slapen/sex met date

11-03-2017 20:03 84 berichten
Alle reacties Link kopieren
Wanneer bij iemand(date, lees: potentiele lover) slapen? als je eerste date hebt gehad en het klikt heel goed...

1e of 2e of 3e date mits het voor beiden goed voelt? bepaalde regels? date nr 9 pas sex of? hoe denken jullie daar over?
Alle reacties Link kopieren
Om nog even hierop terug te komen (beetje druk weekje achter de rug):

Sex is heel intiem, slapen vind ik nog intiemer. En dat kan ik gewoon niet naast iedereen.

Dat heb ik in mijn leven maar bij 3 mannen gedaan.

Sexen vind ik buiten intiem ook gewoon lekker. Dus in mijn "vrijgezelle" periode deed ik dat regelmatig met iemand (anders). Zoals Murr zegt: Ik vind het een prima manier om elkaar te leren kennen. Als het tijdens de sex niet klikt dan hoeft de rest van mij ook niet. Je zult maar weken/maanden uitstellen en dan is het zover en dan likt ie je poes niet klikt dat stukje niet. Zit je toch mooi met de gebakken peren.
Alle reacties Link kopieren
quote:rijst schreef op 16 maart 2017 @ 23:02:

Gewoon wanneer jullie het allebei willen!



Ik zie het zo: als ik snel seks heb met iemand met wie ik meer had gewild, maar het na de seks laat afweten, heb ik tenminste (als het goed is) nog leuk seks gehad. En als het echt wat lijkt te worden met iemand, en diegene heeft geen respect meer voor mij omdat ik 'te snel' seks heb gehad, dan is diegene een lul en kan hij opdonderen. En dan heb je natuurlijk ook nog het scenario waarin alles goed afloopt :D



Goede reactie! Hier ben ik het helemaal mee eens. En toch...Toch zit ik onwijs in mijn hoofd en heel erg te overdenken of ik sex zal hebben of niet .

Aan de ene kant wil ik lekker genieten en niet nadenken, aan de andere kant zit ik heel erg in mijn hoofd en teveel na te denken.



Ik ben op een punt dat ik graag weer een relatie wil hebben en daarvoor opensta. Ik ben aan het daten en kom soms een leuke man tegen.

Een mannelijke vriend van mij adviseerde om niet te snel seks te hebben, omdat de man volgens hem dan niet serieus is. Of meer eigenlijk: je kunt het even aankijken om te zien of hij serieus is .



Maar ja,, zoals rijst hierboven aangeeft: dan ontzeg je jezelf dus ook de kans op seks.



Bij de vorige leuke man heb ik het niet gedaan en na drie dates zei hij dat hij niets serieus wilde. Terwijl ik hem mss best als scharrel had gewild. Er was heel veel aantrekkingskracht maar we hebben geen seks gehad omdat ik wilde kijken of er mss iets serieus kon ontstaan (had nog geen idee of dat kon na drie dates)



Nu weer een hele leuke man en ontzettend veel aantrekkingskracht. Maar nog maar twee dates gehad en hij heeft aangegeven geen relatie te willen.

Duidelijk zou je zeggen. Maar ik vind t soms zo jammer om meteen al seks te hebben. Net alsof je meteen aan het toetje begint zonder eerst van het voor en hoofdgerecht te hebben genoten. Je gaat zo, hup, van het broodje mand naar het toetje..



Dan doe je het niet, zou je zeggen. Dat kan..Maar als hij dan uit the picture verdwijnt na date drie dan heb ik (weer) mezelf kans op seks ontnomen..En t is inmiddels weer even geleden dus heb er ook echt veel zin in.



Word moe van mezelf als ik t zo lees. Iemand hier iets zinnigs over te zeggen? (Je hoeft niet doen of niet doen te zeggen )
Alle reacties Link kopieren
quote:eva333 schreef op 23 maart 2017 @ 21:57:

[...]





Goede reactie! Hier ben ik het helemaal mee eens. En toch...Toch zit ik onwijs in mijn hoofd en heel erg te overdenken of ik sex zal hebben of niet .

Aan de ene kant wil ik lekker genieten en niet nadenken, aan de andere kant zit ik heel erg in mijn hoofd en teveel na te denken.



Ik ben op een punt dat ik graag weer een relatie wil hebben en daarvoor opensta. Ik ben aan het daten en kom soms een leuke man tegen.

Een mannelijke vriend van mij adviseerde om niet te snel seks te hebben, omdat de man volgens hem dan niet serieus is. Of meer eigenlijk: je kunt het even aankijken om te zien of hij serieus is .



Maar ja,, zoals rijst hierboven aangeeft: dan ontzeg je jezelf dus ook de kans op seks.



Bij de vorige leuke man heb ik het niet gedaan en na drie dates zei hij dat hij niets serieus wilde. Terwijl ik hem mss best als scharrel had gewild. Er was heel veel aantrekkingskracht maar we hebben geen seks gehad omdat ik wilde kijken of er mss iets serieus kon ontstaan (had nog geen idee of dat kon na drie dates)



Nu weer een hele leuke man en ontzettend veel aantrekkingskracht. Maar nog maar twee dates gehad en hij heeft aangegeven geen relatie te willen.

Duidelijk zou je zeggen. Maar ik vind t soms zo jammer om meteen al seks te hebben. Net alsof je meteen aan het toetje begint zonder eerst van het voor en hoofdgerecht te hebben genoten. Je gaat zo, hup, van het broodje mand naar het toetje..



Dan doe je het niet, zou je zeggen. Dat kan..Maar als hij dan uit the picture verdwijnt na date drie dan heb ik (weer) mezelf kans op seks ontnomen..En t is inmiddels weer even geleden dus heb er ook echt veel zin in.



Word moe van mezelf als ik t zo lees. Iemand hier iets zinnigs over te zeggen? (Je hoeft niet doen of niet doen te zeggen )

Ik weet wel iets. Ik heb als man dat dilemma ook gekend in mijn datingtijd. Gedate met vrouwen, ik zocht een serieuze relatie, en liet dat ook weten, dus geen scharrels. Maar soms was de aantrekking groot maar als de vrouw in kwestie aangaf geen relatie te willen maar wel een keer lekker van bil wilde dan zei ik toch nee ook al vond ik haar best een lekker wijf.

Achteraf geen spijt van. Nu heb ik al jaren een vriendin en die is ook nog een lekker wijf :D
quote:creativeguy schreef op 23 maart 2017 @ 22:26:

[...]



Ik weet wel iets. Ik heb als man dat dilemma ook gekend in mijn datingtijd. Gedate met vrouwen, ik zocht een serieuze relatie, en liet dat ook weten, dus geen scharrels. Maar soms was de aantrekking groot maar als de vrouw in kwestie aangaf geen relatie te willen maar wel een keer lekker van bil wilde dan zei ik toch nee ook al vond ik haar best een lekker wijf.

Achteraf geen spijt van. Nu heb ik al jaren een vriendin en die is ook nog een lekker wijf :D

Ik denk dat ze bedoelde een zinnige reactie op wat ze schreef.



Gefeliciteerd ook met je lekkere wijf. Maar waar heb je nou geen spijt van dan? Dat je kordaat niet geneukt hebt met lekkere wijven die seks met je wilde maar geen serieuze relatie? Waar had je wel spijt van gehad als je dat wel had gedaan?
Alle reacties Link kopieren
Wanneer je er zin in hebt is niet het goede antwoord zeker?
quote:Phaedra__ schreef op 23 maart 2017 @ 22:34:

Wanneer je er zin in hebt is niet het goede antwoord zeker?Lijkt me een prima uitgangspunt om de zaak verder mee te gaan onderzoeken.
Alle reacties Link kopieren
@creative Guy: ik ben ook wel benieuwd waarom je dan toch geen seks met die vrouwen had ondanks dat je er toch zin in had.



Seks hebben wanneer je er zin in hebt. Ja waarom ligt t niet gewoon zo simpel bij mij? Ik denk omdat ik teveel nadenk en analyseer. En misschien toch ook ergens een stukje sletvrees. Terwijl ik dat zo jammer vind, want ik zou graag helemaal van seks willen genieten (zonder dat m'n hoofd er een soort rem op zet)



Hier heb ikoverigens in relaties geen last van

. Ik denk dus wel dat het ermee te maken heeft dat ik deze jongen leuker vind dan een scharrel en dan vind ik casual sex lastig worden.
Zoals al eerder is gezegd is seks ook een belangrijk onderdeel van elkaar wat je wil leren kennen. Als jij er zo van kan genieten wil waarschijnlijk ook een partner die er ongeveer hetzelfde in staat. Voor je het weet ben je je aan het inhouden en eindig je met iemand die daar dus hele andere ideeen/verwachtingen bij heeft. Of hij zit zich ook in te houden en achteraf hadden jullie al 10 keer weergeloos lekker seks kunnen hebben.



Ik snap wat dat betreft de vergelijking met het toetje niet. Het lijkt mij dan meer dat je eerst een paar keer samen aardappels en boontjes eet, maar pas op de zoveelste date er ook een stukje vlees o.i.d. bij neemt. Het is voor mij geen afsluiting of grand-finale, het is voor mij gewoon een vrij essentieel onderdeel.



Vooral doen waar je je zelf goed bij voelt, dan denk ik dat de kans het grootst is dat je iemand vind die dat ook doet en die dan ook nog goed bij jou aan sluit.
Alle reacties Link kopieren
Sletvrees heb ik nooit gekend. Ik vind het niet zo belangrijk wat andere mensen van mij vinden. Ben wel altijd eerlijk geweest tegen de man in kwestie, niet aan het lijntje houden.
Alle reacties Link kopieren
quote:eva333 schreef op 24 maart 2017 @ 09:42:

@creative Guy: ik ben ook wel benieuwd waarom je dan toch geen seks met die vrouwen had ondanks dat je er toch zin in had.



Seks hebben wanneer je er zin in hebt. Ja waarom ligt t niet gewoon zo simpel bij mij? Ik denk omdat ik teveel nadenk en analyseer. En misschien toch ook ergens een stukje sletvrees. Terwijl ik dat zo jammer vind, want ik zou graag helemaal van seks willen genieten (zonder dat m'n hoofd er een soort rem op zet)



Hier heb ikoverigens in relaties geen last van

. Ik denk dus wel dat het ermee te maken heeft dat ik deze jongen leuker vind dan een scharrel en dan vind ik casual sex lastig worden.Als je zin hebt dan gewoon doen toch eva? Het is niet meteen dat je 10 man afwerkt dus dat slettengehalte valt erg mee. En ook al werk je er 10 af... Als jij zin hebt en eraan toe bent dan is dat jouw keuze. Voelt het toch niet goed (om wat voor reden dan ook) dan gebeurt er verder niets sexueels :-)
koekies zijn lekker
Alle reacties Link kopieren
Ow en ontopic. In mijn vroegere wilde jaren bleven alleen vriendinnetjes slapen waar ik vaker sex mee had. ONS die bleven zeker niet slapen en ik sprak eerder bij hen af zodat ik na de sex weer naar huis kon en de situatie niet ongemakkelijk kon worden
koekies zijn lekker
Alle reacties Link kopieren
quote:SnoopyLove schreef op 11 maart 2017 @ 20:09:

Als je een serieuze relatie wil, dan niet gelijk de 1e date, zou ik zeggen. Dan zou ik persoonlijk een tijdje mee wachten.

Maar anders gewoon wanneer je er zin in hebt.



Als iemand je echt leuk vindt blijft ie ook nog wel terugkomen nadat jullie seks hebben gehad op de eerste date. Mijn persoonlijke 'stijl' is om even te wachten. Ik vind die spanning juist wel leuk Mijn huidige vriend bleef op de 4e date slapen geloof ik.



Maar ach, misschien to, moet jij gewoon maar lekker doen waar je zin in hebt en goed bij voelt. Niet omdat een of ander regeltje dat zegt, of 75% van de vivaforummensen dat vinden.
Wij sliepen/seksten een paar uur nadat we elkaar voor t eerst hadden ontmoet met elkaar. 5 jaar verder en onze relatie staat nog als een huis doen wat goed voelt is mijn advies.
Alle reacties Link kopieren
quote:shifty schreef op 24 maart 2017 @ 10:03:

Zoals al eerder is gezegd is seks ook een belangrijk onderdeel van elkaar wat je wil leren kennen. Als jij er zo van kan genieten wil waarschijnlijk ook een partner die er ongeveer hetzelfde in staat. Voor je het weet ben je je aan het inhouden en eindig je met iemand die daar dus hele andere ideeen/verwachtingen bij heeft. Of hij zit zich ook in te houden en achteraf hadden jullie al 10 keer weergeloos lekker seks kunnen hebben.



Vooral doen waar je je zelf goed bij voelt, dan denk ik dat de kans het grootst is dat je iemand vind die dat ook doet en die dan ook nog goed bij jou aan sluit.



Goeie post. Dank je wel voor je reactie. Klopt inderdaad wat je zegt. Ik vind seks belangrijk en vind het dan ook belangrijk dat we daarin 'on the same page' zitten.

Wel weer jammer dat hij geen relatie wil. Ook al hebben we maar een paar dates gehad, hij lijkt echt leuk en lief.

Ik ga er van proberen te genieten en niet al teveel nadenken / vooruit denken
Ik heb hier ooit bij een alwetend orakel gelezen.

Niet voor date 7! Dus dan geldt dat voor alle vrouwen
Alle reacties Link kopieren
Toen ik mijn man leerde kennen was ik bang dat hij na sex zijn interesse zou verliezen, dus had ik met mezelf en mn zus afgesproken dat ik 4 weken zou wachten. Ik heb het 3 weken volgehouden .
Alle reacties Link kopieren
Seks op de 1e of 2e date geen punt. Blijven slapen is een no-go, voor mij althans.
wij slapen nooit.
Alle reacties Link kopieren
Haha clueless, dat klinkt als mij



Was hij in die drie weken wel bij jou thuis geweest en heb je t 'moeilijk gehad'? Of had je steeds expres in de stad afgesproken?



Samen slapen (knuffelen) vind ik juist superfijn, dus dat gebeurt bij mij vaak eerder dan seks. Maar maak het mezelf en de ander dan juist ook wel weer lastig.
Alle reacties Link kopieren
quote:eva333 schreef op 25 maart 2017 @ 20:23:

Haha clueless, dat klinkt als mij



Was hij in die drie weken wel bij jou thuis geweest en heb je t 'moeilijk gehad'? Of had je steeds expres in de stad afgesproken?



Samen slapen (knuffelen) vind ik juist superfijn, dus dat gebeurt bij mij vaak eerder dan seks. Maar maak het mezelf en de ander dan juist ook wel weer lastig.We kwamen bij elkaar thuis ja,en ik vond het wel leuk om elkaar gewoon eerst te leren kennen zonder ons kruis achterna te lopen. Maar na verloop van tijd kwamen de lustgevoelens wel bovenborrelen en na 3 weken dacht ik:ach,die ene week
Alle reacties Link kopieren
Als je er geen probleem mee hebt dat er iets gebeurt, maar het mogelijk geen relatie wordt zou ik het gewoon doen.
Alle reacties Link kopieren
Met mijn huidige vriend was ik eerst gewoon vrienden, dus er was niet echt sprake van 'dates'. Ik begon hem erg leuk te vinden en we zijn uiteindelijk in bed beland, zijn dat een tijd blijven doen en toen gaan daten. De vraag was eerder: na hoelang samen slapen kan ik hem op een date vragen? Is een hartstikke leuke relatie geworden. Het idee dat seks een kaart is die je te vroeg kan uitspelen vind ik lichtelijk vrouwonvriendelijk.
Alle reacties Link kopieren
Ik zou blijven slapen trouwens ook een stuk intiemer vinden: 's ochtends tegen elkaars slaaphoofd aankijken, evt. ontbijten, van de douche gebruik maken, kortom je ochtendritueel afwerken etc. Nee, mij niet gezien, gewoon allebei lekker thuis doen. M.a.w. weer fijn naar huis in de nacht. Om het even wie dat doet.
wij slapen nooit.
quote:iceteapeach schreef op 26 maart 2017 @ 00:55:

Ik zou blijven slapen trouwens ook een stuk intiemer vinden: 's ochtends tegen elkaars slaaphoofd aankijken, evt. ontbijten, van de douche gebruik maken, kortom je ochtendritueel afwerken etc. Nee, mij niet gezien, gewoon allebei lekker thuis doen. M.a.w. weer fijn naar huis in de nacht. Om het even wie dat doet.



uh uh, jij zou bij mij echt niet 's nachts er tussen uit mogen piepen hoor (anders verstop ik je kleren). Heerlijk uitslapen met elkaar tot in de middag en dat de een dan allemaal lekkere dingetjes gaat halen voor het ontbijt/lunch voor de ander en dan samen iets leuks gaan doen in de stad in de middag/avond en dan 's avonds helemaal rozig de gebeurtenissen van de afgelopen nacht/dag in je gedachte opnieuw beleven. hmm

Toch ontzettende armoede om als je seks hebt gehad diezelfde nacht weer terug naar je eigen huis te moeten van jezelf?
Alle reacties Link kopieren
quote:Antoon69 schreef op 26 maart 2017 @ 03:17:

[...]





uh uh, jij zou bij mij echt niet 's nachts er tussen uit mogen piepen hoor (anders verstop ik je kleren). Heerlijk uitslapen met elkaar tot in de middag en dat de een dan allemaal lekkere dingetjes gaat halen voor het ontbijt/lunch voor de ander en dan samen iets leuks gaan doen in de stad in de middag/avond en dan 's avonds helemaal rozig de gebeurtenissen van de afgelopen nacht/dag in je gedachte opnieuw beleven. hmm

Toch ontzettende armoede om als je seks hebt gehad diezelfde nacht weer terug naar je eigen huis te moeten van jezelf?Weet je wel hoe lekker het is om 's nachts over een nagenoeg lege snelweg te rijden scheuren
wij slapen nooit.
Alle reacties Link kopieren
Klopt ice...beetje nagenietend met leuke muziek op terugtoeren...slapen kun je je hele leven nog:-)
Bimzarellio...what else

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven