Twijfel jij weleens aan je relatie?

24-11-2014 12:44 249 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo,



Waar ik benieuwd naar ben is: twijfel jij weleens aan je relatie? Ik heb al een ander topic geplaatst over mijn relatie (en twijfels). Maar ik ben benieuwd of anderen dit (weleens) hebben of heb je het gevoel van dit is het helemaal en het is goed?
Alle reacties Link kopieren
Ik niet iig. Misschien interessant om te vermelden, wij zijn 10 jaar samen.
Alle reacties Link kopieren
Nee, nooit.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Alle reacties Link kopieren
Nee, nooit
Ik heb geen relatie en ik twijfel er niet aan dat dit de beste keus is op dit moment in mijn leven.
Alle reacties Link kopieren
quote:saszee schreef op 24 november 2014 @ 12:49:

Ik heb geen relatie en ik twijfel er niet aan dat dit de beste keus is op dit moment in mijn leven.Dat kan natuurlijk ook
Alle reacties Link kopieren
Hoe kan het dat je nooit twijfelt aan je relatie? Is dat echt een eerlijk antwoord??



Ik heb hiervoor ook relaties gehad maar bij iedere relatie echt weleens getwijfeld. Dat lijkt mij menselijk. Je vindt iemand toch niet altijd geweldig en leuk?
Alle reacties Link kopieren
Ik niet, maar wij zijn nog niet zo heel lang bij elkaar.
.
Alle reacties Link kopieren
quote:autumnfall schreef op 24 november 2014 @ 12:51:

Hoe kan het dat je nooit twijfelt aan je relatie? Is dat echt een eerlijk antwoord??



Ik heb hiervoor ook relaties gehad maar bij iedere relatie echt weleens getwijfeld. Dat lijkt mij menselijk. Je vindt iemand toch niet altijd geweldig en leuk?



Hé,..... als jij de antwoorden niet gelooft die je krijgt had je om te beginnen al geen topic moeten openen. Of moeten zeggen wat je wilt horen.



In ieder geval ben ik er op deze manier gelijk wel weer klaar mee.

Twijfel ze !
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Alle reacties Link kopieren
quote:autumnfall schreef op 24 november 2014 @ 12:51:

Hoe kan het dat je nooit twijfelt aan je relatie? Is dat echt een eerlijk antwoord??



Ik heb hiervoor ook relaties gehad maar bij iedere relatie echt weleens getwijfeld. Dat lijkt mij menselijk. Je vindt iemand toch niet altijd geweldig en leuk?99 procent van de tijd is hij wel ontzettend leuk en van die 1 procent ga ik niet twijfelen. Dus dat is een eerlijk antwoord
Ik twijfel ook niet aan mijn relatie (13 jaar samen waarvan ruim 2,5 jaar getrouwd).



Natuurlijk hebben mijn man en ik weleens onenigheid, maar dat hoort erbij.
Alle reacties Link kopieren
En nee, je vind iemand niet altijd geweldig en leuk maar dat ben ik zelf ook niet.

Maar twijfelen? Nee hoor, dat hoort er inderdaad gewoon bij. Als ik me erger of hij is vervelend ga ik echt niet meteen mijn hele relatie evalueren.
.
quote:bootje_op_de_golven schreef op 24 november 2014 @ 12:53:

[...]



99 procent van de tijd is hij wel ontzettend leuk en van die 1 procent ga ik niet twijfelen. Dus dat is een eerlijk antwoord Fijn te lezen dat je na 10 jaar je partner nog steeds zo leuk vind, geeft toch een beetje moed
dubbel
Alle reacties Link kopieren
Ik heb in mijn 18 jaar durende relatie zéker wel eens getwijfeld. Als hij gelogen had, als ik hem helemaal zat was, als hij uitgeblust op de bank lag te pitten voor de derde keer die week. De laatste twijfel was trouwens geen twijfel meer, we zijn 2,5 jaar geleden gescheiden.

Ik kan me eerlijk gezegd ook slecht voorstellen dat je nooit twijfelt aan je relatie.
...
Alle reacties Link kopieren
.
Alle reacties Link kopieren
Oh maar je hebt de afgelopen 3 maanden al meerdere topics geopend over je relatie, misschien praten met je vriend?
.
Alle reacties Link kopieren
quote:blijfgewoonbianca schreef op 24 november 2014 @ 12:53:

[...]





Hé,..... als jij de antwoorden niet gelooft die je krijgt had je om te beginnen al geen topic moeten openen. Of moeten zeggen wat je wilt horen.



In ieder geval ben ik er op deze manier gelijk wel weer klaar mee.

Twijfel ze !



Zo ongesteld ofzo? Of altijd zo'n lichtgeraakt typje.



Ik zeg niet dat ik je niet geloof maar jouw antwoord nee nooit lijkt me wat sterk. Dus ook in of na een heftige ruzie denk je altijd dit is hem! Tja goed het kan, maar ik ken niemand in mijn omgeving die dat heeft.
Alle reacties Link kopieren
Iemand is niet altijd geweldig en leuk idd.

Maar iemand is een totaalplaatje en wanneer dat goed zit, zal je als het goed is niet direct twijfelen bij die keer niet geweldig, of ronduit stom.

Als je perfectie verwacht in een relatie, dan zal je denk ik meer last hebben van twijfels.

Bij gewichtige zaken is twijfel logisch denk ik.
Alle reacties Link kopieren
quote:elfje12 schreef op 24 november 2014 @ 12:55:

Ik twijfel ook niet aan mijn relatie (13 jaar samen waarvan ruim 2,5 jaar getrouwd).



Natuurlijk hebben mijn man en ik weleens onenigheid, maar dat hoort erbij.Ook nooit periodes of een moment gehad dat je dacht: is dit het wel moet ik hier mee verder (bv na onenigheid)?
Heel soms droom ik van een woning helemaal voor mezelf, dan kan ik lekker helemaal zelf bepalen hoe het is ingericht en allemaal spullen neerzetten die ik tenminste leuk vind! Maareh, het is veel te gezellig met m'n vriend om de relatie met hem daarvoor te verbreken. Bovendien bestaat er Sims!



Twijfel jij wel? Elke dag of meer dat je je af en toe eens afvraagt hoe je leven er als single uit zou zien? Ontzeg je jezelf dingen tijdens je relatie?
Alle reacties Link kopieren
Ja, ik heb weleens getwijfeld. Dat was in een periode dat ik er helemaal doorheen zat en met mezelf in de knoop zat. Had achteraf niks met mijn man te maken maar alles met mijn kijk op de wereld.
Alle reacties Link kopieren
quote:Rooss4.0 schreef op 24 november 2014 @ 12:58:

Ik heb in mijn 18 jaar durende relatie zéker wel eens getwijfeld. Als hij gelogen had, als ik hem helemaal zat was, als hij uitgeblust op de bank lag te pitten voor de derde keer die week. De laatste twijfel was trouwens geen twijfel meer, we zijn 2,5 jaar geleden gescheiden.

Ik kan me eerlijk gezegd ook slecht voorstellen dat je nooit twijfelt aan je relatie.Hehe hier herken ik me wel in. Het is ook heel normaal en menselijk om deze gevoelens te hebben. Ik kan me ook gewoon niet voorstellen dat iemand nooit aan een relatie of aan een persoon zou twijfelen.
Alle reacties Link kopieren
quote:autumnfall schreef op 24 november 2014 @ 12:59:

[...]





Zo ongesteld ofzo? Of altijd zo'n lichtgeraakt typje.



Nee, maar ik houd er niet van als mijn antwoord in twijfel wordt getrokken.



Ik zeg niet dat ik je niet geloof



Niet? Je twijfelt anders of ik eerlijk ben geweest. Dat is nou niet echt gelóven, he.





maar jouw antwoord nee nooit lijkt me wat sterk.



Je gelooft het dus niet.





Dus ook in of na een heftige ruzie denk je altijd dit is hem!



Verwacht je dat ik nu nog antwoord ga geven? je gelooft me toch niet.





Tja goed het kan, maar ik ken niemand in mijn omgeving die dat heeft.Goh....dat geloof ik niet.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Alle reacties Link kopieren
quote:isa__88 schreef op 24 november 2014 @ 12:59:

Oh maar je hebt de afgelopen 3 maanden al meerdere topics geopend over je relatie, misschien praten met je vriend?Dat heb ik toch allang gedaan joh, we praten zoveel. Maar dat hoeft een gevoel of situatie niet te veranderen. Een forum is om topics op te plaatsen ja, dat klopt.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven