Tja, en dat was het dan.... deel 3

04-10-2012 10:05 837 berichten
Alle reacties Link kopieren
Zullen we hier maar verder gaan met onze verhalen naar aanleiding van de post van allalone.



"Goedenavond,

Hier zit ik dan.... 44 jaar oud, een relatie van 25 jaar waarvan 22 jaar getrouwd achter de rug. Hij hield niet meer voldoende van mij..... Wel van zijn jongere collega waar hij nu is...

God, wat voel ik me alleen en wat een pijn.... En ja, ik weet het, zwaar debiel, maar ik hou nog steeds van hem...

Allalone...".



Helaas komen er nog steeds mensen bij die hier posten dus we verlengen het nog maar een keer.
Haha, hij zit dus gewoon vast?

Tja, geen medelijden inderdaad. Klinkt ook niet alsof hij nou zo'n goede vader is, enorm jammer is dat.

Jij kunt niet meer doen dan je best, maar als hij niet meewerkt..
Alle reacties Link kopieren
Wat wel heel grappig is Julus,mijn kinderen zijn vorrig jaar mijn getuigen geweest toen lief en ik , geregistreerd partnerschap aan gingen ,dat staat natuurlijk ook op foto´s ,oeps laat het nu op facebook te zien zijn geweest bij beide dochters
Alle reacties Link kopieren
quote:Julus schreef op 18 oktober 2012 @ 13:38:

Haha, hij zit dus gewoon vast?

Tja, geen medelijden inderdaad. Klinkt ook niet alsof hij nou zo'n goede vader is, enorm jammer is dat.

Jij kunt niet meer doen dan je best, maar als hij niet meewerkt..Nee als ik dat had gekund, waren beide dame´s een heel stuk minder gekwetst geweest, gelukkig weten ze dat ze in elk geval wel bij mij terecht kunnen,met wat dan ook .
Whaha Ronnie, coole actie! Wat zal je ex gebaald hebben, want nu stond het zwart op wit, en iedereen kon het zien!

Fijn dat je weer gelukkig bent, wist niet of je weer een relatie had.



Hier is het zo, dat vriend wat spullen heeft liggen. Zijn aanwezigheid is te zien, zeg maar. Als ex hier komt, ziet hij dat. En het boeit me geen ruk, laat het hem maar zien. Mijn huis, mijn leven. Gaat hem ook niks aan wat ik uitspook, hij en ik hebben niks meer met elkaar te maken.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb eigenlijk helemaal geen zin om mijn verhaal hier te doen, staat in een ander topic.

Sorry daarvoor..maar mijn vriend is sinds zaterdag uit ons huis, maandag een paar zakelijke sms'jes gehad and that's it!



Heb het vandaag ZO moeilijk!!!!!!!

Ik heb maagpijn, geen honger, voel me eenzaam, bang en wil hem, de oude vertrouwde man weer terug..



Ik heb vandaag geen zo'n depri dip, zelfs ademen doet pijn!

Moet een heel ander leven gaan opbouwen, vrienden maken, alles en iedereen is vooral met haar eigen leven bezig, zoals ik dat ook was..



En nu moet alles anders..en heb er geen zin in!!

Dit wilde ik eigenlijk alleen even kwijt...
Realistisch blijven!
Alle reacties Link kopieren
quote:heartbeatje schreef op 18 oktober 2012 @ 15:44:

Ik heb eigenlijk helemaal geen zin om mijn verhaal hier te doen, staat in een ander topic.

Sorry daarvoor..maar mijn vriend is sinds zaterdag uit ons huis, maandag een paar zakelijke sms'jes gehad and that's it!



Heb het vandaag ZO moeilijk!!!!!!!

Ik heb maagpijn, geen honger, voel me eenzaam, bang en wil hem, de oude vertrouwde man weer terug..



Ik heb vandaag geen zo'n depri dip, zelfs ademen doet pijn!

Moet een heel ander leven gaan opbouwen, vrienden maken, alles en iedereen is vooral met haar eigen leven bezig, zoals ik dat ook was..



En nu moet alles anders..en heb er geen zin in!!

Dit wilde ik eigenlijk alleen even kwijt...
Alle reacties Link kopieren
Hallo,

Ik begreep dat ik op dit topic mijn verhaal wellicht kwijt kan.

Hier een vers uit elkaar zijnde moeder van twee kinderen. Mijn vriend onttrok zich jaren aan het gezin (vrijheidsbehoefte) en ik heb hem daarop bekritiseerd. Dat heeft de liefde doen afbrokkelen helaas.

Ik vind dat niet fijn te horen, maar dat komt goed. Voor de kids vind ik het hartverscheurend. Dat ze niet met vader en moeder onder 1 dak opgroeien.

Ik weet dat een scheiding er flink in kan hakken bij kinderen. Maar ongelukkig doorgaan, was ook geen optie. Ik zit nu steeds tussen deze 2 overtuigingen te switchen, kan ze niet naast elkaar plaatsen.
Alle reacties Link kopieren
Ik weet ook zeker dat ex hier het huis inspecteert, als hij hier een paar keer in de week kinderen naar school brengt. Ik hoorde dat hij met een noodgang mijn oprit/erf op pleegt te rijden en dan via de achtertuin naar de basisschool loopt met jongste. 'Alsof hij hier nog woont.' Als ik er diep over nadenkt, ontplof ik. Een soort verkrachting. Ik heb ook al onderzoek gedaan naar paaltjes om mijn oprit dicht te gooien. Maar voorlopig zijn een paar basaltblokken op de oprit ook nog vrij doeltreffend, als ik het weer even zat ben met zijn vrijpostigheid.



Verder ziet mijn huis er spic en span uit. De mooiste en duurste tuindeuren, loungemeubelen enz. Heeft ie wat om naar te loeren. Droeftoeter.
Alle reacties Link kopieren
Het toppunt vind ik nog steeds dat hij hier een keer naar de wc is geweest, toen oudste dochter de honneurs waarnam. Hij moest zo nodig. Honden pissen dan tegen een paaltje, om hun territorium af te bakenen. Ex mag van mij het bos in. Ik heb het toilet maar even extra schoongemaakt daarna. Bah!!



HIj weet niet beter, zegt de mevrouw die oudste zoon begeleidt in het hernieuwde contact met zijn vader. Tja. Sukkel. Maar wie ben ik om dan de hele tijd hem aandacht, tips, kritiek enz te geven. Doe ik niet. HIj zoekt het maar uit. Dan maar die basaltblokken.
Alle reacties Link kopieren
Haha tranen met tuiten gelachen om je verhaal gianna.



Tja Ik heb nummerweergave op mijn tel. Ik zie dus precies wanneer ex belt. Ik neem altijd op met alleen mijn voornaam. Behalve bij hem, dan gebruik ik ook mijn meisjesnaam erbij.



Ik loop thuis meestal in oude spijkerbroek, als ik de kinderen naar ex breng, kleed ik me leuk aan en doe make up op.. Laat hem maar balen dat ik weg ben.



Ik heb hem er hier eens uitgeknikkert toen hij de kinderen bij mij bracht.. Hij voelde zich erg thuis hier. Eerst ff schijten op m'n plee en toen ging ie met zijn zweetkakken op tafel.. Nou hij kon gelijk vertrekken. Nee hij hoeft zich hier zeker niet thuis te voelen.



Noem het gemeen of wat dan ook, maar ik voel me goed bij mijn eigen grenzen en dingen.
Hahaha, goed zo!! Ik snap dat echt niet hoor. Eerst met alle macht weg willen, zo ver mogelijk van je vandaan. En als de boel dan definitief is, dan ineens krijgen ze heimwee of zo?

Die van mij presteert het, om op MIJN laptop te internetten. Ik zie dus wat hij gedaan heeft en ergens lach ik me kapot.

Want het laat zich wel raden, waarom hij hier zo graag zit te internetten.......bij de slang heeft hij die vrijheid niet.

Niks veranderd dus, hij zal ook nog wel steeds op zoek zijn naar spannende seksdates en heeft contact met andere vrouwen.

En zij maar denken dat hij écht voor haar gekozen heeft, gnagna. Ik geef het nog tot einde dit jaar, voordat zij doorheeft dat hij niet zuiver op de graat is. Maar goed, dat wist ze al....

wie niet horen wil, moet maar voelen!

Ik voel ook niet de behoefte om haar dat te vertellen, het is veel leuker als ze er zelf achterkomt en de bom ontploft (leedvermaak smiley):)



Ja, grenzen stellen is zeker goed. Zodra iemand uit huis vertrekt, is het zijn huis niet meer. Wel op papier, voor de rest hoort hij je privacy te respecteren.
Problemo, hilarisch, dat van het opnemen met je meisjesnaam!

Ik kreeg ineens weer groetjes en zijn naam onder een mail.

Goh, dat is al meer dan voorheen.



hoe is dat bij jullie, als er contact is?

Zeggen jullie exen als ze opnemen hun voornaam, zijn ze zakelijk?



Mijn ex zei altijd "met mij". En het leek dan alsof we nog gewoon samen waren. Maar natuurlijk was dat heel anders, als zij erbij was.....dan was het ineens met voornaam. Weet niet hoe dat nu is, ik spreek hem nooit meer.
Alle reacties Link kopieren
"Met mij...." Ja, deed ex ook. Tot ik hem zei dat dat een intimiteit suggereert die er niet meer is. Dat bewaart hij maar voor lekker ding, die familiariteiten.



Hier ook nummermelder, ook ivm ex van lekker ding; die belde mij het eerste halfjaar om de haverklap, om bij te praten over hoe erg het allemaal was. Úren. En echt het laatste wat ik kon gebruiken.



Die territoriumafbakening hebben dus meer exen, Problemo.



En ja, Julus, ze weet hoe ze eraan komt...
Alle reacties Link kopieren
Probleem is dat mijn kinderen het nu ook over 'lekker ding' hebben. En dat terwijl ik die betiteling ingevoerd heb om niet haar voornaam te hoeven gebruiken (kots) of een scheldwoord... Maar nu?
Was je dan mooi klaar mee, Giannan. Zat je met je eigen shit, gaat die ex van de slang jou ook nog eens plat bellen met zijn sores...en ondertussen zaten die twee heerlijk op hun roze wolk, geen centje pijn...jezus.



Stoere actie, om te zeggen dat hij dat "met mij" maar achterwege moet laten. Ik vind het enorm brutaal en niet getuigen van inlevingsvermogen, maar ja.

Ik spreek ex niet meer, ook niet telefonisch, dus probleem opgelost. Hij wilde afstand, hij krijgt afstand.



Ze zakken maar lekker in de stront, die twee. Hoe dieper, hoe beter.
Hahah, Gianna, ik moet er toch even om lachen.

Tja, wat nu? Toch maar zeggen dat ze haar voornaam moeten gebruiken?

Ik heb haar naam ook nooit uitgesproken, ik blijf haar de slang noemen. En zelfs dat is too much credits. Als ik het met ex over haar heb, indirect, dan zeg ik "zij, haar, of "de andere partij".
Alle reacties Link kopieren
Oh ja ieuw met mij... Ik ben net gebeld door met mij.. Ik doe steevast of ik hem niet versta en zeg met wie? En hij reageert vaak drie keer van met mij!! Je weet toch wie dat is? Eh nee ben ik te stom voor hahaha. Wat nog het meest vreemde is is dat hij het ook gewoon telkens weerdoet.



Die pavlov hondjes kon je nog wat leren. Hem niet.



Gister met mijn vader hartelijk gelachen. Was een of andere opsporing verzocht of documentaire op zijn radiozender. Ze zochten mensen die wel vreemdgaan en seks verslaafd enz. Dus ik vroeg aan me pa of je een geld bedrag kreeg als je er een aan zou melden. haah ik weet er nog wel een haha



Weetje ik zeg het nog maar een keer.. Het leven is een groot feest. We zullen alleen zelf de slingers op moeten hangen! Mijn slingers blijven niet altijd plakken en ik zoek nog een goede lijm, maar eens blijven ze ook voor mij en jullie hangen!



Het is lekker weer hier. Ik heb voor 60 euro een reisje geboekt met mijn zus naar antwerpen. (twee nachten incl ontbijt) Dus mijn dag kan niet meer stuk!!
Alle reacties Link kopieren
-
Alle reacties Link kopieren
Inbrekers schijnen ook zeer regelmatig stront en pis achter te laten na een inbraak...
Koekje, moest gniffelen toen ik las dat jij haar ook de slang noemt. Ik zou het zelfs eerder de gifslang willen noemen....

Maar goed, slangen doen niet meer ter zake.



Inderdaad, hoe hij nu al over haar spreekt...ai. Ik heb zoiets vergelijkbaars met ex meegemaakt. Ging over verkoop van ons huis en hij zei letterlijk dat het alleen de makelaar, hem en mij aanging en niemand anders. Waarmee hij duidelijk een dikke vinger richting de slang uitstak. Ik werd weer eens bevestigd van de tijdelijke aard van hun relatie, want jeetje....hoe serieus neem je iemand dan? Dan ben je toch niet van plan om er een toekomst mee aan te gaan?

Ja, het is egoisme ten top. En gelukkig heb je daar geen last meer van, behalve dan mbt zakelijke belangen. Hopelijk blijft je ex logisch nadenken en handelt hij inderdaad in belang van jullie kind en jullie huis.



Je klinkt sterk!



Gianna...proest!

Elke keer als ex is geweest, hangt er hier ook een naar en stinkend aroma....
Alle reacties Link kopieren
-
Alle reacties Link kopieren
Ja er zijn zeker overeenkomsten. Al wil mijn ex mij na alle soris wel terug. Maar ik moet er inmiddels niet aan denken. Hou op zeg! Het bevalt mij wel goed dat alleen zijn, en id niet dat rennen en vliegen om een ander te pleasen. En geen relatie stress. Wel mis ik iemand om tegen aan te kruipen bij mindere dagen. Ja dat is een gemis, maar naar wat hij mij besotemietert heeft denk ik waarom heb ik hem ooit vertrouwt.. Ik heb lieve vrienden en probeer mijn leven sociaal en vooral financieel op orde te krijgen. Dat financiele is helaas niet altijd even makkelijk. Ik wil eigenlijk geen oppas voor de kinderen en overdag werken is daarom nu ook ff geen optie. Wel werk ik dus nu het dubbele in de nacht. 17 uur in de week op het moment. Ik hoop dat dat genoeg is. Maar dat moet ik nog ff allemaal bezien. Ben wat dat betreft heel bleu. Ik regelde wel de financieen op de boerderij, maar ik verbaas me er nu over hoeveel er eigenlijk bij komt kijken. Energie auto belastingen enz. maar ach ik zal het allemaal wel zien hoe en wat het rond zal komen.
Alle reacties Link kopieren
-
Alle reacties Link kopieren
Ik krijg huurtoeslag, zorgtoeslag kinderbijslag enz.. Dus alles wat ik financieel kan krijgen krijg ik ook. Maar ik ben wat extra gaan werken, en mijn loon schommelt mbt de onregelmatigheidstoeslag dus het is ff afwachten of ik niet teveel beur. En dat is even puzzelen. Maar tot nu toe alle . rekeningen kunnen betalen, maar het houdt niet over Dus toch maar eens even bij de baas aankloppen denk ik. Verder kan ik met mijn loon geen huisje kopen, en wanneer ik eindelijk aan de beurt ben voor een huurwoning is maar de vraag. Mijn aanvragen voor belastingteruggaaf is in behandeling, maar blijkbaar zijn ze enorm in de war geraakt van het feit dat mijn ex niet meer mijn toeslagpartner is en dat ik op een ander adres woon. Dus dat duurt en dat duurt.



Feit blijft dat als ik nu een huurwoning krijg, kan ik nog geen behang aan de muur plakken, daar ik totaal nog geen reserves heb op kunnen bouwen. En daar baal ik zo verschrikkelijk van.
Koekje, dat is raar he, om te constateren dat je ex eigenlijk niet meer terug zou willen..Maar natuurlijk het allerbeste scenario!

Ik heb een hele tijd terug hier nog geschreven, dat ik zat te visualiseren hoe ex hier weer op de bank zou zitten. En mijn hele lijf verzette zich, moet er niet aan denken! Precies wat jij en Problemo ook zeggen; de stress is weg, je hoeft niks meer en alles mag. Met de man, zijn ook de problemen de deur uitgelopen...dat komt natuurlijk ook, omdat onze relaties natuurlijk ook niet meer helemaal goed waren. Dan is het feitelijk nog gewoon pappen en nathouden en dat voelt nooit fijn.



Ik wilde graag met jullie een blog delen, die ik schreef een week nadat ex mij verlaten heeft, denk wel herkenbaar;



http://mariejuli.wordpress.com/2012/05/ ... s-a-crowd/



Heb er geen moeite mee om herkenbaar te zijn, ik heb niks te verbergen. En ben benieuwd of jullie dingen herkennen.



Problemo; heb vertrouwen. Als ik zie hoe jij je erdoorheen geworsteld hebt en al zo ver bent, dan gaat de rest je ook lukken. Niet makkelijk, maar vaak is het zo, dat een oplossing zich altijd aandient.

Over BSO; ik heb zoon vanaf dat hij klein was, op de BSO gedaan. Ik werkte altijd 4 dagen, en ik vind het wel goed dat ze dan sociale contacten hebben. Bovendien deden ze daar dingen, waar ik geen tijd voor had, of gewoon niet zo goed in was.. heel leerzaam. Kinderen wennen snel, en er moet nou eenmaal gewerkt worden.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven