Te triest om dit te doen?

28-05-2016 19:21 69 berichten
Alle reacties Link kopieren
Na een paar dagen geleden een topic te hebben geopend heb ik nog een vraag. Even kort het vorige topic, man heeft me bedrogen, ben erachter gekomen, hij is nu poeslief, heeft spijt etc. Maar ik vertrouw hem niet, ondanks mijn keuze om samen te kijken of onze relatie nog te redden is.

Nu heb ik het volgende plan, prepaid simkaart kopen met nieuw telnummer. Vanuit dat nummer mezelf voordoen als zijn scharrel ( nieuw nummer van haar werk ofzo). En dan maar kijken of en wat hij terug gaat appen. Maar ook nu twijfel ik om het echt uit te voeren, want het is natuurlijk nogal triest...



Als hij toehapt weet ik wel meteen waar ik aan toe ben, en heb dan al bedacht dat ik afspreek in een hotel, waar hij dan kopieën van de appjes vindt met de koffers met z'n kleren. Hapt hij niet en laat hij aan mij weten dat ze hem heeft geappt( dat hebben we nl afgesproken) dan kan ik hem misschien weer gaan vertrouwen.



Nog een optie, misschien zijn ze wel helemaal niet gestopt met appen en heeft hij gewoon contact met haar, dan val ik natuurlijk enorm door de mand met m'n nep nieuwe telefoonnummer.....



Wat vinden jullie?
Live isn't waiting for the storm to pass, its about learning to dance in the rain
Echt te triest, ja.
Triest ja. Of je geeft hem het vertrouwen, of je kapt ermee. Als je hem niet vertrouwd of daar echt aan wil werken om het terug te krijgen, zoals je nu blijkbaar niet doet, heeft het geen zin om ermee door te gaan en kan je beter een punt achter de relatie zetten.
Alle reacties Link kopieren
Ik vind het triest, en ik vind de kans dat je door de mand valt enorm.



Ik snap wel heel goed dat je moeite hebt hem te vertrouwen momenteel. Ik denk dat het slimmer is om daar begeleid aan te gaan werken door gesprekken met een therapeut en samen gesprekken.



Maar wel een hele dikke vanwege deze rotsituatie
Sommige mensen dromen van grootse dingen, terwijl anderen wakker blijven en ze realiseren.
Alle reacties Link kopieren
Doe het niet.
When the power of love is greater than the love of power, the world will know peace. -Bob Marley-
Alle reacties Link kopieren
Als je dat soort onzinnige fratsen uit denkt te moeten halen om het vertrouwen terug te krijgen is er iets mis met je.

Als je dit soort wantrouwen mee draagt kom je daar niet meer van af. Man kan nog jaren zijn best gaan doen maar bij het minste geringste zal bij jou die wantrouw weer toeslaan. Uiteindelijk zal die man eieren voor zijn geld kiezen en toch weg gaan. Leven met zoveel wantrouwen is geen doen namelijk.
Alle reacties Link kopieren
Niet doen. Of je kiest voor vertrouwen, wat tijd kost of je kapt ermee.
Alle reacties Link kopieren
Kun je je energie niet beter steken in iets positievers? Iets waar je je beter door kunt gaan voelen in plaats van slechter? Van wraakacties wordt je leven beslist niet mooier.
Alle reacties Link kopieren
Ik denk dat je een keuze hebt gemaakt, waar je niet achter staat. Als je besluit met hem verder te gaan, moet je een manier vinden om weer vertrouwen terug te vinden. Kan je dat niet (wat ik begrijp als je bedrogen bent), dan kan je gewoonweg niet samen verder. Het is voor jou niet goed om continue paranoïde te zijn, het is voor hem niet goed constant te moeten dealen met het (on)terechte wantrouwen en je kan hier geen gezonde relatie op bouwen.



Dus streep onder het bedrog en wantrouwen of een streep onder de relatie?
I'm a Grouch and I only like to do Grouchy Things
Alle reacties Link kopieren
Fijn dat jullie me met beide benen op de grond zetten en een beetje realiteitszin meegeven, ik kan wel janken, heb de simkaart al gekocht nl, net alles zitten installeren..... Voel me nogal een mislukkeling nu. Het voelt gewoon alsof ik een soort "bewijs" wil hebben dat hij meent wat hij zegt.
Live isn't waiting for the storm to pass, its about learning to dance in the rain
Alle reacties Link kopieren
Dit klinkt niet als een actie waarmee je het vertrouwen weer kunt herstellen.
Mind the gap
Alle reacties Link kopieren
Ik vind het een goede. Is hij eerlijk tegen je dan betekent het dat je hem toch kan vertrouwen. Is hij niet eerlijk kan je hem er keihard mee confronteren en waarschijnlijk geeft dat je een gevoel van opluchting en heb je geen verloren energie in de relatie.
Alle reacties Link kopieren
quote:Madelief69 schreef op 28 mei 2016 @ 19:31:

Fijn dat jullie me met beide benen op de grond zetten en een beetje realiteitszin meegeven, ik kan wel janken, heb de simkaart al gekocht nl, net alles zitten installeren..... Voel me nogal een mislukkeling nu. Het voelt gewoon alsof ik een soort "bewijs" wil hebben dat hij meent wat hij zegt.Maar jullie hebben samen uitgesproken dat je aan jullie relatie wil werken. Kan je dan ook niet gewoon met 'm bespreken van: Ik vind het heel moeilijk om je nu te vertrouwen door wat er is gebeurd. Wil je me helpen zodat ik dat vertrouwen weer krijgt. Misschien stelt die zelf wel voor van check mn telefoon iedere avond maar of wat dan ook, en helpt dat je een beetje van je gevoel af.
Sommige mensen dromen van grootse dingen, terwijl anderen wakker blijven en ze realiseren.
Ik zou er dan gewoon mee kappen.

Weet je tenminste direct waar je staat en kan je ineens met een propere lei een nieuw leven starten.



Ik zou het zelf nooit van mijn leven kunnen ...

Een vent terug betrouwen die zo onbetrouwbaar bleek te zijn.

Bij mij zou het dus van de eerste keer "over en uit" zijn.

Al helemaal als 't echt een relatie bleek (appjes over en weer, afspraken, ...) en niet iets éénmalig.
Alle reacties Link kopieren
niet doen

not all who wander are lost
Alle reacties Link kopieren
Indien je je tot dit soort acties moet verlagen dan weet je eigenlijk zelf ook wel dat het nu tijd is om de handdoek in de ring te gooien. Stoppen met de relatie omdat de basis van vertrouwen compleet weg is.

Je hebt niet meer bevestiging nodig van wat je al weet.
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
Als je op deze manier in je relatie staat zou ik er maar mee stoppen.
Alle reacties Link kopieren
quote:Marover2801 schreef op 28 mei 2016 @ 19:33:

[...]





Maar jullie hebben samen uitgesproken dat je aan jullie relatie wil werken. Kan je dan ook niet gewoon met 'm bespreken van: Ik vind het heel moeilijk om je nu te vertrouwen door wat er is gebeurd. Wil je me helpen zodat ik dat vertrouwen weer krijgt. Misschien stelt die zelf wel voor van check mn telefoon iedere avond maar of wat dan ook, en helpt dat je een beetje van je gevoel af.Dat heb ik al besproken, we hebben dezelfde code op onze telefoons gezet, ik kan altijd in zijn telefoon kijken. Wat ik overigens niet doe. Hij is overdag vrij om te appen wat hij wil en alles weer te wissen, dus is het een soort schijn veilig gevoel van die codes. Daarnaast heeft hij ook nog een werktelefoon waar ik de code niet van heb ( ook niet wil trouwens)
Live isn't waiting for the storm to pass, its about learning to dance in the rain
Alle reacties Link kopieren
quote:Als hij toehapt weet ik wel meteen waar ik aan toe ben, en heb dan al bedacht dat ik afspreek in een hotel, waar hij dan kopieën van de appjes vindt met de koffers met z'n kleren.Mens je moet scenarioschrijver worden.
The chains on my mood swing just snapped. Run.
Alle reacties Link kopieren
Het ligt niet aan jou, Madelief. Hij is de sukkel.
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
Alle reacties Link kopieren
quote:Madelief69 schreef op 28 mei 2016 @ 19:40:



[...]





Dat heb ik al besproken, we hebben dezelfde code op onze telefoons gezet, ik kan altijd in zijn telefoon kijken. Wat ik overigens niet doe. Hij is overdag vrij om te appen wat hij wil en alles weer te wissen, dus is het een soort schijn veilig gevoel van die codes. Daarnaast heeft hij ook nog een werktelefoon waar ik de code niet van heb ( ook niet wil trouwens)



Tja, heel lullig gezegd, maar de eerste week/twee weken zal hij daar (mocht die flapdrol nog steeds appen met dat wijf) het braaf verwijderen. Maar daarna worden van de mannen onvoorzichtiger omdat ze 'door' hebben dat je z'n telefoon toch niet controleert, en dan valt het op.



Btw. laat 'm anders z'n telefoonrekening showen. Hierop staan de nummers welke hij gebeld heeft (en door wie hij gebeld is). Dan kan het hij wel verwijderen van z'n telefoon, maar valt hij zo door de mand.
Sommige mensen dromen van grootse dingen, terwijl anderen wakker blijven en ze realiseren.
Alle reacties Link kopieren
quote:torch schreef op 28 mei 2016 @ 19:42:

[...]



Mens je moet scenarioschrijver worden.Ik weet het Ik weet zelf ook wel dat het triest van me is dat ik hier uberhaupt mee bezig ben, geeft aan dat ik enorm worstel en zo graag een soort bewijs heb dat de keus die ik gemaakt heb de moeite waard is en dat alles wat hij nu zegt geen loze woorden zijn.
Live isn't waiting for the storm to pass, its about learning to dance in the rain
quote:Madelief69 schreef op 28 mei 2016 @ 19:40:



[...]





Dat heb ik al besproken, we hebben dezelfde code op onze telefoons gezet, ik kan altijd in zijn telefoon kijken. Wat ik overigens niet doe. Hij is overdag vrij om te appen wat hij wil en alles weer te wissen, dus is het een soort schijn veilig gevoel van die codes. Daarnaast heeft hij ook nog een werktelefoon waar ik de code niet van heb ( ook niet wil trouwens)Maar als zijn chat/app gesprekken leeg zijn weet je toch ook genoeg? En waarom heb je dan niet ook de code voor zijn werktelefoon als dat blijkbaar de afspraak was? Waarom wil je dat niet maar dan wel een val maken door zelf te gaan appen met een nieuw nummer? Wat een gedoe.
Alle reacties Link kopieren
Vertrouwen komt te voet en gaat te paard. Als je besluit om dit te vergeven dan zal je een langzaam proces tegemoet gaan. Nooit wordt t meer hoe t was. Altijd zal er een vorm van wantrouwen in je zitten.
Tja, dan stuurt ie dus gewoon met zijn werktelefoon.

Of hij verwijdert de berichten.



Je kan natuurlijk geluk hebben dat hij zich gedraagt.

Maar je zal je de komende 10 à 20 jaar zowat elk moment blijven afvragen of hij dat doet.

Heb je dat ervoor over?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven