single parents, deel 22

13-01-2014 19:34 3108 berichten
Hey, we moesten een nieuw deel openen.

Bij deze
Heb je nog voetbal gekeken? Pfff, Spanje kwam er niet echt aan te pas he..Ben benieuwd wat het straks gaat worden.

Ik vond het overleg niet echt geslaagd. We zijn niet veel wijzer geworden en ik heb daar en naderhand ook nog mijn zorgen geuit, omdat ik het gewoon niet goed ga zien komen. Zolang wij collega's hebben die als complete kracht zouden moeten functioneren maar door wat dan ook maar een beperkt takenpakket hebben, zonder dat dit ooit meer kan worden, wordt de druk op ons, wel complete krachten, alleen maar groter omdat er steeds meer werk bij komt en dat altijd op dezelfde mensen gaat neerkomen en er dus niemand is die ons werk verlicht. Dat kan gewoon op een gegeven moment niet meer. Maar is het eerlijk om nu nog mensen, waarvan dat "halve werken" jarenlang is gedoogd en geaccepteerd, nu nog de laan uitsturen? Of ze de kans geven alsnog te verbeteren en indien dat niet lukt (en dat gaat niet lukken) ze dan alsnog te ontslaan? We schijnen ook nog te ruim in ons jasje te zitten zelfs. Gelukkig is dat iets waar we managers voor hebben, maar het klinkt wel keihard. En ik zie dat gewoon niet gebeuren en zie ons ons over de kop werken etc. Bleehhh, bah. Ik ben echt heel blij dat ik na deze week vakantie heb. Hopelijk worden in er die weken ook al wat knopen doorgehakt. Nog even 3 dagen doorbikkelen, 3 lange dagen ook voor mij, maar dan vrijdag al vrij, omdat ik dan gelijk de extra uren van woensdag compenseer. Ik moet eigenlijk hoognodig naar de kapper..liefst nog voor ik vakantie heb. Even een gaatje vinden waarin dat kan, komende dagen..
Oh dat is wel heel lekker Scarlet, bijna vakantie en alle sores op het werk even achter je laten. Daar wordt je niet vrolijk van nee en vooral niet als mensen dan maar half werk kunnen leveren. Eigenlijk heb je er dus helemaal niks aan.

Ik moet volgende week ook nog en dan lekker vakantie. We gaan zaterdag de 9e ook meteen weg. Ook nog wel stress, want er was C een andere auto beloofd en hij heeft nu nog steeds een kleine Citroën waarmee we niet met z'n vieren naar Italië kunnen.

Ik heb geen voetbal gezien, was sporten. Laatste keer met de personal trainer. En ik ben blij.... Qua kilo's gaat er niet zo veel meer af, maar qua centimeters ben ik heel blij. Sinds 2 maanden terug is mijn buik omtrek van 82 naar 78 gegaan en de heupen van 106 naar 99. Borst, armen en benen zijn ook minder. Yes, yes......
O super zeg! Fijn dat je nog steeds progressie boekt en dat geeft natuurlijk ook wel steeds motivatie om door te zetten.

Heb je ook IJsland niet gezien? Geweldig genoten zeg, wat een sfeer. Ik ben ook wel heel benieuwd wat ze tegen Frankrijk kunnen, maar ik denk eerlijk gezegd dat dat dan toch het eindstation voor ze zal worden.. Maar dit is natuurlijk al een stunt.

Gaat het nog wel goed komen met de auto? Het kan natuurlijk nog, jullie hebben nog wat tijd.

Lekker voor donderdag een afspraak met de kapper kunnen maken, fijn, het is weer nodig.

Mijn manager is deze week 25 jaar in dienst en heeft toch iets leuks bedacht: a.s. donderdag komt er tussen 11 en 12 op de afdeling een italiaanse ijscocar en kunnen we heerlijke ijsjes halen..Die laat ik echt niet aan mij voorbij gaan..Heerlijk! En erg origineel, vind ik.

Lekker, jullie ook al bijna vakantie. Ik hoop alleen dat het weer hier nog wel opknapt, want al was het vandaag absoluut niet koud, wat meer zon en minder wind zou wel heel fijn zijn...
Ik heb gisteren de 2e helft van IJsland gezien. Dat is toch wel weer geweldig.

Ik hoop dat ze Frankrijk er ook uit knikkeren, maar ik denk ook dat dit de laatste wedstrijd was voor hun.

Wales heeft natuurlijk ook al gestunt. En België vind ik toch eigenlijk ook wel een stunt.

C is vandaag weer naar Frankrijk vertrokken tm vrijdag.

Wouw echt leuk zo'n ijskar. Dat is nog eens een leuk idee.

Zoonlief is vandaag met school naar nemo en Scheepvaartmuseum geweest. Morgen en donderdag hebben ze nog een project en dan is vrijdag de laatste schooldag al weer, met 's avonds een schoolfeest.

Volgende week is hij al vrij, alleen donderdag de 7e zijn rapport halen.
Och ons arme hondje.... Ze is vanmorgen gestelliriseerd en ze is nog steeds heel zielig. Ik heb haar om half 1 opgehaald maar toen was ze echt nog heel suf. Ze loopt nu nog steeds niet, eet niet, drinkt niet, kijkt alleen maar heel zielig. Morgen zal het wel beter met d'r gaan.

Ik ben er de hele dag druk mee geweest. Ondertussen gesport boodschappen gedaan en met zoonlief naar de Ortho. Hij moet in augustus nog 1x, dan is het bij hem klaar. Dan hebben we alleen pleegzoon nog met beugel.

Het was dus een roerig dagje hier.
Och, hoe is het met je arme hondje nu? Weer opgekrabbelt?

Ik heb vakantie!!! Oooo wat genieten zeg! Gisteren was ik zo moe toen ik thuis was, had een erg lange werkdag, toen nog boodschappen doen, had geen puf meer. Maar nu...hoeraaa!! Ik kreeg het in mijn kop om naar de kapper te gaan, pfff, wat een lange zit was dat zeg..Uitgroei weer bijwerken en highlights bij werken en toch weer een stukje eraf. Ik was dat bobachtige en die dikke bos toch weer zat. Nu weer wat korter en plukkeriger. Ben er weer blij mee. Het ijs was heerlijk. Echt een supergoed idee.

Ik vind het gezellig en leuk dat er weer voetbal is, hahaha. Zou echt te gek zijn, als IJsland Frankrijk eruit zou gooien ja! Eerst vanavond Portugal maar eens kijken. Jouw knul dus ook al bijna vakantie. Heerlijk. Is het toch wat relaxter allemaal he..Wat fijn zeg, dat ie straks van zijn beugel af is. Zal ie zelf ook wel fijn vinden?
Hondje is er nog niet helemaal hoor. Ze weigert

te eten en te drinken, dus moet haar verleiden met lekkere dingen, pffff. Ze is gelukkig wel weer wat beter op de been. Komt wel goed, rustig herstellen. C is al vanaf dinsdag in Frankrijk, die komt morgenavond weer thuis. Mag dus de kar trekken hier en dat is best pittig met een ziek hondje. Maar komt goed. Hij is er dus morgen ook niet als pleegzoon hoort of hij geslaagd is. Spannend...

En jij hebt lekker vakantie. Joepie.... Het weer wordt ook langzaam wat beter he.
En? Hopelijk goed nieuws?

Ik heb afgelopen nacht voor het eerst sinds tijden weer geslapen als een blok..zou dat nou komen omdat ik zo moe was, of omdat ik vakantie heb en daardoor relaxter ben? Hopelijk blijft dat dan even zo zeg!

Gisteren toch nog een paar dagen Haarlem geboekt, hetzelfde hotel als waar wij 2 jaar geleden waren. Het is weer honkbalweek dan en mijn knul vond het toch ook nog wel leuk om samen weg te gaan. En dat is het natuurlijk ook. 3 nachten en dan kunnen we ook 3x nederland zien spelen. Het hotel was prima en luxe en midden in het centrum, dus dat is gezellig.Vandaag is hij weer met de zolder bezig geweest en hebben we samen heel veel vuilniszakken in de container gegooid. Straks weer lekker voetbal, jammer gisteren, dat Portugal gewonnen heeft en morgen begint de Tour. Ook weer hartstikke leuk.
En? Hopelijk goed nieuws?

Ik heb afgelopen nacht voor het eerst sinds tijden weer geslapen als een blok..zou dat nou komen omdat ik zo moe was, of omdat ik vakantie heb en daardoor relaxter ben? Hopelijk blijft dat dan even zo zeg!

Gisteren toch nog een paar dagen Haarlem geboekt, hetzelfde hotel als waar wij 2 jaar geleden waren. Het is weer honkbalweek dan en mijn knul vond het toch ook nog wel leuk om samen weg te gaan. En dat is het natuurlijk ook. 3 nachten en dan kunnen we ook 3x nederland zien spelen. Het hotel was prima en luxe en midden in het centrum, dus dat is gezellig.Vandaag is hij weer met de zolder bezig geweest en hebben we samen heel veel vuilniszakken in de container gegooid. Straks weer lekker voetbal, jammer gisteren, dat Portugal gewonnen heeft en morgen begint de Tour. Ook weer hartstikke leuk.
Yes, yes,yes de vlag hangt uit hier. Hij heeft het geflikt hoor met een prachtige 7,3. Ben zo super trots op hem. Natuurlijk zit het er in bij hem, maar hij kan nu toch maar mooi dit klote jaar afsluiten. En hij heeft er hard voor gewerkt. Maandag om 16:00 is de diploma uitreiking.

Wat heerlijk zeg nog een paar dagen met je knul weg. Gezellig hoor.

Wij zitten ook klaar voor de voetbal. Zoonlief heb ik net weg gebracht, die heeft een schuimparty. C is nog onderweg vanuit Frankrijk.

Dus wij zitten samen aan de taart hier. Feestje komt nog als hij z'n diploma heeft. Hij wil nl graag uit eten.
O super zeg!! Gefeliciteerd! Hartstikke fijn!

Nu lekker eerst met zijn allen op vakantie en dan fris beginnen aan de nieuwe studie.

Wat een wedstrijd gisteren he! We hebben echt genoten. Ik vind het ook hartstikke leuk dat Wales door is, al gaan ze het denk ik wel heel moeilijk krijgen, hoewel ze tegen Portugal nog wel kans hebben denk ik.

Straks naar de honkbal, belangrijke wedstrijd: als ze deze winnen zijn ze zo goed als zeker kampioen (maar je weet natuurlijk maar nooit..). En uitgerekend vandaag zijn er een aantal spelers niet en hebben ze precies genoeg, geen wissels.

Hoe was de schuimparty van je knul?
Succes bij de honkbal!

Ik vond het een erg leuke wedstrijd gisteren, eindelijk een beetje vermaak. Ik denk dat Portugal wel wint van Wales, zoals ze er dit hele toernooi al tussendoor fietsen met vreselijk voetbal.....

En vandaag is de Tour gestart..... Leuk al die sport op tv.
En op naar de volgende hopelijk zeer vermakelijke wedstrijd..Uiteindelijk hebben ze het toch weer geflikt he, de Duitsers.

Wat zou het een stunt zijn als IJsland Frankrijk eruit kegelt, maar ik denk dat het hier nu wel stopt.

Ja, denk ook dat Portugal wint, maar gun het ze absoluut niet. hahaha.

Honkbal was gisteren bloedstollend spannend. Dit was echt de spannendste wedstrijd tot nu toe.

Na de 1e inning stonden wij al achter met 1-3 en waren ze eigenlijk een beetje overdondert door het slaggeweld van de tegenpartij.

Verre ballen en waar zij alle ballen van ons in het outfield vingen, faalden onze jongens helaas nog wel eens. Wel ook een paar schitterende acties van onze jongens en dat maakt het spelletje zo leuk he..Ook een geweldige vang van mijn knul, hij is 1e honkbman, moest echt duiken naar de bal en ving hem, terwijl hij op de grond lang nog net voor de bal de grond raakte. Wauw! Op een gegeven moment stonden wij met 3-7 achter en hadden wij, ouders lans de lijn, het eigenlijk al opgegeven. Uiteindelijk is het 8-8 geworden, geweldige come back en voor deze wedstrijd eigenlijk de perfecte uitslag. We staan nog steeds bovenaan en kunnen dus nog steeds ongeslagen kampioen worden (want dat is natuurlijk ook heel cool). Vandaag was ie met de mannen naar Soest, van deze tegenstander verloren ze de vorige x dik en ook deze gewonnen, met 8-10. Ook hier bovenaan. Whaha, het gaat goed met de jongens!.Wat een raar weer vandaag he..felle zon en gigantische buien met hagel en weet ik veel wat allemaal. Ik heb de hele dag al wat last van mijn buik/maag, erg weinig (nou ja..eigenlijk niets) gedaan. Formule 1 en Tour gekeken. Morgen moeten we weer even aan de slag, dinsdag komt het grofvuil weer, dus er moet weer spul van de zolder naar beneden. Pfff, ik kan niet zeggen dat ik daar zin in heb. Nog een leuk uitje in het vooruitzicht deze vakantie: mijn vriendin heeft bedacht om mij voor mijn verjaardag een dagje mee shoppen te nemen. Nu gaan we over 2 weken een dagje naar Maastricht, met de trein. Hartstikke leuk, heb er zin in. Kom er nooit, dat is echt al heel lang geleden.

Heb jij na komende week ook vakantie?
Jaaaa, ik werk nog 1 week, daarna 3 weken vakantie. We vertrekken vrijdagavond voor 2 weken naar Italië.

WoW wat goed van je knul zeg. Goed bezig!

Deze dag heeft voor mij een nare bijsmaak. Mijn ouders zijn terug gekomen van vakantie. Ze hebben een fijne vakantie gehad gelukkig. Helaas viel wel haar haar de laatste dagen enorm uit. Met grote plukken. Ze heeft voor de vakantie al een pruik uit gezocht, dus morgenochtend bellen wanneer ze deze op kan halen.

Ik heb vanavond met de tondeuse haar hoofd geschoren, dit wilde ze graag, maar is natuurlijk wel verdrietig.

Mijn knul had ook wat raars vanavond. De jongens waren nog even buiten met een groepje, alwaar een volwassen kerel is gaan flippen en lukraak klappen heeft uitgedeeld. Mijn knul heeft een klap op z'n achterhoofd gehad. De politie is geweest die is gekomen + ambulance. Zoonlief heeft aangifte gedaan, een andere jongen ook. Helaas hoorden wij dit pas toen de boys thuis kwamen, ik heb zelf de politie gebeld om het verhaal te verifiëren. Het klopt, maar wel aangegeven dat ouders niet gebeld worden, aangezien het minderjarigen betreft. Dit zegt hij normaal wel te doen, maar door drukte nu niet. Ze komen morgen of overmorgen nog langs.

De dader is natuurlijk gevlogen.
Ach, dat is zeker een verdrietig iets, de haaruitval en het scheren van je moeder..Dan word je toch weer even extra met je neus op de feiten gedrukt he..Maar wel fijn dat ze een goede vakantie hebben gehad.

He bah, wat een naar verhaal zeg, van je knul? En ik vind het maar een zwak excuus, dat de politie er niet aan toe was gekomen de ouders te bellen ivm drukte..dat mag toch gewoon niet! Zijn ze nog langs geweest vandaag? Heeft je knul er verder geen last van?

Best eng ook nog trouwens, zo'n vent.

Nog even en dan zit je lekker in Italie!

Druk geweest vandaag, ik ben zo vaak al die trappen op en af geweest...ben nu wel op. Heb in elk geval mijn workout wel gehad voor vandaag, hahaha. Morgenochtend vroeg alles aan de weg zetten en dan weer even rust hopelijk, pfoee. Heb helaas ook niets van de Tour gezien, maar hoorde dat het een wandeletappe was, dus heb niet veel gemist geloof ik.

Alarmerende geluiden op de club, het schijnt dat de trainer van de pupillen en die van de junioren ermee gaat stoppen en het lekkere coachje, die nu aspiranten traint, ook, mocht hij besluiten terug te gaan naar Curacao..Dat is erg slecht nieuws en zou misschien wel het einde van de club kunnen betekenen. Want zonder jeugd geen toekomst natuurlijk. En dat terwijl de club juist aan het groeien is en nog nooit zoveel leden en teams heeft gehad als nu. Het is te hopen dat er mensen op staan die het op zich willen nemen, het vereist natuurlijk ook wel enige kennis van de sport en die is nu eenmaal minder populair dan voetbal bijv,..Bah, ik zou het echt erg vinden, wanneer ze zouden moeten stoppen. Het was hier heerlijk weer trouwens, vandaag. Niet veel aan gehad, het was eigenlijk jammer met al dat gesjouw dat het zo warm was, hahaha, maar fijn dat het de goede kant op gaat.
Mijn knul heeft gelukkig nergens last van. De politie is vanavond langs geweest met zijn aangifte, die moest hij ondertekenen. Ik blijf het ook een slap excuus vinden, maar ja, het is gebeurt en het is afgehandeld nu.

Dat zou echt balen zijn voor oa jouw knul zeg, als die club echt ten onder zou gaan. Zo zonde.....

Wij hadden vanmiddag de diploma uitreiking van pleegzoon. Zijn oude pleegmoeder en zus waren er ook.

Diploma is in the pocket dus.

Morgen ga ik met m'n moeder d'r pruik ophalen. En 's avonds lekker wokken voor het slagen van pleegzoon en de verjaardag van m'n moeder. Zij is nl jarig als wij op vakantie zijn.
Ik ben benieuwd of ze die gast misschien toch nog gaan oppakken. Misschien heeft ie zoiets wel vaker geflikt?

Oh lekker, wokken! Gezellig hoor. Veel plezier!

Het leek vandaag ineens wel weer herfst zeg. Hopelijk de laatste mindere dag voor het mooie weer komt. Vanmorgen vroeg (pfff en dat noemen ze vakantie..hahaha) alle rotzooi aan de weg gezet. Waarschijnlijk hierna nog 1 x en dan is het hopelijk klaar.

Dat is wel jammer als het warmer wordt, de zolder is totaal niet geisoleerd, bloedheet dan daarboven..Nou ja, nu is het nog goed te doen. Niet veel gedaan vandaag na het gesjouw van gisteren. Klein beetje huishouden, dat is altijd wel jammer van thuis blijven, dat gaat gewoon door. Morgen lekker weer een wedstrijd!
Ik heb vanmorgen telefoondienst gedaan en daarna met m'n moeder naar Utrecht om haar pruik op te halen. Hij is echt mooi, ze is weer helemaal happy. Zit dicht bij haar eigen haar. Ze had wel mutsjes enzo, maar ze voelt zich met pruik veel lekkerder.

Het wokken was gezellig en erg lekker, pleegzoon heeft er van genoten.

Eigenlijk jammer dat jullie zolder dan zo bloedheet wordt, maakt hem eigenlijk onbruikbaar, of niet?

Pleegzoon moet morgen ook nog naar het bureau om een verklaring af te leggen. Heb je ondanks het gesjouw nog wel een beetje vakantie?

Ik voel me helaas al 2 dagen niet lekker. Hoofdpijn en overal spierpijn. Heel naar, maar wil niet ziek worden, dus probeer het te onderdrukken. Ga ook zo onder de wol, hopelijk doet een goede nachtrust goed.
En hoe is het vandaag? Hopelijk heeft de nachtrust geholpen? Bah, niet ziek worden, zo vlak voor de vakantie hoor!

Ik kan me voorstellen dat je moeder erg blij is met haar pruik. Haar doet zoveel voor je geestelijk welzijn..

De zolder is eigenlijk ook alleen maar geschikt als opslag. Tenzij je hem misschien helemaal zou isoleren. het is een prachtige grote ruimte, hoog, echt een extra kamer. Alleen moet je er van buitenaf in, dus niet erg praktisch om er een woonruimte van te maken.

Het schijnt wel zo te zijn dat je tegenwoordig met verbouwen de zolder erbij mag trekken, dus vanuit huis een doorgang maken.

Maar dan zou er een stuk van de woonkamer af gaan, ook niet zo handig. En bovendien heb ik daar het geld ook niet voor, hahaha, dus we houden het maar bij opslag. Maar dan een wat nettere opslag, hihi. Mijn knul doet het meeste werk hoor, het is tenslotte zijn projectje. Ik had geen problemen met de rotzooi daar, ik zag er toch niets van. Maar hij heeft wel gelijk, het moet een x aangepakt worden. Zo belachelijk veel kleren als ik heb bewaard!! Heel veel van mijn knul, maar ook van mezelf, van L. zelfs nog. Echt veel weggegooid. maar er staan ook nog oude meubelstukken, tv.s, pfff, belachelijk.

Heb gelukkig nog wel vakantiegevoel hoor. Dinsdag ga ik met mijn vriendin naar Maastricht, da's natuurlijk ook echt een dagje uit.

Straks voetbal! Ik hoop echt dat het een leuke vermakelijke wedstrijd gaat worden.
Hier ook voetbal. Helaas staat Portugal voor met 2-0. Ik had dit wel verwacht, maar toch ergens hoop gehad dat Wales de finale zou gaan halen. Ik voel me nog steeds niet fit, heb wel gewerkt vandaag, vanuit huis, ipv vrijdag. Dat betekent dat ik morgen m'n laatste werkdag heb.

Wij hebben de vliering laten bouwen als opslag, zodat we de zolder als extra ruimte in huis kunnen gebruiken. Maar is bij jullie niet handig als ik het zo hoor. Wel zonde van de ruimte eigenlijk. Maar ja isoleren kost ook weer een bak geld natuurlijk. En jullie hebben met z'n 2en ruimte zat natuurlijk.

C en mijn knul hebben inmiddels ook hoofdpijn. Dat wordt nog leuk op vakantie gaan zo.
Hmm, vervelend, allemaal niet zo fit. Wel lekker dat je dan nu vandaag je laatste werkdag hebt. Heerlijk! En dan lekker op vakantie, even alles achter je laten (voor zover dat mogelijk is dan he).

Jammer he, Portugal gewonnen. Ik verwacht eigenlijk wel dat ze in de finale afgemaakt gaan worden, of het nou Duitsland is of Frankrijk die wint. Ik hoop het in elk geval wel!

In huis hebben we zeker ruimte zat, maar omdat ik geen kamer over heb is het wel heel fijn om ook nog zo'n grote zolder te hebben. Ook best apart voor een flatwoning natuurlijk. Een grote berging én een grote zolder. Mede daardoor woon ik hier prima en heb niet de behoefte om te verhuizen. Hoewel een tuin natuurlijk heeeerlijk is om in te zijn en gezellig te maken.

Het was net nog erg zonnig maar helaas trekt de lucht nu weer dicht. Jammer.
Je eerste vakantiedag!! Hopelijk een beetje fit? Vanavond gaan juliie vertrekken, toch? Hopelijk kun je dan zondag nog wat meepikken van de finale. Lekker naar de zon, want het weer hier is toch weer prut he...Alleen het weekend warm en daarna alweer wisselvallig. Bah, hoop toch zo dat het een beetje mooi is weer is als we naar Haarlem gaan. Sowieso voor de wedstrijden, maar het is ook veel leuker om in de stad rond te lopen als het zonnetje lekker schijnt. Duimen maar..in elk geval een hele fijne vakantie voor jullie!
Het weer is super hier Scarlet. Al de hele week rond de 30 graden. We zitten heerlijk aan het garda meer.

We zijn 1 dag naar Milaan geweest wn gaan komende week nog naar Verona.

De internetverbinding is wel heel slecht hier, maar ach, wie heeft internet nodig tijdens de vakantie?
En zo is dat Dolphine! Heerlijk genieten dus, fijn! Hier is ook eindelijk de zomer begonnen, precies op tijd, aangezien we dinsdag naar Haarlem vertrekken. Tropisch zelfs woensdag, nou, dat hoeft nou ook weer niet natuurlijk...hahaha. Maar in elk geval dus mooi weer, fijn. Mijn knul is nog steeds erg druk met de zolder en helaas daardoor ik af en toe ook. Alweer 2 x grofvuil geweest, heeel veel weggegooid, maar het schiet op...Maar desondanks ook gewoon lekker genieten hoor, van de Tour, wat zijn "we" goed bezig, een stuk minder is natuurlijk het feit dat er weer een aanslag is geweest en ook het gedoe in Turkije vind ik maar niks.

Niet te geloven dat mijn laatste week nu al aanbreekt. Moet er eerlijk gezegd niet aan denken om weer te gaan werken. Dus dat doe ik ook nog maar niet.

Fijne vakantie nog!
Ik krijg hier maar weinig mee van het wereld nieuws. De aanslag in Nice heb ik wel gehoord en ook de staatsgreep in Turkije, maar op 1 of andere manier lijkt het hier op vakantie veel minder binnen te komen.

Jullie vertrekken morgen dus naar Haarlem. Veel plezier daar. Wij vertrekken zaterdag weer richting Nederland. Ik hoop dat het weer nog een poosje mooi blijft bij jullie.

Vandaag zijn we naar Verona geweest. Wat is dat een prachtige oude stad zeg. Echt genieten.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven