spijt van verbreken contact met date

28-02-2012 13:55 27 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik ben nieuw hier, heb al meerdere topics gelezen maar wil even wat meningen van anderen horen.



Ik heb tot voor kort 7 maanden gedate met een leuke vrouw 7 keer afgesproken. Nu heb ik aangegeven haar leuk te vinden en haar graag weer wil zien. Ze zegt dit ook te willen maar tot afspraak komt het niet. 4 weken geleden begon ze minder contact op te nemen maar liet toch steeds even wat horen maar deed een beetje vaag. 3 weken geleden heb ik gezegd dat ik er geen zin meer in heb. Hier schrok ze van en ze vond dit niet leuk. Ze gaf aan dat ze het allemaal even niet wist. En heb ook echt het idee dat ze me leuk vind maar op de 1 of andere manier niet durft.



Nu heb ik dus al 10 dagen niks van haar gehoord, moet ik weer contact met haar opnemen omdat ik gezegd heb dat ik er geen zin meer in had of moet zij maar laten zien dat ze wil?
Alle reacties Link kopieren
Graag of niet zou ik zeggen. Maar dat kan voor jou natuurlijk anders zijn...
Alle reacties Link kopieren
Jij hebt gezegd dat je er geen zin meer in hebt. Dus ik denk dat zij daaruit heeft opgemaakt dat je er klaar mee bent en geen behoefte hebt aan het voortzetten van de dates. Ik zou dan ook niet blijven wachten tot zij weer contact opneemt. Waarom zou ze ook, jij wilde toch niet meer? Dikke kans dat ze het heeft geaccepteert en is doorgegaan met haar leven.



Heb je aangegeven waarom je er geen zin meer in had? Heeft ze kunnen uitleggen waarom zij 'vaag' deed? Of heb je gewoon stel op sprong het contact verbroken?



Uiteraard kun je het nog een keertje proberen. Maar weet je zeker dat je daar zin in hebt als ze al zo vaag deed? Ik vind zeven maanden daten een behoorlijke periode als je dan nog niet weet waar het heen gaat...
Alle reacties Link kopieren
ik zou het nog 1 keertje doen, al is het om je eigen gemoedsrust...
Alle reacties Link kopieren
was het haar 'schuld' dat jullie elkaar maar 7 keer hebben gezien in 7 maanden tijd? ik bedoel...als ik date...zou ik iemand wel iets vaker willen zien dan eens per maand...dit lijkt meer op scharrelen...of gewone vriendschap...wat hebben jullie tijdens die dates gedaan? ik bedoel....vriendendingen of partnerdingen om het zo maar te zeggen...



als jij aangeeft geen zin te hebben in contact met de ander, dan zou ik als ik haar was idd niks meer laten horen...logisch toch?
Alle reacties Link kopieren
Beter spijt hebben van dingen die je hebt gedaan dan die je niet hebt gedaan. Als je niets doet, blijf je je afvragen wat als.....
Alle reacties Link kopieren
Ik heb het eigenlijk een beetje stel op sprong verbroken omdat ik niet tegen dat vage gedoe kon. Ze heeft wel aangegeven dat ze erg onzeker is en lastige thuissituatie heeft en het met andere dingen ook allemaal niet weet. Ik heb haar verteld dat ik het idee had dat ik haar leuker vind dan zij mij... antw. ik weet dat dus niet. Ze ging zo raar doen nadat we op de laatste date bij haar thuis vrij intiem zijn geweest. Ik zag dat ze er moeite mee had.



En dacht eigenlijk dat ze door geen contact misschien wel zou weten of ze wat zou voelen en dan wat jo zegt: Graag of niet...

maar misschien denkt ze wel dat ik echt niet wil. En dat maakt het nu zo lastig. pff verliefdheid??
Alle reacties Link kopieren
She is just not that in to you..
Alle reacties Link kopieren
Dat denk ik ook maar waarom zou iemand dan wel zoveel keer afspreken, bioscoop, stad, theater, elkaar opzoeken met uitgaan, jaloers worden, hele dag door whatsappen. Ik snap dat niet helemaal goed als ze niet into me is.. En heeft een aantal maanden geduurd voordat we werkelijk af hebben gesproken voor een date.
Alle reacties Link kopieren
Tsja.. Als ik vrij intiem ben met een man en hij zegt vervolgens dat hij er geen zin meer in heeft ga ik geen contact meer zoeken hoor!



Ik vind niet dat je het erg slim hebt aangepakt. Pak die telefoon, bel haar en vraag of ze zin heeft in een kop koffie om het er even over te hebben. Wil ze niet, heb je het in ieder geval geprobeerd!
Alle reacties Link kopieren
quote:ster89 schreef op 28 februari 2012 @ 14:22:

Tsja.. Als ik vrij intiem ben met een man en hij zegt vervolgens dat hij er geen zin meer in heeft ga ik geen contact meer zoeken hoor!



Ik vind niet dat je het erg slim hebt aangepakt. Pak die telefoon, bel haar en vraag of ze zin heeft in een kop koffie om het er even over te hebben. Wil ze niet, heb je het in ieder geval geprobeerd!Ja maar als jij als vrouw bijna niets laat horen na het intiem zijn geweest. Dan ga je als man ook afvragen hoe het zit ;)
Alle reacties Link kopieren
Dan had je het kunnen vragen toch? In plaats van zelf conclusies trekken, zonder verdere uitleg daarnaar handelen en weer spijt krijgen...



Zoals ik al zei: vraag haar op de koffie en leg het uit. Anders blijf je ermee bezig!
Alle reacties Link kopieren
Hoi fredde, er zijn redenen waarom je het afkapte. Je krijgt nu spijt. Maar vertrouw je instinct.



7 dates in 7 maanden en dan niet af kunnen spreken en minder contact op nemen en vaag doen?



Up to you.
Alle reacties Link kopieren
Klopt h i g Is ook niet heel veel maar zagen elkaar veel bij het uitgaan en beide een druk leven.. had gewoon het idee dat het wel goed zat. Ik denk dan ook altijd zal ze vast een goede reden voor hebben om even geen zin in contact te hebben. En wilde dus laten zien dat ze me kwijt raakt als ze zou vaag doet. En dat is dus aardig gelukt haha Maar, ik zou misschien willen wachten tot zij komt, omdat zij niet (direct) liet blijken te willen. En ik het idee heb me best te hebben gedaan. Misschien heeft ster wel gelijk, gewoon even bellen.. dan weet je het
Alle reacties Link kopieren
Waarom zou je spelletjes gaan spelen? Je trekt nu conclusies die nergens op zijn gebaseerd. Sommige vrouwen zijn wat afwachtender, misschien wel verlegen. Je had haar ook kunnen vragen hoe het er wat haar betreft voorstaat. Dan had je het zeker geweten.



Ik heb dit grapje ook weleens uitgehaald, hoor. Puur omdat ik bevestiging wilde. Toen zei de jongen in kwestie 'jammer.. maar het is niet anders'. Toen ik terugkrabbelde is het nooit meer wat geworden. Terwijl we elkaar echt heel leuk vonden, achteraf gezien. Hij had gewoon geen zin in spelletjes. Voor hem was het graag of niet. Ik wilde alleen maar horen dat hij zou zeggen dat ik alsje-alsjeblieft moest terugkomen......



Dat is natuurlijk niet de manier!
Alle reacties Link kopieren
man, doe niet zo moeilijk.



Sms of bel haar een keertje, wat heb je te verliezen?!
Alle reacties Link kopieren
Ik speel geen spelletje. Ik wil ook duidelijkheid. Ik heb het gevraagd en zij wist het niet. En dan denk ik over nog 7 maanden weet je het misschien nog steeds niet! En ik ben duidelijk geweest dat ik haar wel erg leuk vind. Dan ligt de bal toch bij haar? Maar misschien durft ze nu niet meer omdat ze idd verlegen is. Daarom twijfel ik nu of ik contact moet opnemen.
Alle reacties Link kopieren
quote:freddevries schreef op 28 februari 2012 @ 14:37:

Klopt h i g Is ook niet heel veel maar zagen elkaar veel bij het uitgaan en beide een druk leven.. had gewoon het idee dat het wel goed zat. Ik denk dan ook altijd zal ze vast een goede reden voor hebben om even geen zin in contact te hebben. En wilde dus laten zien dat ze me kwijt raakt als ze zou vaag doet. En dat is dus aardig gelukt haha Maar, ik zou misschien willen wachten tot zij komt, omdat zij niet (direct) liet blijken te willen. En ik het idee heb me best te hebben gedaan. Misschien heeft ster wel gelijk, gewoon even bellen.. dan weet je het



In mijn ogen zijn dit spelletjes. Eerlijker zou zijn als je tegen haar had gezegt: "ik vind jou leuk en verwacht hier eigenlijk meer van. Hoe sta jij er in?"



Dan had ze antwoord kunnen geven. Nu moet zij maar raden dat ze echt voor je moet vechten als ze toch wel wil? Niet iedereen zit hetzelfde in elkaar als jij, hè.. Er zijn ook mensen die 'ik heb er geen zin meer in' opvatten als 'hij/zij heeft er geen zin meer in'. En zich terugtrekken omdat ze de ander zijn gevoelens respecteren.
Alle reacties Link kopieren
quote:freddevries schreef op 28 februari 2012 @ 14:51:

Ik speel geen spelletje. Ik wil ook duidelijkheid. Ik heb het gevraagd en zij wist het niet. En dan denk ik over nog 7 maanden weet je het misschien nog steeds niet! En ik ben duidelijk geweest dat ik haar wel erg leuk vind. Dan ligt de bal toch bij haar? Maar misschien durft ze nu niet meer omdat ze idd verlegen is. Daarom twijfel ik nu of ik contact moet opnemen.



Nou hier heb je je antwoord. Ze is zoals ze is. Wat je nu ziet is hoe ze in de toekomst ook zal zijn.



Wat wil jij? Dat is de vraag. Een vraag die je al beantwoord hebt overigens.
Alle reacties Link kopieren
quote:freddevries schreef op 28 februari 2012 @ 14:51:

Ik speel geen spelletje. Ik wil ook duidelijkheid. Ik heb het gevraagd en zij wist het niet. En dan denk ik over nog 7 maanden weet je het misschien nog steeds niet! En ik ben duidelijk geweest dat ik haar wel erg leuk vind. Dan ligt de bal toch bij haar? Maar misschien durft ze nu niet meer omdat ze idd verlegen is. Daarom twijfel ik nu of ik contact moet opnemen.



Oké, daar las ik even overheen....



Als ze expliciet heeft geantwoord dat ze niet weet of het iets kan worden zou ik het laten gaan. Graag of niet.
Alle reacties Link kopieren
In het slechtste geval scharrelt ze met meerdere mannen.



In het beste geval twijfelt ze echt.



In beide gevallen heb je er dus niks aan.
Alle reacties Link kopieren
Oke bedankt voor jullie reacties! Ik ga van de week even contact met haar opnemen. Dan hoor ik het wel.. Zal wel een rustiger gevoel geven denk ik!
Alle reacties Link kopieren
quote:freddevries schreef op 28 februari 2012 @ 14:59:

Oke bedankt voor jullie reacties! Ik ga van de week even contact met haar opnemen. Dan hoor ik het wel.. Zal wel een rustiger gevoel geven denk ik!

Gewoon doen, Fredde.

Wie niet waagt, die niet wint.

Je hebt niets te verliezen.



Succes!
Ontbijt: Een Smoothie banaan Lunch: Een cracker/avocado en guinoa salade Diner:57 pizza broodjes,13 donuts,2 bakken gefrituurde kipkluif, 9 Rosé
Alle reacties Link kopieren
Sorry voor de late reactie. Ik heb contact gehad met haar maar kreeg als reactie dat ze niet weet wat ze wil. Nu maar proberen haar te vergeten, maar dit is nog verdomde lastig..
Alle reacties Link kopieren
Als je elkaar na 7 maanden en 7 dates nog niet door hebt dan lukt het misschien helemaal niet. Of passen jullie gewoon niet bij elkaar. Ik zou gewoon doorgaan, anders loop je die veel leukere vrouw mis.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven