Te veel pushen??

25-04-2017 17:45 57 berichten
Alle reacties Link kopieren
adafadfasf
anoniem_343155 wijzigde dit bericht op 01-05-2017 14:31
Reden: forum gesloten
% gewijzigd
Ze ziet het gewoon niet zo zitten met je. Had ze best even duidelijk mogen zeggen, maar veel mensen vinden dat erg lastig. Of jij iets fout hebt gedaan? Mwah. Je hebt laten blijken dat je haar leuk vindt, als ze daar niet van gediend is mag ze dat best even aangeven. Maar uit alles blijkt dat ze not that into you is. Helaas. Ik zou er geen moeite meer voor doen.
Alle reacties Link kopieren
Ze wil duidelijk niet. Klaar. Had ze wel ff mogen zeggen trouwens.

En ja IMHO heb je lopen pushen.
Those who can make you believe absurdities can make you commit atrocities.
Alle reacties Link kopieren
Forget about it
Na al een tijdje prima te gaan met de vrouwen



Niet heel prima dan toch als je verder date?
Je hebt niks fout gedaan. Ze vindt je gewoonniet leuk genoeg.



Hooguit kun je dit beter eerder stoppen. Je loopt nu als een hondje achter haar aan. Niet aantrekkelijk.
Alle reacties Link kopieren
Waarom beginnen mensen toch altijd over bindingsangst.. Of over zelf iets fout hebben gedaan..

Ik denk niet dat je echt specifiek iets fout hebt gedaan, alhoewel ik niet echt snap waarom je het zooo vaak bleef proberen bij haar terwijl ze mijn inziens al best snel minder enthousiast werd.

Ze vind je gewoon niet leuk genoeg. Even een klap op je ego, na een avondje met vrienden en wat biertjes zo weer vergeten
Ze wil je niet. Klaar. Next.
Alle reacties Link kopieren
quote:Perzina schreef op 25 april 2017 @ 17:53:

Je hebt niks fout gedaan. Ze vindt je gewoonniet leuk genoeg.



Hooguit kun je dit beter eerder stoppen. Je loopt nu als een hondje achter haar aan. Niet aantrekkelijk.+1
Bindingsangst is gewoon een niet-bestaand iets. Wie dat roept, gebruikt het als eufemisme voor 'ik vind je niet leuk genoeg'.
Alle reacties Link kopieren
Ze vindt je gewoon niet leuk. Gewoon, dat kan.
Alle reacties Link kopieren
Bedankt voor jullie reacties dames! Krijg van jullie de zekerheid die ik van haar niet krijg helaas.
Alle reacties Link kopieren
Maar hoe zeker wil.je het hebben dan?

Als je iemand echt leuk.vindt dan grijp je elke mogelijkheid aan om elkaar te zien.



Dan zijn de acties die jij uithaalt niet pusherig.

Vind de dame in kwestie je niet leuk genoeg en laat ze dat subtiel merken dan worden jouw acties pusherig.



Dun lijntje , maar wees eens eerlijk......dit wist je toch zelf ook wel toch?
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
Alle reacties Link kopieren
Nouja, dat is juist het probleem.



Ze laat het niet subtiel merken. Ik zelf vond het namelijk niet pusherig. Als ik haar app zijn haar reacties goed, hetzelfde als ik haar gewoon spreek (wat overigens na de dates per toeval was). Alleen als ik iets wil afspreken doet ze moeilijk, en reageert ze traag. Dat maakt het voor mij lastig om te kappen. Want ondanks dat ik met andere vrouwen "om ga", is zei wel de leukste op dit moment.
Alle reacties Link kopieren
Na 4 jaar een relatie te hebben gehad kan het zijn dat ze dat nog niet volledig heeft afgesloten in haar hoofd. Misschien deed jij haar aan haar ex denken en schrikt dat haar af.



Het probleem ligt in ieder geval niet bij jou, jij laat zien dat je interesse in haar hebt en je benadert haar vriendelijk.

Wanneer zij iets met jou af wilt spreken dan zal ze jou opzoeken, ik zou er alleen niet vanuit gaan.



Je hebt het naar mijn mening niet te veel gepusht. Zij zit in de knoop.

Laat het je overkomen.



(Kan je mij je advies geven op mijn post? Misschien brengt mannelijk inzicht voor mij duidelijkheid)
Alle reacties Link kopieren
Natuurlijk vond ze je wel leuk anders heb je niet 4 dates. Je benauwt haar alleen veel te veel en na veel aanwijzingen dat je rustiger aan moet doen, ga jij er nog eens een schepje bovenop doen.



Wanneer vrouwen iets roepen in de zin van "ik wil geen relatie" dan betekent dat over het algemeen dat je veel te snel gaat. Vrouwen hebben meer tijd nodig om emotioneel verbonden te raken en met jouw acties probeer je haar te forceren, dat werkt gewoonweg niet.



Het enige dat je kunt doen, is afstand nemen en wachten. Als ze je nog leuk genoeg vindt dan komt ze vanzelf wel weer. Mocht dat gebeuren, ga dan niet als een achterlijke weer erachter aan zitten, want dan kun je vragen om dezelfde problemen. Komt ze niet, zie het als een waardevolle les, zodat je bij de volgende die fout niet meer maakt.



Succes!
Alle reacties Link kopieren
quote:Profoseur schreef op 25 april 2017 @ 19:19:

Alleen als ik iets wil afspreken doet ze moeilijk, en reageert ze traag..



Vind ik een heel duidelijk teken aan de wand hoor.



Toen ik mijn lief leerde kennen had ik 2 banen, een druk sociaal leven en deed een studie



Maar als hij belde zorgde ik er echt voor dat ik tijd voor hen kon vrijmaken hoor
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
Alle reacties Link kopieren
Ik vind haar behoorlijk duidelijk. Geen tijd hebben, niet reageren, jullie meer als vrienden zien. En als duidelijkste vragen wat je nu precies van haar wilt. Dat is een enorme hint voor rot op en laat me met rust.



Je schrijft dat je iets in haar kamer verstopt had. Gaat dat om haar studenten kamer. En zo ja, hoe ben je daar binnen gekomen?
Alle reacties Link kopieren
Dankje voor de info laborantje.



Wel jammer van je negatieve reactie op mijn gala uitnodiging, is namelijk onterecht. Toch zal ik daar antwoord opgeven; Huisgenootje van haar appen, vriend van me en studiegenoot van haar appen wanneer ze niet thuis is. Iedereen was enthousiast dus zo moeilijk is dat niet.
Alle reacties Link kopieren
Overigens kom ik er net achter dat ze appte van dat ze niet precies wat ik nou wil ipv wat ik van haar wil, niet dat dat veel uitmaakt
Alle reacties Link kopieren
laat het gaan...echt. En die het de volgende keer iets rustiger aan als je iemand leuk vindt. als het wederzijds is lopen ze echt niet weg hoor.
Alle reacties Link kopieren
quote:LiloLisanne schreef op 25 april 2017 @ 19:27:



Je hebt het naar mijn mening niet te veel gepusht. Zij zit in de knoop.

Laat het je overkomen.









Deze vent is stiekem haar kamer ingegaan om een verassing neer te leggen. Echt niet tof. Eerder heel creepy. En al helemaal omdat ze hem daarvoor al meermaals had afgewezen.
De Wet van Wuiles: hoe langer de OP, hoe kleiner de kans op een duurzame relatie.
Ze wil niet.

Ze heeft aangegeven een gewone vriendschap te willen dus daarom zal ze wel gewoon reageren als je haar appt maar zodra je meer verwacht/vraagt moet ze je weer afwijzen, terwijl ze dat al gedaan heeft.

Zoals ik het lees vind ik je veel te pusherig en ik zou het iig niet kunnen waarderen als iemand zonder mijn toestemming op mijn kamer was geweest.
Alle reacties Link kopieren
Nou als ze niet weet wat ze zelf wil heb je toch je antwoord?

Je wil toch iemand die vol overgave voor je gaat?



Of ben ik nou gek?

Lijkt me vreselijk vermoeiend anders en ik zou er dood onzeker van worden
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
Alle reacties Link kopieren
En zonder toestemming iemands kamer binnengaan is echt een no go!!!
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven