telefoon zo verleidelijk

17-10-2014 21:32 79 berichten
Alle reacties Link kopieren
Mijn vriend heeft zijn telefoon hier laten liggen. hij ligt hier nu al 3 uur en ik heb zijn inlogcode. ik heb er nog niet ingekeken maar het is zo verleidelijk. kweet niet meer hoe ik niet in zijn telefoon moet kijken :(
Triest.
Alle reacties Link kopieren
Ga lekker even naar buiten of naar een vriend(in) of familie. Zorg voor afleiding..
Het leven is te kort om met lelijke mannen te dansen!
Stap op je fiets en ga hem brengen aan je vriend.

Wat kinderachtig.
Alle reacties Link kopieren
Dat is best ziek.
Alle reacties Link kopieren
Is toch niet interessant joh. Laat lekker liggen, dan hoef je je ook niet schuldig te voelen.
Alle reacties Link kopieren
Stel je niet zo aan.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Alle reacties Link kopieren
Oké. Bedankt voor de info.
Alle reacties Link kopieren
Doen!

En ons even laten weten wat je gevonden hebt.
Ja en?
Alle reacties Link kopieren
Heb je een reden om zijn telefoon te checken? Wat denk je te kunnen vinden?
Alle reacties Link kopieren
Waar wil je naar kijken dan? Vertrouw je hem niet?
Zeg maar Spijker.
Alle reacties Link kopieren
Mannen doen dit expres. Het is de bedoeling dat je in zijn telefoon kijkt, zodat je ontdekt dat'ie vreemdgaat. Dit is zijn manier om het toe te geven, mis deze kans niet.
Alle reacties Link kopieren
nou nou nou, zo ziek is het niet want ik heb er nog niet ingekeken en wil dat ook niet doen maar verleidelijk is het wel. vooral nu het minder gaat tussen ons. probeer juist om niet te kijken maar het voelt alsof ik nu kan zien of mijn gevoelens kloppen en misschien is het juist wel het lot ofzo.
Alle reacties Link kopieren
Ik snap niet eens waarom dat aantrekkelijk is, vertrouw je hem niet ofzo?
If you can dream it, you can do it.
Alle reacties Link kopieren
Ik vind dat raar, als de telefoon van je partner op tafel ligt denk je normaal gesproken: sukkel, je bent je telefoon vergeten. Nu ga je er vanuit dat je partner een geheim heeft, dat vind ik bizar. Je vertrouwt je partner dus niet, tijd om het uit te maken.
Alle reacties Link kopieren
quote:bootje_op_de_golven schreef op 17 oktober 2014 @ 21:44:

Ik vind dat raar, als de telefoon van je partner op tafel ligt denk je normaal gesproken: sukkel, je bent je telefoon vergeten. Nu ga je er vanuit dat je partner een geheim heeft, dat vind ik bizar. Je vertrouwt je partner dus niet, tijd om het uit te maken.Dit dus. Wat doe je dan in een relatie als je zo weinig vertrouwen hebt? Ook al gaat hij niet vreemd, de basis is niet zo stevig lijkt me.
Goh, ik ken die hele behoefte niet! Telefoon van man ligt hier soms hele dag thuis. Slechts een ding is dan lastig. Ik jan hem niet bellen!
Alle reacties Link kopieren
Had jij al eens niet een ander topic geschreven?

Waarover ging die ook al weer?
We are the heroes of our time, but we are dancing with demons in our minds..
Okee, goed dat je je best doet om niet te kijken dan. Hou dat nog maar even vol . Je weet zelf dat het niet netjes is om te kijken. Niet lot, maar kinderachtig als je het wel doet. Bedenk maar vast hoe lullig je je zal voelen als je geken zou hebben, dan heb je of een geheim voor hem (en heeft hij alle reden om jou niet te vertrouwen) of je moet het opbiechten.



Oftwel: ga iets anders doen en het het uit je hoofd, of breng hem die telefoon want je kan hem nu vast niet bellen om te vertellen dat hij nog bij jou ligt.
Alle reacties Link kopieren
Wat kinderachtig van je om stiekem in zijn telefoon te kijken.

Ik heb belangrijke informatie voor je, zelfs zonder dat ik in zijn telefoon hoef te kijken. Als ik dat niet hoef, als vreemde, hoef jij dat al helemaal niet.



Een relatie werkt niet als er geen vertrouwen is. Ik vind het dus niet zo vreemd dat het tussen jullie niet lekker loopt. Als je hem niet vertrouwd kun je het beter stoppen tussen jullie, dat het stuk gaat is dan namelijk je lot.
Alle reacties Link kopieren
Als hij zijn telefoon zo laat liggen (in waarschijnlijk alle vertrouwen) dan ga je er ook niks op vinden!!
Alle reacties Link kopieren
Waarom zou je niet mogen kijken?

Snap niet zo goed wat daar verleidelijk aan is..
Alle reacties Link kopieren
quote:bootje_op_de_golven schreef op 17 oktober 2014 @ 21:38:

Dat is best ziek.Overdrijven is ook een vak
Alle reacties Link kopieren
Het ging echt super goed tussen ons maar de laatste tijd is dat veranderd en ik weet niet waardoor. hij gaat meer uit en ik heb het idee dat hij liegt. heb het al vaker meegemaakt dat jongens liegen en dat ze iets te verbergen hebbne. een verandering gebeurd niet zomaar. die telefoon ligt echt te branden.

maar zal hem wel bellen op zijn huistelefoon, dat dat ding hier nog ligt. wil er ook niet inkijken omdat ik weet dat dat het begin van einde is. maar het voelt als mn enigste kans om erachter te komen.
Alle reacties Link kopieren
en dalijk gaat hij wel vreemd en open ik daar een topic over en dan had ik het zelf kunnen weten of voorkomen door in zijn telefoon te kijken. vrouwelijke intuitie enzo.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven