Trouwen in 2012/2013- deel VIII

27-06-2012 17:27 2269 berichten
Alle reacties Link kopieren
[img]http://funnyshirtz.info/images/bridezil ... be_328.jpg[/img]



Voor alle romantische, stijlvolle, stoere, moderne, traditionele, net-een-beetje-anderse, ontzettend lieve bruiden en bruiden-to-be: een geheel nieuw, fris en vers topic!



Iedereen is welkom om zich hierbij aan te sluiten, ter inauguratie lezen we graag je aanzoekverhaal. Voor dit topic bestaat een besloten hyve, waarop we foto's en meer persoonlijke informatie delen. Om lid te worden van de hyve, leren we je graag eerst hier wat beter kennen.



NaamDatumBudgetEvelise April 2012 Posie 27 april 2012 Liesje 25 mei 2012 Tut1 juni 2012 Mousiemous 8 juni 2012 Shortyshirke 8 juni 2012 Zoovie 15 juni 2012 Dotje juni 2012 Chiquita 13 juli 2012 Woepsie 19 juli 2012 Latteke 24 augustus 2012 Bride 2012 25 augustus 2012 Fiona 13 September 2012 Septemberbruid september 2012 Essssther 22 september 2012 Niehow oktober 2012 Bruidinspe 15 oktober 2012 Barbiebien 22 maart 2013 Smuisje 27 april 2013 sonjagetal mei 2013 Maris mei 2013 Beelicious mei 2013 justme6 mei 2013 draak82 1 juni 2013 Kaatje_85 6 juni 2013 29wen 14 juni Hoera 15 juni 2013 NYC 9 augustus 2013 _butter_fly_ 31 augustus 2013 Tinkeldel september 2013 ¤8.000,- / ¤10.000,-Laylalala 6 september 2013 ¤11.000,- / ¤12.000,-Zonnebloem-87 13 september 2013 ¤10.000,- / ¤15.000,-Kapara 17 september 2013 ¤ 8.000,- / ¤ 10.000,- -isabellaxxx 20 september 2013 ¤ 10.000,- / ¤ 12.000, -pampas oktober 2013 ¤ 11.000,- miriammm 15 november 2013 ¤10.000,- / ¤15.000,-moniekk december 2013 ¤15.000,- / ¤20.000,-prulletje 2 mei 2014 HelgaCnajaar 2014 ¤ 5.000,- Lisboa 2015 ¤ 7.000,-
Alle reacties Link kopieren
Het is inderdaad rustiger hier! Ik was in elk geval van het lekkere weer aan het genieten.



Fiona, moet het niet maid of honor zijn i.p.v. made of honor? Volgens mij kan party prima voor feest, anders zou ik het met celebration vertalen. Al betekent dat volgens mij meer "viering".



29wen, Heb je de mensen nog achteraf gesproken over die saaie bruiloften? Wat vonden zij ervan? Wellicht hadden zij ook een ander beeld van hun bruiloft dan jullie?

Wij hebben bijvoorbeeld geen feest gepland, er is geen ruimte om te dansen dat willen wij niet en kan daar ook niet. Als mensen dat verwachten, (ook al staat het niet op de uitnodiging) tja pech gehad... Dan gaan ze na de bbq maar ergens een disco in



Butterfly, fijn dat de lokatie al is vastgelegd!



Maris, een tortilla als hapje lijkt me ook leuk! Dat eet wel lastiger staand, maar is wel weer wat anders dan een broodje beenham.



Woepsie, voor jou komt het nu ook al in de buurt!
Alle reacties Link kopieren
@Latteke: die mensen zijn collega's van mijn vriend dus zie ze verder nooit. Ze hadden echt een dj ingehuurd en een dansvloer om te dansen en de muziek was ook wel zo hard dat je elkaar niet kon verstaan. Daarnaast waren er vooral sta- tafels dus t leek erop dat het wel een dansfeest moest worden. Als je geen dansfeest wil kan dat hoor en dan kan het nog superleuk zijn, maar neem aan dat jullie zaal en dag iets anders ingevuld is.
Alle reacties Link kopieren
Ceremoniemeester zou ik zetten als wedding planner.



@ beheerders van de hyve: Hebben jullie mijn eerdere berichtje meegekregen?
Alle reacties Link kopieren
@ Woepsie, fijn dat haar en make-ip helemaal goed is!



@ Evelise, ik heb je verzoek gezien. Ik ben even aan het uitzoeken of dat op een simpele manier kan, anders moet ik door 900 berichten pagina´s gaan!



@ Hoera, (oeps vergat bijna de a te typen!) Wat lijkt jezelf het prettigst? Ophalen of slapen.



@ Estherr, heb je je sieraden al opgehaald? Je week klinkt inderdaad erg leuk!



@ Wen, begrijp ik nou dat de bruid huilend naar huis is gegaan? Lijkt me inderdaad vreselijk. Ik heb gelukkig veel party people in mijn vriendengroep. We gaan minimaal 2 keer per week uit!



Oeh gelukkig was het maar een droom!



@ Maris, Ik denk dat een tortilla goed kan. Als deze goed inelkaar is gevouwen, kan je deze best staand eten. Je zou hem eventueel ook kunnen oprollen met een plak rosbief en rucola, of zalm roomkaas enz. Prikker erdoor heen en heerlijke snack! Of bedoel je de tortilla als in Spaanse omelet?



Toch fijn om te weten dat je de locatie kan uitsluiten, als je niet was geweest had je misschien nog in je hoofd gehad dat deze ook erg leuk kon zijn.
Alle reacties Link kopieren
@lisboa: nee de bruid ging niet huilend naar huis. Ik zei dat als het mij zou gebeuren ik misschien wel huilend naar huis zou gaan. Wij gaan niet zo vaak op stap, maar als we gaan is het wel altijd dansen en feesten, dus ik ben ook niet echt bang voor zo'n feest.



Dat op de Hyves weet ik ook niet. Ben nu op de iPod en daar kun je sowieso niet alles op lezen. Als ik vanmiddag tijd heb zal ik eens op de laptop kijken.
Alle reacties Link kopieren
Hallo bruidjes in spe!



Mag ik mee doen met jullie topic? We trouwen pas volgend jaar augustus maar ben nu al helemaal in the mood!
Alle reacties Link kopieren
Welkom Janneman! We zijn benieuwd naar je verhaal en tuurlijk mag je meeschrijven. Altijd leuk weer nieuwe bruidjes voor 2013!
Alle reacties Link kopieren
Ook hier een a.s. bruid die graag mee wil schijven. Mijn lief en ik hebben eind maart besloten dat het na ruim 9 jaar samen tijd wordt te gaan trouwen en 15 oktober as is het dan zover. We hebben al 2 kinderen, jongens van 5 en 6 jaar en die vinden het geweldig dat papa en mama gaan trouwen en mama dan ook dezelfde achternaam krijg.
Alle reacties Link kopieren
Welkom Janneman en Bruidinspe!

Celebration vind ik inderdaad een mooie naam voor feest.

Gisteren heeft mijn vriend met de fotograaf gebeld en ze gaf aan dat we toch gelijk hadden en krijgen dus inderdaad wat we eerst al hadden afgesproken



nu snel naar werk!
Alle reacties Link kopieren
Welkom nieuwe bruidjes! Wij zijn uiteraard nieuwsgierig naar het aanzoek!



Esther, wat een prachtige accessoires zijn het!



Wij hebben gisteren een spandoek besteld voor op de locatie. Hebben enorm veel lol gehad over de tekst. Hahaha moet nog lachen als ik eraan terug denk.

Had een aanbieding gekregen bij e.o.a. tijdschrift en dan hoefde je alleen de verzendkosten te betalen. Omdat het terrein enigszins is afgelegen is het wel leuk om het spandoek aan het begin van het terrein op te hangen zodat mensen weten dat ze goed zitten. Ben benieuwd naar het resultaat!
Alle reacties Link kopieren
Nou hier geen echt aanzoek. Het was meer een gezamenlijk besluit. Inmiddels heeft mijn lief me al wel een paar keer via de wordfeud chat gevraagd.
Alle reacties Link kopieren
@ bruidinspe: Welkom! Al is het een gezamenlijk besluit, dan is het nog niet minder leuk. Bij ons was dat ook dees zo, maar ik moest perse wachten met dingen uitzoeken, totdat hij op zijn knieen ging. Hebben jullie al wel dingen geregeld enzo, neem aan van wel omdat je in oktober van dit jaar nog gaat trouwen.



@Latteke: leuk een spandoek, brengt me misschien nog wel op ideeen voor de decoratie. Zet je een foto op de hyves als je m hebt of moeten we wachten tot na de bruiloft, zodat je zeker weet dat niemand m gaat zien van te voren. Kun je aangeven waar je m hebt besteld?
Alle reacties Link kopieren
Oh ben benieuwd latteke, ik heb ook nog een paar bonnen voor spandoeken liggen. Misschien voor een verjaardag wel leuk. Laar je het zien op hyves?
Alle reacties Link kopieren
Hallo meiden! Hier ben ik weer…



@Esther: Jeetje, wat vervelend dat die vriend de opmaak van de kaarten veranderd heeft!! Ik hoop voor jullie dat ze deze week toch binnen zullen komen. Niet fijn als je erop zit te hopen en het gebeurt dan niet… Jeeej, super dat je je jurk mag gaan passen!! Is ook spannend! Zou het wel kloppen met de maat en vind je hem nog steeds zo mooi als de eerste keer? Ik sliep de nacht ervoor niet goed, haha, gewoon van de zenuwen! Maar die waren nergens voor nodig: ik was nog steeds smoorverliefd op die jurk!



@Latteke: Thanks, lief van je terug! Wat jammer dat jullie vakantie in het water gevallen is zeg! Klinkt heel gaaf dat spandoek! Haha, ik ben nu ook wel heel benieuwd naar de tekst Groot gelijk dat je gebruik maakt van die aanbieding, zou zonde zijn om het te laten liggen. Ik ben ook heel benieuwd naar het resultaat!



@Wen: Haha, kritisch zijn is goed natuurlijk en dat mag ook, zeker voor je eigen bruiloft. Het is allemaal al duur genoeg, dan mag je ook verwachten dat het wordt zoals je wilt dat het wordt! Herkenbaar wat je schrijft over je droom! Ik heb ook erg veel van zulke dromen gehad en gelukkig zijn het maar dromen inderdaad



@Woepsie: Wat super dat je kapsel en make-up je zo goed zijn bevallen!! En vandaag je jurk, gaaaaf!! Was het allemaal goed? Nog tien dagen, spannend!!! Hoe gaat het met de zenuwen?



@Butterfly: Leuk zeg, kijken bij een band!! Ik ben benieuwd! Fijn dat jullie zo’n positieve reactie hebben gehad van de fotografe!! Ik hoop dat het in het vervolg met haar beter zal gaan!



@Hoera: Dat klinkt heel positief, als je de hele dag er zou willen blijven! Wel jammer dat de kinderen daar niet kunnen slapen, hoop voor jullie dat (als het budgettechnisch ook jullie locatie is) daar wel iets op te vinden is!



@Maris: Wat leuk dat jullie de locatie hebben gevonden!! Ik hoop voor jullie dat het in jullie budget past, zou erg fijn zijn!! Een tortilla is een leuk idee! Kan best lijkt me! Wij hadden een buffet waar men gebakken eieren kreeg bij de laatste ronde drank. Snacks zijn de hele avond rond gegaan, dus om ook nog friet en een snack aan te bieden aan het einde van de avond vonden we een beetje jammer. We hebben leuke reacties gehad op dit buffet! Al heb ik er zelf niets van gezien Ik had het te druk met genieten van het feest, hihi.



@Janneman: Welkom! En gefeliciteerd!! Leuk he, om al helemaal enthousiast te zijn over jullie bruiloft! Hoe is het aanzoek in zijn werk gegaan? En hebben jullie al helemaal helder hoe jullie dag eruit gaat zien?



@Bruidinspe: Jij bent natuurlijk ook welkom! En gefeliciteerd!! Wat leuk dat jullie jongens al vijf en zes zijn, dan krijgen ze de hele dag ook mooi mee! Dat is al snel, 15 oktober! Hoe gaat jullie dag eruit zien?
Alle reacties Link kopieren
@Liesje onze dag ziet er zo uit. Onze gasten komen tussen half 3 en 3 uur aan op de feestlocatie. Wij komen daar tegen 3en aan. Om kwart over 3 komt een bus een gaan we met zijn allen richting het stadhuis. Om 4 uur trouwen we. Dan weer terug naar de feestlocatie voor koffie met bruidstaart en later een warm en koud buffet. We hebben geen receptie en vieren de hele dag met naaste famillie en onze beste vrienden ongeveer 32 mensen.



We hebben het meeste al geregeld.



Het is inderdaad erg leuk de kinderen erbij te hebben. Zij brengen ook de ringen.
Alle reacties Link kopieren
Welkom voor @bruidinspee en @janneman! Lekker relaxt jullie dag bruidinspee, klinkt erg leuk!



@latteke ben ook erg benieuwd naar je spandoek, plaats je tzt wel foto's?



@butterfly wat fijn dat jullie eruit zijn met de fotograaf! Kun je dat gedoe lekker achter je laten.



@liesje, die uitnodigingen zijn inmiddels gefixt, dus is nu geregeld. Morgen krijgen we een nieuwe proefdruk (ander papier en even kijken hoe lettertype overkomt) en dan kunnen ze worden gedrukt. Heb ze dus als het goed is eind van de week/ begin van de week eindelijk in huis! Ben er ondertussen wel een beetje klaar mee. En jurk passen vind ik echt superspannend ja! Geloof wel dat ik hem nog steeds mooi vindt, maar toch...



@allen thx voor de reacties op mijn blingbling, ben er echt zooo blij mee! Enige is wel dat ik alle foto's heb verwijderd (wel ergens secret opgeslagen), omdat anders vriendlief ze kan zien op mijn telefoon. Ga nu dus ook regelmatig naar de hyve om even te bekijken hoe mooi ze ook alweer zijn ;)
Alle reacties Link kopieren
29wen, Lika, ik zal zeker een foto plaatsen op de Hyves als het spandoek binnen is. Het stelt ook weer niet zoveel voor, maar zeker gezien de plek is het wel handig voor de gasten. Ik had liever de foto van de uitnodiging erop gezet maar dat werd niet mooi dus we hebben gekozen voor de standaard lay-out. (Wat voor de oplettende gasten dus weer totaal iets anders is dan de save the dates en uitnodigingen die we verzonden hebben. Ach wij vinden het leuk zo. )

Als jullie willen wil ik de link wel op de Hyves zetten waar ik het heb gekocht? Scheelt toch weer als je alleen verzendkosten hoeft te betalen (de rest van de meuk waar je uit kon kiezen heb ik niet gedaan...)



Bruidinspee, je dagindeling klinkt heerlijk rustig! Dat geeft vast een fijn gevoel als je al veel hebt geregeld!



Esther, haha ja nou moet je ineens dingen geheim gaan houden voor je vriend! Lastig! Maar ook wel leuk lijkt me.



Heb gisteren op internet wat zijden boeketten gevonden. Scheelt enorm veel in de prijs maar weet natuurlijk niet wat het is en of het uberhaupt bij de kleur van mijn jurk past. Als ik tijd heb zal ik wel wat posten op de Hyves.
Alle reacties Link kopieren
@Latteke Ben erg benieuwd naar je spandoek! Inderdaad erg handig als je die bij de ingang plaatst, vind het zelf met builoften ook altijd leuk als ze daar iets aan hebben gedaan. Ook nog een tip trouwens zijn papieren boeketten (zie bv Etsy). Die heb je al voor een paar tientjes, ik vind ze zelf echt prachtig. Is ook weer iets anders dan anders en kun je natuurlijk makkelijk in jouw kleur doen!
Alle reacties Link kopieren
Welkom Janneman en Bruidinspe!



@ Butterfly, fijn dat het is goed gekomen met de fotograaf!



@ Latteke, Ik ben nu wel heel benieuwd naar de tekst!



Een vriendin van mij wil mijn jurk ontwerpen en maken. Vind het echt super van haar. Alleen dan mis ik wel het trouwjurkaankoopervaring. Misschien toch wel stiekem in bruidwinkels jurken passen!
Alle reacties Link kopieren
@ maris



Wij doen n fruitspies



@ liesje



Het zijn nog 15 dagen hoor! Haha

Zenuwen beginnen n btje te komen. Gister de jurk aangehad. Mij was verteld dat ik DIE jurk kreeg en dat ie uitgenomen moest worden. Nu had ik de jurk in n maat groter en moest ie juist ingenomen worden. Heel vreemd!



Maar daar spreek ik die vrouw nog wel over. (was gister in t atelier en heb van haar de jurk niet gekocht)
Wat goed is tegen de kou, is ook goed tegen de warmte
Alle reacties Link kopieren
Sorry heb niet zoveel tijd om hier veel te reageren. Morgen diplomauitreiking v vriend, vh weekend beiden vrijgezellenfeest en vrijdag komt de trouwambtenaar....
Wat goed is tegen de kou, is ook goed tegen de warmte
Alle reacties Link kopieren
Hai meisjes...

Welkom alle nieuwe bruidjes, leuk weer nieuwe aanwas!

Nou morgen gaan we dan eindelijk eens echt kijken voor horloges, ben benieuwd of we slagen.

Vanavond ook een fotograaf gemaild in de hoop dat hij ons in oktober kan fotograveren, anders hebben we gelukkig nog een andere fotograaf op het oog.

Volgende week kan ik bellen of ze Niehowmeisjes jurk op voorraad hebben, dus het begint hier ook echt op te schieten!

Latteke, ben benieuwd wat er op het spandoek komt te staan.

Woepsie nog maar 15 dagen, dat is zo voorbij.

Sjetterboks, heb je al leuke slippers gevonden, ik wilde eerst ook slippers, maar vond dat toch niet elegant genoeg staan bij mij jurk, heb nu een sandaaltje met hakje.

Lisboa, tuurlijk gewoon jurken passen en alsnog je jurk door je vriendin laten ontwerpen!

Essther, ik duim voor je mee, dat je uitnodigingen morgen helemaal naar je zin zijn.
Alle reacties Link kopieren
Woepsie fijn dat je haar en make up is wat je wilt. Heb je inmiddels ook je nagels gedaan? Hoe was je jurk?



Esther, onwijs leuk die sieraden! En wij hadden ook problemen met het drukken van de kaart, dus begrijp het helemaal. Hopen dat de nieuwe proefdruk klaar is en dat je nu wel snel je kaarten krijgt. Plaats je dan een foto op de hyves?



Maris, wij hebben na het feest idd een puntzak friet. Tijdens het feest hebben we 6 hapjes, waarvan 3 warm en best vullend.



29wen, dat lijkt me echt zo erg dat er niemand gaat dansen.



Welkom Janneman en Bruid in spe.



Latteke heb je dat spandoek bij Vistaprint besteld? Ik heb daar ook naar gekeken, maar vond het uiteindelijk niet echt op onze locatie passen. Leuk zo;n zijdeboeket. Ik dacht dat dat juist veel duurder was dan normale bloemen.



Butterfly, fijn dat het is opgelost met die fotograaf.



Lisboa, leuk dat je vriendin je jurk wilt maken. Wordt het wel een echte trouwjurk? Je kan toch altijd een afspraak maken bij een bruidswinkel en dan jurken passen.



Ik heb gister mijn jurk weer aangehad, ik was een beetje bang dat ik hem niet meer mooi zou vinden. Maar ben nog steeds verliefd. Mijn schoenen heb ik ook meegekregen om uit te lopen. Eind augustus heb ik een laatste pasafspraak, en kan dan ook gelijk mijn jurk meenemen. Begint nu toch wel dichtbij te komen.

Mijn uitnodigingen zijn ook af, dus die zullen we over 1,5 wk versturen. Mijn aanstaande heeft hier heel erg goed aan meegeholpen, dit had ik helemaal niet verwacht.

Binnenkort een afspraak met de eventmanager van onze locatie, heb er zo'n zin in.
Alle reacties Link kopieren
Esther, bedankt voor de tip van Etsy! Ik had de link al eens voorbij zien komen maar was het alweer vergeten. Ik moet zeggen dat ik die bloemen ook nog best duur vind... Maar er staan wel heel veel leuke ideeen op voor knutselprojectjes!



Lisboa, wat gaaf dat een vriendin jouw jurk wilt maken! Super hoor! Dan heb je ook echt iets unieks! En ik wilde ook heel graag een keer in zo'n bruidswinkel jurken passen, ben er toen met mijn moeder geweest maar kon toen niet geholpen worden want had geen afspraak. Nouja ben toen maar naar huis gegaan en heb het niet meer geprobeerd...



Woepsie, alvast veel plezier met je vrijgezellenfeest! Hoop dat je een leuke dag hebt! En een gesprek met de trouwambtenaar, leuk hoor! Heb je die al van te voren gesproken? (Weet het even niet meer?)



Niehow, veel plezier vandaag met horloges kijken! Ben benieuwd wat het gaat worden!



Septemberbruid, haha fijn dat je nog steeds verliefd bent op je jurk! En binnenkort de uitnodigingen versturen dan wordt het steeds echter he!? Ik had dat spandoek inderdaad bij Vistaprint besteld.



Over de tekst op het spandoek, haha dat is helemaal niet zo spannend hoor. Er staat alleen "Welkom op de bruiloft van naam & naam." Hahaha. Maar we hebben gewoon veel lol gehad met andere *schunnige* teksten.



Ben nu bezig om de decoratie van de bruiloft te verzinnen. Ben inmiddels (ook) glazen potjes aan het verzamelen waar ik vaasjes van ga maken en mijn schoonmoeder gaat er waxinelichthoudertjes van maken. Ik wil dan gekleurde bloemen in de vaasjes doen zodat het er lekker vrolijk uit gaat zien. De crea in mij komt naar boven!
Alle reacties Link kopieren
@ niehow



Hoop dat je n geslaagde horloge kan vinden! Die doen jullie ipv een ring toch?



@ septemberbruid



Mn nagels worden morgen gedaan na mn werk. (door collega) Was het al helemaal vergeten haha dus bedankt! De jurk was mooi. Alleen wat ik hier al ergens typte.. hebben ze wel allemaal andere dingen tegen mij gezegd en torselet is naar mijn mening heel anders.. maarja als t maar goed zit!



@ Latteke



Wij doen de fotoshoot smorgens op een locatie waar onze trouwambtenaar woont. Zodoende zijn we aan haar gekomen!
Wat goed is tegen de kou, is ook goed tegen de warmte

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven