Terug van wereldreis

21-02-2013 21:35 32 berichten
Alle reacties Link kopieren
.
Alle reacties Link kopieren
Misschien niet wat je wilt horen maar ik vind het vreemd dat je mee gaat met ophalen. Lijkt me een hele rare situatie. Waarom ga je niet een dagje later?
Ik zou een bos bloemen doen.
Alle reacties Link kopieren
Waarom raar? Ze hebben er zelf om gevraagd.
Ik zou even aan je vriend vragen wat ze lekker vinden. Na 18 maanden kan je stroopwafels enorm missen of boterhammen met hagelslag.
Alle reacties Link kopieren
Ik zou bij thuiskomst een lekkere hollandse maaltijd komen.

Fles champagne voor op Schiphol?
Alle reacties Link kopieren
quote:waterplant schreef op 21 februari 2013 @ 21:40:

Ik zou even aan je vriend vragen wat ze lekker vinden. Na 18 maanden kan je stroopwafels enorm missen of boterhammen met hagelslag.Stroopwafels zijn wel een leuk idee:-)
Alle reacties Link kopieren
Oh ik heb mijn moeder ooit op Schiphol laten komen met een boterham met oude kaas.
Een pan zelfgemaakte erwtensoep.
Alle reacties Link kopieren
OP weg? Iemand een samenvatting?
Welkom thuis!!
Uhh ze ging haar schoonouders die ze nog nooit had gezien ophalen van schiphol van . Niks raa rs aan volgens mij...
Alle reacties Link kopieren
Wauw iemand stelt een vraag die verkeerd valt en weg... goh wat een ruggengraat.
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
Alle reacties Link kopieren
Wat een vage wereldreis....
Wegens grote belangstelling ben ik momenteel verminderd beschikbaar. Dit kan tijdelijk zijn.
Alle reacties Link kopieren
Alle reacties Link kopieren
quote:Frizzy schreef op 21 februari 2013 @ 21:47:

Oh ik heb mijn moeder ooit op Schiphol laten komen met een boterham met oude kaas. Toen ik na 9 maanden uit Zuid Amerika kwam smeekte ik over de mail een boterham met vlokken
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
Alle reacties Link kopieren
quote:Summerdance schreef op 21 februari 2013 @ 22:33:

[...]



Toen ik na 9 maanden uit Zuid Amerika kwam smeekte ik over de mail een boterham met vlokken Oh ja ik droomde ook echt van kaas. Het water liep me in de mond tijdens het mailen. Als ik het me goed herinneren waren er meerdere mails over haha!
Alle reacties Link kopieren
Altijd jammer als de OP meteen weg gehaald wordt.
Alle reacties Link kopieren
quote:Ritz schreef op 21 februari 2013 @ 22:43:

Altijd jammer als de OP meteen weg gehaald wordt.

Welnee, maken we er gewoon een eigen topic van!

Grote voordeel is, je KAN niet meer off topic!



Toen ik door Vietnam reisde miste ik eigenlijk maar 1 ding



NORMALE muziek
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
Alle reacties Link kopieren
Ik heb ook weleens ramen gemist. Een bus zonder ramen. Nou das koud dan hoor, 's nachts in de bergen.
Alle reacties Link kopieren
Toen ik buiten Europa verbleef, heb ik gebeld en gemaild of er aub drop m'n kant kon opkomen!!?? Mhhh, de kilo drop was binnen 10 dagen op :-)) pindakaas is ook een goede..wel die van Cal.. met stukjes noot..lekkerlekker!
Alle reacties Link kopieren
quote:Frizzy schreef op 21 februari 2013 @ 23:04:

Ik heb ook weleens ramen gemist. Een bus zonder ramen. Nou das koud dan hoor, 's nachts in de bergen.

Of asfalt!

Of nou ja....asfalt zonder gaten!
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
Alle reacties Link kopieren
Een brug. Die was er nog niet. Nou dan maar door de sloot.
Alle reacties Link kopieren
Bruine bolletjes met kaas... Die heb ik toen ik terug naar Nederland kwam als eerste gekocht, bij de AH To Go
Alle reacties Link kopieren
Mijn oom had oliebollen gebakken en champagne meegenomen. Superlief midden juni!

Verder wilde ik vooral rust, vond NL zoooo gejaagd en gestresst. Duurde best lang voor ik weer een beetje mee kon draaien. Zeker werkdagen van 9 uur binnen op kantoor waren hell. Vond het zo stompzinnig. Gelukkig went ook dat weer.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven