Twijfelen over keuze om relatie te beeindigen

24-05-2016 21:11 14 berichten
Alle reacties Link kopieren
Edit: de naam van het topic zegt het al. Omdat ik niet meer een beschrijving van mijn vorige relatie op het internet wilde hebben, heb ik de OP verwijderd waarna ik erachter kwam dat dit niet mag.
Alle reacties Link kopieren
zou je willen dat hij bij je bleef als hij zou twijfelen?



iedereen verdient een partner die er helemaal voor gaat, die weet dat de ander misschien niet perfect is maar wel de beste en leukste en die elke dag met overtuiging opnieuw kiest voor de ander
Lorem Ipsum
Alle reacties Link kopieren
Toen ik mijn lange relatie verbrak wilde ik het ook terugdraaien, had spijt. Niet meer samen gekomen en jaar later ontmoette ik mijn man. Begreep gelijk hoe een relatie echt hoort te zijn! Dit is oneindig veel beter dan met ex. En zo zal het bij jou ook gaan, want wat je beschrijft is niet goed genoeg, en je mag zeker wel meer vewachten van de relatie met je levenspartner komt goed!
Een relatie is denk ik bijna nooit perfect, maar dit klinkt eigenlijk niet zo fijn.



Als iemand je het gevoel geeft dat je jezelf mag zijn, dat het echt om jou gaat en dat iemand daar zo af en toe -gewoon uit zichzelf- rekening mee houdt. Dan is iemand jouw gezelschap waard en kun je er een relatie mee aangaan.
Alle reacties Link kopieren
Het klinkt alsof jullie niet het beste in elkaar naar boven halen... Ik denk dat je de juiste beslissing hebt gemaakt om het uit te maken.



Ik heb eerder ook wel eens in zo'n soort relatie gezeten als die jij omschrijft, en voelde me ook best wel rot toen het uit was. Uiteindelijk kwam ik mijn huidige vriend tegen met wie ik nu al jaren samen ben, en als ik terugkijk op die oude relatie, dan zie ik nu in dat dit helemaal geen gezonde situatie was. Net wat @Sofief zegt, zodra je de juiste tegenkomt merk je ineens hoe een echt fijne relatie voelt. En dat is heel anders dan de relatie die jij met je ex omschrijft.



Sterkte ermee!
Alle reacties Link kopieren
Als je op een forum een topic opent om te horen of je je relatie moet voortzetten dan zegt dat genoeg lijkt me. Sterkte
Alle reacties Link kopieren
eens met bovenstaande opmerkingen.



je mist hem niet echt, je mist je ex zoals je zou willen dat ie was....

je ziet nu alleen de leuke dingen van hem omdat je ff eenzaam bent.

dat hoort bij liefdesverdriet en daar moet je even doorheen.



als je het weer goed zou maken, dan verval je gauw weer in jullie oude patroon, is dat echt wat je wil?

je bent pas 22 dus je moet nog zo'n 60 (!!!) jaar met hem doorgaan... wil je dat echt?
Alle reacties Link kopieren
Hee komt mij ook bekend voor! Uit een relatie van 5 jaar waarin het een aantal keer uit is gegaan. Vanaf mijn 15de . En wat jij zegt heb ik ook! Ben ook bang dat ik nooit meer zo'n band met iemand zal opbouwen of dat het een foute beslissing was. Maar je hebt het niet voor niks uitgemaakt . En het hoort er blijkbaar bij dat je vooral zijn positieve dingen herinnerd. En daardoor denk je dat het een foute keuze was. Mij helpt het om de negatieve dingen op te schrijven en hier af en toe naar te kijken want deze vergeet ik.



Ik heb ook geleerd dat mensen niet zomaar veranderen en dat het inderdaad uiteindelijk weer terug valt in het oude patroon. Hoe graag je dit ook niet wilt.
Alle reacties Link kopieren
Het was al vanaf het begin niet leuk.....



Heb je weleens nagedacht over wat voor partner je wil en hoe een goede relatie eruit ziet? In Hoevere voldoet deze man daaraan?
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
Alle reacties Link kopieren
-
Alle reacties Link kopieren
Ik denk dat je een goede keuze hebt gemaakt. Jullie passen niet voldoende bij elkaar. Je zult later een ander iemand ontmoeten en dan zul je helemaal zien dat je een goede keuze hebt gemaakt. In een relatie hoor je elkaar aan te vullen, het beste in elkaar naar boven te halen. En dus niet keer op keer twijfelen en uitmaken of pogingen daar tot doen.
Alle reacties Link kopieren
-
Alle reacties Link kopieren
Goed zo! Komt wel goed dus
Alle reacties Link kopieren
-

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven