Terecht bang?

25-03-2017 19:52 85 berichten
Alle reacties Link kopieren
Man gooit net tijdens ruzie na een opmerking van mij een glas kapot op de grond, maaide het zo van de tafel af.. kwam er in het kort op neer dat ik het bloed onder zn nagels vandaan haalde neer dat het toch maar beter was dat hij dat glas kapot sloeg ipv mij zou slaan..

Ben huilend uit de kamer gegaan, later beide excuses aangeboden maar voel een onbestemd gevoel, wat als dat glas er ooit een keer niet staat?..
Alle reacties Link kopieren
Ik heb ook wel eens uit woede met iets gegooid of tegen een deur geslagen. Soms word het iemand iets teveel. Wel zou ik nooit mijn toenmalige vriendin geslagen hebben.
Alle reacties Link kopieren
Ik zie hier geen gevaar hoor, wat was er aan de hand dan? Iedereen ontploft wel eens dus dat hij een glas 'gooit' ipv slaat is een goed teken mits er heel wat aan de hand was en hij terecht flipt natuurlijk. Dus vertel? Als je wilt..
Wat had je gezegd dan?
Ligt eraan. Was dit een incident of heeft hij wel vaker zo'n kort lontje?
Alle reacties Link kopieren
Ik begrijp je topictitel niet. Je was bang. Punt. Als je er geen vertrouwen in hebt dat dit eenmalig was ga dan naar de huisarts.
Alle reacties Link kopieren
Opstapeling van kleine dingen, mijn sarcastische (non) reactie maakte hem boos, toen ik iets zei en hij maar bleef onderbreken riep ik dat hij zn mond moest houden. Daar werd hij ineens enorm boos om en riep 'wat zei je? Wát zei je??' En maaide mijn glas van de tafel..



Hij kan dingen vaak laten ophopen en dan alles ineens er heel onredelijk uitgooien tot boosheid ook van mij. Ik vind dit niet constructief of een discussie voeren.. De silent treatment hanteerde hij eerder ook al tot verdriet bij mij (jeugdding uit zn opvoeding) het koste een enorme emotionele brief van mij naar hem om duidelijk te maken dat ik zo niet behandeld wil worden. Dit is gelukkig tot op heden ook niet meer gebeurd, alleen lijkt dit nu het volgende..
anoniem_102844 wijzigde dit bericht op 25-03-2017 20:05
Reden: Toevoeging
% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Je kan in drift best een keer iets kapot smijten maar dat wil niet zeggen dat je ook mensen gaat slaan.

Ik heb ook wel eens met een bord gegooid.
Jij was dus ultra irritant en respectloos, en hij verloor zijn geduld.

Kan ik me iets bij voorstellen.
Alle reacties Link kopieren
quote:AnneBoleyn schreef op 25 maart 2017 @ 20:01:

Opstapeling van kleine dingen, mijn sarcastische (non) reactie maakte hem boos, toen ik iets zei en hij maar bleef onderbreken riep ik dat hij zn mond moest houden. Daar werd hij ineens enorm boos om en riep 'wat zei je? Wát zei je??' En maaide mijn glas van de tafel..Bewust of per ongeluk? Ik ben als ik boos ben (wat zelden gebeurt) ook onbenulliger..zou mij ook kunnen gebeuren dat ik boos weg wil lopen en een glas van tafel tik.
Kia aka brandhout voor de hel, aangenaam.
Alle reacties Link kopieren
Ik zou dat zelf niet willen in mijn relatie. Een ander tilt er misschien minder zwaar aan.



Wat voel/vind jij? Daar gaat het om en daar mag je vanuit gaan.
Het is zoals het is
Alle reacties Link kopieren
quote:AnneBoleyn schreef op 25 maart 2017 @ 20:01:

Opstapeling van kleine dingen, mijn sarcastische (non) reactie maakte hem boos, toen ik iets zei en hij maar bleef onderbreken riep ik dat hij zn mond moest houden. Daar werd hij ineens enorm boos om en riep 'wat zei je? Wát zei je??' En maaide mijn glas van de tafel..Gezellig allemaal. Wat denk je er mee te bereiken ? Met gewoon praten kon het niet meer?
Alle reacties Link kopieren
Ik heb laatst de eiffeltoren verplaatst
Alle reacties Link kopieren
quote:Monaloisa schreef op 25 maart 2017 @ 19:56:

Ik zie hier geen gevaar hoor, wat was er aan de hand dan? Iedereen ontploft wel eens ..



Ben ik niet met je eens. Er zijn mensen die zich nooit opwinden.



Dat vind ik trouwens ook erg irritant.

Maar glazen van de tafel slaan gaat ook best ver.



Al zou ik daar niet bang van worden. Zeker niet als je van jezelf weet dat je je ook best irritant gedragen heb.
Alle reacties Link kopieren
Jij haalt je man het bloed onder zijn nagels vandaag, hij gooit uit pure frustratie daarover een glas kapot, en nou moeten wij zeggen dat hij een klootzak is ofzo? En jij het arme slachtofferschaap?
Time for the real me to emerge, Possum! Get out the gladiolas!
Alle reacties Link kopieren
quote:_mig_ schreef op 25 maart 2017 @ 20:06:

Ik heb laatst de eiffeltoren verplaatst
quote:AnneBoleyn schreef op 25 maart 2017 @ 20:01:

Opstapeling van kleine dingen, mijn sarcastische (non) reactie maakte hem boos, toen ik iets zei en hij maar bleef onderbreken riep ik dat hij zn mond moest houden. Daar werd hij ineens enorm boos om en riep 'wat zei je? Wát zei je??' En maaide mijn glas van de tafel..



Hij kan dingen vaak laten ophopen en dan alles ineens er heel onredelijk uitgooien tot boosheid ook van mij. Ik vind dit niet constructief of een discussie voeren.. De silent treatment hanteerde hij eerder ook al tot verdriet bij mij (jeugdding uit zn opvoeding) het koste een enorme emotionele brief van mij naar hem om duidelijk te maken dat ik zo niet behandeld wil worden. Dit is gelukkig tot op heden ook niet meer gebeurd, alleen lijkt dit nu het volgende..Sarcasme en schreeuwen zou ik ook enorm boos van worden. Ik neem aan dat je het ook niet riep als 'wil je alsjeblieft je mond nu even toe doen?'.
Ben je werkelijk bang voor agressie, of vooral dat je relatie op de tocht staat?
Alle reacties Link kopieren
quote:Jonari schreef op 25 maart 2017 @ 20:03:

Je kan in drift best een keer iets kapot smijten maar dat wil niet zeggen dat je ook mensen gaat slaan.

Ik heb ook wel eens met een bord gegooid.Ha, ha.... ik dus ook, echter niet naar hem, maar uit woede en pure onmacht kapot gegooid op tafel.
Alle reacties Link kopieren
En misschien wat minder drinken?
Alle reacties Link kopieren
Klinkt alsof het tijd is om te leren communiceren. Hulp bij zoeken via de huisarts?
Before you assume, there is this thing called asking.
Alle reacties Link kopieren
Ik ben een keer zó boos geweest op mijn man dat ik het 1e en beste wat ik tegen kwam naar zijn hoofd heb gesmeten. Dat was mijn mobiel.

Ik miste. Mobiel aan gruzelementen. Ik nog bozer



Hey, we zijn al 11 jaar verder en het is nooit weer gebeurd. Ik zou er niet al te zwaar aan tillen!
Hier ook wel eens gebeurt. Het is niet leuk, maar soms in woede kan dit gebeuren, niet dat ik het goed praat natuurlijk. Als je heel lang samen bent, en je weet dat dit geen gewoonte van je man is moet je niet bang zijn. Als er geen glas had gestaan had ie echt niet jouw iets aangedaan, of met iets groters gesmeten.
quote:piplala schreef op 25 maart 2017 @ 20:17:

Ik ben een keer zó boos geweest op mijn man dat ik het 1e en beste wat ik tegen kwam naar zijn hoofd heb gesmeten. Dat was mijn mobiel.

Ik miste. Mobiel aan gruzelementen. Ik nog bozer



Hey, we zijn al 11 jaar verder en het is nooit weer gebeurd. Ik zou er niet al te zwaar aan tillen!Dit!
Alle reacties Link kopieren
quote:pejeka schreef op 25 maart 2017 @ 20:08:

Jij haalt je man het bloed onder zijn nagels vandaag, hij gooit uit pure frustratie daarover een glas kapot, en nou moeten wij zeggen dat hij een klootzak is ofzo? En jij het arme slachtofferschaap?



Dit gevoel krijg ik ook bij je posts.



Ik was ooit zooo kwaad dat ik een bus scheerschuim in de douche (waar man stond) heb gesmeten. Uiteraard niet raak, stuk van de tegels af en bus aan diggelen, maar onze relatie is 5 jaar later nog steeds prima. Tsja, als het een uitzondering is zou ik geen punt maken van dat glas..

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven