teleurgesteld

26-07-2013 13:29 173 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik kan wel even wat feedback gebruiken. Ik twijfel over mijn relatie en ik kom er niet uit. Ik heb nu meer dan een half jaar een relatie die heel leuk loopt, we hebben beide kinderen uit een vorige relatie en ook dat loopt goed, hij heeft wat issues maar die heb ik geaccepteerd.



Nu hadden we de afgelopen week een week helemaal samen vakantie geen kinderen en allebei vrij kunnen krijgen van het werk. Dit is voor het eerst sinds we elkaar kennen. Ik heb hier veel moeite voor gedaan om dit te kunnen realiseren. Ik heb me er erg op verheugd om een hele week lekker met zijn tweetjes te zijn en te genieten. Er was geen budget om te reizen dus we konden niet samen weg, maar ik had me voorgesteld dat we er een leuke week van zouden maken. In deze week is er echter geen enkel initiatief van zijn kant gekomen om iets te ondernemen, het enige dat we hebben gedaan was dan ook op mijn nadrukkelijke initiatief. Ik had geen zin om elke dag de kar te trekken dat voelde ook niet goed want zoiets moet toch van beide kanten komen. Toen hij ook nog afspraken ging maken om online te gaan gamen en ik uren mezelf heb vermaakt had ik er op een gegeven moment zo genoeg van dat ik halverwege de week naar huis ben gegaan en nu sterk twijfel of ik met hem verder wil.



Ik voelde me niet welkom niet gewaardeerd en niet geliefd genoeg door zijn gedrag. Ik heb dit pas aangegeven toen ik wegging. Eerder heb ik niet aangegeven dat ik het niet leuk vond, ook omdat ik me wat afwachtend opstelde en mezelf prima kan vermaken. Ik weet niet of ik nu echt mijn conclusies moet trekken en er een punt achter moet zetten of dat ik met hem moet gaan praten en het nog een kans moet geven. Ik zit er mee dat ik niet eerder tegen hem had gezegd dat ik het niet leuk vond dat er geen initiatief kwam om leuke dingen te doen en dat ik me het grootste deel van de dag zelf moest vermaken, maar op het moment had ik ook zoiets dat als hij liever uren achter zijn pc zit is het toch duidelijk dat ik geen prioriteit ben. (Overigens kan ik me heel goed zelf vermaken en hoef ik niet de hele dag samen te zijn, maar dit was een beetje veel voor zo'n weekje samen) Als hij hetzelfde voelde voor mij als ik voor hem dan ben je toch blij dat je samen bent en dan ga je toch plannen maken wat je kunt gaan doen en dan maak je het toch leuk romantisch en gezellig samen? Gewoon heel eenvoudig wijntje bbqtje bezoekje aan vrienden, wandeling in het bos maakt niet uit hoeft geen geld te kosten. Hij deed verder heel lief zorgde goed voor me... vroeg steeds of ik nog wat wilde eten of drinken en zo...



Ik weet dus even niet wat redelijk is, heeft hij hiermee duidelijk laten zien hoe zijn gevoel voor mij is en waar zijn prioriteiten liggen en moet ik mijn conclusies trekken en kappen of waren mijn verwachtingen te hoog, had ik het eerder moeten zeggen en moet ik nu met hem gaan praten en kijken of we verder kunnen.
Wat zijn die issues die hij heeft en kan zijn gedrag misschien daar uit voort komen?
Alle reacties Link kopieren
Hij heeft net zo goed vakantie als jij. Wat is er dan zo erg aan dat hij een dagje wil gamen?

Het is zijn vakantie toch ook?
Trouwe onderdaan van Zijne Majesteiten Kater I en II
Alle reacties Link kopieren
Bellatrix even een dagje lekker gamen is ook niks mis mee, maar dit was elke dag 2 tot 10 uur en tv kijken.. en we deden verder niks zaten thuis.. hij achter zijn pc en ik achter mijn laptop. ook met het warme weer
Alle reacties Link kopieren
Normaal gesproken als je met z'n tweetjes een week vakantie hebt, plan je toch wat je dan samen kunt/wilt gaan doen ?
quote:angelette schreef op 26 juli 2013 @ 13:44:

Normaal gesproken als je met z'n tweetjes een week vakantie hebt, plan je toch wat je dan samen kunt/wilt gaan doen ?Maar hebben jullie daar van te voren niet over gesproken dan wat jullie in die week samen zouden kunnen gaan doen?
Alle reacties Link kopieren
Ja idd angelette maar dat gebeurde niet
Alle reacties Link kopieren
Ik kreeg twee weken van te voren te horen dat ik verlof kon krijgen die week dus heel veel tijd was er niet om het er over te hebben. Maar toch vond ik het raar dat elk gesprek hierover dood liep
Alle reacties Link kopieren
Dit vind ik toch heel vreemd dat er van te voren niets is besproken over jullie vakantie.

Niet leuk inderdaad gamen en tv kijken terwijl jullie best wat anders erbij konden doen.

En jammer dat je niet op tijd over dit probleem gepraat hebt met hem, na een of twee dagen...
Alle reacties Link kopieren
Angelette ik vond het heel raar om erover te praten, vond het een hele rare situatie, je bent toch heel blij met zo'n week samen dat is toch leuk fijn en romantisch dan ga je toch automatisch je best doen om er een leuke tijd van te maken, daar hoef je toch niet met elkaar over te praten? Ik bedoel je kunt wel praten over wat je kunt gaan doen, overleggen dat wel.
Alle reacties Link kopieren
Aan een dood paard trekken dus.. Hij zal jou niet geven wat je nodig hebt, jullie relatie is zo pril en nu al geen initiatief van zijn kant, ik zou ermee kappen. Het is juist leuk om samen dingen te beleven en er op ui te gaan!
Alle reacties Link kopieren
Oja, online gamen is zoooooooooo kinderachtig, iehk!
Alle reacties Link kopieren
Wat gek is dat toch. ..

Je gaat je eerst een paar dagen irriteren en pas als je er klaar mee bent ga je actie ondernemen.



Een domme actie ook nog eens als je het mij vraagt.

Weggaan.



Je hebt een relatie die leuk loopt zeg je, ik weet niet wanneer jij iets leuk vindt maar als ik een leuke relatie heb kan ik dat soort dingen gewoon bespreken.

Zeg schatje, eigenlijk zou ik het leuk vinden als jij ook eens wat bedacht om te doen.

Het voelt nu een beetje alsof alles van mijn kant moet komen en dat vind ik niet zo leuk.



Nee jij gaat liever een potje zitteb mokken.



Misschien IS zijn manier van vakantie vieren wel zo.

Dat weet je namelijk niet omdat je niet eens de moeite hebt genomen hem dat te vragen.

Weggaan leek je beter.



Waarom is dat?
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
Alle reacties Link kopieren
"Er was geen budget om te reizen dus we konden niet samen weg, maar ik had me voorgesteld dat we er een leuke week van zouden maken. In deze week is er echter geen enkel initiatief van zijn kant gekomen om iets te ondernemen, het enige dat we hebben gedaan was dan ook op mijn nadrukkelijke initiatief."





Uit de OP. Vandaar mijn eerste reactie.



Later schrijf je dat hij alleen maar gegamed heeft. Wat is het nu? Want dat is nogal een verschil.
Trouwe onderdaan van Zijne Majesteiten Kater I en II
Als het na een half jaar al zo loopt zie ik het somber in. Toen wij een half jaar samen waren besteedden we onze samentijd vooral tegen elkaar aan geplakt. Nu (na 6 jaar) hechten we ook weer wat meer aan eigen tijd voor onszelf, en dat kan ook best in 1 huis. Maar daar moet je wel afspraken over maken en je wensen uitspreken.
Alle reacties Link kopieren
We hebben een keer een middag iets gedaan samen verder niet en dit was op mijn nadrukkelijke initiatief omdat het zo heet was
Misschien kun je iets vertellen over zijn issues? Ik heb wel zo'n vermoeden als ik je OP lees. Als het is wat ik denk, gaat dit niet veranderen. Jij zal altijd de kar moeten blijven trekken en flink moeten dealen met andere zorgen. Dat kan alleen als je echt super veel van elkaar houdt en jij zal hem moeten kunnen en willen accepteren dat hij is wie hij is.



Als je nu al veel twijfels hebt over je relatie (ongeacht wat zijn issues zijn) ga dan voor je zelf even echt goed na of dit de man is die je wilt, waar je oud mee wil worden... waar je van houdt zoals hij is?
Alle reacties Link kopieren
Kan inderdaad dat je aanneemt dat er sowieso leuke uitstapjes gemaakt worden zonder dat dat besproken is.

Misschien ken je hem nog niet goed genoeg om te weten dat dat niet zo werkt bij hem ?

Blijf het toch vreemd vinden. Ik zou 's avonds gezegd hebben : "Wat zullen we morgen gaan doen, zullen we gaan fietsen of doe je liever wat anders ?"
Alle reacties Link kopieren
Summerdance ik heb niet lopen mokken ik heb me prima vermaakt maar op een gegeven moment zag ik mezelf weer zitten en had het gevoel dat ik net zo goed thuis kon zijn en voelde me niet fijn hij had die avond beloofd om een uur te gamen en na twee uur kam hij naar me toe en zei dat hij nog een uurtje doorging en dan nog een uur iets anders ging doen en dat we dan samen wel een film konden kijken (dat zou dan rond twaalf/half een savonds zijn). Niet handig om weg te gaan, maar ik wilde naar huis en voelde me al de hele dag genegeerd. (Hij had er al 8 game uren op zitten toen)
Als je met z'n 2 vakantie neemt kun je dat toch sowieso beter buiten het hoogseizoen doen? Nu heb je je kinderen dan wel uitbesteed aan de exen, maar is het nog te duur voor jullie om op vakantie te gaan en overal is het stervensdruk nu met die vakantietijd dus dagjes weg in eigen land zijn ook 'n beproeving in die drukte. Neem je vakantie volgende keer in mei/juni of september, doe de kids naar de exen en boek 'n goedkoop reisje naar de zon.
Alle reacties Link kopieren
Daar is ook geen geld voor elninjoo
Met zo'n gamejunk zou ik snel klaar zijn. Dat doet ie maar in de weekenden/weken dat ie z'n kids heeft. Zou daar echt niet bij blijven zitten en gewoon naar huis gaan als ie niet zonder z'n game kan. Spreek lekker met 'n vriendin af om dit weekend wat te gaan doen en laat 'm in z'n sop gaar koken.
Alle reacties Link kopieren
Niet iedereen kan vakantie nemen wanneer hij wil dacht ik elninjoo.
quote:maaike2012 schreef op 26 juli 2013 @ 14:04:

Summerdance ik heb niet lopen mokken ik heb me prima vermaakt maar op een gegeven moment zag ik mezelf weer zitten en had het gevoel dat ik net zo goed thuis kon zijn en voelde me niet fijn hij had die avond beloofd om een uur te gamen en na twee uur kam hij naar me toe en zei dat hij nog een uurtje doorging en dan nog een uur iets anders ging doen en dat we dan samen wel een film konden kijken (dat zou dan rond twaalf/half een savonds zijn). Niet handig om weg te gaan, maar ik wilde naar huis en voelde me al de hele dag genegeerd. (Hij had er al 8 game uren op zitten toen)



Ja ik zou ook naar huis gegaan zijn eigenlijk heel kinderachtig zonder nog iets te zeggen terwijl hij nog lekker een uurtje ging gamen.

Hebben jullie er daarna nog over gesproken en wat zijn dan die issues van hem die jij geaccepteerd hebt?
Alle reacties Link kopieren
Blijkbaar wil Maaike het niet hebben over zijn issues, terwijl dat toch belangrijk kan zijn en ons kan helpen in te reacties.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven