single parents, deel 22

13-01-2014 19:34 3108 berichten
Hey, we moesten een nieuw deel openen.

Bij deze
Wij gaan morgen naar de winterfair... ik heb er zin in, lekker een dagje onbezorgd op stap. Ik was vandaag wel lekker vrij vanwege m'n overuren.

Vandaag al wat in huis gedaan en heerlijk zelf erwtensoep gemaakt.

Als het goed is, is het. Vierkante rooster van zoonlief voorbij en is het weer back to normal vanaf maandag.

Pleegzoon is ook weer thuis. Zonder verhalen.... Alleen de mededeling dat hij volgende week weer een hele week naar Duitsland zou moeten. Maar volgens mij is er helemaal niks geregeld met school, dus dat moet eerst.

C gaat morgen met zoonlief naar de voetbal, hij moet weer uit.

Best lastig he zo'n knul die nog steeds geen idee heeft wat hij wil doen.

Maar indd, iets in de ICT lijkt me wel zijn ding als ik jou zo hoor. Ik hoop dat het hem gaat lukken.
Vandaag ben je dus geweest (of nog weg) . hahaha, ik dacht echt gisteren! Hoop dat het heel gezellig was.

Ik hoop ook dat, als hij de overstap gaat maken, hij dan inderdaad sneller klaar kan zijn en zijn startkwalificatie op zak heeft.

En ja, het is inderdaad lastig. Maar daar weet je zelf ook alles van. Ik hoop dat hij snel terecht kan voor een orienterend gesprek.

Het lijkt misschien wel of ik het hem allemaal maar laat doen en zelf laat opknappen, maar probeer m wel te sturen natuurlijk. En de nodige woorden zijn er ook al over gezegd, dat het nu weer niet lijkt te gaan lukken. Maar ja, je moet dan toch door op een gegeven moment. Nu blijven afwachten hoe het op HBO verder zal gaan levert haast wel zeker een negatief studieadvies op en dan moet hij sowieso stoppen. Ze hadden ook aan de docent van programmeren gevraagd of het mogelijk was om voordat de herkansingen waren, ze wat extra uitleg konden krijgen. Nee, dat was helaas niet mogelijk. Jammer.

Een lekker rommel en luierdagje thuis gehad. Morgen schijnt het echt onstuimig weer te gaan worden. Heerlijk thuis op de bank. en strijken, blehhhh.
Nou ja, je knul moet het uiteindelijk ook zelf doen natuurlijk. Hij heeft ook de leeftijd om zelf z'n zaakjes op te pakken natuurlijk. Al blijf je altijd moeder he......

Ik heb een onwijs leuke dag gehad met m'n moeder. Ik heb een jurkje gekocht, een lederlook legging en platte lak instappers, erg leuk onder een rokje/ jurkje. Ook een gaaf verjaardagscadeau uitgezocht wat ik van m'n moeder krijg. Een camelkleurige handtas, iets groter dan ik nu heb, zo mooi. Helaas moest ik die weer inleveren, krijg ik m met m'n verjaardag.

Straks komt m'n vriendin gezellig een borrel doen. Misschien duiken we nog even de stad in, maar dat moet ik nog even zien of ik daar zin in heb.
Was het gezellig in de stad? hihi, zag op fb al dat je geweest bent..lekker is dat af en toe he!

Wat een leuke dingen heb je gekocht, zo'n lederlook legging is echt in nu he, wil ik eigenlijk ook nog wel hebben.

Windje he vandaag! Bij vlagen hier enorme windstoten, maar ik vind het wel gezellig hoor..lekker binnen, nu al aardig donker dus denk dat ik straks de kaarsjes maar vast aandoe. Lekker schaatsen kijken, strijken heb ik al gedaan, heerlijk zo'n weekend.

Mijn knul heeft ook wat vragen gesteld aan LOI, omdat ze ook daar die opleiding aanbieden. Dan kun je natuurlijk helemaal zelf je tempo bepalen. Ook weer richting ROC, dus nu afwachten wat voor reacties hij gaat krijgen. Ondertussen morgen gewoon naar school, heeft nog steeds niet alle cijfers terug..pff..duurt lang. Wow, zie net het Feynoordstadion eerder vanmiddag, dat de reclameborden er af waaiden in een gelukkig nog leeg stadion. Nu uit voorzorg de borden die hoog hingen weggehaald. Pfffff, gevaarlijk.
Het waaide indd erg hard vandaag. Ik ben naar Ajax geweest, maar merkte het goed aan de auto, moest het stuur goed vast houden hoor. Trouwens een goede wedstrijd gezien vandaag. Goed voetbal, mooie doelpunten.

Pleegzoon zou aankomende week weer naar Duitsland moeten, maar we hebben het tegen gehouden. Er moet eerst maar eens een goed gesprek plaats vinden, ik heb dit ook aan school laten weten. Afspraken zijn niet helder, ze hebben hem vorige week alcohol laten drinken, allemaal dingen die niet oké voelen voor mij.

Het was gezellig met m'n vriendin, ff lekker bijkletsen. Is altijd goed natuurlijk.
Oe dat is vervelend zeg, de zaken rond pleegzoon. Is het dan dat leerbedrijf waar ze deze dingen doen? Je moet er natuurlijk wel op kunnen vertrouwen dat hij bij hen in goede handen is.

Mijn knul heeft zijn laatste cijfer terug, warempel, een 6. Maar ja...dat was iets wat totaal niet met programmeren te maken heeft.

Hij heeft zijn mentor verzocht om een gesprek, hopelijk kan dat al snel.

Het was enorm chaotisch en druk op kantoor, voel me nu dan ook wel een beetje blehhhh. Ga niets meer doen.
Vanavond al een gesprek gehad met de begeleider van school van pleegzoon. Gelukkig zijn er nog wel mogelijkheden als hij niet bij dit leerbedrijf door kan. Deze hebben we besproken. Helaas heeft pleegzoon zelf besloten niet bij dit gesprek te zijn en heeft hij de benen genomen. C is hem nu aan het zoeken, grrrrr... Wat een eigenwijze knul is dit toch zeg.

Zoonlief daarentegen vandaag wel weer oké, en zo wisselen ze elkaar heerlijk af hier in dwarse buien.

Vond jij de pubertijd ook zo leuk?? Oh nee, die van jou had daar niet zo veel last van he.

Nou ja, zal wel weer goed komen

Oh, ik had jouw bericht nog helemaal niet gezien. Wel fijn dat ie dan toch een voldoende heeft. Ik hoop dat hij snel een gesprek kan hebben.
Hahaha, zeker een eigenwijze knul zeg! Alles nog goed gekomen en pleegzoon weer boven water?

Mijn knul heeft morgen een gesprek. Hij is er voor zichzelf wel uit hoor, dat hij gaat stoppen.

Hij begrijpt totaal niet waar ze nu met programmeren mee bezig zijn, dus die nieuwe toets die hij straks moet maken, gaat ook weer drama worden. En dan moet hij ook nog die vorige herkansen en zorgen dat het voldoende wordt. Hij zou het beste op zijn plek zijn als een soort medewerker helpdesk, dat soort dingen. Computerproblemen oplossen, in opdracht van iemand aan de gang gaan.

Het maffe is, is dat wat hij het liefst doet , qua opleiding, eigenlijk beneden zijn niveau ligt. Dat staat stom, maar dat is hem door docent van ROC gisteren medegedeeld. Er werd hem gezegd dat hij hoogstwaarschijnlijk niet zal kunnen instromen in een MBO 3 opleiding, omdat hij te hoog gekwalificeerd is. Raar...kijken ze dan helemaal niet naar het feit dat ie al 2 MBO 4 opleidingen niet heeft afgerond? Hij kan trouwens sowieso pas in april instromen, daar baalt hij wel van, wil het liefst gelijk door.

De MBO 3 opleiding omvat alles waar hij interesse in heeft. De MBO 4 opleiding heeft weer vakken die hem niet liggen.

PFFFFFF!!! Nu neigt hij ernaar om MBO 3 ICT via NHA te gaan doen, thuisstudie. Dit zou hij in 2 jaar of in 1 1/2 kunnen doen en dit afsluiten met een erkend MBO diploma (en startkwalificatie dus). Bovendien is er ook nog een mogelijkheid dat hij in aanmerking zou kunnen komen voor een scholingsvoucher van UWV, wanneer hij zich als werkzoekende zou inschrijven, waardoor de studie grotendeels vergoed kan worden. Dat dit enorm veel zelfdiscipline van hem vraagt realiseert hij zich (nu) wel, maar daar ben ik eigenlijk ook niet heel bang voor. Hij wil heel graag en baalt er van dat programmeren nu weer het struikelblok is.

Dat hij het niet ziet zitten om weer met 16 jarigen in de klas te zitten kan ik me dan ook wel ergens weer voorstellen.

Omdat hij zich sowieso nog niet kan inschrijven voor een MBO opleiding op ROC, wil hij de komende maanden gebruiken om te kijken of het hem uberhaupt ligt, thuisstudie. Deze kan ook vrij makkelijk weer gestopt worden zonder dat je al je geld kwijt bent.

Ik heb er wel weer een nachtje over moeten slapen hoor..was gisteren echt niet enthousiast over thuisstudie. Voor mij voelt dat toch als "minderwaardig" onderwijs. Is echt een vooroordeel hoor, nergens op gebaseerd. Denk dan ook dat werkgevers niet zitten te wachten op stagiaires van een thuisstudie of sowieso, maar ook dat is nergens op gebaseerd. Hij down, zegt dat hij wanneer hij dan daarvoor zal kiezen het gevoel heeft dat ik hem niet steun en dat hij er alleen voor staat. Dat wil ik natuurlijk ook niet.

Ik wil juist dat hij iets doet waar hij gelukkig van wordt, ook omdat ik natuurlijk gezien heb hoeveel last hij ervan had dat dat programmeren bij de opleiding game design niet lukte en hij om die reden moest stoppen. Wanneer hij dan wel kan doen wat hij het liefste doet, een niveau lager en via thuisstudie..tja..so be it dan maar. Heb wel de afspraak gemaakt dat wanneer blijkt dat het hem "makkelijk" af gaat en hij tijd genoeg heeft, hij er een baantje bij zoekt. Prioriteit is nu zijn startkwalificatie halen, maar het hoeft natuurlijk ook niet zo te zijn dat hij de hele dag lekker kan lanterfanten wanneer hij klaar is met zijn huiswerk.

En zo blijven we aan de gang...

Maar ach..het kan veeeeel erger natuurlijk. Hij is niet aan de drank, drugs, doet geen foute dingen, is netjes, beleefd, lief, gezellig, sport..het komt wel goed. Uiteindelijk. Via vele omwegen.

zucht.

hahahaha, soms vind ik mezelf wel zielig hoor...dat het allemaal zooo ingewikkeld moet met dat jonk. Maar het is voor hem natuurlijk toch veel erger.Al is het wel een enorme opsteker voor hem geweest dat hij die 21 toets gehaald heeft vorig jaar.

Dat het nu niet lukt wijt hij volledig aan het programmeren. Nou ja, genoeg hierover!

Wat was het warm he, vandaag? echt lekker zacht zeg..

Blijft pleegzoon nu vooralsnog nog wel bij ditzelfde leerbedrijf?
Pleegzoon kwam pas om half 2 vannacht thuis, wij hebben dus geen oog dicht gedaan. Hij heeft de hele dag op z'n bed gelegen en heeft de hele dag geen woord gezegd. Uiteindelijk vanavond hem de punten van school kunnen voorleggen, daar denkt hij nu over na, en zoals ik al verwachtte is het voor hem een opluchting.

Morgen neemt C hem een dag mee naar het werk en donderdag moet hij gewoon naar school. Hij moet dan ook aangeven wat hij gaat doen. Op zoek naar een ander leer/ Werkbedrijf, of via school een samenwerking met bouwmensen Amersfoort. Dat is dan een soort uitzendbureau voor studenten bouw, zij lenen hem dan uit aan verschillende bedrijven. In de tussentijd gaat hij gewoon 4 dagen naar school, dan krijgt hij 3 dagen praktijk en 1 dag theorie.

Ik snap het trouwens niet zo goed met dat niveau van je knul. Pleegzoon zit ook onder zijn niveau, die had kunnen instromen op niveau 4, hij doet nu niveau 3, maar als dat te veel blijkt kan hij nog niveau 2 doen.

Mijn knul had weer een onvoldoende voor dezelfde wiskunde toets. Nu heeft C met hem gekeken en lijkt hij het ineens te snappen. Morgen de 2e herkansing (hij had eerst een 2,4 en later een 1,6). En nee hij snapte niks van het onderwerp. Ik ben benieuwd....
Ik vind het ook heel raar. Maar dat is hem gezegd door een docent van de opleiding die hij dan op ROC wilde gaan doen. Misschien is het uiteindelijk wel mogelijk hoor, maar dan kan hij toch pas beginnen in april en dan ook weer 3 jaar. Daarom toch eerst proberen die thuisstudie, die hij met een beetje mazzel in 1 1/2 jaar kan doen (omdat er natuurlijk geen vakanties of feestdagen zijn). Hij wil nog vragen of hij wellicht vrijstelling kan krijgen voor Nederlands, rekenen en Engels, omdat hij dit nu op 2F niveau moet doen en hij heeft al bewijs van 3 F. Of, als dat niet mogelijk is, of hij gelijk al examen in die vakken kan doen, zodat hij ze niet voor de vorm nog weer moet doen. Dat zou ook al weer heel veel schelen, waardoor hij sneller kan gaan. We zullen zien.

O bah zeg, dat hij pas zo laat thuis was, pleegzoon..Maar gelukkig hebben jullie het er nu over kunnen hebben.

Hoe is het gegaan met wiskunde van je knul? spannend zeg, zou te gek zijn wanneer hij daar nu een voldoende voor zou halen.

Morgen aansluitend aan het werk nog een afscheidsborrel. Er gaat alweer een arts weg. pfffff. Jammer genoeg gewoon in het bedrijfsrestaurant. Lang niet zo gezellig als in een kroegje. Maar ach...
Helaas, mijn knul had weer een onvoldoende voor wiskunde. Dit hoofdstuk ligt hem gewoon niet zo blijkbaar.

C heeft vandaag pleegzoon mee genomen naar het werk, kon hij lekker een dag aan de slag en dan is hij veel beter te spreken.

Zoonlief is morgen en vrijdag vrij, vanwege de groepen 8 die komen kijken. Ze hadden een paar jongens nodig om te helpen en hij wilde (uiteraard) niet.

Ik hoop dat het je knul lukt, die vrijstelling, zou toch wat zijn als hij daar weer examen in moet gaan doen zeg. Maar ja, je weet inmiddels dat er soms erg kromme regels zijn.

Morgen gaan C en ik naar Waylon in de Ahoy. Leuk, leuk, ik heb er veel zin in.
De borrel was niet zo veel aan. Jammer hoor. Maar locatie is dan wel erg bepalend. Ons bedrijfsrestaurant, waar ik toch al nooit kom, is echt niet gezellig. Was om 1700 uur alweer thuis Mijn knul is nu wokken met het juniorenteam. mmm, lekker!

Jammer zeg, van wiskunde. Maar hij heeft er in elk geval alles aan gedaan. Dan is het nog wel superfrustrerend natuurlijk, maar dan kan hij er in elk geval niets aan doen. Jullie zijn nu naar Waylon, gaaf zeg! Heel veel plezier!
Waylon zelf was echt heel erg gaaf. Wat is die gozer goed zeg. Hij kan echt alles zingen.

We hebben er wel 2 uur over gedaan om er te komen, zo mega druk op de weg. Ook de organisatie in de Ahoy zelf liet helaas te wensen over. Ik hoorde dat mensen op de tribune slecht geluid hadden. Wij hadden gewoon staanplaatsen in de zaal, maar als je vooraan in de golden circel stond kon je er niet meer uit om naar de wc te gaan. Ook lange rijen bij de jassen en bar... nee geef mij het zigodome maar.

Jammer dat je borrel niet zo gezellig was, is doodzonde eigenlijk, maar lokatie is zo bepalend.

Ik was gisterenochtend bij m'n werkgever voor een intake met een jongen die ik begeleid. Was wel even leuk om terug te zijn, fijn weer oud collega's te zien en m'n manager.

Vandaag lekker vrij geweest. De jongens hebben me verrast vandaag, toen ik ging sporten lagen ze nog op bed. Toen ik terug kwam met de boodschappen hadden ze de boel gestofzuigd en hun bedden verschoont. De wonderen zijn de wereld nog niet uit, haha
Ja, lijkt mij ook erg gaaf, Waylon. Ik heb nog nooit een concert in Ahoy meegemaakt, maar het klinkt rommelig. Wat lekker dat je dan vandaag vrij was en nog lekkerder, dat die knullen zo lekker bezig waren. Vandaag ineens op het werk die ene gast weer gezien, jeweetwel, die van de computers etc. die mij wel zag zitten. Tja, we gaan binnenkort weer van werkplek veranderen, dus dan moet ie weer op komen draven. Was nog steeds erg flirty, maar nee...het zit er niet in.

Kom je dan nu eigenlijk helemaal niet meer op je eigenlijke werkplek? Ik zou mijn collega's wel missen denk ik.

Vanmiddag weer even kaarsen ingeslagen bij de Hema, van die stompkaarsen met glittereffect, echt mooi, roestbruin, zilver.

Pfff, nog even en dan kunnen we de kerstspullen weer tevoorschijn halen. Ben ook al aan het rondkijken voor een nieuwe carnavalsoutfit. Heb jij al iets? Begin januari in elk geval weer de carnavalsbeurs, dat is leuk, kleding viel toen tegen, maar voor de accessoires was ie prima. Ik wil wel iets met glitter ofzo..daar ben ik wel van, hahaha.

Er schijnt toch een stukje programmeren in die MBO opleiding te zitten en mijn knul probeert er nu achter te komen hoeveel dat dan is. het blijft m achtervolgen he..Als het gewoon een les is, is het niet zo erg, maar als hij er een zware toets voor moet doen, is het weer geen haalbare kaart. Ik heb last van mijn rug. Rare plek, beetje rechts onderin. Vooral erg vervelend bij het opstaan van de bank, bed etc. Ik kan me eigenlijk niet herinneren of het er ineens ingeschoten is of..het is vervelend in elk geval.
Ik kom eigenlijk nooit meer op m'n oude werkplek, alleen als ik er voor werk moet zijn. Ik mis sommige van m'n oude collega's ook. Maar wat ik hoorde is er daar nog steeds geen duidelijkheid. Ook is het merendeel van m'n collega's ook weg daar.

En wat ik nooit had verwacht, ik heb nu ook weer een club hele toffe collega's, en teamleider. Wat dat betreft bof ik echt wel hoor.

Oei balen zeg, toch weer programmeren. Bah.... vervelend dat het hem dan toch lijkt te achtervolgen.

En pijn in je rug is ook niet fijn. Inmiddels al weer wat beter of niet?

Hier een heerlijk luie zaterdag, wel vroeg er uit voor de voetbal, maar verder niks gedaan. Lekker lui. Het is er ook weer voor he... met die kou buiten.
Ik had nog zo'n warmtepleister liggen, die heb ik vandaag gedragen. Het heeft wel wat geholpen, maar helemaal weg is het nog niet.

Toch vanmorgen wel wat huishouden gedaan, douche, de neverending was natuurlijk. Maar ook lekker lui hoor..Het was echt verschrikkelijk koud buiten he! Ik was alleen even op balkon om de was op te hangen, wat vrij kansloos was dat die zou drogen, want eind van de middag ineens dikke mist, nu weer weg, maar ik bevroor zowat. L kwam nog even langs, verder lui..kwalificatie formule 1 gekeken en hoop dat er vanavond ook nog wat leuks op tv is. Wijntje erbij..heeeerlijk, weekend!
Ohja, ik heb ook nog van die watmtepleisters liggen.

Hier ook lui dit weekend hoor. Vanmiddag even met de hond naar het bos geweest en daarna Ajax gekeken.

Ben nu eten aan het koken. Witlof uit de oven en patat uit de aurfryer met een gordenbleu erbij.

Vanavond m'n knul helpen met economie leren.
Het is nog niet veel beter, mijn rug. Erg irritant. Behalve strijken niet veel gedaan vandaag. Formule 1 gekeken vanmiddag. Best jammer dat het seizoen voorbij is. Ik vond het wel leuk zo die races op zondag, vooral natuurlijk doordat Max het zo goed deed. Hopelijk krijgt mijn knul morgen de antwoorden waar hij nog op wacht en kan hij snel beginnen. Hoe meer ik erover nadenk hoe beter ik het vind dat hij nu eerst zorgt dat hij die startkwalificatie haalt. Daarna zien we wel weer verder. Morgen is mijn collega weer terug van vakantie. Gelukkig! Ik heb een carnavalsoutfit in mijn hoofd en heb alvast het jasje besteld. Het gaat een zogenaamde pimpette outfit worden, een vrouwelijke pimp (pooier). Het jasje is goudkleurig met randjes en een kraag van nepbont, roze. Erbij een goudkleurige glimmende legging, lange roze handschoenen en er kan nog van alles bij natuurlijk. Lekker over de top en ik kan los met glitter en bling bling.

Ik hoop dat het jasje oversized is, heb wel een grote besteld, want moet er wel shirts onder kunnen dragen omdat we ook zoveel buiten zijn. Het duurt nog even, maar heb er best alweer zin in, hahaha.
oooo wat koud he!!! Brrr, wat is dat weer wennen zeg..Vandaag veel last gehad van mijn rug op kantoor, zitten is niet het meest comfortabele nu. Liggen is wel fijn, dus dat doe ik nu maar, lekker met een dekentje onder de bank, hahaha.

Het was weer een gekkenhuis op kantoor, chaotisch, rommelig, bah. Het valt niet mee om positief te blijven, maar we doen ons best...
Wij hebben op kantoor hoog/ laag bureau's. Ik heb collega's met rugklachten die afwisselen met staand werken. Ik vind het niks, maar voor hen helpt het.

Wij hadden vanmiddag een aftrap voor trainingsjaar. Een jaar lang om de paar maanden een dagdeel onder leiding van trainers van de hoge school Utrecht.

Vanmiddag was in ieder geval een leuke voorzet.

Aansluitend een netwerkborrel met beleidsmedewerkers en wethouder. Erg formeel, maar goed.

Zoonlief had een 6.3 voor economie, yesss.... haha
Wij hebben op kantoor hoog/ laag bureau's. Ik heb collega's met rugklachten die afwisselen met staand werken. Ik vind het niks, maar voor hen helpt het.

Wij hadden vanmiddag een aftrap voor trainingsjaar. Een jaar lang om de paar maanden een dagdeel onder leiding van trainers van de hoge school Utrecht.

Vanmiddag was in ieder geval een leuke voorzet.

Aansluitend een netwerkborrel met beleidsmedewerkers en wethouder. Erg formeel, maar goed.

Zoonlief had een 6.3 voor economie, yesss.... haha
Hoera, gefeliciteerd met de voldoende! Hopelijk zijn de komende trainingen ook leuk en in elk geval leerzaam. Zo ontzettend jammer wanneer je het gevoel zou hebben je tijd te verdoen. Handig zeg, dat je bij jullie ook staand kunt werken. Bij ons helaas niet mogelijk. Ik hoop maar dat het snel weer over is, die rugpijn. Je ziet toch ook wel eens van die kantoren waar je tijdens het werken kunt fietsen/trappen? Dat lijkt mij nou ook wel leuk. En goed, lekker in beweging terwijl je zit te werken.

Het was een formele borrel, dus niet erg gezellig? Of viel het toch nog wel mee? Ik krijg het gewoon niet lekker warm in de woonkamer nu. Heb beide radiatoren voluit, maar het is gewoon niet echt aangenaam. Met een dekentje goed te doen gelukkig, maar het is natuurlijk niet hoe het hoort te zijn. Toch zijn de radiatoren wel goed warm. Die buitenmuur is gewoon bar slecht geïsoleerd.
En vergeet niet dat het de koudste november nacht sinds 20 jaar is he... Het is ook gewoon bijna niet warm te krijgen.

En ik zit trouwens altijd al onder een dekentje op de bank, hihi.

Die tafels zijn ook het enige positieve van onze werkplek hoor. We moeten het doen met 7 bureau's voor 18 mensen, en dan ook nog hutje mutje op elkaar.

Vanmorgen ook een training gehad op het kantoor van samen veilig (vroegere bureau jeugdzorg). Samen met de medewerkers van samen veilig en de jeugd mensen uit de teams, dit ging over de samenwerking en regievoeren in casussen. Altijd nuttig dus, maar kost wel enorm veel werktijd zo. Het gewone werk blijft liggen met al die trainingen.

Heb je nog steeds zo'n last van je rug of wordt het al minder? Misschien even langs de fysio ofzo? Altijd zo vervelend he, rugpijn.
Hebben jullie dan gedeelde werkplekken, dat er zo weinig bureau's voor zoveel mensen zijn? Wat dat betreft mogen wij echt niet klagen. Iedereen heeft zijn eigen bureau en computer, ook parttimers en qua ruimte ook niet krap. Ik heb het idee dat mijn rug wel wat minder wordt. Bij het opstaan van de bank merk ik het nog wel en het is ook niet zo dat ik m niet meer voel, maar het is minder.

Morgen alweer 1 december! Nog een paar dagen en dan mag ik van mezelf de kerstboom weer neerzetten. hahaha.

Ben aan het twijfelen of ik niet eens andere kleuren zal doen. Mijn knul wil het liefst een traditionele, met rood en groen en goud.

Dan moet ik wel nog eea kopen. Wit en zilver vind ik toch ook altijd wel mooi, hoewel rood en goud wel warmer is.

Dilemma! jeetje, alweer een training achter de rug? Ja, wat je zegt. het werk blijft zo wel mooi liggen. Net als met vergaderingen.

Hoewel een training dan nog wel nuttig is en een vergadering toch wel heel vaak niet...
Het is een beetje onduidelijk bij ons qua werkplekken. Het zijn flexplekken, we hebben ook allemaal een laptop en mobiele telefoon van het werk, dus we kunnen overal werken. Maar dit is wel krap hoor. Na de teamvergadering of tijdens telefoondienst is het vechten om een plekje.

Toch fijn dat je rug beter voelt, ws toch een beetje verrekt ofzo.

Mijn knul heeft vanavond een oefenwedstrijd tegen de B4... 15 en 16 jarigen dus. Ik ben benieuwd.

Ik had vandaag het goeie idee om de la in de keuken uit te mesten. Hier lagen allemaal losse recepten, die heb ik in een word document gezet. Ik had er een dagtaak aan, haha

Daarnaast zitten er ook nog recepten in m'n telefoon, zowel bij afbeeldingen als in notities, die wil ik er ook nog bij gaan doen.

Lijkt wel een kookboek, haha

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven