Valentijnsdag

09-02-2016 13:23 57 berichten
Alle reacties Link kopieren
Wat vinden jullie van Valentijnsdag?

Is het onzin of let je echt op hoeveel moeite iemand doet?
Alle reacties Link kopieren
Onzin.
Ik vind niets van Valentijnsdag.
Ik vind het wel leuk, maar geen verplichting
Oh, ik krijg elk jaar tussen de 10 en 15 kaarten, vaak met doosjes exclusieve bonbons of gouden armbandjes, van allerlei geheime aanbidders. Leuk hoor!
De eerste valentijsdag met mijn vriend samen, werd hij met heel naar nieuws uit bed gebeld. Ik kan me niet goed meer herinneren wat precies, maar we hadden alletwee volgens mij wel iets gekocht/geregeld, maar daar is helemaal niks meer van terecht gekomen. Die dag heeft totaal niets romantisch meer voor ons, eerder een naar randje. So be it, ik geef toch niet zoveel om dat soort dingen, ik ben niet zo het romantisch type.
Stom gedoen. En vooral als het anoniem is.
quote:Wollstonecraft1792 schreef op 09 februari 2016 @ 13:28:

Oh, ik krijg elk jaar tussen de 10 en 15 kaarten, vaak met doosjes exclusieve bonbons of gouden armbandjes, van allerlei geheime aanbidders. Leuk hoor!

Ik hoop dat ik steeds de juiste smaak kies...

Ik weet alleen niet of ik dit jaar weer 10-15 kaartjes stuur hoor. Ik voel me zo een stalker
Alle reacties Link kopieren
Ik vind het leuk, maar ik hou van feestdagen en dit is voor mij gewoon weer een excuus om iets leuks te gaan doen
Alle reacties Link kopieren
Ik zond vroeger nog wel eens een boeket met een cryptische hint. Onder het motto van; Als de persoon interesse had zou ze het wel kunnen uitvogelen. Heeft nooit gewerkt, misschien omdat ze het uitvogelde en merkte van wie het kwam of doordat ze niet in staat was het uit te vogelen.



Voor de rest is het vooral erg commercieel. Had vroeger een vriendin die op die dag jarig was, gewoon een ramp om dan nog iets spontaan leuks te vinden voor haar terwijl de prijzen van de standaard attenties vertienvoudigd waren.
Disclaimer: All presented text are opinionated and present only a written account of my mental state at that time.
Alle reacties Link kopieren
Heel die Valentijn is nog commerciëler dan Moederdag en Vaderdag bij elkaar.

Wat is begonnen als een cadeautje van een geheime liefde, is uitgegroeid tot een dag waarop je zo ongeveer al je vrienden en je partner (die toch zeker geen geheime liefde meer is) en je ouders en opa en oma en de buren minimaal een kaartje zou moeten sturen.
De waarheid is dat iedereen zomaar wat probeert
Ik vind het onzin.
Mijn vriend verrast me wel regelmatig gewoon zomaar. Superlief natuurlijk, dat waardeer ik ook. Maar heel eerlijk, cadeautjes die hij koopt zijn het altijd net niet en uitjes komen dan bijvoorbeeld heel slecht uit. Het komt uit een goed hart denk ik dan maar.
quote:Corona67 schreef op 09 februari 2016 @ 13:34:

[...]



Ik hoop dat ik steeds de juiste smaak kies...

Ik weet alleen niet of ik dit jaar weer 10-15 kaartjes stuur hoor. Ik voel me zo een stalker



Nee, gewoon doen, vind het super!

Enne, bonbons met alcohol erin zijn altijd goed.
quote:Wollstonecraft1792 schreef op 09 februari 2016 @ 13:42:

[...]





Nee, gewoon doen, vind het super!

Enne, bonbons met alcohol erin zijn altijd goed.



My name is Woll. And I'm an alcoholic.

Hiiiiiiii Woll
quote:Corona67 schreef op 09 februari 2016 @ 13:45:

[...]





My name is Woll. And I'm an alcoholic.

Hiiiiiiii Woll
Maar serieus, ik vind het opgeklopte commercie. Net als cadeautjes geven met kerst.



Zoals hierboven als werd gezegd, ik vind het veel leuker om af en toe iets te kopen voor bijv. mijn ouders als ik toevallig iets leuk zie, of als ze een verwennerijtje tussendoor kunnen gebruiken. Dan is het spontaan en uit het hart. Niet van dat verplichte gedoe.
Ik ga zoals elk jaar weer in de gang liggen om op de postbode en de bloemist te wachten die al die postzakken vol kaarten en bossen bloemen komen brengen.
En ik verwacht een champagne ontbijtje
Alle reacties Link kopieren
Stom gedoe.. Heb liever zomaar een doos bonbons of een champagne ontbijt, omdat ik zo lief ben..
Dus dat...
Alle reacties Link kopieren
quote:nlies schreef op 09 februari 2016 @ 13:39:

Heel die Valentijn is nog commerciëler dan Moederdag en Vaderdag bij elkaar.

Wat is begonnen als een cadeautje van een geheime liefde, is uitgegroeid tot een dag waarop je zo ongeveer al je vrienden en je partner (die toch zeker geen geheime liefde meer is) en je ouders en opa en oma en de buren minimaal een kaartje zou moeten sturen.Ik ken echt niemand die dat doet, verwacht of vind dat dat zou moeten...
Ik vind het altijd wel leuk om voor mijn vriend extra uitgebreid te koken op die dag bijvoorbeeld. Gewoon omdat iedere reden voor een feestje een goede reden is!
quote:MalleBabbe1 schreef op 09 februari 2016 @ 13:50:

Ik ga zoals elk jaar weer in de gang liggen om op de postbode en de bloemist te wachten die al die postzakken vol kaarten en bossen bloemen komen brengen.



Ja tuurlijk! Snap ik!

Heb je het snijmesje voor de boeketten en die extra vazen van mij dit jaar ook weer nodig denk je?
quote:Nicotientje schreef op 09 februari 2016 @ 14:11:

[...]





Ja tuurlijk! Snap ik!

Heb je het snijmesje voor de boeketten en die extra vazen van mij dit jaar ook weer nodig denk je?

Ja dat verwacht ik eigenlijk wel..

Dan deel ik mijn champagne ontbijt met je..
Alle reacties Link kopieren
quote:MalleBabbe1 schreef op 09 februari 2016 @ 13:50:

Ik ga zoals elk jaar weer in de gang liggen om op de postbode en de bloemist te wachten die al die postzakken vol kaarten en bossen bloemen komen brengen. Dan kan je lang wachten op zondag ;)

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven