Trouwen in 2016

12-09-2015 22:59 621 berichten
Alle reacties Link kopieren
De datum is geprikt, de locatie geboekt, in april 2016 gaan mijn vriend en ik trouwen. Zijn er hier nog anderen bezig met het voorbereiden van een huwelijk? Ik kon zo gauw geen topic vinden, het lijkt me leuk om ervaringen te delen! Kortom, heb je trouwplannen? Praat dan vooral lekker mee!



NaamLeeftijdTrouwdatumLocatieradijootje328 april 2016UtrechtRaisinGirl3222 qpril 2016Brabantborboletas2820 mei 2016Den HaagSpatel-20 mei 2016-juffert222411 juni 2016-grondbloempje2316 juni 2016-Frantic2624 juni 2016Arnhemdonski88-Juni 2016-daatje123-Juni 2016-missbl29eind juli 2016Midden-Brabantmcsteamy-Juli 2016-Tshirt32Augustus 2016Zuid-EuropaAlex9125eind augustus 2016Zuid-HollandPrinsesPluis-September 2016-JulienClerc35September 2016-Sophie990-6 oktober 2016-zwitsalaap2724 oktober 2016Noord-HollandSterreWaterman31Oktober 2016Brabantaniyo2616 november 2016GelderlandSarah1701-16 december 2016-Verkademeisje36 ? Zuid-HollandMN-99-MN26Januari 2017-Liefs728April/mei 2017UtrechtGoudstraal23 (24)Mei 2017Zuid-Hollandsmurfin8827 (28)26 mei 2017Noord-Veluwe
Wat leuk dat je gaat trouwen! Gefeliciteerd en succes met de voorbereidingen!



Met een aantal meiden hebben we een topic, het heet weliswaar trouwen 2015, maar er schrijven ook 2016 bruiden mee



topic trouwen
Alle reacties Link kopieren
Ah, dan sluit ik daar aan, thanks Chantilly!
Alle reacties Link kopieren
Gefeliciteerd ! Veel geluk alvast samen.
Life begins at the end of your comfort zone..
Alle reacties Link kopieren
Ja wij gaan volgend jaar juni trouwen! Net van de week de locatie vast gelegd. Verder moeten we alles nog doen en regelen. Vind zo moeilijk allemaal!
Alle reacties Link kopieren
Er is ook wel heel veel keuze! Zo maak ik me momenteel erg druk of mijn trouwjurk wel in een fiat 500 oldtimer past. Niet dat we die al gehuurd hebben, maar we willen die auto wel huren. En ik ben zo bang dat de jurk er in de kreukels uit komt!
Alle reacties Link kopieren
Jaaa mijn trouwdag is ook in 2016, wij trouwen in februari. Zo goed als alles is al geregeld, wij houden het klein dus er is ook niet enorm veel te regelen.

Maal me het meest zorgen om mn jurk, ben sinds ik de jurk een maand geleden kocht al bijna 7 kilo afgevallen. Maar de kleermaker had gezegd dat het wel goed gaat komen met de jurk dus dat vertrouw ik dan maar op
Leuk meiden, ik ben net getrouwd. Heel veel plezier met jullie dag
Alle reacties Link kopieren
Ja ik ook in 2016, in mei om precies te zijn. De locatie is geboekt en afgelopen week ben ik voor het eerst jurken gaan passen (maar helaas nog niet verliefd op eentje)
Ik wil hier geen tekst (maar een leeg vak kan ik niet opslaan)
Alle reacties Link kopieren
Waar ben je wezen kijken borboletas? Ik heb mijn jurk al wel. Wordt wel nog enigszins vermaakt, ik vond de bovenkant van één jurk mooi en de rest van een ander. Nu was dat best te combineren, dus dat gaan ze nu doen. Eén jurk besteld en wat extra stof en kant, ben heel benieuwd hoe het gaat worden!
Alle reacties Link kopieren
De auto hebben wij trouwens ook al uitgezocht en een optie op. Vanmiddag gaan we naar de bruidsbeurs en dan daar ook de auto vast laten zetten. Verder daar gewoon wat ideeën op doen en dan maar snel een keer afspraak maken om jurken te passen!

En Raisin wat fijn dat ze die mogelijkheid hebben zodat het echt helemaal jou jurk word!!
Alle reacties Link kopieren
quote:RaisinGirl schreef op 13 september 2015 @ 11:52:

Waar ben je wezen kijken borboletas? Ik heb mijn jurk al wel. Wordt wel nog enigszins vermaakt, ik vond de bovenkant van één jurk mooi en de rest van een ander. Nu was dat best te combineren, dus dat gaan ze nu doen. Eén jurk besteld en wat extra stof en kant, ben heel benieuwd hoe het gaat worden!Ik ben bij een grotere winkel in Den Haag geweest. Uiteindelijk waten er 2 waar ik over twijfelde. Eentje werd ik blij van (maar geen ontzettend 'dit is hem-gevoel') de andere was iets klassiek mooier. Ik neigde zelf enigszins naar de eerste, de mensen die ik meehad neigden (merendeels) naar de tweede. Maar toen sprak ik later iemand die zei: als het hem is, dan weet je het gewoon. Dus ik denk dat ik nog even verder moet kijken. Had jij dat ook Raisin? Dat je het echt zeker wist?
Ik wil hier geen tekst (maar een leeg vak kan ik niet opslaan)
Alle reacties Link kopieren
quote:donski88 schreef op 12 september 2015 @ 23:35:

Ja wij gaan volgend jaar juni trouwen! Net van de week de locatie vast gelegd. Verder moeten we alles nog doen en regelen. Vind zo moeilijk allemaal!Wat vind je zo moeilijk dan Donski?
Ik wil hier geen tekst (maar een leeg vak kan ik niet opslaan)
Alle reacties Link kopieren
Keuzes maken. Willen we overdag of s avonds het jawoord. Wanneer moet je alles regelen enz. Ik wil graag perfect hebben maar daarom twijfel ik over alles. Behalve de locatie daar waren we beide. Gelijk helemaal verliefd op:)
Alle reacties Link kopieren
quote:donski88 schreef op 13 september 2015 @ 15:02:

Keuzes maken. Willen we overdag of s avonds het jawoord. Wanneer moet je alles regelen enz. Ik wil graag perfect hebben maar daarom twijfel ik over alles. Behalve de locatie daar waren we beide. Gelijk helemaal verliefd op:)Hebben jullie één locatie voor trouwen en de rest? Of trouwen jullie op een andere locatie?
Alle reacties Link kopieren
Een locatie voor alles:)
Alle reacties Link kopieren
Leuk topic! Ik lees mee!

Nog niet eens officieel bij ons maar zo goed als zeker dat het in 2016 gaat plaatsvinden, al helemaal leuk om erover na te denken:)
Alle reacties Link kopieren
Hoe bedoel je nog niet officieel Zwitsalaap? Hij heeft je nog niet gevraagd maar je verwacht dat hij dat wel gaat doen ( even ervan uitgaande dat je een vrouw bent die met een man gaat trouwen).



En heb je dan al ideeën over hoe je het zou willen?
Ik wil hier geen tekst (maar een leeg vak kan ik niet opslaan)
Alle reacties Link kopieren
Ja klopt borboletas. Klinkt stom eigenlijk he..maar hij is niet zo goed in geheimen



We hebben wel aardig wat ideeen al in ons hoofd maar ik wil me pas echt gaan verdiepen als het definitief de datum vast staat.. (De datum waar we al bijna dagelijks over discussiëren overigens haha)



Ik kan er nu al stress over krijgen dus vind leuk om zo'n topic mee te lezen. Ben ook benieuwd naar alle kosten van een/jullie bruiloft.
Alle reacties Link kopieren
Haha, dat lijkt me echt een grappige situatie Zwitsalaap. Ik had echt niks door en toen zat hij daar ineens met die ring



Trouwens, even als tip: bedenk even wat belangrijker voor jullie is, de datum of de locatie. Je zegt dat jullie nu aan het discussiëren zijn over de datum. Maar wat als je daar straks uit bent en je droomlocatie blijkt dan niet meer vrij te zijn? Ga je dan naar een andere datum of andere locatie? Ik zeg dit omdat populaire locaties best lang van tevoren gereserveerd kunnen zijn namelijk dus daar moet je ook niet te lang mee wachten.



En kosten: wij zijn in de gelukkige situatie dat de wederzijdse ouders een groot deel willen betalen. Daar hoeven we ons dus niet heel druk om te maken. Maar maak vooraf vooral een goede begroting over wat je waaraan uit wilt geven.
Ik wil hier geen tekst (maar een leeg vak kan ik niet opslaan)
Alle reacties Link kopieren
Wij hebben inderdaad ook een behoorlijk uitgebreide begroting gemaakt. Wat sommige dingen betreft gaan we er wel over heen, maar we hebben ook best een grote pot voor onvoorziene uitgaven én een aantal uitgaven vallen weer mee. Op dit moment zijn we vooral aan het oriënteren op muziek en trouwauto's. Trouwauto zijn we eigenlijk al over uit, wat muziek betreft nog niet helemaal. Ik wil een dj, omdat ik te kieskeurig ben om voor een bandje te gaan wat binnen ons budget past. En een dj kan beter inspelen op de sfeer enzo..
Alle reacties Link kopieren
Wij hebben helemaal geen budget vastgesteld maar wij houden het ook echt klein. Qua jurk en schoenen kom ik net aan de 200 en we geven geen feest. Wel taart en koffie na het trouwen met ongeveer 40 mensen en eten met de 2 gezinnen dus maar 12 man. Trouwauto regelt mn vader, fotograaf is een kennis etc.



Muziek zijn wij wel al uit, dat was super snel rond, maar wij mogen/hoeven maar 3 nummers. 1 nummer van zijn favoriete artiest, 1 van mijn favoriete band (yay green day op mn bruiloft) en 1 nummer van een band waar we vaak samen heen gaan. Perfecte samenstelling wat mij betreft
Alle reacties Link kopieren
Goede tip borboletas, dank!



Ik ben heel benieuwd hoe het straks allemaal gaat worden bij ons, vind het nogal wat. Hopelijk gaat deze topic lekker druk worden in 2016;-) zou leuk zijn!
Alle reacties Link kopieren
quote:donski88 schreef op 13 september 2015 @ 15:02:

Keuzes maken. Willen we overdag of s avonds het jawoord. Wanneer moet je alles regelen enz. Ik wil graag perfect hebben maar daarom twijfel ik over alles. Behalve de locatie daar waren we beide. Gelijk helemaal verliefd op:)



Mijn advies niet te vroeg en niet te laat.

Trouw je heel vroeg dan moet je je als een idioot klaar maken. En als je het NIET simpel wil houden en dus met haar/ makeup EN jurk aantrekken zit, dan moet je daar zeker zo'n 2 tot 3 uur voor uit te trekken.

Maar ook zeker niet te laat. Want als je toch wat zenuwen hebt die dag dan verdwijnen die als sneeuw voor de zon zodra het JA-woord is geweest. Tenminste, mijn ervaring.

Wij trouwden om 14:00. Heerlijke tijd! Konden we gelijk aansluitend de taart aansnijden.
Alle reacties Link kopieren
Dankje voor de tip:) zoals de eerste opzet van de dag is zullen wij ook om 14 uur trouwen!! Ik wil niet te vroeg al bij kapper enzo zitten

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven