Start een nieuw topic.(rond jezelf)

28-09-2016 08:39 27 berichten
Alle reacties Link kopieren
Vertel hier al je problematiek in je relatie in betrekking tot jezelf.

Dus ik zal aftrappen, ik krijg grijs haar, gewoon zo grijze haren, zo,n rand zeg maar..en daar baal ik van.

Ik ben mezelf niet meer.

Moet voordurend mijn haar verven, en daar word ik chagerijnig van.

Ook heb ik mijn buik dikker, dan mijn kont, en ook daar kan ik niet mee omgaan.

En ik praat te veel.

En dan met het oog, op de herfst en winter, en weinig zonlicht, kost me ook klauwen met energie.

En heb ik een bril nodig, leesbril, plus 200 volgens mij.

Dus het schiet niet echt op, zeg maar, verder ben ik wel aardig, mijn doel is ooit te trouwen, maar geen hond die wil.

Ook dat schiet niet op.

En ik rook, ..en ermee te stoppen, schiet ook niet op.

Das dus drie keer niet opschieten.

Dus mischien kunnen we hier onderling, als een soort van intervisie met elkaar, elkaar lekker laten opschieten.

Je zou haast nu gaan denken, ik begin haast te schieten, maar laten we dat maar niet doen.

.

Dus wie schiet er af?...en, wat heb jij in het verschiet in je relatie tot jezelf.?

.

Je mag elkaar ook afschieten, maar dan wel naar grote hoogtes.

(En nee, niet naar dieptes in het kanaal)

.
We are the heroes of our time, but we are dancing with demons in our minds..
Wat een contrast, vorige week opende je een topic over de ellende in de wereld en nu klaag je dat je je haren moet verven en dat je niet met je dikke kont om kunt gaan. Ben je verder gezond, op je leesbril na? Heb je genoeg te eten? Tel je zegeningen zou ik zeggen, en geniet van je dag.



Verder kamp ik ook met grijze haren en een dikke kont. Omdat ik gelukkig ouder mag worden en dat erbij hoort.
Die vriend wil niet meer trouwen?
Hier ook hier en daar wat grijze haren maar die bedek ik met liefde met een laagje verf.

Verder ben ik best tevreden, nee ik ben geen 18 meer en dat is soms te merken maar ik doe het er maar mee.
Alle reacties Link kopieren
quote:Joni_de_tweede schreef op 28 september 2016 @ 08:45:

Wat een contrast, vorige week opende je een topic over de ellende in de wereld en nu klaag je dat je je haren moet verven en dat je niet met je dikke kont om kunt gaan. Ben je verder gezond, op je leesbril na? Heb je genoeg te eten? Tel je zegeningen zou ik zeggen, en geniet van je dag.



Verder kamp ik ook met grijze haren en een dikke kont. Omdat ik gelukkig ouder mag worden en dat erbij hoort.

Euhh ja...het is dikke buik, helaas geen dikke kont...daar kan ik nog mee omgaan, maar goed, ik lul te veel..

Mischien minder lullen, en meer doen.

Kan he?..kan.
We are the heroes of our time, but we are dancing with demons in our minds..
Halleluja, ik ben 50 en ben tevreden met mezelf. Jaren geprobeerd om van alles van mezelf te vinden en het was nooit goed. Nu ben ik er klaar mee, ik heb te veel haast om nog allerlei leuke dingen in mijn leven te doen en de tijd gaat steeds sneller.
Alle reacties Link kopieren
Poeh Elle, misschien iets minder self-obsessed zijn?
Ik vind mezelf wel leuk en goed zoals ik ben. Mag dat ook?
Alle reacties Link kopieren
Hoe je jezelf ziet is toch vaak totaal anders dan hoe anderen je zien. En soms kan je jezelf "verbeteren" maar dan komt al heel snel een andere eigenschap naar boven die de reden daarvan was.



Soms moet je daar doorheen om te kijken wie je wordt als je een slechte eigenschap afzweert. Bijvoorbeeld roken. In de relatiemarkt is dit sterk bepalend: als niet-roker schrap je de rokers bij de eerste ronde van je lijst. Als niet-roker kom je dus bij een andere groep terecht. Misschien is dat een leukere groep? Valt altijd te proberen. Verleg een steen in je riviertje en kijk wat er dan gebeurt. Het kost je altijd wat rouw, maar daar valt niet aan te ontkomen.
En als het vuur gedoofd is komen er wolven
Alle reacties Link kopieren
quote:-Isabella- schreef op 28 september 2016 @ 08:58:

Ik vind mezelf wel leuk en goed zoals ik ben. Mag dat ook?

Aan je plaatje te zien, zou ik dat ook zijn.

Mooie vrouw he?...maar goed, wat is je geheim?...ik vind ouder worden niets aan kwa lijf, wel kwa geest, maar niet kwa lijf.

En dat staat me tegen, wou maar dat ik de geest van nu had, met het lijf van tien jaar gelden.

Maar ach...wat maakt het uit?...er moet toch meer uit me te halen zijn, dan wat ik nu laat zien, ik wil meer van betekenis zijn, iets toevoegen aan onze wereld...ik doe dat te klein.

In het klein.

Maar dan te bedenken dat ik lul over uiterlijk, dan blijf. Je wel hangen in nietszeggend gedram.

Maar fijn, jij bent tevreden, en dat stemt blij.

Bouwen op het goede, niet op het slechte.
We are the heroes of our time, but we are dancing with demons in our minds..
Alle reacties Link kopieren
quote:elle5460 schreef op 28 september 2016 @ 09:19:

[...]



Aan je plaatje te zien, zou ik dat ook zijn.

eeuh... dito....
Alle reacties Link kopieren
Je bent goed zoals je bent hoor Elle. Inclusief dikke buik, grijs haar en peuk aan je lippen.
"People, what a bunch of bastards"
Ga lekker sporten elle.

Goed voor stevige billen en een strakker buikje, en je krijgt er energie van.



Ik zit wel goed in mijn vel, ik geniet van het heerlijke weer. Zeg tegen iedereen die het maar wil horen: "zo mag het van mij altijd zijn, het hele jaar door!!"

Heb wel een buikje. En grijze haren ook.

Maar ik mag niet klagen want ben best tevreden.
Je mag elkaar ook afschieten, maar dan wel naar grote hoogtes.

(En nee, niet naar dieptes in het kanaal)

omg deze ga ik onthouden! wat een pareltje! love you elle
Alle reacties Link kopieren
Werk maken van stoppen met roken. Door roken veroudert je huid veel sneller, nog los van alle andere nadelen.
Alle reacties Link kopieren
quote:retrostar schreef op 28 september 2016 @ 09:14:

. Bijvoorbeeld roken. In de relatiemarkt is dit sterk bepalend: als niet-roker schrap je de rokers bij de eerste ronde van je lijst. Als niet-roker kom je dus bij een andere groep terecht. n.Dat is wel een groot nadeel van stoppen met roken. Dat je niet meer bij de rokers hoort. Je mist op het werk een hoop roddels/nieuwtjes en leert minder nieuwe mensen kennen (op de rookplaats sta je niks te doen, dus begin je maar een praatje met andere rokers). Ik was laatst bij een nogal saai concert en keek met een scheef oog naar de rookruimte. Daar was het wél gezellig.
.
Alle reacties Link kopieren
Ik ben eigenlijk ook best tevreden met mezelf. Heb hier en daar ook wel iets meer vet, of net te dikke bovenbenen, maarja, toch ben ik tevreden.



Iedereen heeft toch wel wat?
Tjah, tjah, tjah...
Alle reacties Link kopieren
quote:impala schreef op 28 september 2016 @ 09:41:

[...]





Dat is wel een groot nadeel van stoppen met roken. Dat je niet meer bij de rokers hoort. Je mist op het werk een hoop roddels/nieuwtjes en leert minder nieuwe mensen kennen (op de rookplaats sta je niks te doen, dus begin je maar een praatje met andere rokers). Ik was laatst bij een nogal saai concert en keek met een scheef oog naar de rookruimte. Daar was het wél gezellig.Ik ben nu 9 maanden gestopt, dat idee had ik ook. Als je eenmaal op het punt bent echt niet meer te willen roken vind je dat dus helemaal niet meer erg. Je kan nog steeds het rookhok inlopen, met een bekende mee die wel rookt.
Tjah, tjah, tjah...
Volgens mij kan je beter een bezoek brengen aan een psycholoog, je topics klinken behoorlijk depressief.
Alle reacties Link kopieren
quote:1234512345 schreef op 28 september 2016 @ 10:29:

Volgens mij kan je beter een bezoek brengen aan een psycholoog, je topics klinken behoorlijk depressief.Elle heeft ook wel humor en dat houdt het misschien wat in balans. Weet ik niet zeker natuurlijk. Het zijn ook fases in het leven waar je (even )doorheen moet.
Wie zich gelukkig voelt met het geluk van anderen, bezit een rijkdom zonder grenzen.
Alle reacties Link kopieren
Wat heeft een dikke kont met relaties te maken?
Je bent zelf een theepot
Alle reacties Link kopieren
@Elle, ooit was ik ook met uiterlijk bezig. Maar na mijn ongeluk en de daaraan over gehouden handicap ben ik het leven heel anders gaan zien.



Uiterlijk is maar bijzaak echt schoonheid zit van binnen
Alle reacties Link kopieren
Het zoveelste zeurtopic en de eerste van nummer 5460.

Als je nu eens dat ding uit je bek doet en je minder druk maakt over die grijze lokken en gezonder eet, dat scheelt al een hoop.
Ik snap het weer eens niet. Wat betekent 'problematiek in je relatie met betrekking tot jezelf'?

Ik moet ook een nieuwe bril. Heeft dat ergens iets mee te maken?
Alle reacties Link kopieren
quote:Inexplicable schreef op 28 september 2016 @ 09:46:

[...]





Ik ben nu 9 maanden gestopt, dat idee had ik ook. Als je eenmaal op het punt bent echt niet meer te willen roken vind je dat dus helemaal niet meer erg. Je kan nog steeds het rookhok inlopen, met een bekende mee die wel rookt.

Ik ben al bijna 5 jaar gestopt

En dat aspect vind ik nog steeds jammer. Ja in het begin ben ik er wel eens bij gaan staan zonder sigaret. Maar dat werkte toch niet voor mij.
.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven