Valentijnsdag

09-02-2016 13:23 57 berichten
Alle reacties Link kopieren
Wat vinden jullie van Valentijnsdag?

Is het onzin of let je echt op hoeveel moeite iemand doet?
quote:AnAppleADay schreef op 09 februari 2016 @ 14:16:

[...]





Dan kan je lang wachten op zondag ;)Nee hoor die bloemen en kaarten komen zaterdag al en die bloemen zet ik dan allemaal in de vazen van nicotientje en op zondag wordt dan mijn champagne ontbijt bezorgd rond een uurtje of 08:00 gok ik..
quote:AnAppleADay schreef op 09 februari 2016 @ 14:16:

[...]





Dan kan je lang wachten op zondag ;)

Een dag eerder zal Malle babbe het ook geen punt vinden om in de gang te gaan liggen denk ik.

Misschien ligt ze er vrijdagavond al , gewoon voor de zekerheid.
quote:MalleBabbe1 schreef op 09 februari 2016 @ 14:13:

[...]



Ja dat verwacht ik eigenlijk wel..

Dan deel ik mijn champagne ontbijt met je..
Alle reacties Link kopieren
quote:MalleBabbe1 schreef op 09 februari 2016 @ 14:18:

[...]



Nee hoor die bloemen en kaarten komen zaterdag al en die bloemen zet ik dan allemaal in de vazen van nicotientje en op zondag wordt dan mijn champagne ontbijt bezorgd rond een uurtje of 08:00 gok ik..



Als ze mij op zondag om 08.00 wakker maken voor ontbijt zou ik ze met eitjes en al weer buiten zetten.

De champagne mogen ze achterlaten voor later op de dag.
quote:Nicotientje schreef op 09 februari 2016 @ 14:19:

[...]



Een dag eerder zal Malle babbe het ook geen punt vinden om in de gang te gaan liggen denk ik.

Misschien ligt ze er vrijdagavond al , gewoon voor de zekerheid.Zeker ik heb toch niks anders te doen..
Alle reacties Link kopieren
Ik vind het super als ik iets krijg en een hoop commerciele onzin als ik niks krijg
quote:MalleBabbe1 schreef op 09 februari 2016 @ 14:13:

[...]



Ja dat verwacht ik eigenlijk wel..

Dan deel ik mijn champagne ontbijt met je..Gezellig samen in bed liggen. Eindigend met een kussengevecht
quote:Corona67 schreef op 09 februari 2016 @ 14:23:

[...]



Gezellig samen in bed liggen. Eindigend met een kussengevecht Zo doen wij vrouwen dat he
quote:jaw schreef op 09 februari 2016 @ 13:37:

Ik zond vroeger nog wel eens een boeket met een cryptische hint. Onder het motto van; Als de persoon interesse had zou ze het wel kunnen uitvogelen. Heeft nooit gewerkt, misschien omdat ze het uitvogelde en merkte van wie het kwam of doordat ze niet in staat was het uit te vogelen.



Voor de rest is het vooral erg commercieel. Had vroeger een vriendin die op die dag jarig was, gewoon een ramp om dan nog iets spontaan leuks te vinden voor haar terwijl de prijzen van de standaard attenties vertienvoudigd waren.Ik zal je mijn adres appen...
quote:Wollstonecraft1792 schreef op 09 februari 2016 @ 13:28:

Oh, ik krijg elk jaar tussen de 10 en 15 kaarten, vaak met doosjes exclusieve bonbons of gouden armbandjes, van allerlei geheime aanbidders. Leuk hoor!

Ja hoor... uitslover...



Ik vind het stom want ik krijg nooit wat...

Anappleenz:



(Voordeel van Valentijn: er worden topics over geopend met grappige reacties waar ik de slappe lach van krijg..)
quote:Meisjemetdeparel schreef op 09 februari 2016 @ 14:23:

Ik vind het super als ik iets krijg en een hoop commerciele onzin als ik niks krijg
Alle reacties Link kopieren
Leuk om te lezem dat mijn topic blijdschap brengt!

Ik kan me voorstellen dat als je getrouwd bent of vaste relatie hebt dat Valentijnsdag niet echt een must is.

Als je elkaar leert kennen kan dat best een dingetje zijn haha.
Alle reacties Link kopieren
Valentijnsdag is voor geheime liefdes. Ik ben op niemand in het geheim verliefd (wat ik voor Brad en Johnny voel is publiek geheim) en als het goed is, is er ook iemand stiekem op mij verliefd.



Ik houd het dus maar op een gezellig familieontbijt bij m'n zus, waar we zondagmorgen zijn
Later is nu
Alle reacties Link kopieren
quote:blablaviva schreef op 09 februari 2016 @ 14:46:

Leuk om te lezem dat mijn topic blijdschap brengt!

Ik kan me voorstellen dat als je getrouwd bent of vaste relatie hebt dat Valentijnsdag niet echt een must is.

Als je elkaar leert kennen kan dat best een dingetje zijn haha.De hype rond Valentijnsdag heeft volgens mij pas het laatste decennium een vlucht genomen. Toen ik 22 jaar terug wat met mijn man kreeg, vroeg ik me helemaal niet af wat we met V-dag zouden gaan doen. Het was gewoon een dag als alle anderen.
Later is nu
Alle reacties Link kopieren
quote:Dreamer schreef op 09 februari 2016 @ 14:48:

[...]





De hype rond Valentijnsdag heeft volgens mij pas het laatste decennium een vlucht genomen. Toen ik 22 jaar terug wat met mijn man kreeg, vroeg ik me helemaal niet af wat we met V-dag zouden gaan doen. Het was gewoon een dag als alle anderen.Klopt ook
quote:Dreamer schreef op 09 februari 2016 @ 14:48:

[...]





De hype rond Valentijnsdag heeft volgens mij pas het laatste decennium een vlucht genomen. Toen ik 22 jaar terug wat met mijn man kreeg, vroeg ik me helemaal niet af wat we met V-dag zouden gaan doen. Het was gewoon een dag als alle anderen.Gelijk Haloween
quote:Dreamer schreef op 09 februari 2016 @ 14:47:

Valentijnsdag is voor geheime liefdes. Ik ben op niemand in het geheim verliefd (wat ik voor Brad en Johnny voel is publiek geheim) en als het goed is, is er ook iemand stiekem op mij verliefd.



Ik houd het dus maar op een gezellig familieontbijt bij m'n zus, waar we zondagmorgen zijn Wie dan Dreamer??
Alle reacties Link kopieren
Ik vind het ook onzin. Dat maakte ik mijn vriend destijds ook duidelijk en afgesproken dat we niks gingen doen. Komt die appel met een bos rozen, chocola en een lingeriesetje aanzetten. Ik had natuurlijk niks want dat was de afspraak, wat voelde ik me kut zeg.
Silence is golden. Duct tape is silver.
Alle reacties Link kopieren
Ik vind het ook onzin, vind het best leuk om bloemen te krijgen maar dan liever op een gewone dag.Zomaar en niet opgedrongen vanuit de commercie.
Alle reacties Link kopieren
Ik maak een brownie



dat is gewoon puur eigen belang
Ik hoop op ontbijt op bed zoals elke zondag.
quote:Nicotientje schreef op 09 februari 2016 @ 14:24:

[...]



Zo doen wij vrouwen dat he

Zeker,we proppen die broodjes naar binnen voor een fijn bodempje en dan kan de champagnekurk knallen en trekken we nog een paar flesjes lekkers los..

Scheelt dat we dan alvast in bed liggen en ik heb ook netflix boven
quote:MalleBabbe1 schreef op 09 februari 2016 @ 15:30:

[...]



Zeker,we proppen die broodjes naar binnen voor een fijn bodempje en dan kan de champagnekurk knallen en trekken we nog een paar flesjes lekkers los..

Scheelt dat we dan alvast in bed liggen en ik heb ook netflix boven Psies Malle Babbe! Zo doen we dat!
quote:Nicotientje schreef op 09 februari 2016 @ 15:33:

[...]



Psies Malle Babbe! Zo doen we dat!Ik zal ff kijken of Women who kill zondag ook op ID is,ook wel leuk in het kader van de liefde enzo
quote:MalleBabbe1 schreef op 09 februari 2016 @ 15:37:

[...]



Ik zal ff kijken of Women who kill zondag ook op ID is,ook wel leuk in het kader van de liefde enzo

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven