single parents, deel 22

13-01-2014 19:34 3108 berichten
Hey, we moesten een nieuw deel openen.

Bij deze
Ja wat heerlijk he, in het zonnetje! Ik heb er vanmiddag ook lekker van genoten. Alleen een paar wassen gedraaid en boodschappen gedaan en daarna lekker de zon in. Pfoee, wat was hockey spannend net zeg. Maar ze hebben het weer gered. Epke gisteren zo jammer he! Ik had het nog tegen mijn knul gezegd en op kantoor ook, dat ik het gevoel had dat ie zou vallen. Bah. En zo mooi wat hij daarna nog liet zien. Ook jammer van Eelco Sintnicolaas, dat hij moest opgeven. Zo sneu, al zoveel blessureleed achter de rug en nu dit weer. Haha, ik ken heel die gozer niet, maar omdat ik zijn vader ken is het net of het wat dichter bij staat ofzo. Maar door de voetbal heb jij Epke natuurlijk niet live gezien? Leuk hoor, met die knullen op stap. Oo, we worden echt oud he! (vanwege dat plassen) Nou ja, jij bent nog piep. hahahaha. Het was erg druk vandaag op het werk. Ik had het gevoel het even niet meer onder controle te hebben, bah. Kan ook komen doordat het mijn korte dag was en dat red ik dan natuurlijk nooit, met al het extra werk. Hopelijk morgen weer wat meer overzicht.
Gelukkig ging het vandaag beter qua controle. En een gepland overleg, wat 2 uur zou duren ging godzijdank niet door, omdat iedereen het zo druk heeft. Hoera! Dat gaf enorm veel lucht. Wel jammer van het mooie weer, dat we dan de hele dag binnen zitten.

Jammer dat het met de 4x 100 wissel niet gelukt is om ons te plaatsen, zowel bij de mannen als de vrouwen. Het eind komt in zicht!

Mijn knul wil graag een snack en snaai weekend, omdat het het laatste weekend van de vakantie is..Nou vooruit dan maar..daar doe ik dan voor het gemak ook maar aan mee. Het gaat sowieso weer erg moeizaam. De knop wil toch op de een of andere manier niet om. Net of ik het dan toch niet echt wil. Ik wil het half half lijkt het wel. Ik wil wel afvallen, maar er het liefst niets voor doen. Tja, dat gaat natuurlijk niet. Dus dan doe ik wel braaf 2 maaltijd vervangende proteineshakes en koolhydraatarm avondeten, maar kan het vervolgens dan toch niet laten om wat te snoepen. Of ijs te eten. Dat schiet dan natuurlijk niet op.Misschien voorkom ik daarmee wel dat ik gigantisch aankom, maar afvallen doe ik er ook niet van. Het gaat sowieso al veel langzamer dan "vroeger". Volgens mij zit jij nog wel steeds heel goed in het ritme, ook qua trainen, of niet?
Ik val niet meer af, maar dat hoeft ook niet. Ik let wel op m'n eten, eet bewuster. En ja ik snoep ook wel eens, vooral in m'n maandelijkse periode.

Als je jezelf 1 smokkeldag gunt, is het de rest van de dagen beter vol te houden, althans, dat vind ik. Net lekker pasta gegeten met zelfgemaakte verse saus met gehakt en veel groente, en spelt penne.

Ik heb ook een air fryer, die wilde ik heel graag proberen en die kwam vandaag binnen, dus morgen uitproberen. We eten mosselen morgen, dat lust pleegzoon niet, dus die krijgt patat.

Ik ben heel benieuwd of er lekkere patat uit komt.

Gisteren belde m'n beste vriendin, ze gaat scheiden. Haar man wil niet meer verder, ze zijn al een half jaar bezig met relatie therapie, maar voor hem hoeft het niet meer. Zij had er nog wel voor willen gaan, dus dat maakt het wel erg zuur. 2 kinderen, pfff ellende weer.

Ze wil zaterdag even langs komen.
He bah, dat is wel heel vervelend zeg, voor je vriendin. Sowieso rot natuurlijk, om uit elkaar te gaan, maar helemaal omdat zij er nog wel voor wilde gaan en hij er nu toch het bijltje bij neer gooit. Zijn ze al lang bij elkaar? Ach, dat maakt ook helemaal niets uit natuurlijk.

Heb je de air fryer al geprobeerd? ik ben heel benieuwd hoe de patat eruit komt en vooral of je een beetje normale porties tegelijk kunt klaarmaken. Heb er ook wel eens over zitten twijfelen. Daar heb je wel gelijk in ja, dat wanneer je jezelf een smokkeldag gunt het beter vol te houden is. Ik heb ook wel gehoord dat je elke dag een bepaalde tijd koolhydraten mag eten en dan de rest van de dag heel weinig, maar dan lijkt mij de variant van 1 dag in de week toch beter.Ik blijf het toch (enigszins) proberen hoor. Fijn zeg, dat je nu niet meer hoeft af te vallen, maar het is in elk geval hartstikke goed gegaan (en nog).

Mijn vriendin vroeg net of ik makkelijk vrij kon nemen en of ik zin had om komende week een dagje naar Schiermonnikoog te gaan. oooo, zoveel zin in! Het wordt ook weer prachtig weer, dus da's dan helemaal lekker. Maar ja, bij ons nog steeds volop vakantie tijd en krappe bezetting. Pfff en ik heb net nog lopen verkondigen dat ik het niet snap dat mensen gewoon vrij nemen als er zo weinig bezetting is...AARGHHHH!!! Maar dan bedoel ik ook gewoon zonder overleg oid he..Ik ga het gewoon overleggen met mijn manager.

Als ie perse wil zal ik die uren desnoods wel inhalen (maar hoop dat dat niet nodig is..). Mijn naaste collega is er nu nog, die gaat na komende week op vakantie, dan zit ik ook weer 3 weken vast en bovendien werkt zij woensdag de hele dag ipv een halve, dus ik hoop...nou ja, we zien wel. Het is hier nu erg warm in elk geval, maar ook totaal geen zon. Ben benieuwd of er nog een bui komt.
Ja, ik heb de air fryer geprobeerd. De patat heeft wel langer nodig dan in de frituur, ongeveer een half uurtje en dan tussen door een paar keer schudden. We hebben met z'n 5e gegeten, gaat een halve zak per keer in, net zo veel als in de frituur pan.

Heerlijk hoor een dagje Schiermonnikoog, als je het kan regelen, waarom niet? Is dan maar even jammer voor je collega's, die doen het immers ook.

Ik zou er lekker van gaan genieten als ik jou was.
Met mijn collega's valt het wel te regelen, het is meer dat ik misschien geen toestemming van het management krijg.

Jammer he, van de hockey, handbal en volleybal dames. Het was het net niet allemaal, hoewel natuurlijk ol top dat ze het zo ver geschopt hebben. Morgen heeft mijn knul eindelijk weer een wedstrijd. Amper getraind, dus ben benieuwd hoe het zal gaan.

En heb je gezien hoe warm het volgende week gaat worden? Jeetje zeg..barst ineens de zomer los..wel jammer dat we weer aan het werk zijn. Wanneer heb jij eigenlijk die Mud masters?
Mijn knul heeft gisteren kleding doorgepast voor de voetbal. Volgende week heeft hij z'n eerste wedstrijd. Het zal mij benieuwen of het wat gaat worden. Het is fysiek geen sterk team, kleine jongens, mijn knul is de grootste en ook hij is een spijker.

Mijn vriendin is hier nu, we gaan zo ws nog wel ff wat drinken, kan ze ff spuien.
Zo, was een beetje kort berichtje gisteren, mijn vriendin was hier toen nl al.

Het is zeker jammer van al die finales, waarin ze het dan net niet gered hebben. Spannend was het wel.

Wat een weer heeft je knul voor de wedstrijd zeg! Gaat het wel gewoon door? Hier komt het al de hele dag met bakken uit de lucht.

Een mooie dag om de boeken te kaften met zoonlief. Hihi, uiteindelijk waren dat er maar 3, de rest zijn allemaal werkboeken, weer een meevaller dus.

Mijn vriendin is gezellig blijven slapen, maar we zijn niet weggeweest, hebben hier thuis gezellig een wijntje gedronken met lekkere hapjes erbij en vanmorgen uitgebreid ontbeten met afbakbroodjes en een gekookt eitje. Straks nog naar een verjaardag. Zoontje van vrienden wordt 2. Is gelukkig hier in de straat.
Haha nee, toen ze al onderweg waren (ze moesten naar Bussum) kregen ze bericht dat de wedstrijd was afgelast.

Wel jammer van het vroege opstaan (voor hem dan). Gelukkig had ik niets afgesproken met S. Heb de koelkast schoongemaakt. Dat was echt nodig. Beetje gestreken en verder lekker lezen . Gezellig dat je vriendin is blijven slapen. Morgen begint het "gewone" leven bij jullie ook weer, toch? Mijn knul heeft nu 2 dagen introductie. Dat zijn dan de verplichte dagen. Daarna nog dagen die vrijwillig zijn, die heten "Hoi dagen", waarin allerlei feestjes, kroegentochten etc. georganiseerd worden en je begrijpt...niets voor mijn knul. Heb nog geprobeerd, maar hij vindt er echt niets aan. Dus na dinsdag is ie weer vrij en dan begint het volgende week echt. Ben benieuwd naar zijn uiteindelijke rooster. Morgen maar gelijk proberen die dag vrij te krijgen. Ik zie ons al helemaal weer lekker loungend op het Schierse strand...glas gekoelde witte wijn..gewoon even een dag vakantie.
Pleegzoon is vandaag begonnen. Die moest vanmorgen om kwart voor 7 de deur uit en is nu nog niet thuis.

Zoonlief was vandaag nog vrij, die begint morgen met een halve dag. Kennismaking met z'n klas en mentor. Hij krijgt morgen ook z'n rooster en moet dan woensdag echt beginnen.

Wel jammer he, dat jouw knul niks moet hebben van feestjes en zo. Daarin lijkt hij niet echt op z'n moeder.

Ik weet niet hoe het komt, maar ben echt op vandaag. Leeg gezogen door de drukte. Te veel mensen in een te kleine ruimte. Hopelijk morgen beter.

Vanavond toch maar wel even sporten met C samen. Voor de knullen beginnen de trainingen ook weer.
Dat is een lange dag zeg, voor pleegzoon. Om de week heeft mijn knul ook zo'n dag, op de donderdag.

,s maandags van 11.00 tot 13.15. Heel kort dus, is ie langer onderweg dan dat hij op school is..Elke dinsdag vrij (dat is natuurlijk erg lekker) woensdags van 13.15 tot 18.00. Dan is hij echt heel laat thuis, pas rond 19.30. Donderdags van 8.30 tot 14.45 of van 8.30 tot 18.00 , dat wisselt per week, hij zou dus toch nog om de week kunnen trainen en vrijdags van 8.30 tot 13.15, dat is voor de vrijdag ook wel lekker. Hij moet ongeveer een uur met de trein en dan nog met de bus hier. Ben echt benieuwd hoor, hoe dat zal gaan. Er zijn 6 internationale klassen van zijn studie en in een klas zitten ongeveer 12 personen. Heel weinig dus. En wel 1 meisje in de klas en in een andere klas ook nog 1, dus 2 in totaal. Pffff!!

He balen dat je zo moe bent. Zo dapper dat je dan toch nog wil gaan sporten!

Ik heb vrij gekregen hoor, hoera! Ik was helemaal vergeten dat mijn manager op maandag niet werkt, kon m dus eigenlijk niet eerder vragen dan morgen, maar ja, ik wilde het natuurlijk weten (en mijn vriendin ook). Ik weet dat hij altijd zijn mail leest, ook al is hij thuis, dus heb m een mail gestuurd. Hij antwoordde: Vol jaloezie zeg ik: doen!! haha, da's toch wel lief. Ooo heerlijk hoor.

Moet wel supervroeg op, de bus van 5.55..dan met de trein naar mijn vriendin, die in Hardenberg woont en dan met de auto naar Lauwersoog. De boot vertrekt om 9.30. Dan hebben we de hele dag op Schiermonnikoog en dan met de boot van 19.30 weer terug.

Wat heb ik er zin in zeg!!
Leuk hoor, heerlijke dag om weg te gaan. Ga er lekker van genieten, ik snap die jaloezie wel een beetje, hihi.

Pleegzoon heeft het wel heel leuk gehad vandaag. Hij heeft nu een meeloop week om zijn niveau in te schatten en dan maandag echt beginnen. Hij is nu allee. In de werkplaats en moet elke dag iets maken om bepaalde technieken te laten zien.

Sporten ging best oké, ondanks de vermoeidheid, ben blij dat ik gegaan ben.
Hier zit dan ook de eerste schooldag van m'n knul er op. Alhoewel schooldag, ik geloof dat hij om 11 uur al weer thuis was. Er waren nog geen roosters etc beschikbaar, die krijgt hij morgen. Hopelijk valt het een beetje mee voor hem. Zijn klas valt hem wel mee, een paar jongens vanuit ons dorp, dus al een beetje bekend. Zijn mentor leek hem ook oké. Dat is in ieder geval een goede start.

Het is de hele week tropisch warm he.... Misschien het weekend de barbecue nog een keer aansteken. We krijgen dit weekend bezoek uit Denemarken. De halfbroers van C komen een weekend langs, C weet het niet, is dus een verrassing. Ben benieuwd hoe hij zal gaan reageren.
Ik wil niet klagen, maar wat is het jammer dat de scholen hier al weer begonnen zijn, nu het zulk mooi weer is. Mijn knul heeft de komende dagen (vandaag ook), ingekorte lesuren, zodat hij eerder uit is. Vandaag was hij om 14:00 uit, maar pas tegen 15:30, te warm om hard te fietsen.... Zijn training van vanavond was ook ingekort, dus daarna hebben ze nog even lekker gezwommen.

De hond ook maar laten zwemmen vandaag.

Ik stond om 6:15 al te strijken. Dan moet mijn knul op en ik dus ook om hem op te starten. Toen hij onder de douche stond kon ik mooi even de strijk weg werken.

Morgen zit ik weer de hele dag in de airco op het werk, jammer... Lig liever aan het water. Misschien kan ik een middagje smokkelen.
Ja, dat is echt zo jammer voor die kids he, dat de scholen weer begonnen zijn..Vandaag toch ook wel weer erg warm he!

Mijn knul moet zo trainen, heeft er zooo geen zin in..verplicht een lange trainingsbroek, hahaha, dat wordt zweten..als ie maar genoeg blijft drinken. Wat fijn, dat het begin van het nieuwe schooljaar zo te lezen nogal is meegevallen voor beide knullen. Wat een leuke verrassing voor C.! Denk dat je sowieso de bbq kunt aansteken, mmmm. Blijven ze ook bij jullie logeren?

Gisteren echt een topdag gehad. Wat is het daar toch altijd heerlijk. We hadden fietsen gehuurd, geweldig idee, want sjouwen met dat hete weer...niets voor mij! Dus lekker het eiland rondgetourd, lekker gegeten in een beachclub (helaas te warm om buiten te zitten, alle schaduwplekken bezet), 's avonds ook nog lekker buiten gegeten. Het was nog zo druk (logisch eigenlijk) dat er extra vaarten waren, de 1e boot zat gewoon vol. 1000 man gaat er op, dus je kunt wel nagaan..Het gekke is, dat dat op het eiland gewoon verdwijnt en er was zelfs op het strand zo ontzettend veel ruimte. Het is jammer dat je er eerst een eindje voor moet rijden, maar je kunt eigenlijk zoveel beter daar naar het strand gaan dan in Scheveningen of Zandvoort, waar je hutje mutje ligt. Ook heel hondvriendelijk en autovrij, dat maakt het ook zo relaxed. De dag vloog natuurlijk voorbij, we zijn nu toch echt van plan om binnenkort een xtje langer te gaan. Misschien krijgen we wel een hele mooie nazomer..

Tja en dan vandaag weer werken natuurlijk. Nu is mijn naaste collega met vakantie, boehoe. Gelukkig komt er maandag ook weer 1 terug. Op kantoor was het goed te doen, maar buiten vond ik het niet echt lollig...pfoe...maar..ik klaag niet hoor! Liever dit dan dat grijze, saaie weer.
Ik heb vanmiddag vrij genomen. Had nog uren staan van die woensdag die ik heb gewerkt en aangezien ik vanmiddag geen afspraken had ben ik lekker naar huis gegaan. Handdoek en hond ingeladen en naar het water gegaan. Heerlijk genieten voor het beestje en voor mij natuurlijk ook.

Ze blijven tot dinsdag die mannen.

Mijn knul ook al weer volop aan het trainen, vanavond begint ook Free running weer. Tel daarbij de 24 km die hij op een dag fietst..., best knap eigenlijk.

Zaterdag al heel vroeg een wedstrijd, kwart voor 8 verzamelen, half 9 spelen. Gelukkig wel thuis.

Morgenmiddag is mijn knul ook vroeger uit en hij vroeg of hij dan met z'n vriendje naar het zwembad mag uit school. Dat vind ik nou eens een goed idee.

Wat heerlijk klinkt het zeg je dagje Schiermonnikoog. Ook ontzettend getroffen met het weer trouwens. Volgende keer maar een weekend dan he.
Heerlijk zeg, zo'n onverwachte vrije dag! Het water is eigenlijk ook de beste plek om nu te zijn. En het blijft ook nog even zo he, behalve dan even wat minder in het begin van de week..de zomer schuift echt op. Ja, jouw knul beweegt echt heel veel. Eet ie ook wel genoeg? Daar moet toch heel wat energie in zou je denken..Mijn knul ook het hele weekend wedstrijden, allebei thuis, dus ook wel weer gezellig. Maandag gaat het voor hem dan ook echt beginnen, best spannend. Net voor het avondeten heel makkelijk satespiesjes op de grill gelegd. Heerlijk. Al flink wat gewassen en dat hangt nu allemaal buiten, bedden ook al verschoond. Nu lekker languit op de bank.

Wanneer komen de (half)broeders? In elk geval veel plezier he! Ken je ze eigenlijk al?
Mijn knul eet als een bootwerker... Haha maar dat moet ook wel he. Hij komt net thuis, is vanuit school gaan zwemmen met vrienden. Ik had hem geld te mee gegeven om wat te eten, maar hij zit nu ook nog even een pizza naar binnen te werken.

Ik ken die halfbroers wel, toen wij een paar jaar terug in Denemarken waren met kerst hebben we bij een van hen gelogeerd. En op de camping in Italië dit jaar is die gene ook een dag langs geweest met z'n gezin, ze waren dicht bij ons ook op vakantie. Ik kreeg net een berichtje dat ze er klaar voor zijn en morgenochtend gaan rijden. In de loop van de middag zijn ze hier denk ik,

Wij hadden weer lekker bloemkool pizza vanavond. Smaakte weer heerlijk.

Ik heb vanmorgen ook al de bedden verschoont en de benedenboel aan kant. Morgen alleen boven nog even. Ach ja, moet toch vroeg op (7 uur) vanwege de voetbal,
Pff, wat een drama wedstrijd van mijn knul vanmorgen. Nou ja, niet van mijn knul, die speelde best goed. De rest van het team ( niet allemaal natuurlijk) hebben nog wel een paar stappen te maken, zowel fysiek als conditioneel. Mijn knul heeft het enige doelpunt van hun gescoord. Ze hebben met 5-1 verloren. De eerste helft was best oké, ze kwamen wel met 2-0 achter. Na rust scoorde mijn knul 2-1, daarna leken ze zonder middenveld te spelen en was de achterhoede gatenkaas. Ze kunnen flink aan de bak de komende trainingen. De boys uit Denemarken zijn gearriveerd en het is gezellig. Lekker gebarbecued vanavond. Morgen gaan de mannen de hele dag naar races in Assen. Dan ben ik met de jongens thuis.

Vanmorgen moest ik al weer vroeg op, dus hoop morgen een beetje uit te slapen.
En hoe reageerde C. op het onverwachte bezoek? Vandaag heb je, behalve de jongens dan, een heerlijk rustig dagje voor de boeg (hoop ik?) Hopelijk komt het zonnetje er straks weer goed door en kunnen we nog een beetje genieten. Maar wat is het heerlijk he..ik ben dit nog lang niet zat. Wat jammer zeg, dat het niet zo lekker ging met het team. Flink aan de bak dan maar in de trainingen. Hopelijk wordt het dan ook opgepikt. Lekker dagje gisteren. 's morgens lekker buiten gezeten in het zonnetje, toen was het nog heel goed te doen en tussendoor wat huishoudelijke klusjes, 's middags naar de wedstrijd van mijn knul, ook weer lekker in het zonnetje, windje erbij, gezelligheid, heerlijk. Dik gewonnen, 18-1.Nu regent het hier, maar volgens buienradar knapt dat zo weer op en wordt het hier vanmiddag weer 30 graden. Pfoe. En weer een wedstrijd om naar te gaan kijken. Kleur wel lekker bij zo, hahaha. Tja en morgen weer aan de bak en woensdag tot 17.00 uur..dat is dan wel weer jammer. Ik zit nog een beetje te twijfelen of ik dan woensdag gewoon wat later zal gaan beginnen ipv extra uren te gaan maken (ook omdat ik nog zoveel uren heb staan), maar denk het qua werk wel handig is als ik de hele dag werk..denk er nog even over na!
Bij ons was het gisteren mooi weer, het begon pas tegen 21:00 uur te regenen. Nu is het hier ook nog steeds droog en warm. Niet veel zon, wel veel wind, maar prima om een beetje door te laten waaien in huis.

Heerlijk rustige dag hier, beide jongens zijn nog thuis, maar gaan zo voetballen. Zoonlief ging heel soepel aan z'n huiswerk vanmorgen, dus die is al klaar verder.

Beetje sport kijken op tv, straks Ajax en Verstappen natuurlijk. Zal mij benieuwen.
blehhh wat een dag was het vandaag. Hectisch, druk..blij dat ik nu even zit. Mijn knul heeft zijn eerste "echte" dag achter de rug en is weer even met de neus op de feiten gedrukt: het gaat zwaar worden. Niets mis mee natuurlijk, maar ik hoop maar dat hij de moed niet al te snel laat zakken. Vandaag oa Business and Organization (want één van de richtingen is IT business management) en over 8 weken krijgt ie een toets over ongeveer het halve boek. En het is een dik boek. :D Ik ben echt erg benieuwd hoe het zal gaan.

Morgen is hij "vrij", maar dat betekent natuurlijk studeren. Daar is hij zich ook wel van bewust hoor, gelukkig en ik moet er natuurlijk op vertrouwen dat hij dat ook gewoon gaat doen.

Ik vond het al met al vandaag toch nog heerlijk weer. Niet heel veel van gemerkt natuurlijk, maar ook nu nog lekker de boel open en de zon schijnt nog steeds. Dat was weinig genieten van Verstappen gisteren he! Ook al heb ik er niets van kunnen zien, vind het wel erg jammer. Het was zo veelbelovend, zijn 2e startplek. Mijn knul gisteren weer gewonnen, 15-2 dit x (met de mannen).

Echt balen, komende woensdag is zo'n beetje de belangrijkste wedstrijd van het seizoen, moeten ze de 1x tegen het team waarmee ze bij de heren strijden om de 1e plek. Maar deze wedstrijd is 's avonds, uit en ze moeten naar Vleuten (UVV). Vertrek is 18.00, hij heeft school tot 18.00 en is pas rond 20.00 weer thuis..Superbalen natuurlijk, want hij is best belangrijk voor het team. Tja...zoiets zal wel vaker gebeuren. Hoe is het met de logeés?
Het gaat prima met de logees. Ik vind het heel gezellig, maar ben eigenlijk ook wel blij dat ze morgenochtend weer naar huis gaan. Dan wordt het huis weer een beetje van mezelf, want nu wordt je toch een beetje geleefd en voor zoonlief en mij gaat school en werk toch ook gewoon door. Zoonlief had z'n lange dag vandaag, kwam ook met hoofdpijn thuis. Zijn klas was te druk geweest en daar heeft hij dan last van. Is ook niet gaan trainen vanavond. Hij moet echt even in z'n ritme komen. Pleegzoon is nog vrij deze week, in afwachting op welk niveau hij geplaatst gaat worden. Daar krijgen we deze week bericht van.

Wel heel jammer voor jouw knul dat hij die wedstrijd gaat missen. Maar indd, de kans is aanwezig dat dit vaker gaat gebeuren.

Ik had ook een chaotische dag op het werk, en thuis natuurlijk ook een beetje met zo'n huis vol. Maar goed, beetje flexibel zijn dan maar.

Vanavond zijn we wel even gaan trainen, was zwaar.
Shit, wat een tegenslag hier. Pleegzoon is dus niet aangenomen op de bouwopleiding. Hij had vorige week een meeloop week en zou deze week beticht krijgen. Vandaag kwam de brief dat hij onvoldoende voorkennis en vaardigheden bezit. Tsss niet zo gek, hij heeft natuurlijk niet de juiste vooropleiding. Dat wisten we, daarom doe meeloop week. Morgen ga ik met de leerplichtambtenaar overleggen. Hij zot er nu over te denken om toch maar de havo af te maken. Nou ja, wederom kopzorgen dus, en dan denk je alles op orde te hebben.

C gaat morgen nog even met de opleiding bellen wat precies hun beweegredenen zijn, wordt vervolgd dus....
Jij hebt in elk geval weer lekker het huis voor jullie zelf. Maar fijn dat het zo goed gegaan is allemaal. Mijn knul moet ook nog in het ritme komen hoor, heeft ook steeds hoofdpijn als hij thuis komt. Kan ook door de treinreis komen, hij kan niet goed tegen reizen (auto, bus). Morgen heeft hij een erg lange dag, hoewel hij pas om 13.15 op school hoeft te zijn, moet hij om 11.15 "al" de deur uit en heeft dan les tot 18.00 uur. Dus na 20.00 thuis. En de volgende dag weer om 5.00 uur op, omdat ie dan om 8.30 op school moet zijn. Nou ja, kunnen we samen opstaan, hahaha. Ik ben het ondertussen allang gewend, voor hem zal het niet meevallen denk ik, in het begin.

Hij kan toch trainen elke week, omdat hij tot 14,45 school heeft. Maar hij moet dan wel ook weer snel de deur uit als hij thuis is, dus of hij daar altijd nog energie voor heeft na zo vroeg te zijn opgestaan...we zullen zien. Nog een dikke maand, dat is het honkbalseizoen voorbij en krijgt hij weer wat meer tijd e

n volgend jaar speelt hij "gewoon" in 1 team, ipv in 2. Morgen tot 17.00 uur, lange dag dus. Jammer, het wordt de warmste dag van de week. Jij morgen vrij? Kun je er van genieten?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven