Trouwen in 2015 deel 2

28-09-2014 20:06 1231 berichten
Alle reacties Link kopieren
Oorspronkelijke OP door Matroesjka:



Het 'Trouwen in 2013/2014' topic is een beetje ingekakt. De meesten zijn ondertussen getrouwd of schrijven weinig.



Zijn er nog dames (of heren natuurlijk) die volgend jaar gaan trouwen en daar over willen kletsen, tips uitwisselen etc?



Hier schrijven we dus verder over trouwen in 2015! Tips, tricks en vooral gezelligheid.

Dit keer mét tabel



NicknameLeeftijdTrouwdatumBudgetBijzonderhedenRubra286 maart< ¤ 10.000-Marels2815 mei< ¤ 5000-Wiewatwaarenhoe2822 mei¤ 8500-Matroesjka_257 augustus¤ 6000-miss_musica2629 augustus¤ 12.000-Chantilly212527 november¤ 10.000-O.L.L.A3323 december 2016¤ 5.500woont in buitenland
668, the neighbour of the Beast
Jeeej, ik sta in een tabel ;)
Alle reacties Link kopieren
Voor de tabel, graag vet je leeftijd, trouwdatum en budget vermelden. En eventuele bijzonderheden.
668, the neighbour of the Beast
Alle reacties Link kopieren
Ik ook, horen we eindelijk bij een groepje Sjan!!
668, the neighbour of the Beast
Whoehoee! Altijd al bij een groepje willen horen
En ik hoef de tabel niet bij te houden
Alle reacties Link kopieren
Makkelijk toch?

Gelukkig is dit niet als een afvaltopic ofzo, dat de gegevens elke week wijzigen. Dit is doable. Hoop ik
668, the neighbour of the Beast
Alle reacties Link kopieren
Om trouwens antwoord te geven op jouw vraag van daarnet Matroesjka; ik doe niet aan een sluier.



Ik wil waarschijnlijk een bloem in mijn haar, maar ik weet het nog niet helemaal zeker.



Nog een twijfel trouwens; haar kort houden of langer laten groeien?
668, the neighbour of the Beast
Hoe lang heb je het nu?
Kort as in echt kort of tot de schouder?
Alle reacties Link kopieren
Kort
668, the neighbour of the Beast
Alle reacties Link kopieren
Kort alsin echt kort.
668, the neighbour of the Beast
Ik zou persoonlijk dan laten groeien. Past denk ik beter bij het soort jurk dat je hebt.
Alle reacties Link kopieren
Maar tegen mei is het natuurlijk hooguit op een soort schouderlengte en dat is net niks he.
668, the neighbour of the Beast
Alle reacties Link kopieren
Wij trouwen op 12 juni. Ik ben dan 22 en mijn partner 26.
Alle reacties Link kopieren
Hoi dames,



Ook ik trouw in 2015! Fijn dat er een nieuw topic is. In het 2014 topic had ik ook al een bericht geplaatst, maar daar liep ik toch een beetje achter.



Inmiddels staat onze datum vast op 29 augustus. We trouwen in een burcht bij een schattige hoeve uit 18 zoveel. Na tig locaties werd ik helemaal verliefd op degene die we gekozen hebben.



Verder hopen we alles rond te krijgen voor 10.000 euro, misschien 12.000. Is niet te weinig als ik het forum bekijk. Grappig, heb al bij meerdere trouwprofessionals het gevoel gekregen dat het weinig was, maar zo te zien valt dat wel mee!



Ik ben 26/straks 27, en as is 28/straks 29
Alle reacties Link kopieren
Hooooooi Miss Musica!



Morgen meer inhoudelijke reactie, zit nu mobiel.
668, the neighbour of the Beast
Maar met schouderlang kun je het wel laten opsteken!
Ja natuurlijk vinden die professionals 12.000 te weinig
Alle reacties Link kopieren
Ik vind 12000 euro trouwens godgruwelijk veel
668, the neighbour of the Beast
Is het gemiddelde bedrag wat wordt uitgegeven geloof ik. Maar als je all-out weddingprofessional style gaat red je het daar niet mee.
Alle reacties Link kopieren
Jeee, een tabel! Mag ik erbij?



leeftijd:28

trouwdatum: april

budget: ¤17.500
Alle reacties Link kopieren
Mja, mijn ding is het niet, zo duur en sjiek.

Wat ik al zei, ik vind het gestoord om 10.000 euro of meer uit te geven voor 1 dag.

En ik weet dat je er moeilijk onderuit komt, maar het is natuurlijk belachelijk dat alles waar huwelijk bij staat gelujk een nulletje extra krijgt....
668, the neighbour of the Beast
Alle reacties Link kopieren
Marels, kun je niet bij je kapper informeren wat je het beste kunt doen met je haar?



Hij/zij weet waarschijnlijk het beste wat er mogelijk is met kort of half-lang haar.
Alle reacties Link kopieren
Komt ook wel Procne, we hebben daar binnenkort contact over.

Moet even afwachten of ze tijd heeft voor me maar komt normaal gesproken wel goed.
668, the neighbour of the Beast

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven