To benefits or not to benefits..

17-04-2017 13:50 41 berichten
.
anoniem_63de3602e7e9a wijzigde dit bericht op 26-02-2018 22:33
99.93% gewijzigd
Koop een schrift, een potlood en bel een uitgever. Goudmijn, dit.
Alle reacties Link kopieren
quote:canvas schreef op 17 april 2017 @ 13:51:

Koop een schrift, een potlood en bel een uitgever. Goudmijn, dit." slaaf van mijn kruis " lijkt me een mooie titel. Zeker nu met Pasen.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Alle reacties Link kopieren
Nee zeggen zou al helpen.
Age is nothing but Numbers but Numbers count
Alle reacties Link kopieren
@canvas, lol, dacht ik ook...leest lekker weg, goed geschreven en spannend.
Waar is het topic over onbegrijpelijk Engels?
Alle reacties Link kopieren
quote:blijfgewoonbianca schreef op 17 april 2017 @ 13:54:" slaaf van mijn kruis " lijkt me een mooie titel. Zeker nu met Pasen.
volg je verstand, gebruik je gevoel
Tell me more.
Alle reacties Link kopieren
"Jullie raden het misschien al… het was niet alleen m’n auto die een ‘grote beurt’ kreeg."

Ik raadde iets anders.

Maar goed, wie A zegt moet ook B zeggen. Mooi vervolg lijkt me?
Alle reacties Link kopieren
quote:blijfgewoonbianca schreef op 17 april 2017 @ 13:54:

[...]

" slaaf van mijn kruis " lijkt me een mooie titel. Zeker nu met Pasen.
quote:jullie raden het misschieny al… het was niet alleen m’n auto die een ‘grote beurt’



Lekker van de seks genieten als jullie het beiden prima vinden. Zie het probleem niet zo
Alle reacties Link kopieren
Hij wil onder jouw douche staan TO.

Mooi makkelijk toch, zo'n 'monteur'?

Meer dan seksvriendschap is 't niet.

Dus als jij wel meer wilt; het laten.
volg je verstand, gebruik je gevoel
@ Luna_ : wauw thanks, eindelijk een normale reactie.



@ de rest: Het niveau van dit forum is gedaald zeg!
Alle reacties Link kopieren
Volgens mij hebben jullie gewoon een relatie je wilt t alleen niet zo noemen
where ever you go, go with your heart
quote:highlander schreef op 17 april 2017 @ 14:10:

Hij wil onder jouw douche staan TO.

Mooi makkelijk toch, zo'n 'monteur'?

Meer dan seksvriendschap is 't niet.

Dus als jij wel meer wilt; het laten.Nee ik wil niet meer dan dit. Hij zei dat hij vriendschap wilde ipv seks.
Alle reacties Link kopieren
quote:anything schreef op 17 april 2017 @ 14:10:

@ Luna_ : wauw thanks, eindelijk een normale reactie.



@ de rest: Het niveau van dit forum is gedaald zeg! Sinds het modereren heel streng is geworden, is het niveau juist enorm gstegen. Een paar jaar terug zou ik bijvoorbeeld spontaan in rijmen zijn uitgebarsten.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Alle reacties Link kopieren
quote:anything schreef op 17 april 2017 @ 14:10:

@ de rest: Het niveau van dit forum is gedaald zeg! We zijn niet zo gewend dat J.K. Rowling ook die garage heeft.
Alle reacties Link kopieren
quote:Skawa schreef op 17 april 2017 @ 14:10:

Volgens mij hebben jullie gewoon een relatie je wilt t alleen niet zo noemen

Als je de OP leest is dat het dus niet.

Ze geilen gewoon op elkaar maar er treden ook gevoelens op, wat beiden lasting vinden.

Daarom geloof ik niet (althans voor de meesten) in de formule die FWB heet. Als er een gevoelens krijgt en de ander niet of te weinig, krijg je dit soort problemen.

Het kan alleen werken als je ZEKER WEET dat er ABSOLUUT GEEN gevoelens optreden, anders dan lust en geilheid.
Alle reacties Link kopieren
quote:anything schreef op 17 april 2017 @ 14:13:

[...]

Nee ik wil niet meer dan dit. Hij zei dat hij vriendschap wilde ipv seks.Ja en nou blijk jij er toch prima mee om te kunnen gaan, met dat casual geseks, dus dat vindt hij dan weer zonde om te laten lopen.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Alle reacties Link kopieren
quote:anything schreef op 17 april 2017 @ 14:13:Nee ik wil niet meer dan dit. Hij zei dat hij vriendschap wilde ipv seks.

Ja, en elke keer dat hij jou tegen het lijf loopt beland hij tussen jouw benen.

Dat zegt mij dat jullie in de praktijk geen platonische vriendschap kunnen hebben.
volg je verstand, gebruik je gevoel
Inderdaad...quote:creativeguy schreef op 17 april 2017 @ 14:15:

[...]



Als je de OP leest is dat het dus niet.

Ze geilen gewoon op elkaar maar er treden ook gevoelens op, wat beiden lasting vinden.

Daarom geloof ik niet (althans voor de meesten) in de formule die FWB heet. Als er een gevoelens krijgt en de ander niet of te weinig, krijg je dit soort problemen.

Het kan alleen werken als je ZEKER WEET dat er ABSOLUUT GEEN gevoelens optreden, anders dan lust en geilheid.Zeker weten doe je dat nooit. En daarom wilde hij stoppen met seks en vriendschap houden (denk ik). Wat ik respecteerde.



Maar inderdaad, wat Blijfgewoonbianca ook zegt: het gaat prima in dat opzicht, dus waarom niet doorgaan met FWB?
"Ik zou eerlijk gezegd Friends with benefits met hem nog wel willen, totdat 1 van ons verliefd wordt.. Dat wil ik niet."



Om dat laatste niet?
Ja sorry hoor, maar het forum werd de laatste tijd overspoeld door nieuwe posters met woeste verhalen. Ik zie nu dat je geen nieuwe forummer bent, dus je geloofwaardigheid is gelijk gestegen. Excuses voor mijn reactie.
Om het verliefd worden niet. Op den duur wordt 1 van de 2 wel verliefd als je zo intensief (lees: seks, persoonlijke verhalen delen en samen op stap met vrienden) met elkaar om gaat.

Als beide verliefd worden kun je vanaf daar weer verder kijken wat je ermee doet. Maar als 1 verliefd wordt, dan is het een probleem (in mijn ogen). Ben bang dat dit dan ten koste gaat van de vriendschap.
quote:canvas schreef op 17 april 2017 @ 14:33:

Ja sorry hoor, maar het forum werd de laatste tijd overspoeld door nieuwe posters met woeste verhalen. Ik zie nu dat je geen nieuwe forummer bent, dus je geloofwaardigheid is gelijk gestegen. Excuses voor mijn reactie.Excuses aanvaard.



Ik reageer heel sporadisch op dit forum.. Je moet inderdaad door de woeste verhalen heen graven soms.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven