Uitgemaakt en nu veel spijt

22-03-2017 20:20 54 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi mensen van het forum, Ik ben meestal de stille meelezer, maar nu moet ik toch echt mijn ei kwijt..



Ik ben een man van 30 en ik had dus een prachtige vriendin die een aantal jaren jonger is dan mij, we hadden 2 maanden. Niet lang maar goed. Jammer genoeg ben ik depressief en kon ik er niet 100% voor haar zijn. ze 'ijsde' nogal veel aandacht van me, in de zin dat ze constant contact met mij zocht op uitzonderingen na. maar goed, vaak kon ik haar dus ook niet die aandacht geven omdat ik gewoon geen energie/kracht had. ik deed wel mijn best.



Wel moet ik zeggen dat zij soms niet bepaald ''super'' was .. zij was vaak heel erg bot tegen mij en noemde me soms ''dom'' of ''mongool'' als ik bijvoorbeeld iets zij dat zij raar vond, ze kwam laat op afspraakjes of als we een afspraak hadden, had zij weer andere plannen.. Met haar kon ik ook nooit echt praten en ze toonde vaak weinig begrip voor me, en ga zo maar door. dit kwetst mij heel erg want ze gaf me het gevoel dat ze niet echt verliefd was, terwijl ik wel smoor verliefd op haar was/ben.



Enfin.. Ik heb het dus uitgemaakt terwijl ik nog zielsveel van haar hou, klinkt gek maar ik ben smoor verliefd op haar, zij is misschien niet de beste vrouw voor mij op dit moment, maar ik accepteer haar wel zo als ze is, hoewel zij mij altijd heel veel pijn deed. Ik heb zo veel spijt maar ja, zij wilt mij nu niet meer, dat is zeker. Hoe moet ik nu ooit verder gaan? Ik ben kapot van binnen, hoe kon ik zo stom zijn geweest?. Ze is een beeldschone vrouw, ik heb nog nooit zulke sterke gevoelens gehad voor een vrouw zo als ik die bij haar heb.



Mijn excuus voor dit lange bericht..
Alle reacties Link kopieren
Lekker laten gaan en aan jezelf werken. Dit gaat echt niks worden, jullie zijn niet goed voor elkaar.
Internagelaktisch
Ik ijs eis

Jij ijst eist

Hij ijst eist



Ik eet graag ijs. Met slagroom en chocoladekorrels.



En spijt komt altijd te laat.

Had je eerder moeten bedenken.
Het klinkt inderdaad gek.
Alle reacties Link kopieren
quote:TinyBel schreef op 22 maart 2017 @ 20:22:

Ik ijs eis

Jij ijst eist

Hij ijst eist



Ik eet graag ijs. Met slagroom en chocoladekorrels.



En spijt komt altijd te laat.

Had je eerder moeten bedenken.Sorry, nederlands was nooit mijn beste vak op school..
Alle reacties Link kopieren
quote:orkenflow schreef op 22 maart 2017 @ 20:24:

Het klinkt inderdaad gek.Hoe bedoel je?
Alle reacties Link kopieren
quote:Maaique schreef op 22 maart 2017 @ 20:22:

Lekker laten gaan en aan jezelf werken. Dit gaat echt niks worden, jullie zijn niet goed voor elkaar.Er zijn nog leukere dames beschikbaar als je weer beter bent
Goed dat het uit is, wat was er zo leuk aan haar? Respectloos, kon niet praten, ze klinkt als een regelrechte hork!



Ben je verliefd op het idee van hoe het had moeten zijn? Want het klinkt mij heel gezond om je eigen respect en grenzen te bewaren!!!
anoniem_64735f8eb312e wijzigde dit bericht op 26-03-2017 09:39
Reden: Bedankt YouWish
% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Kansloos. Behalve een mooi uiterlijk lees ik niets leuks aan deze vrouw. Stop met je pik achter nalopen wanneer je een serieuze relatie zoekt. Dit is hooguit neukmateriaal wanneer zij tenminste haar klep dicht houdt.
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
Waarom zou je haar terug willen? Alleen maar omdat ze zoooo knap is? Haar karakter klinkt namelijk niet zo leuk dus daar zal het niet om zijn.



Ga aan jezelf werken en laat haar lekker gaan, zo iemnd wil je toch niet als vriendin?
Ze noemt je dom en mongool, houdt zich niet aan afspraken, je kon niet met haar praten en ze toonde geen begrip voor jou.



Klinkt als een lot uit de loterij *not*
Alle reacties Link kopieren
Ik heb geen positief woord over haar gelezen, behalve dat ze "beeldschoon" is...



Ik vind dus helemaal niet dat je stom bent geweest, heel logisch juist dat je het hebt uitgemaakt met iemand die je zo behandelt!
Alle reacties Link kopieren
Die twijvel die je nu voelt gaat over. Het is niet ( altijd ) leuk om alleen te zijn en misschien dat je jullie relatie nu mooier voor de geest haalt dan dat hij eigenlijk was. Je bent nu verdrietig en hebt pijn, maar als je echt realistisch nadenkt over wat jullie hadden ...... ( je geeft het trouwens zelf al aan : zij was niet de perfecte vrouw voor je )

Over iemand heen komen heeft tijd nodig, en vooral als je van iemand houdt. Gun jezelf de tijd en kijk hoe je je over een maand voelt
quote:honingbijtje schreef op 22 maart 2017 @ 20:27:

Goed dat het uit is, wat was er zo leuk aan haar? Disrespectvol, kon niet praten, ze klinkt als een regelrechte hork!



Ben je verliefd op het idee van hoe het had moeten zijn? Want het klinkt mij heel gezond om je eigen respect en grenzen te bewaren!!!Aka respectloos
quote:TinyBel schreef op 22 maart 2017 @ 20:22:

Ik ijs eis

Jij ijst eist

Hij ijst eist



Ik eet graag ijs. Met slagroom en chocoladekorrels.



En spijt komt altijd te laat.

Had je eerder moeten bedenken.Ben jij de botte ex van to??
Zo beeldschoon vind ik deze vrouw niet klinken, als ik lees hoe ze met jou omging.

Hoe oud is ze?

Ik denk dat jij jezelf een dienst hebt bewezen door haar aan de kant te zetten.

Ga lekker aan jezelf werken, en als je jezelf weer de moeite waard vind zal je vast iemand tegenkomen die jou wel waard is!
Alle reacties Link kopieren
quote:vivasas1980 schreef op 22 maart 2017 @ 20:40:

Die twijvel die je nu voelt gaat over. Het is niet ( altijd ) leuk om alleen te zijn en misschien dat je jullie relatie nu mooier voor de geest haalt dan dat hij eigenlijk was. Je bent nu verdrietig en hebt pijn, maar als je echt realistisch nadenkt over wat jullie hadden ...... ( je geeft het trouwens zelf al aan : zij was niet de perfecte vrouw voor je )

Over iemand heen komen heeft tijd nodig, en vooral als je van iemand houdt. Gun jezelf de tijd en kijk hoe je je over een maand voeltDeze reactie.. Ik heb er echt geen woorden voor. Bedankt. Ook wil ik de rest bedanken voor jullie steun en lieve berichten.
Alle reacties Link kopieren
quote:TinyBel schreef op 22 maart 2017 @ 20:22:

Ik ijs eis

Jij ijst eist

Hij ijst eist



Ik eet graag ijs. Met slagroom en chocoladekorrels.



En spijt komt altijd te laat.

Had je eerder moeten bedenken.





Joh, is het tijd voor een Nederlands lesje?

sommige mensen hebben dyslexie.
The fact is i just saw a blizzard hunt a lizard in the muted light — Flea
Alle reacties Link kopieren
quote:BridgetteDubois schreef op 22 maart 2017 @ 20:42:

Zo beeldschoon vind ik deze vrouw niet klinken, als ik lees hoe ze met jou omging.

Hoe oud is ze?

Ik denk dat jij jezelf een dienst hebt bewezen door haar aan de kant te zetten.

Ga lekker aan jezelf werken, en als je jezelf weer de moeite waard vind zal je vast iemand tegenkomen die jou wel waard is!Bedankt voor je lieve bericht. Mijn ex was 24 jaar..
quote:nevergiveup123 schreef op 22 maart 2017 @ 20:44:

[...]





Bedankt voor je lieve bericht. Mijn ex was 24 jaar..Het klinkt alsof zij zelf ook nog flink wat werk heeft aan zichzelf. Zo ga je toch niet met mensen om? Waarom vind jij dat je dat verdiende?
Alle reacties Link kopieren
TO, realiseer je dat ze helemaal NIET liefdevol klinkt. Als ze je mongool en dom noemt, moet je niet teveel treuren of zelfs spijt krijgen. Natuurlijk is het jammer en pijnlijk, maar je wilt toch niet de rest van je leven uitgescholden worden?



Probeer eens na te gaan wat je zo verliefd maakt, is het wat je gewend bent, dat botte? Voelt het vertrouwd? Of ga je meer voor haar uiterlijk en is haar botheid minder belangrijk?
The fact is i just saw a blizzard hunt a lizard in the muted light — Flea
Alle reacties Link kopieren
Iemand die je "dom" en "mongool" noemt, die bot is, afspraken afzegt en geen begrip toont...Daar knap je als depressieveling toch niet van op lijkt me.



"Ik accepteer haar zoals ze is.." Hm..ja, klinkt mooi, maar volgens mij betekent het gewoon: " ik neem genoegen met haar k** karakter omdat ik mezelf niet méér waard vind..en oh ja, omdat ze een lekker wijf is"
Iemand kan er nog zo mooi uitzien qua uiterlijk, met een rotinnerlijk verliest diegene wat mij betreft al zijn/haar aantrekkelijkheid.
Moeilijkste is het uit te maken terwijl je nog zo veel voelt voor een ander, maar je weet dat deze relatie niet goed voor jou is.

Toch heb je dit gedaan, vind ik bewonderingswaardig!

Nu zit je in verwerking en ja, dat kan pijn doen en heel verdrietig zijn. Lief zijn nu voor jezelf, alle sociale media met haar afsluiten en veel leuke dingen gaan doen met vrienden en familie. Een nieuwe hobby of cursus, om de tijd die je nu over hebt in te vullen, nieuwe dingen ondernemen, nieuwe mensen ontmoeten helpt ook, om weer verder te gaan. En misschien leuke (single) vakantie (met vriend) gaan boeken voor de zomer! Kan je je verheugen op iets leuks.
Alle reacties Link kopieren
Denk dat je beter af bent zonder haar.



Een relatie maakt je niet per definitie een beter mens.



hoop dat je de steun krijgt die je nodig hebt (en nee, daarmee heb ik het niet over die meid)

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven