slapen/sex met date

11-03-2017 20:03 84 berichten
Alle reacties Link kopieren
Wanneer bij iemand(date, lees: potentiele lover) slapen? als je eerste date hebt gehad en het klikt heel goed...

1e of 2e of 3e date mits het voor beiden goed voelt? bepaalde regels? date nr 9 pas sex of? hoe denken jullie daar over?
Alle reacties Link kopieren
Waar je zin in hebt. Zegt in mijn ogen niet dat het niet serieus kan worden oid. M'n ex was een one night stand waar ik vier jaar mee was. M'n huidige vriend was een scharrel waar ik ook na een dag mee in bed lag. Ligt ie nu elke avond want we wonen al een aantal jaren tevreden samen.
Alle reacties Link kopieren
Na een biertje of vier, gemiddeld. Ligt aan de mate van aantrekkelijkheid.
"Wine in the morning, and some breakfast at night. Oh baby, I'm beginning to see the light!"
Alle reacties Link kopieren
Ik nooit bij de eerste date. Puur voor mijn eigen gevoel. Daarna maakte me het weinig uit.
Volgens mij staat daar niets over geschreven in de grondwet.
Alle reacties Link kopieren
Gewoon doen wat goed voelt.



Mijn vriend kwam mij ophalen op zaterdagochtend en zondag laat in de avond vertrok hij pas weer. En nee dat was niet alleen slapen. Voelde goed, we hadden uitgesproken echt te willen gaan voor een relatie en we hadden beide zin in elkaar.
Liefhebben
is meer
lief
dan hebben
quote:Zinerva schreef op 11 maart 2017 @ 20:17:

[...]





Zekerheid heb je ook niet na 4 datesdus dat
gewoon doen wat goed voelt. hier bestaan geen regels voor.
Alle reacties Link kopieren
quote:Zinerva schreef op 11 maart 2017 @ 20:24:

[...]







Heb jij liggen slapen bij biologie?beter dan seks hebben bij biologie ;)
Appels kun je eten, peren wel
quote:SnoopyLove schreef op 11 maart 2017 @ 20:09:

Als je een serieuze relatie wil, dan niet gelijk de 1e date, zou ik zeggen. Dan zou ik persoonlijk een tijdje mee wachten.

Maar anders gewoon wanneer je er zin in hebt.Waarom zou je er, als je een serieuze relatie wilt, langer mee wachten?
Alle reacties Link kopieren
Als er al regels bestaan voor zo'n dingen, doe ik er niet aan mee.
Alle reacties Link kopieren
Sex was op een eerste date nooit een probleem. Slapen deed ik niet bij iemand, dat vond ik te intiem
Niet binnen de eerste 3 minuten
quote:Kapara schreef op 16 maart 2017 @ 15:00:

Sex was op een eerste date nooit een probleem. Slapen deed ik niet bij iemand, dat vond ik te intiem
Alle reacties Link kopieren
quote:Kapara schreef op 16 maart 2017 @ 15:00:

Sex was op een eerste date nooit een probleem. Slapen deed ik niet bij iemand, dat vond ik te intiem Is sex dan niet intiem ? Lijkt me toch intiemer dan slapen bij elkaar. Of is sex bij jullie verworden tot net zoiets als een kop koffie drinken ?
Je zou toch meer gevoel voor humor verwachten bij een creative vent
quote:creativeguy schreef op 16 maart 2017 @ 19:36:

[...]



Is sex dan niet intiem ? Lijkt me toch intiemer dan slapen bij elkaar. Of is sex bij jullie verworden tot net zoiets als een kop koffie drinken ?Het is allebei intiem natuurlijk, maar blijven slapen is toch net wat anders. Daarmee creeer je allerlei verwachtingen en wordt het wat serieuzer, vind ik althans.
In mijn boek is neuken één van de leukere manieren om elkaar te leren kennen.
quote:Murrmurr schreef op 16 maart 2017 @ 19:54:

In mijn boek is neuken één van de leukere manieren om elkaar te leren kennen.Precies. Of twister ..
quote:safrat schreef op 16 maart 2017 @ 19:41:

[...]





maar blijven slapen is toch net wat anders. Daarmee creeer je allerlei verwachtingen en wordt het wat serieuzer, vind ik althans.



Nah ja zeg..



Seksen? ja hoor. Blijven slapen? Oeh.. nou da's wel heel intiem zeg
quote:Antoon69 schreef op 16 maart 2017 @ 20:34:

[...]





Nah ja zeg..



Seksen? ja hoor. Blijven slapen? Oeh.. nou da's wel heel intiem zegIs goed lezen te moeilijk?
ik word oud geloof ik
Alle reacties Link kopieren
Gewoon wanneer jullie het allebei willen!



Ik zie het zo: als ik snel seks heb met iemand met wie ik meer had gewild, maar het na de seks laat afweten, heb ik tenminste (als het goed is) nog leuk seks gehad. En als het echt wat lijkt te worden met iemand, en diegene heeft geen respect meer voor mij omdat ik 'te snel' seks heb gehad, dan is diegene een lul en kan hij opdonderen. En dan heb je natuurlijk ook nog het scenario waarin alles goed afloopt :D
Alle reacties Link kopieren
Heb de ervaring dat t voorstel om thuis af te spreken meestal vanuit de vrouw komt...emancipatie hè :-) ...en dat t dan klikt en uitloopt in zoenen en veel meer is iets wat je van te voren nooit echt kunt plannen...t gebeurt of overkomt je dan. Zolang t voor beiden goed voelt is er geen probleem denk ik ?!
Bimzarellio...what else
Alle reacties Link kopieren
Als hij mij heeft laten zien dat er meer in zit dan alleen seks, dit weet je vaak pas na een aantal dates en initiatieven van zijn kant. Tenzij ik alleen uit ben op seks dan is de eerste date prima . En seks op eerste date kan ook altijd tot meer leiden .. Maar als je wacht heb je later minder onzekerheid over zijn intenties
Alle reacties Link kopieren
Het kan alle kanten op. Zolang je beiden duidelijk aangeeft wat je wil: een relatie of gewoon een sexdate. Wil je het eerste, ook dan kan de aantrekking zo groot zijn dat je de eerste date al uit de kleren gaat. Maar het kan ook pas op de 10e date als je het voorzichtig wil spelen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven