single parents, deel 22

13-01-2014 19:34 3108 berichten
Hey, we moesten een nieuw deel openen.

Bij deze
Ik ben hier Scarlet, maar ik voel me nog steeds niet lekker!
He bah, beterschap!
Nou moe zeg...Wat een teleurstelling toch voor Sven..Echt heeel jammer dat ie geen revanche heeft kunnen nemen op de ellende van de vorige spelen. Sneu voor m! Wel hartstikke goed van Bergsma natuurlijk. Maar toch..ik had het Sven echt heel erg gegund.

Hoe is het vandaag Dolphine? Misschien moet je es goed uitzieken?
Jammer van Sven he..... Ik had het hem zo gegunt, maar ja het is helaas niet anders.

Ik wordt een beetje moe van het uitzieken, ben er al sinds vorige week donderdag zoet mee.

Doe wel wat voor het werk, maar werk lang niet voluit hoor.

En zoonlief heeft vakantie, dus ook thuis kom je niet echt aan rust en uitzieken toe.



Vandaag gaat het toch ook weer niet lekker. Ik heb vanmorgen 2 crackers op en vanavond wat bloemkool. Maar de darmen kunnen het nog niet zo goed hebben.



Maar ik hobbel maar een beetje door. Hoop dat ik snel een beetje opknap.
He vervelend, dat het zo lang duurt allemaal. Ik hoop voor je dat het snel weer de goede kant op gaat. Ik hoor het wel meer, dat mensen last hebben van de darmen (o.a.). En bij jullie ook vakantie natuurlijk, jammer eigenlijk (voor je rust dan he!) Lekker schaatsen gekeken net, dat ging weer super he. Ik vind het nog steeds erg jammer voor Sven, ik hoop dat het met de ploegenachtervolging in elk geval wel gaat lukken (al zal dat voor hem natuurlijk lang niet hetzelfde zijn). Het is weer onrustig op het werk, toch weer gesproken over samenvoeging met een andere club, iets wat wij helemaal niet willen en dus persé willen zien te voorkomen. Hopelijk lukt het ons de managers te overtuigen dat het ook op een andere manier kan. Samenvoeging zou oa betekenen dat wij een heel stuk van de rest van het team zitten, zoals bijv. de artsen, wat helemaal niet praktisch is en je veel tijd kwijt zou zijn met het heen en weer sjouwen om te overleggen. Samenvoegen zou ook betekenen dat de hele administratie op 1 plek zit en dat is natuurlijk iets wat de heren managers wel zien zitten (makkelijker in de hand te houden), het zal dus nog een zware dobber worden. bah. onrust.

Morgen weer een overleg met het projectteam, da's al het 3e overleg van deze week. En de rest van het werk gaat natuurlijk ondertussen ook gewoon door..
Ik heb vandaag wel een hele dag rustig op de bank kunnen liggen. C is met zoonlief en een vriendje naar het zwembad gegaan. Ik heb alleen 3 wassen weg gewerkt, en verder helemaal niks gedaan. Heb ook weer wat gegeten vandaag, krijg weer wat meer trek, dat is een goed teken. Nog wel hoofdpijn, maar verder een redelijke dag. Benieuwd hoe het morgen gaat. Dan moet ik de hele dag met een knul op stap naar zijn biologische moeder, die hij al 14 jaar niet gezien heeft. Helaas woont zij helemaal in Drachten. Dat is een flinke rit dus.



He bah, onrust op het werk is nooit fijn. Ik help je het hopen, hoewel ik de managers ook wel begrijp. Zo zijn wij ook onze eigen administratie kwijt geraakt, omdat zij allemaal op 1 lokatie moesten. Uiteindelijk zijn we er aan gewend en doen we veel telefonisch en via de mail, maar even binnen lopen is er niet meer bij, dus veel onpersoonlijker.



Dinsdagochtend kan ik mijn telefoon omruilen en mijn laptop. Ik kan nog steeds niet inloggen op de app portal, dus er is iets niet goed geinstaleerd. Krijg nu een andere en dan moet het hoop ik goed komen.



Voordeel van nu ziek zijn is dat ik wel bijna alles van de spelen heb kunnen volgen. Vandaag toch ook weer goed van de dames.

Tja die Sven... Ik snap alle kritiek die nu losbarst niet zo goed. Ik heb zo veel respect voor deze sportman.
Dit was een lange dag. Even naar Drachten op en neer. Maar ja, was voor een goed doel. We hebben in Zwolle nog bij de Mac gegeten Scarlet.

Verder kennis gemaakt met de moeder van die knul en ze daarna een paar uurtjes alleen gelaten. Ik ben Drachten in geweest. Is nog best een redelijke binnenstad moet ik zeggen.

Morgen mag ik weer taxichauffeur spelen. Die vrouw in het revalidatiecentrum mag een paar uurtjes naar huis en ze hebben mij gevraagd of ik dat wil begeleiden. Dus dat gaan we ook maar weer doen.

En zo blijf je bezig he.
Hahaha, ik zag je berichtje al op fb. Bij welke ben je geweest? Die in de binnenstad of die vlak bij het PEC stadion? Is idd wel een pokkeend zeg, Drachten. Zal wel spannend geweest zijn voor die knul, alles goed gegaan? Fijn dat die vrouw in het rev. centrum even naar huis mag, maar jij bent er weer druk mee zeg..

Ik snap het ook niet hoor, dat commentaar op Sven..Op het werk zei iemand ook al dat ze m een slechte verliezer vond, vind ik helemaal niet. Hij wil gewoon het hoogste bereiken en wanneer dat dan niet lukt mag hij daar toch gewoon van balen? Zoveel als hij er voor doet en laat en hij is voor mij sowieso nog steeds de beste lange afstandschaatser, alleen op het moment van de 10 km kwam het er even niet uit. Morgen wordt het weer een leuke dag voor tv, met shorttrack en de ploegenachtervolgingen. Ik hoop op een beetje gunstige tijden, zodat ik nog iets kan zien.
En hij was de 1e die Bergsma feliciteerde met de winst. Dus hoezo slechte verliezer?

Alles is goed gegaan ja, leuk om weer eens zo'n dagje met een knul op stap te zijn. Dat mis ik wel in mijn huidige werk.

We zijn bij de Mac bij het stadion en vlak bij de snelweg geweest.
Hier is de ziekenboeg nog niet voorbij. Nu is zoonlief aan de beurt. En flink aan de beurt met buikgriep, koorts en hoofdpijn. Het arme kind. Hij taalde ook niet naar de PlayStation vandaag. Zijn vader wil toch dat hij dit weekend komt, terwijl mijn knul helemaal niet wil. Maar hij wordt toch gewoon opgehaald morgenochtend.

Hij slaapt nu, in ons bed. Hij wil alleen maar om mij heen hangen dus C is verbannen naar de bank voor deze nacht en ik kruip zo naast het kereltje. Zal me voorbereiden op een kort nachtje.



Vanmiddag wel leuk geweest met die vrouw die wel 2 hele uren naar huis mocht. Alle 4 de kinderen waren thuis en dat was erg mooi om te zien. Moeder heeft het ook goed vol gehouden. Nu hopen dat ze vaker naar huis mag. En dan gewoon voor een weekend ofzo.



Ik zit de voice kids te kijken, maar wat zijn die kinderen goed zeg!
Och, arm ventje. En wat sneu dan eigenlijk, dat hij perse morgen naar zijn vader moet? Ik kan me voorstellen dat je dat gewoon het liefst lekker thuis wil zijn, je hebt dan toch ook helemaal geen zin om in die auto te zitten etc. Ben benieuwd hoe hij is wanneer hij zondag weer thuis komt. Hoe was je nacht?

Gisteren rennen en vliegen, maar toch nog op tijd voor schaatsen, pfoee! Mijn knul was jarig, maar dat vieren we niet meer uitgebreid. Hij taalt er niet zo naar, al die visitie en een feestnummer is ie sowieso niet he..haha. Hij wilde graag een Playstation 3 (nu heeft ie geloof ik echt elke console die er is..oh nee, geen ps 4..), gelukkig 2e hands en die hebben we samen betaald. L. zou vandaag of morgen komen, ben benieuwd of hij daar nog iets van krijgt. 20 alweer...aarghh!! Soms maak ik me wel een beetje zorgen om mijn knul hoor, ik bedoel, het lijkt wel alsof ie zijn leven prima vindt en gelukkig is enz., dat zegt hij ook wanneer we het er wel eens over hebben, maar soms vraag ik me dan ook wel es af of hij zijn leven niet saai vindt. Hij gaat nooit eens lekker uit, of leuke dingen doen met vrienden. Ja, een poosje terug naar die gamebeurs. Tja, dat is zijn ding natuurlijk helemaal en hij houdt niet van feestjes, uitgaan, concert oid. En sporten natuurlijk, gelukkig. Maar toch..Hij heeft wel een aantal online vrienden waarmee hij gamet en daarmee heeft ie dan ook de grootste lol, maar ik denk dan toch mis je zoiets dan niet gewoon dagelijks? Iemand waarmee je het over van alles kan hebben, want met mij deelt ie natuurlijk ook niet alles.

Tsja, dit zijn dan weer typisch van die dingetjes waar je dan weer extra bij stil staat op zo'n verjaardag..We hebben het samen natuurlijk wel gezellig gemaakt, lekker gegeten en taart etc.

Het voordeel van hoe hij is is natuurlijk weer wel dat ik me nooit hoef af te vragen waar ie uithangt, wat ie doet, of ie met verkeerde gasten omgaat..Nou ja, soms vind ik het best moeilijk en gun hem zoveel meer, maar zelf lijkt hij het prima te vinden, dus dan moet ik het ook proberen los te laten.

Haha, wat een hersenspinsels op de vroege zaterdag...
morgen naar zijn vader moet is vandaag natuurlijk!

(jouw ventje)
De nacht was onrustig. Toch lijkt de koorts vandaag wat gezakt bij hem. Na een paracetamol kreeg hij wat praatjes. Hij leek het vanmorgen wel oké te vinden om mee te gaan.



Gefeliciteerd met je knul. 20 al weer zeg.

Ik snap je zorgen om je knul wel hoor. Het hoort toch een beetje bij zijn leeftijd om uit te gaan en met vrienden af te spreken.

Aan de andere kant, zolang hij niet helemaal isoleert en het zelf prima vindt..... Het is tenslotte zijn leven. Heeft hij het wel eens over vriendinnetjes enzo? En ook vrienden in het normale leven, of alleen online? Hij kan het natuurlijk ook prima vinden omdat hij niet anders weet? Lastig dillema hoor. Een kind dat van alles uitvreet is niet fijn, maar een kind dat niks doet eigenlijk ook niet. Het is ook nooit goed he.



Ik ga zo even boodschappen doen. Vanmiddag naar een kinderverjaardag, maar wil eigenlijk ook schaatsen kijken......
Hopelijk is het goed gegaan met je ventje en krijg je m niet doodziek thuis. Is het nog gelukt om schaatsen te kijken? Het was weer geweldig he! Erg mooi om te zien ook, die ploegenachtervolging. En nu zitten de spelen er alweer bijna op. Jammer hoor. Kunnen we ons gaan opmaken voor het WK!

Wat een prachtig weertje is het he, heerlijk, krijg er een lente gevoel van. Het zou fijn zijn als het komend weekend ook zulk weer is zeg, met carnaval.

Mijn knul heeft het nooit over vriendinnetjes oid. Hij gaat er gewoon mee om op school, zie ook wel es wat op fb als ik stiekem gluur, maar niets "bijzonders". Vorig jaar dacht ik dat het de goede kant op ging toen hij met een stel naar die beurs ging, maar ja, toen ging hij weer van school wisselen..pfff! Hij is natuurlijk sowieso erg "kat uit de boom kijkerig", dus misschien nog wennen aan de lui die nu in zijn klas zitten. Hij is nog lang bevriend geweest met een jongen van de basisschool, maar dat is helaas minder geworden toen die knul een vriendinnetje kreeg. tsja, zo gaat dat he..Nu is hij wel veel aan het what's appen waar hij soms wat geheimzinnig over doet, dus who knows..:)

Ach, niet iedereen is natuurlijk hetzelfde en ik heb een collega die een zoon heeft, zelfde leeftijd, die precies zo is en ook zij maakt zich wel eens zorgen. (misschien moeten ze elkaar es ontmoeten..haha). Ik heb niet de indruk dat hij ongelukkig is en dat is toch eigenlijk het belangrijkst.

Nog iets leuks gedaan gisteren? Hoe is het nu tussen jou en C.?
Gisteren een verjaardag gehad van de kleine van mijn vriendin. Vanmorgen verjaardag van de kleine van mijn andere vriendin, daarna door naar ajax en zoonlief ophalen. Hij heeft al weer iets meer praatjes. Alleen eet hij nog niet echt veel, maar ja dat zal vanzelf wel komen.

Morgen maar even kijken hoe het met hem is en of hij naar school kan.

Gisteren op een klein telefoonscherm het schaatsen kunnen kijken, in ieder geval de dames en heren finale. We waren natuurlijk wel op die verjaardag, maar ik wilde even kijken.

Vandaag ook eindelijk weer eens een goede wedstrijd gezien, ajax ook eindelijk weer eens ruim gewonnen.

Ach Scarlet, het komt vast goed met die knul van je.
Zoonlief is nog even een dagje thuis gebleven vandaag. Die is afgelopen nacht zo aan het spoken geweest. Hij had oorpijn en kon daardoor niet slapen. Zo zielig het knulletje.

Mijn afspraken van vanmorgen waren afgezegd en C heeft vakantie. Wij konden dus rustig aan beginnen vandaag.

Vanmiddag wel 3 afspraken gehad trouwens.

Zoonlief heeft vandaag aardig wat babbels en wil morgen naar school. Dat is een goed teken!



Ben jij nog aan de shakes Scarlet? Ik ben nu inmiddels 3 kilo kwijt. Gaat dus gestaag hier, maar er gaat in ieder geval wat af. Ben ik natuurlijk ook wel ziek geweest, en weinig gegeten daardoor.



Tussen C en mij is het momenteel rustig. Zaterdagavond wel knallende ruzie gehad, dan heb ik het gevoel dat hij de essentie van het probleem niet begrijpt, als hij zich in het nauw gedreven voelt gaat hij om zich geen slaan en krijg ik allerlei verwijten, die in dit geval niet aan de orde zijn. Ik hoop echt dat hij ooit gaat snappen waar het nu eigenlijk om draait in het leven en in een relatie. Maar misschien wil ik ook wel te veel.....
Pfff, lastig is dat toch soms, wanneer iemand zo anders reageert op dingen dan wij hopen/verwachten. Nu zijn mannen natuurlijk sowieso altijd al wat langzamer dan wij vrouwen met dit soort dingen en wellicht is het met C. nog een tikje lastiger, omdat hij zo lang thuis heeft gewoond..? Ook dat komt vast goed!

Ach wat sneu je ventje, oorpijn is iets vreselijks (al heb ik het gelukkig zelden gehad), maar gelukkig lijkt het nu de goede kant op te gaan. Nu is het hier vakantie en mijn knul neemt het er dan ook weer lekker van. De bofferd, haha.

Ik ben nog wel aan de shakes maar ik vind het weer moeilijk worden hoor. Wanneer ik dan weer langere tijd die dingen zoals pasta en brood niet gehad heb ga ik dat toch echt missen hoor.

En voor mijn gevoel gaat het dan ook weer te langzaam (maar dat komt wrs ook omdat ik natuurlijk wel wat meer kwijt moet raken dan een kilootje of 5..schiet voor mijn gevoel dan niet op, terwijl ik toch al 6,6 kilo kwijt was), waardoor de motivatie dan weer snel verdwijnt. De laatste week, die ik toch heel braaf heb gedaan, was ik maar iets van 0,5 kilo afgevallen. Pfff, dat gaat dan eindeloos duren. En ook al weet ik dat ik juist dan gewoon moet doorgaan, dat is dan zoooo moeilijk..afgelopen weekend was natuurlijk helemaal waardeloos, toch taart gehad en fout gegeten. Ik wil het wel weer oppakken hoor, maar ja, met carnaval is het ook geen doen, ik wil (natuurlijk) gewoon kunnen drinken en een snelle hap in de stad enzo..AARGHH, zo gaat het altijd bij mij he...Voor ik het weet zitten die kilo's er weer aan en ben ik weer terug bij af. ZONDE! Dus ga toch maar deze week nog even streng zijn voor mezelf. zucht. haha.
Misschien moet je iets minder streng voor jezelf zijn? Ik eet 's avonds gewoon wat de pot schaft en soms eet ik tussen de middag gewoon brood, anders is het niet vol te houden joh. En dan vliegen de kilo's er volgens mij zo weer aan als je weer normaal gaat eten.

Dus je valt dan misschien iets minder snel af, maar hopelijk wel blijvend. En 6,6 kilo is al best veel zeg. You go girl.



Ik vanmorgen een nieuwe smartphone van het werk gehad, een nokia lumia. ook en nieuwe laptop, een mooie kleine. Fijn, ik ben er blij mee en alles werkt zoals het hoort. OOk thuis werken kan ik nu.



Verder een klote dag op het werk. tot 2x toe voor een dichte der gestaan, waarbij het 1e gezin mij daar de schuld van geeft, want ze waren gewoon thuis. Maar er werd niet open gedaan, ik heb meerdere keren gebeld, voor het raam gestaan en ik zag ook niemand, dus ben gegaan. Dat nemen ze me kwalijk, want ik had moeten kloppen en bellen.....

Het 2e gezin was alleen de oudst zoon thuis. Die moeder belde daarna zelf om excuses te maken. Dat heb ik toch liever.....



Mijn knul is morgen al weer vrij van school vanwege een studiedag. Dus er logeert een vriendje hier en dan gaan ze morgen samen naar dat vriendje om te spelen. Ook goed.
Hoera, het grootste deel van mijn carnavalsoutfit geshopt.

Heb alleen via internet nog een soort soulbroek besteld (met van die wijde pijpen met stroken vanaf de knie). Ik weet alleen niet of ik die aandoe, daar zitten nl geen zakken in en ik moet toch mijn geld, mobiel en sleutels kwijt..Ergens moet ik nog zo'n heuptasje hebben liggen, dat zou ook nog kunnen. Het wordt dus een soort van hippie outfit, met een vrij lang tuniek met van die wijde mouwen, (nogal bont, met knalroze, knalgroen, zwart, knalgeel), daar hoort een hoofdband bij, zonnebril met groene hartvormige glazen, knalroze boa en knalroze vingerloze handschoenen. De tuniek is lekker wijd, daar kunnen makkelijk een paar shirts onder (omdat we ook veel buiten zullen zijn). Haaa leuk!

En nu maar hopen dat het een beetje droog blijft zeg..dat zou echt een domper zijn anders!

Vandaag is er weer een vervolgoverleg geweest over de "fijne" plannen van het management. Daar was niet iedereen bij, meer een soort afvaardiging. De onrust is dus nog lang niet voorbij, want waarschijnlijk zal het weer net zo zijn als de vorige x, dat er eerst vrijwilligers worden gevraagd en wanneer die er niet zijn, zullen er mensen worden aangewezen. pff, houden ze dan nooit op met ons te "jennen"..zo voelt het een beetje he...alle anderen van het team worden met rust gelaten, de enigen die steeds moeten veranderen en aanpassen zijn wij.
hé gekruist!

Zou kunnen hoor, dat dit te streng is..Maar ik heb van die eiwitshakes he, daar "hoort" dan een koolhydraatarm dieet bij en da's dus geen brood, pasta, aardappelen etc. Maar ik denk dat ik wanneer deze bus op is ook overschakel op de weight care, dan mag je tenminste van alles eten, ook fruit. Mooie phone zeg van het werk en nieuwe laptop, fijn dat alles nu werkt zoals het hoort.
En wat gaat er dan gebeuren als je wel weer koolhydraten gaat eten? Of moet je dit je leven lang volhouden?

Ik ben toch meer van alles blijven eten, maar met mate. Je valt dan minder snel af, dat wel.

Wat is wijsheid he, de meningen zijn hier niet voor niks zo over verdeeld.



Ik ben vanmorgen weer wezen sporten, maar dat viel tegen zeg. Kracht en conditie zijn achteruit gehold. Dat had ik niet verwacht, zo veel impact. Hoop dat het snel weer een beetje opbouwd.



Mijn knul is lekker met zijn vriendjes spelen, fijn zo'n studiedag tussendoor en dan is het ook nog eens zulk mooi weer.

Met carnaval wordt het een stuk kouder trouwens he.

Klinkt leuk je outfit, wel een fotootje straks he....
Wanneer ik zou willen stoppen met dit dieet is het de bedoeling dat je dan langzaam weer koolhydraten gaat toevoegen, zodat je lichaam er aan gaat wennen. Vind ik ook eigenlijk best ingewikkeld.

Ach, het beste is natuurlijk gewoon om minder te eten en ik weet dat het bij mij vooral de tussendoortjes zijn. Ik hoop toch echt es zoveel discipline te hebben dat ik die gewoon kan laten staan.

Wat gaat dat dan snel he, zoveel krachtsverlies. Moet je eigenlijk een beetje extra trainen, hihi.

Heeeerlijk weer vandaag ja! Ik hoorde net dat het de nacht van zaterdag op zondag ook erg koud wordt, brrrr. Dit zou echt perfect weer zijn, eigenlijk is het net iets te vroeg.
Hey dat is gek, ik had vanmiddag een heel stuk getypt en zie het niet geplaatst.

Nog maar een keer dan.

Klinkt gaaf je carnavals outfit. Het wordt ook kouder dat weekend he. Dus niet zo'n slecht idee om wat extra's aan te trekken.

Vandaag was zoonlief vrij vanwege een studiedag op school. Is weer een makkie voor hem deze week dus.

Ik heb morgen een hele dag training om om te leren gaan met ons nieuwe werkomgeving op de pc. Zo geen zin in.....

Vanmorgen ben ik wezen sporten, Maar dat viel erg tegen. 2 weken ziekte hebben er conditioneel en op kracht ingehakt. Ik had niet verwacht dat ik dat zo zou merken.
En nu is het opeens wel geplaatst..... Of forum doet raar, of ik ben gek geworden. ( nu is daar niet zo heel veel voor nodig, Hihi)
Wat een dag vandaag zeg.....

Tot 2 uur vanmiddag training gehad om te leren werken met office 365, en on THE move. Dat was fijn, maar ook lang.

Ondertussen ging het gewone werk ook gewoon door. Nog steeds die moeder waar ik dinsdag aan de deur heb gestaan. Ik heb daar morgen weer een afspraak, maar ze verwijt mij onverantwoordelijkheid, omdat ik na meerdere keren aanbellen ben weggegaan. Daarnaast is er daardoor nu een crisis daar en dat is mijn schuld schrijft ze letterlijk in de mail. Ik heb deze mail doorgestuurd naar mijn leidinggevenden en voel er eigenlijk weinig voor om daar morgen op gesprek te gaan. Helaas heb ik nog geen antwoord van hen.

Dat wordt waarschijnlijk een onrustig nachtje.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven