Vader kind loslaten

02-05-2016 22:01 57 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo,



Ik en de vader van mijn kind hebben een aparte soort relatie. Aan en uit. Hij beloofd steeds te gaan samen wonen en stelt het weer uit. Toen ik er achter kwam dat ik zwanger was beloofde hij dat dingen zouden veranderen. Ik twijfelde erg over de zwangerschap. Houden of niet. Hij wou geen abortus. Nu ben ik erg blij met mijn kindje natuurlijk. Kind is 7 maanden. Vader die werkloos is komt wanneer het hem uitkomt, nu al drie weken niet geweest. Belt Ook Dagen Niet Om Te Kijken Hoe T Met ZijN Kind Gaat.



Ondanks dit alles vind ik hem loslaten zo moeilijk. We kennen elkaar al 12 jaar. Steeds uit en aan. Ik voel me zo leeg en angstig als ik denk aan een leven zonder hem. Raar want eigenlijk doe ik alles alleen. We doen nijs samen. Hij gaat nooit mee naar familie verjaardagen en uitstapjes. Onze momenten zijn thuis. Voor mijn kind moeten dingen nu echt anders. Ik kan geen relatie meer hebben met hem. Zal voor kind ook verwarrend zijn later. Hoe pak ik dit aan en ga ik om met gevoel van leegte zonder hem?
Je hoeft niet om te leren gaan in het gevoel van leegte zonder hem. Hij is zo vaak weg, je bent al zonder hem. Alleen je droombeeld hou je voor ogen, en dat zorgt dat je de leegte die er al heel lang is, camoufleert. De waarheid onder ogen komen is minder erg dan leven in deze droomtoestand. Accepteer het, laat je droom illusie los, en rouw erom, maar besef dat dit al lang zo is. De vrijheid die het je gaat geven, de ruimte, geeft jouw weer een toekomst.
Alle reacties Link kopieren
quote:zubina schreef op 02 mei 2016 @ 23:15:

Ga jullie advies opvolgen. Hoe pijnlijk ook ik moet het echte stoppen. Voel me nu ook niet gelukkig. Afspraken maken met hem was tot nu toe lastig.



Wow, en dat in drie kwartier na je OP.



De optie relatie redden / opbouwen geef je wel erg snel op hoor.
Je hebt zo’n 26.000 dagen tussen níets en eeuwigheid, je kunt lachen, je kunt klagen, maar elke dag ben je voor eeuwig kwijt.
Alle reacties Link kopieren
quote:feow schreef op 03 mei 2016 @ 00:07:

[...]



Wow, en dat in drie kwartier na je OP.



De optie relatie redden / opbouwen geef je wel erg snel op hoor.En hoe zou ze dat dan moeten doen?
Alle reacties Link kopieren
Gewoon bellen dat je niet gelukkig bent koek op is en je niet verder wilt.. Je kan voorstellen dat jij een ouderschapsplan opstelt en hij zijn wensen kan mailen.. Verder van hem laten afhangen als ie tijd niks laat horen ligt de bal bij hem. Kid is gelukkiger met stabiele moeder die aanwezig is dan onduidelijkheid en uitslapen en shoppen kan je vast ook als er een vriend of familie oppast. Denk dat jij veel beter verdiend.
Dus dat...
Alle reacties Link kopieren
quote:feow schreef op 03 mei 2016 @ 00:07:

[...]





Wow, en dat in drie kwartier na je OP.



De optie relatie redden / opbouwen geef je wel erg snel op hoor.Hier denk ik al sinds de geboorte van mijn kind aan. Het komt echt niet door de reacties op mijn OP die zijn alleen een bevestiging.
Alle reacties Link kopieren
quote:ikk001122 schreef op 03 mei 2016 @ 04:02:

Gewoon bellen dat je niet gelukkig bent koek op is en je niet verder wilt.. Je kan voorstellen dat jij een ouderschapsplan opstelt en hij zijn wensen kan mailen.. Verder van hem laten afhangen als ie tijd niks laat horen ligt de bal bij hem. Kid is gelukkiger met stabiele moeder die aanwezig is dan onduidelijkheid en uitslapen en shoppen kan je vast ook als er een vriend of familie oppast. Denk dat jij veel beter verdiend.





Hij heeft kind nog niet erkend, stelt hij steeds uit. Afspraken maken is moeilijk. Heb hem gebeld en gezegd dat ik niet verder wil met hem. Zijn reactie ik geloof je niet, je draait toch wel weer bij.



Hij belt nu steeds om te zeggen dat hij langs wil komen om kind te zien, hij woont uur verder reizen met de trein, heeft geen auto. Als hij hier is weet ik zeker dat hij wil blijven slapen en ik ben daar nog niet sterk genoeg voor. Voel me erg verdrietig wetende dat ik al die tijd in een leugen heb geloofd.



Kan ik het maken om hem voorlopig niet te laten komen om kind te zien? Tot ik het een beetje verwerkt heb? Kind kan niet naar hem toe. Hij woont in een kleine kamer waar gerookt word en er zijn geen spullen voor kind.
Alle reacties Link kopieren
Ligt je kind niet al op bed?



Ik zou zeggen dat hij morgen welkom is. In de ochtend, niet in de avond.
The most exciting, challenging and significant relationship is the one with yourself. And if you can find someone to love the you you love that’s fabulous
Alle reacties Link kopieren
quote:carrie-bradshaw schreef op 04 mei 2016 @ 20:17:

Ligt je kind niet al op bed?



Ik zou zeggen dat hij morgen welkom is. In de ochtend, niet in de avond.Dat hij belde om vandaag te komen was vanmiddag. Nu wil hij morgen komen maar ik weet niet of ik het aan kan. Ben bang dat ik toch weer ervoor val.
Alle reacties Link kopieren
Tja je zal toch zelf stand moeten houden. Dat kunnen wij niet voor je doen.



Maar een werkloos figuur zonder fatsoenlijk werk/woning/vervoersmiddel... Ik zou er niet meteen nat van worden, hij klinkt niet echt als een ontzettende catch . Wat is er nu eigenlijk zo leuk aan zo iemand zonder enige vorm van ambitie en waar je toch nooit van op aan kunt?



Daarbij neemt hij jouw gevoel en je uitspraak ook echt 0 serieus. Dat hij zegt "je draait toch wel weer bij" geeft echt al aan dat hij weet dat hij je in zijn zak heeft zitten en dat je, wat hij ook doet, toch wel weer open staat voor wat aandacht van hem. Zorg dat hij dit keer geen gelijk krijgt zou ik zeggen. Respect van hem voor jou/jullie is ver te zoeken.



Doe je wel eens een soa test? Ik zou hem niet op zijn mooie blauwe ogen geloven dat je de enige bent.
The most exciting, challenging and significant relationship is the one with yourself. And if you can find someone to love the you you love that’s fabulous
quote:Fame schreef op 02 mei 2016 @ 22:10:

Vertel eens wat die man geeft. Of komt hij alleen halen?



Ik zet mijn geld in op zijn kwakkie.



Ik heb trouwens een deja vu en loepen bracht helderheid. "ex masturbeert in mijn huis"

Ik zet nog wat meer geld in op zijn kwakkie.
Alle reacties Link kopieren
quote:zubina schreef op 02 mei 2016 @ 22:13:

Als hij er is doet hij veel met baby ik kan dan uitslapen. Winkelen. Even tijdverdrijf mezelf. Hij kan lekker koken lief zijn knuffelen en dergelijke. Voel me dan gewoon niet alleen . Alsof we een gezinzijn als het voor een paar dagen



Ja? Ik hoop dat je het over het weekend hebt.



Anders moet je echt eens een baan gaan zoeken ipv nog meer mensen op de wereld te zetten.
Alle reacties Link kopieren
quote:carrie-bradshaw schreef op 04 mei 2016 @ 20:28:

Tja je zal toch zelf stand moeten houden. Dat kunnen wij niet voor je doen.



Maar een werkloos figuur zonder fatsoenlijk werk/woning/vervoersmiddel... Ik zou er niet meteen nat van worden, hij klinkt niet echt als een ontzettende catch . Wat is er nu eigenlijk zo leuk aan zo iemand zonder enige vorm van ambitie en waar je toch nooit van op aan kunt?



Daarbij neemt hij jouw gevoel en je uitspraak ook echt 0 serieus. Dat hij zegt "je draait toch wel weer bij" geeft echt al aan dat hij weet dat hij je in zijn zak heeft zitten en dat je, wat hij ook doet, toch wel weer open staat voor wat aandacht van hem. Zorg dat hij dit keer geen gelijk krijgt zou ik zeggen. Respect van hem voor jou/jullie is ver te zoeken.



Doe je wel eens een soa test? Ik zou hem niet op zijn mooie blauwe ogen geloven dat je de enige bent.





Eigenlijk niks, ik denk dat ik meer aan hem hang door mijn eigen minderwaardigheidsgevoel en onzekerheid en ook gewenning, het gaat al 12 jaar lang zo. Hij neemt me ook totaal niet serieus dat weet ik.



Ik wil hem gewoon een maandje niet in mijn huis laten, dochter beseft dat nu toch niet. Dat ik wat sterker ben en dan kan hij af en toe een middag komen om dochter te zien. Is dat heel erg fout?



Soa test heb ik een jaar geleden gedaan, denk toch maar weer een gaan doen binnenkort.
Alle reacties Link kopieren
quote:Defietsboer schreef op 04 mei 2016 @ 20:38:

[...]





Ja? Ik hoop dat je het over het weekend hebt.



Anders moet je echt eens een baan gaan zoeken ipv nog meer mensen op de wereld te zetten.Ik werk 3 dagen in de week. En ja vaak is het dan weekend.
Alle reacties Link kopieren
quote:jean_grey schreef op 04 mei 2016 @ 20:34:

[...]





Ik zet mijn geld in op zijn kwakkie.



Ik heb trouwens een deja vu en loepen bracht helderheid. "ex masturbeert in mijn huis"

Ik zet nog wat meer geld in op zijn kwakkie.





Ja toen was het ook al uit. Niet volgehouden tijdje na dat masturberen waren dingen weer goed.



Zo goed is de seks niet eens, nu al 6 weken geen seks gehad. Heb er vaak geen zin in door zijn gedrag en vermoeidheid van de baby.
Alle reacties Link kopieren
quote:zubina schreef op 02 mei 2016 @ 23:15:

Ga jullie advies opvolgen. Hoe pijnlijk ook ik moet het echte stoppen. Voel me nu ook niet gelukkig. Afspraken maken met hem was tot nu toe lastig.



Goed zo. Natuurlijk mag hij het kind blijven zien (tenzij hij echt iets heel raars doet). Dat staat verder los van of jullie wel of niet samen zijn.



Maar je moet je niet laten gebruiken of hem het kind laten gebruiken om jou steeds weer aan te trekken en af te stoten. Je bent geen roeispaan.
Alle reacties Link kopieren
Dit is toch die uitgeprocedeerde asielzoeker? Is hij nog steeds t land niet uitgezet?
Alle reacties Link kopieren
quote:zubina schreef op 02 mei 2016 @ 23:29:

Hoe moet ik dat dan aanpakken net dat kind hem kan zien als hij afspraken niet ba komt? Wil hem niet weg houden bij kind en een vader in haar leven.



Hij gelooft en accepteert ook nooit dat het over is, neemt mij daar toch al niet serieus in en zegt dan ook het komt toch wel weer goed. Mijn eigen schuld heb nooit volgehouden. Het moet dit keer echt over zijn. Hoop dat dat uiteindelijk ook bij hem Door dringt.



Spreek alleen nog af in een speeltuin of iets dergelijks. Hij is een klaploper die te lui is om zijn kind te erkennen.

Wedden dat je al snel niets meer van hem hoort?

Spreek nooit meer thuis af.
Ruil hem in voor een ED! Veilig en warm. Dat is wat je nodig hebt!
Alle reacties Link kopieren
Je hebt al best veel topic geopend over deze man. Ik denk dat je hulp nodig hebt. Praat eens met je huisarts of laat je verwijzen naar maatschappelijk werk, een assertiviteitstraining of een psycholoog.
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
Alle reacties Link kopieren
vraag over verblijfsvergunning



Heeft hij inmiddels een verblijfsvergunning ?
Betty White: "Once you go blackberry... Hmmmmmhmmmm"
Alle reacties Link kopieren
quote:Snoesje666 schreef op 04 mei 2016 @ 20:48:

vraag over verblijfsvergunning



Heeft hij inmiddels een verblijfsvergunning ?ja dat wel
Alle reacties Link kopieren
quote:viva-amber schreef op 04 mei 2016 @ 20:48:

Je hebt al best veel topic geopend over deze man. Ik denk dat je hulp nodig hebt. Praat eens met je huisarts of laat je verwijzen naar maatschappelijk werk, een assertiviteitstraining of een psycholoog.Ik moet gewoon werken aan mijn zelfvertrouwen. Misschien toch maar eens met iemand praten ja.
Alle reacties Link kopieren
quote:zubina schreef op 04 mei 2016 @ 20:38:

[...]





Eigenlijk niks, ik denk dat ik meer aan hem hang door mijn eigen minderwaardigheidsgevoel en onzekerheid en ook gewenning, het gaat al 12 jaar lang zo. Hij neemt me ook totaal niet serieus dat weet ik.



Nou leuk hoor, iemand die dikke schijt aan jou heeft, daar wil je toch niet eens mee naar bed?



Ik wil hem gewoon een maandje niet in mijn huis laten, dochter beseft dat nu toch niet. Dat ik wat sterker ben en dan kan hij af en toe een middag komen om dochter te zien. Is dat heel erg fout?

Hij hoeft toch niet in je huis te zijn als

Jij er bent? Het is voorjaar, laat hem kind ophalen voor een leuke wandeling of uurtje kinderboerderij. Of laat hem oppassen en ga zelf weg. Kom je thuis vraag je of hij weg gaat.. Simple as that
The most exciting, challenging and significant relationship is the one with yourself. And if you can find someone to love the you you love that’s fabulous
Alle reacties Link kopieren
quote:zubina schreef op 04 mei 2016 @ 20:50:

[...]

Ik moet gewoon werken aan mijn zelfvertrouwen. Misschien toch maar eens met iemand praten ja.Tja doe je dat niet dan geef je dat door aan je kind. Wil je dat? Wil je dat je kind zich zo voelt zoals jij? Wetend dat ze een kansloze vent achterna loopt maar niet de ballen heeft om voor zichzelf te kiezen?
Alle reacties Link kopieren
quote:GateKeeper schreef op 04 mei 2016 @ 20:45:

Dit is toch die uitgeprocedeerde asielzoeker? Is hij nog steeds t land niet uitgezet?http://www.volkskrant.nl/ ... ttingen-mislukt~a4294529/
The most exciting, challenging and significant relationship is the one with yourself. And if you can find someone to love the you you love that’s fabulous
Alle reacties Link kopieren
quote:carrie-bradshaw schreef op 04 mei 2016 @ 20:57:

[...]





http://www.volkskrant.nl/ ... ttingen-mislukt~a4294529/Nederland op zijn best

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven