Tom en Dennis

03-11-2012 00:11 25 berichten
Alle reacties Link kopieren
Even een topic om mijn ei kwijt te kunnen zonder gelijk mijn vriendinnen weer lastig te vallen hiermee. Zij hebben mij duidelijke adviezen gegeven en dat gaan jullie vast ook doen.

Kom maar op, opbeurend, maar ook gewoon de echte waarheid :-)

Want eigenlijk is dit gewoon zelfkwelling.



Mijn vaste relatie is alweer een tijdje over.

Een maand of vier daarna leerde ik David kennen.

28 jaar, sportman in hart en nieren en een echte levensgenieter zoals hij dat zelf noemt. Oftewel, altijd feestjes na zijn werk, 5 keer per week pizza, bier gaat er goed in met zijn vrienden en drugs komt er ook wel eens bij kijken.



Toch viel ik voor hem. Een aantal keer gedateerd waarna hij zei mij leuk te vinden maar blabla niet aan een vaste relatie toe te zijn.

Heb best even liefdesverdriet gehad, aangezien ik als een blok voor hem ben gevallen.



Nu ben ik sinds een 5 à 6 weken aan het dagen met een collega.

In alles het tegenovergestelde van David.

Tom is 29, rustig, sportief, en qua doen en laten een stuk volwassener dan David.

Eigenlijk een tijdje geen contact gehad met David. Ook via sms even niet gesproken. Ik vond Tom leuker en leuker worden en dat is wederzijds.



Maar nu zag ik anderhalve week geleden David weer. Ik was met vrienden aan het snowboarden op de snowboardhal waar hij zomers werkt. Blikken werden weer uitgewisseld en ' savonds werd er weer gewhatsappt. Oftewel, begin deze week afgesproken.

Het werd een legendarische avond. Dronken en geil (sorry!) hebben we nacht goed doorgebracht, en de dag erna trouwens ook.... Mijn gevoelens voor hem waren eigenlijk net weg en kwamen nu weer in overvloed terug. Maar feit is dat er aan de situatie niets veranderde.



En wat ik nu het slechte aan mezelf vind: mijn gevoelens voor Tom veranderen ook niet. Tom is leuk, stabiel, zekerheid en daar wil ik voor. Als het tussen ons officieel wordt dan moet ik uiteraard stoppen met David en dat doe ik ook zeker. Maar hoe kan ik nu gevoelens hebben voor twee tegelijk!?



Ergens denk ik dat David zo leuk is omdat ik weet dat hij onbereikbaar voor me is. Maar tegelijkertijd krijg ik hoop omdat hij wel voor mij het halve land door crosst ( ruim anderhalf uur met de auto) hoewel ik weet dat hij niets wil.

Maar soms, zoals de nacht van de week krijg ik het hopeloze gevoel dat David de liefde van mijn leven is en dat hij dat vanzelf wel een keer in gaat zien (lekker naïef Noah!)



En ik weet dat Tom mij gelukkig kan gaan maken. En eigenlijk wil ik ook met mijn volle verstand voor Tom gaan en David laten verwateren. Maar is dit niet nu al oneerlijk tegenover Tom? Ik heb het idee dat ik hem bedrogen heb, terwijl we slechts aan het daten zijn.



Dames, kom maar op met kritiek, adviezen of gewoon even wat harde woorden.

Ik zit nu ook even in een emotioneel momentje, daardoor moest ik dit ook even posten.



(Haha nou mijn pogingen om het te anonimiseren mislukken nogal.

David heet dus eigenlijk Dennis maar wilde even een andere naam doen. Kan alleen de topic titel niet meer aanpassen)
Alle reacties Link kopieren
Heetie nou Dennis of David?
Alle reacties Link kopieren
Hahaha ja ik heb het al aangepast.

Dennis dus eigenlijk, maar voor hier even David.

Lekker waterdicht hè!
Alle reacties Link kopieren
Met een David word jij niet gelukkig, want die gaat je keer op eer teleurstellen.

En op Tom ben je niet verliefd, dus.... doorzoeken, uithuilen en opnieuw beginnen.
Alle reacties Link kopieren
Commentaar gepikt van kipkluifje:



Er zijn behoorlijk wat vrouwen die spanning verwarren met verliefdheid. Spanning zorgt er voor dat jouw lichaam adrenaline aanmaakt en dat geeft hetzelfde euforische gevoel als endorfine, wat jouw lichaam aanmaakt als je verliefd bent! ‘Foute mannen’ roepen dit gevoel van spanning vaak op.



David vind je geen relatie materiaal. Tom is een lieverd, maar daar krijg je geen vlinders van in je buik. Dus ik denk, beide niet......
Alle reacties Link kopieren
.
anoniem_132361 wijzigde dit bericht op 03-11-2012 13:10
Reden: sorry, impulsieve reactie
% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Zucht. De trollenreactie.

Is gewoon waar maar ik ga je daar vast niet van kunnen overtuigen.



Thanks voor de andere reacties.

Zou inderdaad die spanning kunnen verwarren met verliefdheid.

Puur omdat ik hem dus niet kan krijgen. Maar als hij er wel is voelt het zo goed! Feit is wel dat alle initiatief vanuit mij komt.

Eigenlijk weet ik, realistisch gezien dat het echt nooit wat gaat worden tussen David, of Dennis dus . En mij.



Anderzijds twijfel ik daar bij Tom, die eigenlijk dus ook anders heet, over. Ik denk namelijk dat wij heel goed kunnen werken. Diepe gesprekken, lekker koken voor elkaar, samen sporten...

Misschien beperk ik mezelf in mijn gevoelens voor Tom doordat ik mijn hoofd nog zo met Dennis/ David bezig ben?
Alle reacties Link kopieren
quote:lavan568 schreef op 03 november 2012 @ 00:28:

tja, ik kan er niks anders van maken als dat ik het een verzonnen verhaal vind.

het is allemaal te gekunsteld in elkaar gezet om echt te zijn.

Misschien vergis ik me, maar dan moeten anderen me overtuigenSjonge, en dit moest je hier neerpleuren? Fail!
Alle reacties Link kopieren
z
anoniem_132361 wijzigde dit bericht op 03-11-2012 00:44
Reden: laat maar
% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Nee het maakt niet uit. Je mag ervan vinden wat je wil.

Alleen ik kan er niks met zo'n reactie zeg maar,



Ik ben gewoon een vrouw, of nou, een meisje van 25 :-)
Alle reacties Link kopieren
[
anoniem_132361 wijzigde dit bericht op 03-11-2012 13:11
Reden: sorry, impulsieve reactie
% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
quote:lavan568 schreef op 03 november 2012 @ 00:47:

[...]





ja dit vond ik nodig om hier neer te "pleuren". Hoop dat jij nog wel opbeurende berichten hebt in ieder geval. Ben jouw wijze berichten al aan het zoeken, maar verdorie, ik kan ze niet zo gauw vinden.Waarom vond je jouw bericht nodig?
Alle reacties Link kopieren
Ik ben ook bang dat beide heren het niet voor je zijn :(



En mocht je toch een sterk gevoel voor Tom hebben, zou ik Dennis/David volledig uit je systeem gooien en proberen Tom beter te leren kennen en te pijlen of daar toch misschien iets zit?
Alle reacties Link kopieren
Wat adviseren je vriendinnen (die jou goed kennen) en waarom wil je weten wat wij vinden?



David is een sportman in hart en nieren, maar eet 5 keer per week pizza en drinkt en gebruikt drugs? Oftewel geen sportman oftewel een patser die over 5 jaar een hopeloze dikke lamzak is waarvan jij je afvraagt wat je ooit in hem zag.



Je wilt gaan voor stabiel en zekerheid die je denkt te krijgen bij Tom. Ga dan voor Tom. Vind je dat je vlinders en geile nachten moet hebben (die echt niet blijven voor de rest van je tijd in een relatie) dan fladder je door tot je iemand vind wasrvan je die gevoelens krijgt EN die je zekerheid en stabiliteit zal bieden en waar jij ook 100% voor wil gaan.

Dat laatste is het belangrijkste. Zodra je niets meer ziet in David als je een andere jongen leert kennen, dan zit je goed.



Tot die tijd: geniet en maak plezier.
Ja ja, nu weet ik het wel!
Alle reacties Link kopieren
Een sportman in hart en nieren en dan toch 5 keer per week pizza eten? Dat eet ik nog geen eens in 10 jaar.
Alle reacties Link kopieren
In je OP staat Dennis,en in je topic David.

Wat is het nou>?

Of ben je met 3 kerels aan het daten?
Alle reacties Link kopieren
Mijn sportman eet geen pizza, loopt zeker geen feestjes af, drinkt geen bier en gebruikt zeker geen drugs (en het is nog wel een wielrenner)
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
Alle reacties Link kopieren
lastig, maar zoals eerder al gezegd, ik denk ook beide niet... ik zou (als je je gevoel wat kan uitschakelen) even beide links laten liggen, even voor jezelf kiezen. ga je een van de twee erg missen? dan kijk je toch over een paar maanden, je merkt dan vanzelf wie je het ergst mist en waar je het meeste bij voelt...



Sterkte meis, chocola en thee en vriendinnen (en misschien een wilde stapavond?)
Denk ook allebei niet. Je mist bij allebei wat. Combi van beide mannen zou het beste zijn, dus nog even doorzoeken/lekker alleen blijven totdat de juiste zich aandient.
@summerdance: dat je het nog niet hebt kunnen aantonen betekent niet dat hij het niet doet, he!
Alle reacties Link kopieren
Wel grappig net een hollywoodfilm .

Ga je voor de brave maar saaie good guy

of

de oh zo spannende bad guy spannend maar onbereikbaar



ik zou gaan voor geen van beiden de persoon die beide types verenigt
Gewoon lekker met beiden blijven daten maar ze dat wel even vertellen he.
Alle reacties Link kopieren
Eens met Jules. Doorzoeken tot je een combi van beide hebt. Dit wordt met beide heren nu al niks meer!
Alle reacties Link kopieren
quote:noah87 schreef op 03 november 2012 @ 00:16:

Hahaha ja ik heb het al aangepast.

Dennis dus eigenlijk, maar voor hier even David.

Lekker waterdicht hè!Neehoor.......staat nog steeds Dennis(in je titel)...en David.
Alle reacties Link kopieren
quote:Summerdance schreef op zaterdag 03 november 2012 08:11 Mijn sportman eet geen pizza, loopt zeker geen feestjes af, drinkt geen bier en gebruikt zeker geen drugs (en het is nog wel een wielrenner)Rent Rutte wiel???

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven