single parents, deel 22

13-01-2014 19:34 3108 berichten
Hey, we moesten een nieuw deel openen.

Bij deze
Hoe is de oefenwedstrijd gegaan?

Wat goed, om al je losse recepten te bundelen. Misschien vind je nog iets leuks, iets wat je allang vergeten was, of nog nooit gemaakt hebt zelfs. Lekker weer bijna weekend. Nog even doorbijten.

Ik heb alvast kaartjes voor Waylon besteld. Zoals je op fb misschien al zag wilde mijn vriendin graag mee, hahaha.

Het lijkt nog zo ver weg, maar voor we het weten.. Ik zie nu op tv de opening van Primark in Amsterdam. Wij krijgen er ook 1, ik denk dat begin volgend jaar de deuren op gaan, ze zijn al erg ver met de bouw. Ik ben er nog nooit geweest, maar ik denk dat ik wel regelmatig even binnenwip. Kom er straks elke dag langs als ik naar huis fiets.
De oefenwedstrijd ging goed, ze hebben met 4-2 gewonnen en hij heeft er 2 gescoord. Helemaal happy was hij dus.

Ja leuk Waylon.... leuk ook dat je vriendin mee wil. Gezellig hoor!

Als het goed is komt er in Utrecht ook een primarkt, in het oude VenD pand op hoog Catharijnen. Het zal mij benieuwen, ik ben er ook nog nooit geweest.

Ik ga zaterdag naar de winter editie van Guus Meeuwis. Ook daar ben ik benieuwd naar, ik ben niet echt fan, maar m'n vriendin wilde graag. Ach garantie voor een feestje lijkt mij.

Vandaag even doorgeknalt op het werk, de halve aktielijst leeggehaald, huisbezoeken gepland en beschikkingen gemaakt.
Pfff, het is weer zo ver hier hoor. Pleegzoon heeft wederom de benen genomen. Wij hebben met hem een afspraak over z'n pinpas. Die ligt hier in de la en hij mag in overleg met ons geld opnemen. We hebben deze bewust op een andere plek neergelegd, omdat hij steeds geld opnam zonder overleg. Hij wil hiermee leren omgaan, dat was z'n eigen wens. Vanmorgen kwam hij er dus achter dan z'n pinpas niet in de la lag. Toen ik na het sporten thuis kwam was hij dus foetsie. Aangezien ik geen zin en tijd heb om weer al m'n aandacht aan hem te besteden heb ik z'n voogd en de pleegzorgbegeleider gebeld. Die hebben uiteindelijk contact met hem gehad en zodoende weten we nu dat hij bij een vriend in Zwartbroek zit en daar dit weekend blijft. Dinsdag komt pleegzorgbegeleider hier voor een gesprek met hem. Dat zal hij ook wel niet willen aangaan. Hij heeft nu in z'n hoofd gehaald dat wij z'n pas hebben afgepakt en dat we alles voor hem beslissen, dat hij niet mag meepraten. Maar als we om z'n mening vragen weet hij het niet en komt er geen antwoord. Ik ben het er niet mee eens dat hij nu daar is, want die ouders nemen het niet zo nauw met alcohol. Er staat zelfs een keet op het erf. Maar ik heb het los gelaten. Hij zit op verantwoordelijkheid van z'n voogd daar, dus succes. Hij moet zondagavond terug komen zodat hij maandag naar school kan.

Moeilijk, moeilijk deze knaap hoor. Je kan niks tegen hem zeggen, alles wat hem niet zint neemt ie de benen, daar kan je toch helemaal niks mee zo
O wat heftig weer Dolphine. Hij maakt het op deze manier zo moeilijk voor zichzelf en voor anderen. Kun je het wel even los laten, zodat je toch een gezellige avond zult hebben vanavond? Elke x de benen nemen als het hem niet aanstaat..pff ja, wat moet je daar nu mee? Is hij eigenlijk al gestart met therapie? Hij heeft toch een aantal onderzoeken ondergaan? Of zou dat gaan doen? Erg ingewikkeld zeg. Wat goed zeg van die knullen, dat ze de oefenwedstrijd hebben gewonnen en je knul helemaal happy, fijn is dat he.

Ik had gisteren weer enorm last van mijn rug. Bah, niks aan zeg. Hoewel mijn rug nog niet eens het ergst was, de uitstraling naar mijn been, daar had ik het meeste last van. Wel gewoon gewerkt en boodschappen gedaan, maar verder niet zo veel. Zitten is erg lastig, dan voel ik het het meest. Misschien toch maar een afspraak maken bij de ha, heb geen idee wat het is natuurlijk. Baal er wel van. Over 2 weken de x mas party, dan moet het wel voorbij zijn zeg. Dat concert van Guus wordt live uitgezonden door Ziggo vanavond zag ik. Het wordt vast wel heel gezellig, veel plezier! Ik wil vandaag echt een aantal dingen regelen. Alvast een begin maken met een lijstje voor Kerst en de dagen er naartoe. Ga weer bestellen bij AH, dat scheelt zoveel gesjouw. Ik heb alvast de leverdatum vastgelegd, 23/12, hahaha, voordat alles vol zit. En de eettafel kopen. Die wil ik natuurlijk graag nog voor Kerst hebben. Alleen twijfel ik nog steeds he..een witte of een van hout. Strak of stoer. pfff, lastig! Stoelen naturlijk ook nog, maar die weet ik wel, welke ik wil. Mijn knul gaat zich vandaag aanmelden voor die thuisstudie MBO, pff, dat gaat dan ook lopen en ik hoop toch zo dat hij dit dan wel tot een goede einde gaat brengen. Het is een beetje dubbel voor mezelf. Het is natuurlijk zo de 2 laatste studies vastliepen op programmeren, ook al vond hij HBO sowieso erg lastig, ik denk zelf dat met een beetje meer doorzettingsvermogen hij dat nog wel gered zou hebben, als dat programmeren er niet bij had gezeten. Ik vrees dat het ook een combi is bij hem, en dan bedoel ik niet het programmeren, want dat is echt iets wat hij niet snapt, maar wanneer het lastig wordt of ingewikkeld, dan geeft hij het wel heel snel op. Wil er geen energie meer in steken etc. Dat is wel een ding waar hij iets mee moet, want dan kan natuurlijk niet zo blijven. Helaas komen er in het leven genoeg moeilijke en ingewikkelde dingen op je pad, daar kun je niet altijd voor weglopen.

En zo houden ze ons bezig he..die knullen. Maar jij gaat vanavond lekker naar Guus! Veel plezier!
Ik ben eigenlijk niet zo'n fan van Guus, maar ik vond het feestje super. Ik heb echt een hele leuke avond gehad.

Pleegzoon zou vanavond terug komen, maar die is er helaas nog niet. Ik zag wel dat hij 20 euro op de rekening van m'n knul heeft gestort, ws met de vraag of m'n knul dat wil pinnen voor hem. Terwijl hij gewoon naar ons toe kan komen als hij geld wil opnemen, dus ik begrijp hier niks van.

Ik heb m'n knul ook op z'n hart gedrukt hier niet aan mee te werken. Jammer dat hij m'n knul hierin mee neemt, die durft geen nee tegen hem te zeggen en gaat hem nog dekken ook.

Hij heeft afgelopen donderdag pas een eerste onderzoek gehad en de komende 2 donderdagen heeft hij ook nog onderzoeken. Pas in januari komt er dan een behandeladvies.
Pleegzoon is dus niet thuis gekomen. Hij is vanmorgen door z'n voogd als vermist opgegeven. Er is wel contact met hem, we weten nu inmiddels wel waar hij is. Daar kan hij ook blijven een paar nachten, maar bij ons wil hij niet meer. Hij gaat het hier dus net zo afsluiten als bij z'n andere pleeggezin ben ik bang. Vannacht uiteraard geen oog dicht gedaan. Vanmorgen wel naar de teamvergadering gegaan, daarna lunch gehad met ons team. Vanmiddag naar huis gegaan, zoonlief ook ziek thuis gehouden en C kwam ook eerder naar huis. Pleegzorgbegeleider is langs geweest, hij probeert samen met de voogd in contact te komen met hem en naar de toekomst kijkend uitvinden wat hij wil. En ik moet hem nu dus gaan loslaten en dat valt niet mee.

Vanavond toch maar sinterklaas gevierd met m'n knul. Gegourmet en cadeautjes om het voor hem gezellig te maken.

Hij is nu lekker aan het gamen op zolder en gaat morgen weer naar school. Ik probeer er ook maar een ontspannen avond van te maken. Heb een melkopschuimer gekregen van de sint, dus heb nu een heerlijke cappuccino.
He bah Dolphine, hier lijkt nu ineens een heel abrupt en vreemd eind aan te komen, of niet?

Zo vreselijk jammer dat hij niet inziet hoe goed jullie voor hem zijn en dat jullie alleen maar het beste voor hem willen.

Dat het ontzettend moeilijk is om hem nu los te laten is wel te begrijpen. Al zoveel meegemaakt met hem en je kent hem ook al zo lang. Misschien komt hij nog tot inkeer? Dat hij je knul bij zijn zaakjes betrekt is wel minder zeg, jammer dat je knul dan geen nee durft te zeggen. Maar hij weet waarschijnlijk precies hoe hij m aan moet pakken. Hij wil jullie natuurlijk niet om geld vragen omdat dat waarschijnlijk vragen van jullie kant zou uitlokken en daar heeft hij natuurlijk ook al helemaal geen zin in.

Wat een kl*te situatie zeg.
Hij is bij z'n vorige pleeggezin om een zelfde manier ineens vertrokken he. En die wil hij nog steeds niet zien of spreken, hier gebeurt weer precies hetzelfde ritueel.

Er is vanmorgen een gesprek geweest met hem, zijn voogd en de pleegzorgwerker en ik vind dat ze veel te veel meegaan in wat hij niet wil. Maar ja, ik kan er verder niet zo veel aan veranderen.

Waarschijnlijk is er nog deze week een plek voor hem bij een kamertrainings centrum. Dat zou mooi zijn, al ben ik het niet eens met de manier waarop.

Hier proberen we maar even rust in de tent te behouden voor zoonlief, maar dat is voor ons natuurlijk ook het beste.

Vandaag wel weer gewoon gewerkt. Mijn knul was ook naar school, maar die kon ik vroegtijdig ophalen vanwege buikpijn.
Zou dat toch een vorm van stress zijn, die buikpijn bij je knul? Zal het dan ook zo zijn dat jullie helemaal geen contact meer hebben en dat die kamertraining etc. helemaal buiten jullie om gaat? Gewoon echt klaar nu? Een raar idee lijkt me.

Mijn knul heeft vandaag zijn eerste pakket lesmateriaal ontvangen. Nu officieel aanmelden, kopie diploma etc. opsturen, moet nog een bewijs van ROC hebben om te proberen die vrijstellingen te krijgen en dan kan hij beginnen. Morgen beoordelingsgesprek. Zou ik eigenlijk vrijdag hebben, maar omdat ik vandaag 5 uursdienst zou hebben, wilde ik vrijdag graag gelijk vrij om te compenseren.

Maar ik hoefde uiteindelijk niet tot 5, maar ja, toen had ik mijn gesprek al verzet. hahaha, neem nu toch maar gewoon lekker vrij.

Kerstboom opzetten, boodschappen doen. Fijn een lang weekend.
Ik denk ook dat die buikpijn van m'n knul een vorm van spanning is, al zegt hij dat het hem niks doet.

Ik ben het er ook niet mee eens dat het zo ineens klaar is met pleegzoon, kom op zeg. Maar ze luisteren te veel naar wat hij wil. Belachelijk vind ik...

Vandaag wel een heerlijk dagje om bij te komen. Werd pas om 8:10 wakker terwijl ik om 8:30 de deur uit moest in te sporten. Dat was dus even haasten,

Ik was lui vandaag, al dat gedoe met pleegzoon hakt er toch in.

Wat snel zeg dat je knul het lesmateriaal al heeft, hij is wel aan het doorpakken nu. Ik hoop ook echt dat hij dit wel gaat afronden.

Wij moeten nog een kerstboom kopen. Zaterdag gaan we naar de kerstmarkt in Oberhausen. We gaan met een gerorganiseerde busreis, ik ben heel benieuwd of het leuk is.
Tuurlijk hakt dat gedoe erin, is ook best een emotioneel iets. Mag je best wat lui door zijn hoor!

Pfff, dat hoop ik ook zeg, dat mijn knul dit wel gewoon afmaakt. Ik vind het toch eigenlijk al te gek allemaal, maar ja, het is gewoon wel belangrijk dat hij een papiertje van vervolgonderwijs heeft. Met een middelbare school diploma alleen begin je tegenwoordig niets meer. Hij heeft van zijn oude mentor op ROC een cijferlijst gekregen, maar daar moet dan nog een officieel stempel oid van school op, dus hij moet er toch weer heen. En zo blijft hij lekker bezig, hahaha. Wel heel gezellig hoor lijkt me, die kerstmarkt. En sowieso een beetje shoppen in Duitsland, toch altijd anders dan hier. Mijn beoordelingsgesprek ging niet door, is verzet naar volgende week. Mijn manager kon niet in de systemen vanmorgen en wilde zich toch een beetje voorbereiden. hmmmpfff. Gisteren ook nog 2 kerststerren gekocht en 2 bloempotjes zilver gespoten. haha, crea bea. Morgen lekker vrij, boodschappen doen met mijn knul en de boom opzetten.
Het wonder is dan toch geschied, pleegzoon is zijn spullen komen halen. Nog niet alles, maar in ieder geval z'n kleren en laptop.

Hij heeft morgen een oriënterend gesprek bij het Ktc, en als het goed is gaat hij er vanaf maandag wonen. Ik kon niet echt met hem praten, maar heb hem wel kunnen zeggen dat hij welkom is als hij langs wil komen, of voor een weekend enzo.

En ik heb hem succes gewenst met de toekomst. Ben benieuwd of we nog iets van hem horen in de toekomst.

En hier voorlopig maar even rust in de tent, is voor zoonlief ook beter.
Dat lijkt me dan toch fijn, dat je een soort van afscheid hebt kunnen nemen en hem hebt kunnen laten weten dat hij welkom is.

Tja, wat kun je nog meer he..Oooo ben moe nu. Vanmorgen eerst boodschappen gedaan, daarna de kamer schoongemaakt, gesopt en gezogen en de kerstspullen van zolder gehaald. De boom staat en ook verder wat kerstsfeer gecreerd. Gezellig weer hoor.

Het ging goed met mijn rug, maar nu toch weer wat last, daarom nu languit met een glas wijn, hahaha. Veel plezier op de kerstmarkt.

Je kunt ook altijd nog naar het gevecht tussen Badr Hari en Rico hoe heet ie ook weer, hahaha, tenminste, ik geloof dat dat ook in Oberhausen is. Of misschien is dat vanavond al.
Toch te veel gesjouwd waarschijnlijk vandaag dat je weer last hebt.

Vervelend is dat he.

Wij moeten morgen vroeg op voor die kerstmarkt. Om 8:15 in Utrecht opstappen. Wel lekker dat we met zo'n bus gaan, hoef je zelf nergens over na te denken, alleen zorgen dat je op tijd bij de afgesproken plaats bent.

Zoonlief hoeft pas om 10:30 te voetballen, zal je net zien... Die maak ik wakker als we gaan en dan moet ie zelf zorgen dat ie op tijd is.

Morgen op de dag kan hij binnen lopen bij de neef van C, en 's avonds komt m'n broer om samen met hem te eten. Zul je net zien dat opa en oma op dezelfde dag ook naar de kerstmarkt in Duitsland gaan.

Wij hebben vandaag wel een kerstboom gekocht, staat nog in de tuin.

De kunstboom heb ik ook van zolder gehaald, die heb ik verkocht. Gaan toch weer voor echt dit jaar.
Veel plezier vandaag! Ben benieuwd of je nog iets koopt.

Was het net zo grijs en vochtig als hier? Brrr, saai, maar ik vind het wel gezellig weer om lekker binnen te zijn, met de boom aan, lekker boek etc.

Ik vind een echte boom ook leuker hoor, maar in verband met het praktische toch maar weer de kunst. Moest altijd iemand charteren om een boom te halen en nu kan ik m tenminste neerzetten wanneer ik dat wil.

Gaan je vader en moeder naar dezelfde kerstmarkt als jullie of een andere?
Wij zijn in oberhausen geweest, mijn ouders in Düsseldorf. Daar zijn we 2 jaar terug nog geweest. Ik vind qua kerstmarkt Düsseldorf wel leuker, en veel groter, maar we hebben een super leuke, gezellige dag gehad. Ik vind de sfeer op zo'n kerstmarkt altijd zo gezellig.

Niks gekocht trouwens, wel lekker een paar glaasjes gluwijn gedronken. Er zat een groot overdekt winkelcentrum bij, dus daar hebben we rondgeslenterd toen het begon te regenen. Daar nog een hapje gegeten en om 21:00 weer met de bus naar huis.

Vandaag even op kraambezoek geweest bij ons nieuwe buurjongetje.

Verder beetje aangeklungeld. Kerstboom neergezet, huis al een beetje in kerstsfeer gebracht.

Altijd gezellig weer.

Zoonlief werd vanmorgen thuis gebracht door een vriendje en z'n vader en hij is meteen zijn bed in gegaan. Die hebben vannacht niet geslapen met 10 jongens in een ruimte op luchtbedden, hihi.

Hem rond 17:00 wakker gemaakt en toen was hij weer aardig bij getrokken. Lekker gegeten en nu nog even gamen om vanavond weer op tijd z'n bed in te gaan.

Jammer genoeg is wel z'n telefoon gesneuveld. Die heeft hij van de trap laten vallen. Heb net een nieuwe 2e hands voor hem besteld.

Weet ie ook weer waarvoor hij ook al weer werkt.
Ja, gezellig zo'n kerstmarkt. Al zou het natuurlijk nog leuker zijn wanneer er sneeuw zou liggen, haha, tenminste, dat vind ik dan.

Oei, balen van de telefoon. Altijd een leuke kostenpost, tenzij je geluk hebt en je net een een nieuw abonnement mag kiezen.

Vandaag ook kalm aan hier. Vanmorgen de was en strijk en vanmiddag lekker een paar gedownloade afleveringen van The Blacklist gekeken. De laatste serie wordt hier niet uitgezonden, tenminste, ik kan er niets over vinden, dat het binnenkort komt oid, dus dan maar downloaden. Erg spannend weer en lekker hoor, languit op de bank op zondagmiddag. En morgen is het weer een gewone werkdag.

Wel lekker, mijn laatste weekje en dan heerlijk een week vrij.
Nu heeft mijn zoon wel een abonnement, maar dat is sim only via simpel. Heb via een website een 2e hands voor hem, met lichte gebruikerssporen. Wel met nieuwe batterij en een jaar garantie. En hij mag er voor werken natuurlijk. Heeft niet voor niks een folderwijk toch?

Vandaag samen met een andere collega een dag mee mogen lopen bij veilig thuis. Was een interessante dag, goed om te zien hoe zij alle meldingen die binnen komen triageren en daardoor afwegen of ze het doorzetten naar het lokale veld ( daar werk ik oa ), of ze zelf onderzoek gaan doen of dat ze het door zetten naar samen veilig. ( is iets anders dan veilig thuis). Kortom een leerzame, maar ook intensieve dag.
Dat was laatst toch behoorlijk negatief in het nieuws, Veilig thuis? Wat Is jouw indruk, na zo'n dag meelopen?

De dag vloog vandaag om, druk. Afgelopen nacht niet erg goed geslapen, ik zag vanmorgen dat ik gisteren dat pilletje vergeten ben.

Hoe stom zeg. Lijkt net of ik ineens al wat meer klachten had. Ik sliep juist een stuk beter de laatste tijd. Brr, houd mijn hart vast voor als ik straks mijn laatste strip op heb. Moet dan immers even stoppen van de huisarts, om te kijken hoe het is. Je zou misschien zeggen dat het tussen mijn oren zit, dat ik dan net afgelopen nacht weer minder geslapen heb, maar kwam er vanochtend pas achter, dat ik m vergeten was. Dus dat kan dan niet, hahaha.
Mijn indruk van veilig thuis is ook niet heel positief. Maar we hebben ze wel nodig voor de samenwerking, als er sprake is van huiselijk geweld, kindermishandeling en politiemeldingen moeten we met hen optrekken. Maar ze hebben bv een wachtlijst voor onderzoek en dat kan eigenlijk niet.

Eind van de dag een kerst/ nieuwjaarsfeest incl stamppot buffet. Dit was op het gemeentehuis met burgemeester, wethouders en beleidsmedewerkers. Was druk, maar ook wel gezellig. Wij kregen nog een kleine attentie. Dat was ook leuk, al liepen al die ambtenaren met een mega kerstpakket de deur uit....

Nieuwe telefoon en simkaart voor zoonlief zijn al binnen, die is dus weer bereikbaar, dat is fijn.

Balen zeg dat je zo slecht geslapen hebt. Ik ben benieuwd hoe het met je gaat als je moet stoppen ermee. Ik hoop ook dat je het snel weer mag oppakken als je er zo veel baat bij hebt.
Blehhhh, hoe is het met jouw rugpijn? Nu heb ik er last van. Heeft ws te maken met het feit dat ik weer ongesteld moet worden, maar de ongemakken lijken met de maand te verergeren. Ik kan bijna niet op of om vandaag.

Had nog wel de boodschappen gedaan en boven gestofzuigd, maar beneden is me niet meer gelukt.

De tijd van de leuke films op tv is weer aangebroken. Heerlijk he....
Ja, ik hoop ook dat ik snel weer kan beginnen als blijkt dat de klachten onverminderd aanwezig zijn.. Ja heerlijk he, die films. Van de week toch weer Bridget Jones op gezet. En dan weer gezellig met de kerstboom en de kaarsjes aan, supergezellig.

He balen zeg, dat jij nu zo'n last hebt van je rug. Ik klop het af, maar bij mij is dat gelukkig voorbij.

Leuk, zo'n stamppot buffet. Wij hebben weer een Tinteling (jeweetwel, een bon waarvoor je dan op internet iets kunt uitzoeken) gekregen.

Onze kerstborrel is volgende week donderdag, maar ja, dan heb ik vrij en de locatie is niet echt leuk, denk niet dat ik daarvoor apart er naartoe ga. Bovendien heb ik me toch geluk zeg...Hebben ze bedacht om volgende week donderdag en vrijdag weer te gaan verhuizen op kantoor. Pffff, hoewel ik het sneu vind voor de weinige collega's die er wel zijn, ben ik reuzeblij dat ik er niet ben. Maar ik wil niet denken aan de puinhoop die er die week daarna zal liggen aan werk. Het is nu dubbel he, én weinig mensen aanwezig en dan ook niet 2 dagen niet kunnen werken. Maar daarna gelukkig wel weer lekker de hele administratie bij elkaar, net als eerst.

Ik had vandaag nog een afscheidsreceptie van een collega die met pensioen ging. Helaas weer op kantoor, in het restaurant, maar het was toch erg gezelig. Mijn ex baas, die toen naar Groningen is gegaan was er ook en dat was weer zo gezellig. Pfff, wat missen we m.

Ik moest daarna nog boodschappen doen, hahaha, dat viel niet echt mee..Omdat ik vandaag gewoon de hele dag gewerkt heb, ben ik morgen lekker al om 11.00 vrij. Heerlijk.
Ik heb voor mijn Tinteling een Bol.com bon gekozen. Ik wil nog graag het (echte) nieuwe boek van Harry Potter en een nieuwe USB stick, want de huidige wordt soms niet meer gelezen door de tv. Heb ook nog een kortingsbon van 10 euro, dus komt helemaal goed (tinteling is 30 euro). Wat was het weer een grijze natte dag he! Pfff, ik zie het qua sneeuw weer niet echt zitten de komende tijd. Dat zou toch weer eens hartstikke leuk zijn, een dik pak sneeuw met Kerst. En van mij mag het sowieso altijd, hahaha, maar ik zal een beetje rekening houden met jou, ok? hahaha. Hoe is het met je rug vandaag? Volgende week ook weer 2 leuke films he..Pak van mijn hart en Soof..leukleuk.

Komende zaterdag een Xmas dance party, heb ik ook zin in. Ergens in het FC Zwolle stadion, ik ben benieuwd. Net de kerstkaarten geschreven, morgen even zegels halen en dan is dat ook weer de deur uit. En mijn laatste werkdag voor Kerst..zalig!
Oh zalig zeg, jij bent al bijna vrij. Ik moet volgende week nog werken, al is dat relatief. Maandag hebben we een teamdag, woensdag en vrijdag ben ik vrij. Vrijdag start m'n vakantie, lekker met m'n verjaardag.

Ik heb vandaag de kerstkaarten op de bus gedaan.

Ik kreeg vandaag nog een soort kerstpakket van een client. Dat vrouwtje dat ik toen geholpen heb met spullen voor haar huisje. Ze had een pakketje voor me gemaakt om me te bedanken. Zo lief, met koffie, thee, chocolaatjes, kaarsjes, servetten, etc.

Vandaag zoonlief maar weer eens achter z'n broek aangezeten met huiswerk. Boekverslag wat hij morgen moet inleveren is af. Engelse adviestoets online is af. En Nederlands uiteindelijk geleerd, al ging het niet van harte.
Hoeraaa, lekker vrij! Ik heb mijn bureau leeggehaald, omdat we/ze volgende week verhuizen moeten en ben benieuwd wat ik zal aantreffen, dinsdag na Kerst. Vandaag mijn uitgestelde beoordelingsgesprek gehad. Dat was (weer) zeer positief. Hij beoordeelt me met een "uitstekend". En, verrassing, ik ga ook nog een extra beloning krijgen. Daar had ik helemaal niet op gerekend. Ik heb toch al die uitloopperiodiek, die na 5 jaar een uitstekende beoordeling te hebben gehad nu een vast onderdeel van mijn salaris is geworden.

Hij zei dat ik daar boven op toch nog een extra beloning krijg. Nou moe!! Hij wist alleen nog niet in welke vorm. Heb dus geen idee of dat geld zal zijn, of misschien een cadeau of weetikveelwat. Top he! Buiten mij nog 2 collega's, daar ben ik wel blij om, want ook zij hebben het absoluut verdiend. Ik heb de boodschappen voor het weekend lekker binnen, nu genieten van de vrije dagen.

Wat lief zeg, dat pakket om je te bedanken. Iemand die toch al zo weinig heeft, dan is het haast nog extra lief. Gelukkig dat het geholpen heeft om je knul even weer achter de broek te ziten. Toch maar lekker weer gedaan allemaal.

Mijn knul heeft ook de benodigde papieren opgestuurd, helaas loopt het toch weer heel stroef met het verkrijgen van de papieren van ROC voor een eventuele vrijstellingen. Hij heeft dan eindelijk wel een cijferlijst gekregen, maar daar moet nog een stempel en een handtekening op. Heeft ie via mail, nu al 2x verzonden, gevraagd of dat per mail kan (hij hoeft alleen maar een kopie in te sturen), maar gewoon geen reactie. Belachelijk gewoon. Maar ouderwets eigenlijk he, dat hij de formulieren per post moest opsturen. Tegenwoordig gaat bijna alles per mail.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven