single parents, deel 22

13-01-2014 19:34 3108 berichten
Hey, we moesten een nieuw deel openen.

Bij deze
Het gaat lekker weer worden he! Ooooo, wat ben ik daar aan toe (wie niet...)!

Gefeliciteerd met je nieuwe droger!

Vandaag afscheid genomen van één van de managers, van mijn vorige, jeweetwel, de man die mijn favoriete manager opvolgde die naar Groningen vertrok. Weet je nog wat een moeite ik in het begin met hem had? Nu is hij van de 3 managers die we hebben de meest menselijke..echt jammer. De nieuwe manager begint volgende week, geen idee hoe hij is. Hij is dan wel niet mijn directe manager, met zijn drieëen bepalen ze toch de koers die wij als kantoor gaan varen. Morgen begint er ook een nieuwe arts, met een zeer exotische naam. Eindelijk weer eens een man! hahaha, ook benieuwd hoe hij zal zijn. Als ik m morgen al zie, omdat ik maar een halve dag werk. Ja, zo'n huiswerkinstituut is helemaal duur he. Ach, wanneer het helpt is het het geld van die bijles natuurlijk ook dubbel en dwars waard. Ze zijn bij ons bezig om de vloerbedekking te vervangen op kantoor. Wat een chaos. Dat doen ze gewoon onder werktijd en ik ben bang dat wij heel binnenkort aan de beurt zijn. Dat betekent dus alles uit de kamer, ergens een werkplek zoeken en verder verhuist alles naar elk mogelijk leeg plekje wat er is, wat dus overal kan zijn. oooo, ik wilde dat het al voorbij was..

Gelukkig hoeven we niet de kasten leeg te halen, worden met inhoud en al verplaatst. Maar waarom ze dit nou niet gelijk hebben gepland met de verhuizing die wij pas achter de rug hebben...tja..waarom praktisch als het ook moeilijk kan he...pfffff
Wat een gedoe altijd weer he. Ik ben vanmiddag ook maar weer naar huis gegaan, omdat het me te druk was op kantoor. Soms is het echt ellende in dat kippenhok, als dan de bieb ook nog open is. Dan kan je dus echt nergens anders zitten.

We zouden er een lokatie bij krijgen, maar dat is nu ook weer onduidelijk omdat er ook een basisschool in die lokatie wil die wij op het oog hebben.

Morgenochtend nog 2 afspraken, en daarna hopen dat ik er nog aan toe kom om wat in huis en de boodschappen te doen.
We gaan een lekker weekend tegemoet! In elk geval qua weer. Ook qua leuke dingen trouwens. Mijn knul heeft morgen die wedstrijd in Haarlem, die is vast s avonds pas laat weer terug. Ik heb dus die verjaardag en de danceparty, leukleuk.

Heb je nog iets in huis kunnen doen? Dat moet ik morgen echt doen, helaas. Ik ben benieuwd of het morgen al zo lekker is uit de wind dat je buiten zou kunnen zitten. Zou lekker zijn!
Ik heb vandaag al even buiten gezeten. In de achtertuin, uit de wind, in de zon. Ik heb vandaag alleen de bedden verschoont ( en buiten opgehangen) en boodschappen gedaan. Het werk duurde toch langer dan gepland en toen ik net ff zat belde mijn knul dat hij bij de kapper zat en of ik even wilde komen betalen????. Nu zit ik op hem te wachten, want hij is weer naar de teenage dance.

Pleegzoon ligt al op bed, die moet er morgen weer vroeg uit om te werken.

Hij is vandaag ook weer naar school geweest voor toetsen. Maandag en dinsdag ook weer.

Morgen heeft mijn knul om 10:30 een uitwedstrijd. Daarna gaat hij met z'n vader mee. De vorige keer is niet doorgegaan, toen belde z'n vader af vanwege gezondheidsproblemen opa.

Als het goed is gaat C morgen poetsen, als ik met zoonlief naar de voetbal ben, zodat we daarna samen weekend hebben.

Vanmorgen trouwens een heerlijke training gehad.
Eerste dag van het weekend is voorbij gevlogen. Eerst naar de. Voetbal. Wederom met 0-1 gewonnen. Toen ik thuis kwam was C net klaar met poetsen en pleegzoon net thuis van t werk. Vanmiddag dachten we naar de lentemarkt te gaan een dorp verder op, maar dat viel tegen, waren maar een paar kraampjes. Aangezien pleegzoon en zwembroek moet hebben voor zijn meeloopdag bij de veva aankomende week, zijn we nog maar even hier de binnenstad in gegaan. Het weer viel toch tegen vandaag he? Ik hoop dat het morgen wat zonniger is.
Het weer viel hartstikke tegen vond ik..jammer hoor. Hier echt geen zon gezien. En ik ben heel benieuwd voor vandaag. Vooralsnog ziet het er nog niet goed uit..boehoe..Heerlijk zeg, dat C. het huis klaar had terwijl jij bij de voetbal was. Goeie afspraak over gemaakt!

Die knul van je is er ook wel een...jou bellen om te komen betalen, hahahaha! Maar ja, toch wel uit zichzelf naar de kapper gegaan, of niet? Mijn knul had gisteren die wedstrijd in Haarlem. Pfff ingemaakt zijn ze, verloren met 25-1 en op een gegeven moment gewoon gestopt (mercy rule, wanneer op een gegeven moment een voorsprong meer dan 10 punten bedraagt). Maar hij heeft het wel heel leuk gevonden. Het was ook echt meer voor de fun, ze hadden 20 man mee, ook van andere teams en er werd flink doorgewisseld, dus het eigenlijke team heeft maar eventjes samen gespeeld. Al zijn ledematen hebben het ook goed gehouden (ook doordat hij niet zo lang gespeeld heeft natuurlijk) dus dat is mooi.Volgende week begint de competitie echt, met zaterdag een thuiswedstrijd en zondag uit naar Loosdrecht, waar de wedstrijd al om 10.00 uur begint. Moeten ze dus erg vroeg hier al weg. Met de heren moet ie echt veel ver weg, veel richting westen en midden. Ben heel benieuwd hoeveel hij daar over zal gaan mopperen, hahaha.

Is er al zon?? hier nog niks...

Ik had m iets te vroeg gepost, sukkel.

Gisteren erg gezellige avond gehad. De verjaardag was zo leuk dat we maar een uurtje naar die dance party zijn geweest. Het was de 1ex dat ik in het huis van die vriendin kwam (is 1 van het clubje van de middelbare school), ze heeft een appartement, zo gaaf! Heel ruim, heel modern. Een grote vierkante woonkamer met open keuken, met een superheerlijke hoekbank, heel diep, die los in de ruimte kan staan (en dan nog heel veel space hebben). Sta tafels, gezellige mensen, leuke muziek. Lekker gek doen met de meiden, heerlijk. Dance party was ook gezellig druk, leuke muziek, maar mijn vriendin was wel een beetje op, had de hele dag gewerkt (zij werkt bij V&D, nou ja, nu voor de curatoren) en het is een gekkenhuis de laatste weken, dus om half 3 ofzo was ik weer thuis. Maar zeer geslaagd.
Klinkt idd als een topavond Scarlet, leuk hoor.

Ik had ook een gezellige avond met m'n vriendin bij de bios. Film rokjesdag, lekker ongecompliceerd, met een wijntje en een kaasplankje. Dit is een vrij luxe bios zonder pauze, je drukt dan op een knop om te bestellen en dat wordt dan bij je gebracht.

Voor mijn knul worden het spannende weken. Woensdag een bekerwedstrijd. Bij winst gaan ze dan door naar de kwartfinale. Zaterdag moet hij tegen de nr 2 in de competitie. Dus bij winst staan ze dan 5 punten los van hun. Al hebben hun 2 wedstrijden minder gespeeld. Is dus nog spannend.
heerlijk zo'n bios. Lekker luxe! Het kan dus nog alle kanten op met de voetbal van je knul..spannend hoor.

Veel plezier straks bij ajax he!! Ze zullen helaas (hahaha) wel winnen, denk ik..Of ging je niet naar de wedstrijd? Ja toch?
Nou gefeliciteerd he! Ik vond het op tv trouwens al enorm indrukwekkend allemaal, dat zal in het stadion nog wel veel erger geweest zijn? En ook nog heerlijk weer erbij, perfect eigenlijk.

Helaas werd het hier gisteren pas aan het eind van de dag mooi, toen was de zon al weg bij mij. Jammer hoor. En naar het eind van de week toe wordt het gewoon weer hartstikke koud he! bahbahbah.

Ik heb toch weer Ymea gekocht vandaag. Heb weer veel last van opvliegers en slaap er gewoon echt slecht van. Hopelijk helpt het.

Balen hoor, het was echt helemaal weg, maar dus toch weer terug.
Het was zeer indrukwekkend gisteren. We zaten natuurlijk onder het grote doek wat werd uitgerold, ter hoogte van de knieën van Cruyff zeg maar. Toch was de ambiance er niet minder om zeg. Kippenvel!

Net weer wezen trainen. Ik was net van m'n spierpijn af, kon gisteren m'n armen niet meer optillen, dus zal morgen wel weer drama zijn.
Vandaag voel het weer ook weer tegen he. Maar voor de tijd van het jaar is het normaal. Wij willen gewoon weer te snel mooi weer. Nog even geduld voor het voorjaar wordt.

Hoe ging het slapen vannacht? Ik slaap momenteel wel oké. Pleegzoon moet deze week een aantal keer naar school, maar opstaan blijft een ding voor hem. Pfff vanochtend hoorde ik zijn wekker gaan. Ook hoorde ik hem opstaan en zijn gordijn open doen, maar toen is hij blijkbaar toch weer in bed gaan liggen, waardoor hij om 5 voor 6 pas opstond en om 6 uur de bus moest hebben. Pffff ik vind dat een lastig ding hoor.
Pfoe ja zeg, lastig met dat opstaan..Hij zal toch zelf die discipline moeten krijgen he..

Hahaha ja, dan zat je aardig bedekt inderdaad! Maar je was er wel bij en dat was natuurlijk erg gaaf. Ja, jammer he, dat het weer nu weer zo slecht is. Je hebt gelijk, we willen te veel, te snel.

Hoe gaat het met het trainen verder en het dieet? Hebben jullie al gewogen?

Goed nieuws!!!

2 weken geleden heeft mijn knul opnieuw de 21 + toets gedaan, nu voor de HBO opleiding IT/ICT, engelstalig, bij Saxxion Hogeschool in Enschede. Vandaag de uitslag en hij is aangenomen. Oooo, zooo blij!! Hij trouwens ook hoor! Dat wordt dus op en neer naar Enschede elke dag. Heeft vooral voor abstract redeneren en analytisch denken een hoog cijfer, hahaha, wie had dat nou gedacht..

Nee echt superfijn dit. Nu is dit natuurlijk nog maar het begin en hopelijk (hopelijk!!) ligt dit hem wel en maakt hij dit af.

Maar het begin is er in elk geval en dat is al heel fijn.Pfoe...pak(je) van mijn hart...
Oh super Scarlet, ik hoop dat hij nu idd vol gaat houden en het af maakt. Vanmorgen om 5:15 was ik gelukkig wakker, want pleegzoon was weer in z'n bed gaan liggen. Ik heb hem er niet zo vriendelijk uitgebonjourd. Hij kan het er nu echt niet bij hebben om ook nog eens te laat te komen.

Mijn knul moet zo om 19:00 voetballen. En dat in dit weer... Regen... Bah

We zijn maandag weer gewogen. Ik ben nu in totaal 3 kg kwijt. Gaat goed dus. Ook is vetpercentage afgenomen en spiermassa toe genomen.

Vanmorgen weer wezen trainen, maar had toch nog een beetje spierpijn.

Hij was ook erg tevreden over m'n voeding. Dat kan hij uitlezen via die app.

Ik ben dus ook tevreden.

Het wordt nu wat lichter hier, dus hopelijk toch droog voetbal kijken.
Hopelijk is het bij jullie ook wat opgeknapt, het weer..hier nu gelukkig wel. Succes met de voetbal! (of ga je niet mee?)

Gaat zeker goed zeg, het afvallen etc. top hoor. Gaat C. ook lekker?
Yes, 3-0 gewonnen!

Op naar de volgende ronde. Zoonlief komt na een mindere periode ook weer steeds beter in z'n spel. En een prachtig doelpunt vandaag.
Ha top gedaan weer! Hier begint het sporten nu ook weer echt dit weekend. Zowel zaterdag als zondag een wedstrijd voor mijn knul, zondag uit, maar zaterdag thuis, dus denk dat ik wel even ga kijken. Kijken of er nog leuk nieuw "spul" rondloopt bij de club :p

hahaha, grapje hoor...(hoewel...)

Hij moet trouwens nog wel een studiekeuze check doen, dat is verlicht voor elke nieuwe student. Dmv vragenlijst en intake gesprek gaan ze dan kijken of de studie van je keuze wel echt bij je past. Dit zou eventueel nog roet in het eten kunnen gooien, maar dat lijkt mij raar...Ook omdat uit elke studiekeuze en/of beroepskeuze test bij hem iets met computer of IT komt. Maar toch is dat nog wel een beetje spannend. Pff, dat zou ook raar zijn! Mag en kan hij studeren, vinden zij misschien dat een andere studie beter bij hem past..hahaha, dat zou echt weer wat voor hem zijn! Morgen zijn wij waarschijnlijk aan de beurt met nieuwe vloerbedekking op het werk, het is een zootje daar...zal blij zijn als het achter de rug is.
Hier kwam pleegzoon erg enthousiast thuis van de meeloopdag. Hij is gewoon voor 1 dag in een groep geplaatst en heeft mee moeten draaien, maar hij vond het heel erg leuk.

Morgenochtend zijn eerste bijles nask. Zijn laatste cijfer was een 4,8 ondanks goed leren. We hadden ook echt het idee dat hij het begreep, maar op de toets gaat er dan toch iets mis,

Ik heb ook wat Examenbundels voor hem besteld, zodat hij kan oefenen met examens van voorgaande jaren.

Mijn mannetje is trouwens goed bezig. Hij vroeg of hij zaterdag naar houten mocht. Na even doorvragen blijkt daar een meisje te wonen waarmee hij afgesproken heeft. Dit meisje zit blijkbaar bij z'n nichtje in de klas. Dus nu afgesproken dat ik hem naar m'n broertje breng en hij samen met z'n nichtje met dat meisje heeft afgesproken. Pffff kleine jongetjes worden nu echt groot.
o jee zeg ja...je knul wordt echt groot!! Kun je ook al een beetje peilen of ie een beetje verliefd is? hahaha, leuk!

Mijn knul is zo opgelucht en blij, fijn om te zien. Hij heeft er echt zin in, hoop zo dat dat een beetje blijft!

Zoals al gedacht stond onze kamer op de kop op kantoor, andere werkplek gezocht wat ook heel gezellig was, de dag vloog om.

Ben benieuwd of het maandag alweer allemaal klaar is en weer ingericht. Heb alle was al weg, flink doorgedraaid vanmiddag. Lekker hoor. Bij Lidl erg leuke solarlampen gekocht voor buiten, van die bollen die langzaam van kleur veranderen. Staat erg leuk op het balkon. Heb sowieso zin om het balkon weer leuk aan te kleden, maar nog even geduld..het kan nog erg koud zijn 's nachts.
Wij zijn al wel weer in de tuinplanten hoor. Vandaag ook groenteplantjes gekocht bij Lidl. Ik heb die tuinlampen gezien ja. Leuk zijn ze.

Mijn knul is momenteel wel de hele dag met z'n telefoon in de weer. Hihi.

Ik kan me voorstellen dat jouw knul opgelucht is, thuiszitten zonder iets is toch ook niet wat voor zo'n jonge knul.

Vanmorgen weer naar de sportschool geweest, boodschappen gedaan en het huis schoongemaakt. Ben weer trots op mezelf.

C is hier druk met de Ah moestuintjes, haha. We hadden er eerst 1, maar nu al een stuk of 12, die heeft hij allemaal geplant. En we komen nooit bij de Ah, dus zijn echt krijgertjes van anderen. Maar wel leuk als het gaat groeien straks.
haha ik heb ook een paar van die moestuintjes. Kom er ook nooit, dat is van laats van pasen, toen ik had besteld om te gourmetten.

Wel grappig he! Ik zit nog te wachten tot ze ontkiemen, net vorige week in de bakjes gedaan. Da's toch wel een teken denk ik, dat je knul zo druk is met zijn telefoon..grappig hoor.
Ze zijn het seizoen goed begonnen, de boys. Gewonnen met 24-2 . Mijn knul ging ook lekker en het was weer gezellig langs de lijn.

Morgen moet ie met de Heren naar Loosdrecht, pff, wedstrijd begint daar om 10.00 uur. Dat wordt dus echt een vroegertje hier..

Trouwens echt wel lekker weer, viel mij heel erg mee. Dacht dat het kouder zou zijn, maar als het zonnetje er was was het echt warm op het veld. Jammer dat het nog maar steeds van die enkele dagen zijn dat het lekker weer is, maar gelukkig toch mee gepikt nu.

En nu staat de oven aan voor pizza en draait de wasmachine weer, want het spul moet natuurlijk ook weer fris zijn voor morgen.

Jullie gevoetbald? Enne...hoe was de date van je knul?? hihi
Helaas was de voetbal niet goed genoeg vandaag. GVVV toch een maatje te groot voor de boys. 0-3 verloren. Geen kampioen dus, maar met nog 1 wedstrijd te gaan is die 2e plek wel zeker. En dat is natuurlijk ook gewoon erg goed, ze zijn tenslotte in dec pas gepromoveerd naar de 2e klasse. Woensdag moeten ze nog wel weer voor de beker, die strijd gaat nog even door.

Zijn date was leuk zegt hij. Verder verteld hij niet zo veel, dus ik heb geen idee eigenlijk, haha.

Net pasta gegeten met verse zelfgemaakte pasta saus.

Trouwens al 3,7 kg afgevallen. Gaat de goede kant op!
wauw, gefeliciteerd!! Dat gaat echt goed met afvallen. En heb je dan ook het idee dat het je geen moeite kost? pfff, ik vind mezelf zo'n watje he..Door de week lukt het prima, maar in het weekend...belachelijk, waarom is dat toch! Dan wil ik het denk ik toch niet graag genoeg, anders moet dat toch gewoon lukken?!

Jammer van het kampioenschap, maar wat je zegt, 2e is al hartstikke goed. En dan woensdag weer spannend.

Zoals gezegd was het hier belachelijk vroeg voor een zondag, 6.00 uur...en ik kan dan echt niet meer naar bed he. Maar begin nu wel een beetje in te kakken merk ik, ik zat net even buiten, wat heerlijk was in de zon trouwens, maar kon toch niet echt lekker ontspannen.

Ik ga nu even languit op de bank met een boek, haha, ben benieuwd hoe lang ik het lezen volhoud..

Mijn knul zal zo zoetjes aan wel weer op de weg terug zijn (wedstrijd duurt tot 12.00) ben benieuwd hoe het is gegaan met de mannen. Dit is een moeilijke groepsindeling, kans is groot dat ze ingemaakt zijn, waarschijnlijk hadden ze niet eens genoeg spelers en dus veel geleend van de jeugd. Jammer eigenlijk dat het dan zo gaat. Oh en net kaarten besteld voor Level 42, die komen hier in November, in het poppodium waar we vaak heen gaat. Gaaf! jeugdsentiment!
Het kost me eigenlijk geen enkele moeite Scarlet. Het is natuurlijk ook niet echt een dieet. Ik mag alles eten, maar het is wel keuzes maken. Vanavond bv zijn de jongens gaan karten. Is onbeperkt op zondagavond. We hadden een arrangement geboekt met eten. Ik ben natuurlijk ook mee wezen eten, dan zorg ik dat ik op de rest van de dag weinig koolhydraten en vetten eten, zodat ik uit eten kan zonder problemen. Het inzicht hebben in wat ik eet helpt mij al heel veel. En een smokkeldag mag, dus dan is het goed vol te houden.

Karten was trouwens erg gaaf. Ze hebben in totaal 4 heatings gereden. De jongens deden met de grote mannen mee. Werden steeds laatste en een na laatste, maar de tijden werden wel steeds beter. Nu lekker moe maar voldaan op hun bedje. C heeft uiteraard ook gekart en ik mocht kijken????. Maar was gezellig zo.
Fijn Dolphine, dat het zo "makkelijk" gaat. Wat een heerlijke dag was het vandaag he! Erg jammer dat we de hele dag binnen zaten en dat de temperatuur en het weer toch weer de verkeerde kant op gaan, maar toch fijn. Ook de Heren hebben gisteren gewonnen, een erg goed begin van het seizoen dus voor mijn knul. Volgende week zondag is de officiele seizoensopening met een thuiswedstrijd van de mannen, het zou zo leuk zijn als het weer dan zo zou zijn als vandaag...

Wilde je zelf dan niet karten Dolphine? Ik vind dat ook altijd wel leuk.

De vloerbedekking is gelegd en de boel weer ingericht op kantoor, gelukkig, ook weer achter de rug.

Wel binnenkort een aantal belangrijke vergaderingen, o.a. evaluatie over de clustervorming. Pff, wat ons betreft mag dat weer teruggedraait worden. Voor ons betekent het meer chaos en onoverzichtelijkheid en niet meer alles weten wat er speelt, omdat wij niet meer bij elkaar zitten. Ook met de nieuwe manager, die natuurlijk ook zijn eigen ideeen en plannen heeft. Best spannend.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven