te vermaken morgen. Pleegzoon heeft vanmorgen wel weer een goed gesprek gehad op school. Vanmiddag ook 2 uur na gebleven die hij nog moest inhalen. Wanneer zal dat kwartje nu eens vallen bij hem?

Vanmorgen op de sportschool ging het mis met een medesporter. Ze ging toch door haar enkel. Kon niet meer lopen. Ik heb haar naar huis gebracht.
Oe, als die maar niet gescheurd zijn (die enkelbanden). Ik hoop dat jullie het droog houden, zowel voor het schilderen als voor jouw dagje Amsterdam! Het wordt hier nu aardig donker en de wind trekt aan..Gisteren helemaal niets trouwens, het was zwoel.

Fijn dat ie een goed gesprek heeft gehad op school, is die storm tenminste weer (even?) gaan liggen.

Logisch dat je knul mee wil doen met die wedstrijd. En zondag natuurlijk de pup, daar wil ie natuurlijk ook bij zijn.

Dit weekend geen wedstrijd voor mijn knul met zijn eigen team, maar morgen wel weer meedoen met Heren 1. Thuis, dus dat is ook voor mij gezellig, haha. Nu druk in huis..blehhh..
Hier was er vanmorgen wel regen, maar in de loop van de ochtend werd het droog, en ook geen druppel regen meer gezien. Gelukkig.

Dagje Amsterdam was erg gezellig. Lekker geshopt, gegeten, terras gezeten, kortom, het was een leuke dag.

Voorkant van het huis is klaar. Morgen de achterkant. In ieder geval boven.... Beneden kan altijd volgend weekend nog, maar nu staat die hoogwerker en ladder hier, dus boven eerst maar af maken.

Balen, mijn telefoon is overleden, en nu echt. Hij deed al een paar dagen raar, maar nu wil hij helemaal niet meer uit of aan. Wordt bloedheet en doet gewoon helemaal niks. Die jongen die hem laatst gerepareerd heeft is er dinsdag pas, pfff dat vind ik echt te lang hoor, zo lang zonder telefoon....

Maar ja, C is nu moe en niet aanspreekbaar, dus ik kan niet over die telefoon beginnen nu natuurlijk.

Zoonlief heeft met 10-2 verloren vandaag, slik....... Hij had wel gescoord trouwens, daar was hij wel weer blij mee.

Pleegzoon was wederom te laat terug van zijn moeder, pffff daar wordt ik ook moe van. Volgens mij leert hij het nooit.
Ze is er hoor, ons droppie!

Ze plast tot nu toe keurig op het gras en is na het verkenningstonnen best relaxed. De poes is aan het negeren. Die ligt op een stoel onder de eettafel en als de pup te dichtbij komt blaast ze een keer. Pleegzoon is bezig met een poster voor school, deze moet hij presenteren met zijn mondelinge examen.

Mijn knul is lekker buiten met een vriendje en C is verder met het huis schilderen. Kortom rust in de tent......
Heerlijke, die rust..houdt het vast! haha

Wat een schatje, de pup! Wat is het voor ras? Of is het een mengeling? Lijkt wel wat op een heidewachtel, of hoe heet ie..

Balen van je telefoon zeg. Hopelijk kan ie nog gerepareerd worden. Heb je nog een reserve? Fijn dat je een gezellige dag in Amsterdam hebt gehad. Jammer dat je knul verloren heeft, maar wel weer top dat ie gescoord heeft. Ik was vanmiddag ook naar het veld, mijn knul deed weer mee met Heren 1. Ik vond het koud! Viel tegen, had ik niet op gerekend. Helaas ook verloren, maar wel een mooie pot en mijn knul had een paar schitterende acties. De coach zei ook dat ie m volgend jaar graag wilde hebben en dat ie bij Heren 2 niets te zoeken had. Dat vindt ie fijn natuurlijk. Het was ook weer gezellig langs de lijn, dus een leuke midag achter de rug. Nu net gegeten, de wasmachine draait alweer en verder eigenlijk niets meer..haha.
Heel goed van je Scarlet. Het is een heidewachtel. Het beestje is helemaal op van alle indrukken en aandacht vandaag. Heeft nog niks gegeten en gedronken. Dat moet ze eigenlijk nog wel gaan doen. Ze likt wel water van onze vinger af. Ik hoop dat het alleen maar gewenning is.
Hoe is het gegaan met eten en drinken? Kan best toch, dat ze gewoon zo doodop was? Het was weer een gekkenhuis op het werk en dan zijn de vakanties nog niet eens begonnen..Nu ben ik 1 van de eersten die gaat, maar ik kijk er nu al niet naar uit om weer terug te komen..da's toch ook wel k*t. Weet dat ik dan vrijwel alleen voor sta én dat de laatste week van mijn vakantie er ook al onderbezetting was. Das dan dus het werk wat er allemaal nog ligt + de nieuwe instroom..Nou ja, ik kan niet meer dan mijn best doen hoor.

Zo is er nu een overleg "stop" (dat vindt niemand erg) maar ook een verlof stop, tenzij een goede reden (behalve de al vastgestelde vakanties). Da's wel shit. Want ik heb nog aardig wat overuren staan, die ik toch wel snel wil compenseren. En eigenlijk vind ik ook dat moet kunnen. Het is tenslotte niet zo dat ik minder produktief ben, heb eerst die uren extra gewerkt (maar dat wordt eigenlijk nooit opgemerkt of gewaardeerd). Dus ik denk dat ik het gewoon maar doe.

Zootje.
Ze eet en drinkt inmiddels gewoon hoor. Het was een kort nachtje. Om 1 uur was ze stil. Om kwart over 4 begon ze weer. Uiteindelijk liep ik om half 6 buiten met dr.

Gepoept en geplast, gegeten en gedronken, maar van slapen kwam het niet meer.

Maar goed, we klagen niet, nog steeds geen ongelukjes in huis.

Wel weer wennen die korte nachten.

Chaos op het werk dus bij jou. Balen dat je geen verlof meer op kan nemen, dat is toch vreemd.

Bij ons neemt de onrust ook weer toe. Volgende week donderdag een afspraak met mijn leidinggevende van mijn moederorganisatie.

Ik heb geen idee wat ze me kunnen bieden. Aan de andere kant heb ik ook geen idee hoe deze pilot verder gaat lopen. Maar voorlopig parkeer ik het tot na mijn vakantie.
Hoe lang loopt de pilot nog door Dolphine? Vervelend he, al die onrust op de werkvloer. Ook zoveel gemopper bij ons, bah.

Het is dat we ook nog heel veel lol met elkaar kunnen hebben, anders zou je toch gillend wegrennen zeg.

Hahaha, het is eigenlijk weer net alsof je een baby in huis hebt he! Maar top hoor, nog geen ongelukjes in huis.

Volgens mij zoeken ze bij ons op de afd bezwaar en beroep, waar mijn knul stage heeft gelopen toen hij de opleiding juridisch deed, iemand. Ik zag tenminste een vacature op een site die daar heel erg op leek, bij een overheidsinstelling. Nu zijn er natuurlijk wel meer overheidsinstellingen hier..maar toch..Helaas zoeken ze (natuurlijk) wel iemand met een afgeronde MBO opleiding juridisch medewerker, maar misschien kan het toch geen kwaad dat ie het probeert (pfff, als ie wil he..), hij heeft tenslotte door de stage een beetje ervaring met dit werk en de systemen. En de functieomschrijving zag er helemaal niet lastig of ingewikkeld uit, kan ie best vlgs mij! Alleen dat klantcontact, dat is en blijft een ding. Dat vindt ie helemaal niets, terwijl hij het harstikke goed kan. Zo jammer.

Hij heet zich al wel bij allerlei uitzendbureaus online ingeschreven, maar binnenkort ook nog even echt langs. Ook wel gesolliciteerd al, maar helaas nog niets gehoord. Voor de studiekeuze en beroepskeuzebegeleiding moeten we (moest ie samen met mij doen) een lijstje maken met voors en tegens van een aantal opties die hij heeft genoemd voor de toekomst. Het havo idee heeft ie toch weer min of meer laten varen. Is langs geweest voor een gesprek en dat was zeer ontmoedigend. Bovendien (en dat is natuurlijk waar) staat hij dan over 2 jaar weer op hetzelfde punt als nu, wat te doen op het HBO (want met havo diploma heb je tegenwoordig ook niet meer zo een baan). Omdat hij al zolang uit het "echte" schoolse werk is (wiskunde, aardrijkskunde etc.) zou het heel pittig worden voor hem, vlgs diegene waar hij het gesprek mee had. Niet dat er iets mis is met pittig, maar dan moet je wel supergemotiveerd zijn natuurlijk. Een andere optie is nu werk zoeken, geld verdienen en dan een studie in het buitenland. Dat wil hij heel graag. (wie had dat ooit kunnen denken) of toch de 21+ toets doen voor het HBO (kan nu niet meer helaas, is al te laat voor de start van het volgend schooljaar, eventueel wel in februari, als het een studie is waarbij je nog kunt instromen), proberen om in korte tijd zijn propedeuse te halen (het liefst in 1 jaar dus) en dan overstappen naar een studie die hij echt wil, maar die is aan de uni.

Pffff, hoezo ambitieus! En daar is niets mis mee natuurlijk, maar of het realistisch is??? Dat vraag ik me echt af. aan de andere kant..Proberen om dat te doen wat je graag wil is natuurlijk nooit slecht. Hij wil graag de studie American studies doen, maar dat kan hier alleen aan de universiteit. Waar je dus ook heen kunt wanneer je je HBO propedeuse hebt en dan maakt het niet uit welke opleiding je gevolgd hebt. Je ziet het, hier zijn we nog lang niet klaar mee....pfffff Die studie kun je trouwens in het buitenland wel op veel plaatsen gewoon op een college doen, jammer dat dat hier niet kan. maar ja, studeren in het buitenland is duuuuuuur, dus sowieso eerst geld verdienen.
De pilot loopt tot eind december. Het zijn weer roerige tijden.......

Maar goed, we gaan maar gewoon door en ik zie wel hoe het gaat lopen. Vandaag was weer een lange dag. Ik loop in een zaak zo vast. Meisje verblijft op een psychiatrische afdeling. Zij moet vrijdag naar huis omdat de instelling te weinig personeel heeft en ze dus die nacht dicht gaan. Moeder zit dit niet zitten want het kind heeft afgelopen weekend weer op de eerste hulp door gebracht omdat ze zichzelf dusdanig heeft gesneden dat ze 24 hechtingen moest. Pfff ik moeder natuurlijk in paniek aan de telefoon, maar bij die instelling lopen we tegen een muur op. Frustrerend omdat er ook nog een meisje van 12 rond loopt, die het snijden dus mee krijgt. Lastig, lastig dit.

Onze kleine boef gaat vandaag al een paar keer uit zichzelf de bench in. Heel goed! Ik bedacht vanmorgen ineens om er een oud shirt in te leggen zodat ze een vertrouwde geur bij zich heeft. Benieuwd hoe het vannacht gaat.

Pfff ik vind het wel een lastig verhaal rond jouw knul. Maar als dat de studie is die hij wil moet hij er mijn inziens voor gaan. Motivatie is ten slotte ook erg belangrijk.

In ieder geval hopen dat het hem lukt om een baantje te vinden.
Ja, het is en blijft enerverend met mijn knul. Nu eerst een baantje, dan de volgende stap.Ik zal al blij zijn wanneer hij een baantje heeft.

Wat vreselijk zeg, dat zo'n meisje dan 'gewoon' maar naar huis gestuurd wordt. Te gek gewoon, ze zit daar toch niet voor niets?Zou ze niet tijdelijk elders ondergebracht kunnen worden, misschien op de PAAZ? Echt erg.

Gaat goed he, met de kleine! Heeft ze ook nog nergens aan lopen knagen? (aan iets wat niet mag, bedoel ik dan he..)

Vandaag eindelijk S. weer langere tijd gezien. Pfoe, dat was best een tijd geleden. Zeer gezellig, zoals altijd

Mijn knul had geen les, maar ik heb m de deur uit gestuurd, hij is de stad in geweest. hahaha, dat voelde wel even raar..Gaat lastig worden komende weken. Voor mijn knul is de vakantie al begonnen, dus het wordt lastig om S. te zien. Om m nou elke week weg te sturen..Toevallig hebben we tegelijk vakantie, hij 12 dagen naar Alanya, ik heb dan 3 weken. Hopelijk vinden we nog ergens een gaatje..
Gisteren heeft mijn knul kennismaking op zijn nieuwe school gehad. Hij zit niet bij zijn beste vriend, maar wel bij 2 jongens van de voetbal. Hij is er blij mee.

De kleine kwam vanmorgen pas om half 7. Toen moest ze wel heel nodig plassen😀

Gisteren avond is c met pleegzoon naar het roc motorvoertuigen geweest. Daar was hij wel heel enthousiast over.

Tot zover het goede nieuws.

Mijn moeder heeft gisteren weer een tegenvallende uitslag gehad. Ze lijkt nu al resistent tegen deze medicatie. Tumor in de lever is gegroeid van 2 naar 3 cm. Tumor op de rib is gegroeid en de nloedwaarden zijn gestegen. Ook twijfelen ze aan haar nierfunctie. Daar krijgt ze maandag een echo voor, plus opstarten andere medicijnen. Is een flinke tegenvaller, aangezien ze zich wel goed voelt.
O bah Dolphine, wat een kl*te nieuws. Vooral omdat ze zich wel goed voelt, dan denk je toch dat de uitslagen dat ook wel laten zien.

bahbahbah. Ik zag hetzelfde beeld bij een ex collega van me, ook een slechte uitslag op een gegeven moment, bloedwaardes gestegen etc, waardoor hij niet weer met een nieuwe kuur mocht beginnen (loopt ook al een aantal jaren) en toch ineens weer de goede kant op gegaan. Dus geef de hoop niet op hoor!

Gelukkig wel even goed nieuws op het kinderfront, hahah, ook wat betreft jullie nieuwste aanwinst
Gelukkig vandaag weer wat goed nieuws. Echo is niet nodig, dit betekend dat de nierfunctie toch wel in orde is. Ze moet nu maandag alleen naar de oncoloog voor de nieuwe medicatie.

Vandaag een officiële bijeenkomst over radicalisering gehad. Burgemeester, wethouders, bestuurders en vo scholen. En ik zei de gek..... Ook een luxe lunch gekregen. Vanmiddag dat gesprek op die psychiatrische instelling gehad. Meisje is nu voor 1 nacht naar huis, met een veiligheidsplan, alles dicht getimmerd, hoop ik....

En nu lekker weekend. Werken pleegzoon opgehaald. Zoonlief heeft morgen afsluitweekend bij de voetbal. Ik neem pleegzoon mee om hem weg te brengen, misschien hebben ze nog een vrijwilliger nodig. Mijn knul slaapt ook daar, leuk, leuk.

Hopelijk kunnen wij een beetje bijkomen het weekend. Alhoewel die kleine hond hier natuurlijk wel rond loopt.
Dat hoop ik ook voor jullie, even bijkomen..het was weer een heftig weekje.

Fijn dat de nierfunctie van je moeder toch wel in orde blijkt te zijn.

Grr balen, mijn knul had gesolliciteerd op een functie bij Post nl, was helaas voor niet zoveel uren, maar het zou een begin zijn he..

Werd ie gelijk daarna gebeld, maar was net te laat met opnemen, voicemail ingesproken van recruiter van Post NL en dat ze het gisteren zouden terugbellen. Dus niet. Dat vind ik dan zo jammer he! Ik kan me voorstellen dat ze gewoon door zijn gegaan en iemand anders hebben gebeld, maar zeg dat dan niet. Ook geen nummer achtergelaten en mijn knul wilde er zelf niet achteraan bellen (nee, stel je voor...). Pff, balen! Nou ja, doorgaan dus maar.

Vanmiddag wedstrijd met zijn eigen team, morgen met heren 1, hij blijft wel lekker bezig.

En dan nog 2 weken, dan heb ik lekker vakantie!! Yoehoeee!!

Moet er nog geschilderd worden dit weekend bij jullie?
Er moet hier nog wel geschilderd worden, de kozijnen achter, alleen beneden en de deuren. Maar c heeft niet zo veel zin vandaag geloof ik. Het heeft hier trouwens een beetje geregend, goed excuus....

Zoonlief is al de hele dag bij de voetbal, die heeft het naar z'n zin met zijn vriendjes. Pleegzoon is coach van een Fjes team. Die moet er morgen weer om half 10 zijn.

Jammer dat je knul er dan niet achteraan wil bellen.... Dat zou pleegzoon hier dus ook niet doen. Alsof het aan komt waaien of zo hè.

Het zal wel met de leeftijd te maken hebben😁
Whaaa, werd ie toch nog vanmorgen weer gebeld door Post nl. En weer te laat he! Gisteren heeft ie zo ongeveer op zijn mobiel gezeten de hele dag, vandaag had hij er niet meer op gerekend. Weer een boodschap ingesproken, weer geen telefoonnummer achtergelaten, dat ze het nog wel een x proberen. Pfff!! Ik geloof dat ie nu wel zo ver is dat hij er maandag zelf achteraan gaat bellen.

Ze zitten waarschijnlijk er omhoog? Het ging om een baantje als postvoorbereider, op dinsdag, donderdag en zaterdag een paar uur, van 7 tot 11. Niet veel, hij wil het liefst fulltime natuurlijk en die zaterdag is na de zomerstop natuurlijk weer een probleem. Maar goed, eerst maar eens afwachten wat ze te zeggen hebben (mocht ie ze ooit nog spreken!) De wedstrijd was drama. Het begon goed maar op een gegeven moment ging echt alles fout en werd het een zootje. Wel weer gezellig langs de lijn, dat dan weer wel..

Maf eigenlijk, dat ik nog elke week ga kijken..Maar mijn knul vind het nog steeds leuk, ik vind het spelletje natuurlijk erg gaaf en het is supergezellig. Dus ik blijf het gewoon lekker doen. De scheids was 1 van het herenteam en da's toch zon leuke gast..Knappe gozer, heb ik volgens mij wel eerder gezegd, whoehaha, veuls te jong, 25 is ie nu (toen hij nog junior was lagen wij als moeder al in katzwijm als hij scheidste bij onze jochies), morgen kan ik hem weer in actie zien.

Verder vond ik naarmate de middag vorderde behoorlijk het koud worden zeg..zit nu dan ook met een dikke capuchontrui op de ban, lekker. Snel weer zijn sportkleren wassen, zit onder de grevel, want moet morgen weer schoon en droog zijn natuurlijk.

Gelukkig kan C. morgen ook nog schilderen..:)
Nou, ook vandaag niet geschilderd hoor. Nu kon dat vandaag ook niet, elke keer buien hier.

Zoonlief heeft het 4x4 weekend afgesloten met een derde plaats. En dat ondanks een nachtje doorhalen. Ik geloof dat de heren om half 5 gingen slapen. Nou ja, hij heeft het naar z'n zin gehad.

Pleegzoon ook, ook zijn team is 3e geworden.

Wij zijn vanmiddag even naar mijn vader geweest, de jongens wilden niet mee. Zoonlief is natuurlijk gesloopt.

Weekend pleegzoon is net opgehaald en als het goed is komt die andere zo terug.
Ja, wat een pokkeweer he..Hier was de honkbal afgelast, jammer.

Top van je mannen, beide 3e gewonnen en wat zal je vent moe zijn..Ik zag dat de temperatuur eind van de week goed moet gaan worden..pff, het zal toch eeeens zomer worden? Het liefst wanneer ik vakantie heb, hahaha, maar eerder mag ook hoor...
Haha Scarlet, dat snap ik, ik wil ook wel graag mooi weer in mijn vakantie.

We zijn druk op zoek naar opvang voor ons puppie tijdens de vakantie. C had bedacht dat ze wel naar zijn oom en tante zou kunnen, maar helaas, die zien het niet zitten aangezien ze nog een andere hond te logeren krijgen. Mijn ouders zijn er ook niet, die zijn dezelfde periode als wij weg, nu dus nog even verder zoeken.

Vandaag weer druk met die zaak van dat meisje, pffff ik ben zo moe. Ben het echt een beetje zat aan het worden.
Hoe is het eigenlijk gegaan, afgelopen weekend, met dat meisje? Geen rare/nare dingen gebeurd?

Pfoe ja, dat komt er dan ook bij kijken he, dat je, wanneer je weg wilt gaan, opvang moet regelen voor de hond. Jammer dat ze niet bij de oom en tante van C. terecht kunnen. Mijn knul heeft vanmorgen toch zelf Post nl gebeld. Helaas vonden zij de periode waarin hij beschikbaar zou zijn te kort. Tja, die zaterdag gooit roet in het eten. Wanneer de zomerstop voorbij is heeft hij weer wedstrijden op zaterdag. Hij heeft ook nog gesolliciteerd op een ander baantje bij post nl, daar helaas nog niets op gehoord. Nou ja, vooral blijven kijken en zoeken dus.
Helaas is het niet goed gegaan met dat meisje. Vrijdags thuis wel, maar haar zusje was er niet, die was bij opa en oma. Het meisje is uiteindelijk zondag ook onverwacht naar huis gegaan, moeder en groep wisten van niks. Ze heeft bij haar opa en oma 2 flessen drank gestolen en die terug in de instelling leeg gedronken. Ze is bewusteloos geraakt en moeder mocht weer op komen draven. Een en al ellende daar en nog steeds zijn ze er niet van overtuigd dat ze echt niet naar huis kan.

Balen zeg voor je knul? Zijn er nog andere opties, waarbij hij geen zaterdagen hoeft? Hij is misschien ook wel een beetje laat, alle eind examen kandidaten zijn natuurlijk ook vrij nu en op zoek naar werk.

Duimen maar weer voor hem.

Morgen moet de pup naar de dierenarts voor controle en inenting, s avonds voor het eerst naar cursus met haar.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven