Trouwen 2015 Deel 3

07-02-2015 23:17 1706 berichten
Alle reacties Link kopieren
Op verzoek van enkele een topic met een tabel die iedereen kan aanpassen

Dus dames wil je mee schrijven, voeg jezelf toe aan de tabel! Als forumsters lange tijd niet meeschrijven worden ze weer uit de tabel verwijderd.



2016 bruiden zijn natuurlijk ook welkom!



NaamLeeftijdTrouwdatumBudgetAantal daggastenAantal avondgastenBijzonderhedenMdoubleu2415-05-2015<10.0003560Wettelijk huwelijk op 11-05-2015Marels2915-05-2015<500080-90--Wiewatwaarenhoe2822-05-2015900030--Japin2619-06-20155000 (wordt waarschijnlijk meer)20/5080-83angel3110-7-2015<10.0002065-Matroesjka_257-8-201570005050-Miss_Musica2729-08-2015120007025-30-Calm3022-08-201520.00080200Wettelijk huwelijk op 17-07-2015Pamplemoes27??-08-201513.00050150-00suus00264-9-20158000870-J8yce2912-9-201515.00035200-Jola3618-9-20158.00030100-Trijntje843002-10-2015<10.00035115-Nienemunt2216-10-201510.0004085-Chantilly212627-11-201510.00040 50130 140-Rivemi4222-20-20155.5003030-Martine8727xx-4-201620.00060100-Juffert222511-06-20165.00020130Wettelijk huwelijk 06-06-2016Lasvegas3024-6-201620.00065130-140-Krullevaer2715-7-201610.00025?100-120-Vlindertje_xxx2901-09-201615.0002050-Iss2505-11-201610.0005050--mn-99-mn-25 ××-1- 20177.5005570-Liefs728 ××-4- 201715.00027120-

WW: Viva2015
Alle reacties Link kopieren
Daag dames!

Zaterdag schrik van me leven; daar stonden al mijn vriendinnen en 2 schoonzussen voor mijn deur te toeteren voor mijn vrijgezellenfeest!

En dat met 8 weken voor de bruiloft, enorm verrast!

Ze kozen ervoor om het te doen voordat de getuige gaat bevallen (ze moet nog maar 2 weken), daar had ik natuurlijk nooit aan gedacht!



Nou tjonge, wat een heerlijke dag. Je vriendinnen die allemaal leuke dingen voor je hebben geregeld!

Heb echt heel erg genoten!



Ollekebolleke gefeliciteerd!!
Leuk!! Wat hebben jullie gedaan?
Alle reacties Link kopieren
oh leuk mdoubleu wat heb je gedaan?
Alle reacties Link kopieren
Zo super late post van mij. Was ongelofelijk ziek, bah! Ik heb alles even teruggelezen, super leuk al die ontwikkelingen!



Gefeliciteerd Olleke, dat klinkt echt als een super dag!! Lekker nagenieten en straks helemaal als jullie alle foto's binnen hebben!



Wat leuk Mdoubleu! Echt een verrassing dus! Heb je leuke dingen gedaan?



Hier is het ook even rustig met dingen regelen. Eind van de week verwachten we de kaarten en kunnen we enveloppen schrijven! Pak van vriendlief hangt al bij zijn moeder en onze ringen liggen bij de juwelier te wachten op een laatste pasronde voordat de namen erin komen. Morgenavond even zitten met de ceremoniemeesters om even wat dingen te bespreken. We zijn nog wel hard op zoek naar een auto pff als dat nou geregeld is, dan heb ik wat stress minder ;)



Wat doen jullie als gastenboek? Ik vind het boek met daarin een vakje voor ieder zn naam een beetje standaard worden. Daarnaast zet vaak iedereen ook echt alleen maar zijn/haar naam erin, vervolgens belandt het in de kast en gaan wij echt niet eens dat boek erbij pakken om namen te lezen Druk aan het zoeken naar een leuk alternatief!
Ik heb schoenen en sluiers besteld en mijn sieraden gekocht. En slingers voor buiten
Alle reacties Link kopieren
Leuk, zon onverwachts vrijgezellenfeest. Ik heb geen idee wanneer deze is. Mn vriend weet het wel....

Volgens mij heb ik helemaal geen tijd daarvoor. Ben bang dat er gewoon tijd gemaakt moet worden:P.



Over dat driekoppige monster: ik ervaar het nu ook. Denk je wat geregeld te hebben, werkt een leverancier niet mee als er wat verandert moet worden. Opnieuw brainstormen over hoe en wat...



Leuk matroeskja. Hopelijk komen ze snel binnen!
Oh xenos verkoopt nu trouwens bruiloftspul!
Alle reacties Link kopieren
Ik geloof niet dat ik aan een vrijgezellenfeest doe.

Zou ook niet weten wie dat gaat organiseren dan, ik heb ook niet echt een fanatieke vriendenclub ofzo die zulke dingen doet en ik zit er ook totaal niet mee dat het niet zo is.



Hier hetzelfde hoor Troesj, ik vind het ook allang niet leuk meer

Maar ja.

Ik heb vandaag postzegels gehaald voor mijn uitnodigingen dus die gaan morgen op de post.

Weer een hindernis uit de weg.



De ringen worden gemaakt, dus dat komt ook goed. Materiaal is gehuurd. Decoratie zijn we mee bezig. Verder weet ik niet zo goed wat ik vergeet

Maar vast nog van alles.
668, the neighbour of the Beast
Hoe doen jullie het met de ringen? Worden die gebracht op een ringkussentje? Ik vind alle ringkussentjes die ik tot nu toe heb gezien afschuwelijk lelijk, dus wil eigenlijk wat anders. Iemand nog leuke ideeën?
Wij denken aan een ringdoosje.. Ik vind kussentjes het ook net niet tot nu toe.. Zoiets
Oeh, die is mooi! Ik zat ook nog aan een houten doosje te denken, maar deze vind ik veel mooier!
Ik vind ringkussens ook niks tot nu toe. En de meeste geknutselde doosjes ook niet. Ik hoop dat we bij levering van de trouwringen gewoon een mooi leren doosje er om hebben die vriend in zijn zak kan proppen.
Die hele site is geweldig Chantilly! Wat een leuke dingen staan erop!
Ja, ik zit er echt dagelijks rond te snuffelen Ik kan me nog inhouden ;)
Alle reacties Link kopieren
wij hebbn als ringendoosje een schatkistje. Zelf geverfd dus denk niet dat jij he mooi vind Mat . Ik ben alleen niet uit over de kleur. Ik vind hem te donker maar vriend wilde hem graag donkerder pfff.



Als gastenboek hebben wij een grote fles waarin mensen een briefje kunnen doen.
Alle reacties Link kopieren
Oh ik heb echt een ontzettend leuk vrijgezellenfeest gehad. Ik zal in de middag bij een vriendin op haar kindje passen. Tot mijn verbazing kwam ze alleen ineens bij mij toeterend de straat binnen. Ik dacht alleen maar; huh het was toch bij haar thuis? We hebben toen in de stad Groningen escape hunt gedaan. Is echt ontzettend leuk! een soort sherlock holmes, cluedo spel. Ik zag later dat het op nog meer plekken in de Europa is. Vervolgens moest ik in mijn apenpakkie voor de trap van de Ikea staan met mijn gitaartje om 10 euro te verzamelen. Een vriendin van me liep naar boven en vervolgens kwam er security. Ik dacht dus dat dit een grote grap was dus was wat aan het dollen met die man. Bleek die meneer dus bloedserieus dat het niet mocht; oepsiee! Savonds lekker met zn allen gegeten en natuurlijk flink stappen! Natuurlijk op de bar met tequila en buckets haha! Dus mijn vrijgezellenfeest was echt klassiek top!



Ik heb zelf een ringkussentje gemaakt! Van jutenstof en kant met een mintgroene lint. Is heel makkelijk om zelf te maken hoor!
Alle reacties Link kopieren
Mbt het gastenboek hadden wij het als volgt gedaan. De fotograve had een polaroid camera meegenomen en heeft van alle gasten een ouderwetse polaroid foto gemaakt. Die werd meteen in het boek geplakt en mensen konden daar iets bijschrijven. Op die manier krijg je een heel leuke verzameling met foto's
Ow klinkt goed Mdoubleu!

Die escapehunt wil ik ook nog doen!
Alle reacties Link kopieren
Hier is het enorm druk! Ik weet niet of we een ringdoosje of ringkussentje zullen nemen. We hebben er nog niet echt over nagedacht.



Dit weekend een afspraak gehad met een cateraar. Oh my god... wat een vreemde kerel! Vriend en ik zaten er allebei vreemd te kijken. In 15 minuten was alles zogezegd 'geregeld'. Hij luisterde niet eens naar wat wij willen en drong zijn eigen visie op. We waren er snel over eens dat we deze cateraar NIET nemen. Volgend weekend hebben we een afspraak met een andere, hopelijk voelt dit gesprek wel goed aan.



Ik twijfel over de gemeente waar we gaan trouwen.



In de gemeente die we nu hebben gereserveerd moeten we trouwen om 10:15u. Ik vind dit heel vroeg en de familie van mijn vriend komt van ver (1u rijden). Dit is wel dicht bij de locatie waar we gaan eten. Daarnaast is het een prachtig stadhuis.



In de andere gemeente kunnen we trouwen wanneer we willen. Dit kan dus ook in de namiddag (bvb. 14:00 u). Dit is handig, want dan kunnen vriend en ik in de voormiddag met de fotograaf op pad om foto's te nemen.

Dit is echter nog verder voor de familie van mijn vriend (1,5u rijden). Daarnaast is het een half uurtje rijden naar de volgende locatie. Maar dan moeten ze wel niet zoooo vroeg vertrekken... Het trouwen in deze gemeente kost wel veel meer EN het is een lelijk stadhuis.



We zijn er nog niet aan uit. Wat zouden jullie doen?
Wat raar dat je daar alleen om 10.15 kunt trouwen...
Die site is geweldig Chantilly! Die kende ik nog niet maar ik denk dat ik los ga (zodra ik geld heb en m'n laptop het weer doet, haha). Dat ringendoosje is ook supermooi! Ik had een houten theedoosje gekocht on er zelf een ringendoosje van te maken maar ik vind deze ook veel mooier!
Pamplemoes, wat raar, waarom kun je alleen om 10:15 trouwen? Ik zou het ook niet goed weten, maar uiteindelijk toch voor optie 1 gaan denk ik, en dus om 10:15 trouwen. Is er niet nog een andere gemeente die een optie zou kunnnen zijn? Want allebei is het niet ideaal.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb me niet goed uitgedrukt. Het enige tijdstip dat nog vrij was die dag, was 10u en 10:15u.
Ah vandaar, wat rot zeg!



Ik had het hier trouwens nog niet gezegd maar a.s. zondag hebben we de eerste bezichtiging van een trouwlocatie!
Leuk Krullevaer!



Wij hebben vanavond een gesprek met onze fotograaf Erg benieuwd! Al wel vaker contact mee gehad, we weten hoe zijn foto's eruit zien, maar nu gaan we proberen de dag door te spreken. Leuk leuk!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven