slapen/sex met date

11-03-2017 20:03 84 berichten
Alle reacties Link kopieren
Wanneer bij iemand(date, lees: potentiele lover) slapen? als je eerste date hebt gehad en het klikt heel goed...

1e of 2e of 3e date mits het voor beiden goed voelt? bepaalde regels? date nr 9 pas sex of? hoe denken jullie daar over?
1e date, waarom niet, je wil toch ook weten of dat goed zit..
Alle reacties Link kopieren
Nadat we getrouwd zijn.
Alle reacties Link kopieren
Ja je mag pas seks hebben bij de 7e date, eerder niet want dan krijg je straf
Dat ligt er aan
Gewoon doen waar jij je goed bij voelt, kan bij de 1ste date zijn maar ook date nummer 9. Waar jij je goed bij voelt en laat je vooral niet onder druk zetten
Alle reacties Link kopieren
Na 13,3 seconden. Als het dan niet klikt, komt het nooit meer.
Alle reacties Link kopieren
Als je een serieuze relatie wil, dan niet gelijk de 1e date, zou ik zeggen. Dan zou ik persoonlijk een tijdje mee wachten.

Maar anders gewoon wanneer je er zin in hebt.
Wanneer het goed voelt, dat kan op een 1e date zijn maar ook pas op een 9e date.

Volg je eigen gevoel hierin.
Alle reacties Link kopieren
quote:Zinerva schreef op 11 maart 2017 @ 20:07:

Gewoon doen waar jij je goed bij voelt, kan bij de 1ste date zijn maar ook date nummer 9. Waar jij je goed bij voelt en laat je vooral niet onder druk zettenMee eens , het komt zoals het komt en gebeurt vanzelf , gewoon niet druk over gaan maken .
Alle reacties Link kopieren
volgens mij heb je pas seks na date 14.
Niet geschoten is altijd mis
Waar jij je goed bij voelt
Dat mag je helemaal zelf weten.....zijn geen regels voor.

De een is er sneller mee, en dat kan prima uitpakken, de ander wat trager...

Ik wachtte zelf altijd redelijk lang, gerust een paar weken, tot maanden als ik er niet zeker van was.

Voor mij is seks iets, dat ik alleen wil doen met iemand die ik echt helemaal te gek vind, als ik gevoel voor iemand heb, en als ik ze wat beter ken, tot ik er niet zeker van ben, doe ik t niet.

Hebben ze geen zin om daarop te wachten? prima, geen probleem, dan kijken ze maar lekker verder, dan is het niet de persoon voor mij, even goede vrienden hoor...

Doe gewoon waarbij jij je op je gemak voelt, en dan komt het prima in orde, het gaat er om wat jij, en die andere persoon willen.
quote:SnoopyLove schreef op 11 maart 2017 @ 20:09:

Als je een serieuze relatie wil, dan niet gelijk de 1e date, zou ik zeggen. Dan zou ik persoonlijk een tijdje mee wachten.

Maar anders gewoon wanneer je er zin in hebt.Verklaar je nader? is het serieuzer bij sex op 4e date of is dat een manier om zeker te zijn dat de jongen het 4 dates volhoudt?
Wanneer je zin hebt.

Als iemand niet wil wachten is het niet degene.

Als iemand zelf erop duikt en daarna 'goh wat goedkoop voor zo'n leuk meisje' doet ook niet.
quote:tomcat schreef op 11 maart 2017 @ 20:15:

[...]





Verklaar je nader? is het serieuzer bij sex op 4e date of is dat een manier om zeker te zijn dat de jongen het 4 dates volhoudt?Zekerheid heb je ook niet na 4 dates
Alle reacties Link kopieren
eerst een ring natuurlijk!
Na een half jaar. Als hij niet zo lang wil wachten is hij ook niet serieus.
Alle reacties Link kopieren
maar er is ook nog een verschil tussen slapen en sex..... ??
quote:manou88 schreef op 11 maart 2017 @ 20:23:

maar er is ook nog een verschil tussen slapen en sex..... ??





Heb jij liggen slapen bij biologie?
Er is denk ik geen bewijs voor, wat nou het beste is...

Ik ken zat stellen, die na de eerste avond al meteen seks hadden, en bij wijze van spreken bij elkaar introkken en nog lang en gelukkig leefde,

Net als dat ik gevallen ken van mensen die gewoon langer wachtten en toch nog het deksel op de neus kregen.

Volgens mij ligt het er gewoon aan hoe je er zelf instaat, , en hoe de ander er tegenaan kijkt, (en hopelijk niet met een dubbele standaard)

Je hebt ze er weleens tussen, van die lui die wel seks met je hebben en dan vervolgens geen respect meer voor je hebben als je erop ingaat...tja....
TO: Leuk dat je het wil weten, maar heb je toevallig ook een reden waarom je het vraagt?
Alle reacties Link kopieren
Nee gewoon nieuwschierig je ziet wel eens in films over de bepaalde regel die ze hanteren... gewoon een open vraag hoe er kver word ged8
Alle reacties Link kopieren
quote:manou88 schreef op 11 maart 2017 @ 20:46:

Nee gewoon nieuwschierig je ziet wel eens in films over de bepaalde regel die ze hanteren... gewoon een open vraag hoe er kver word ged8Amerikaanse films zeker?
quote:manou88 schreef op 11 maart 2017 @ 20:46:

Nee gewoon nieuwschierig je ziet wel eens in films over de bepaalde regel die ze hanteren... gewoon een open vraag hoe er kver word ged8Prima, dan ga ik weer even verder.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven