Van vriend naar maatje

18-12-2014 16:14 95 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik had nooit gedacht dat ik mij hier zo druk om zou kunnen maken totdat ik het zelf heb ervaart ( en nog ervaar). Het is iets wat nu naar mijn inschatting, al 1 jaar speelt( en met de tijd erger is geworden) van de bijna 2 jaar relatie. De leeftijd van beiden ligt bij begin twintig waar je in mijn ogen eigenlijk niet met dit probleem te maken zou moeten krijgen.



Zoals al eerder gezegd loop ik nu bijna 2 jaar met mijn vriendin en is ze op alle vlakken perfect voor mij behalve op 1. Dit heb ik haar ook meerdere keren verteld, beide onderdelen.

Ik heb haar echt vaak laten weten dat ik haar knap ,geweldig, slim en lief vind. Naar mijn mening geef ik haar ook wat ze wil met knuffelen, massages en spontane acties. Dat laatste is nu onderhand verminderd omdat ik zelf het nut er niet van inzie als ik niks van haar kant krijg, ik ben bereid meer te geven dan te nemen maar er is een grens.

Het probleem wat ik haar meerdere keren heb laten weten is het aantal keer dat we seks hebben en ook de spanning en passie daarom heen. Momenteel zien we elkaar gemiddeld 4 keer in de week en hebben we gemiddeld 2 keer in de 3 weken seks en dat is dan vooral in het weekend. Als het er niet tijd voor is, is er ook echt 0,0 spanning en hoop ik al niet eens meer als jongen zijnde, op iets spontaans. Wanneer het wel tijd ervoor is ( soms zelf op aandringen van mij) geeft ze mij vaak het idee dat het dan even moet "omdat hij het wil" . Het moment duurt dan ook niet lang als het aan haar ligt en daardoor wordt het idee alleen maar sterker.

Ik heb het haar voorzichtig, geïrriteerd, emotioneel en direct laten weten, niks had effect. Vaak was haar antwoord dat ze van mijn woorden alleen onzekerder werd of dat ze haar best ervoor zou willen doen zonder ook maar enige verandering.



Ik ben er wel redelijk zeker van dat het niet aan ligt aan hoe ik ben. Het zou kunnen liggen aan wat ik doe of dus aan haar... Misschien dat het een fout van mij is geweest om tegen haar zeggen dat dit probleem nooit groot genoeg zou zijn om het uit te maken?

We hebben momenteel al voorzichtige plannen om samen te gaan wonen maar om deze reden twijfel ik er wel aan, wat als het nou niet verandert en ik op dit gebied ongelukkig blijf?

En ben ik veeleisend als ik zo nu en dan op seksueel gebied iets spontaans verwacht? wat is de norm hiervoor?



Ik hoor graag hoe andere mensen hierover denken want het is niet iets wat je makkelijk onder vrienden bespreekt.



Alvast bedankt,

Patee



P.s. Als ik iets vergeten ben/ onduidelijk ben, vul ik het graag aan.
quote:Doreia schreef op 18 december 2014 @ 16:57:

Denk erom dat je er geen ruilhandel van maakt. Dus dat je, als je het hele riedeltje van kaarsje, wijntje, massage daarna niet gaat verwijten dat zij het in ontvangst neemt zonder er iets voor terug te doen. Die verborgen agenda is erg duidelijk op zo'n moment.



Doe lief tegen haar omdat jij lief voor haar wil zijn, doe niet lief voor haar om ervoor te zorgen dat jij krijgt wat je hebben wilt.En wat zou zij moeten doen dan? Hij maar rennen en rennen en hopen en zij doet na wat aandringen eenmaal in de twee weken haar benen even wijd en dan mag hij zijn ding doen. Ik zou passen. Als zij nu eens wat enthousiaster wordt qua seks wordt hij misschien opeens een stuk liever en romantischer, om het maar eens om te draaien. En dat werkt niet.
Jullie passen niet bij elkaar, zo simpel is het.
Alle reacties Link kopieren
quote:Thordis2.0 schreef op 18 december 2014 @ 19:02:

[...]





Hou toch op zeg. Kletsen doe ik wel met een virendin en ik wil gewoon aan mijn haar naar de slaapkamer gesleept worden. Zorgzaam en lief is allemaal leuk en nuttig, maar bloedjegeil word ik er niet van.



Het lijkt gewoon alsof de vriendin van to seks niet zo boeiend vindt en dat gaat dan ook niet veranderen. En dan zou ik idd wel de relatie verbreken. Begin 20 en dan al zo moeizaam en weinig seks? Dat wordt alleen maar erger.



En die dingen die hij beschrijft, die herken ik grotendeels, zo gaat het er hier in huis namelijk gewoon aan toe, ook na 15 jaar.

Seks is niet iets wat een man krijgt als hij goed genoeg zijn best doet. Ik wil zélf graag goede seks, zonder dat het een ruilmiddel is.

Maar stel nu dat zij toch een ''probleem'' heeft...dat kan.

of ze is verdrietig ergens over...dan zal toch eerst dat bij een vrouw weg moeten gaan, voordat ze uberhaubt weer zich echt kan ''geven.''Ze gaan al iets langer met elkaar, en dus om die reden denk ik meer daar aan, ik vermoed dat ze ergens verdriet van heeft, of pijn doet..of iets in die trent.

Vrouwen geven graag sex aan mannen, willen ook graag sex, maar kunnen dat alleen als er rust in hun hoofd zit, en ja..ik weet dat dat anders werkt bij een man...die word er juist ontspannen van!

Wij vrouwen niet...wij willen eerst ontspannen zijn .
We are the heroes of our time, but we are dancing with demons in our minds..
Alle reacties Link kopieren
Wat is dat toch met seks geven?

Wij hebben thuis gewoon seks



Ik heb echt nog nooit het gevoel gehad dat ik hem iets geef

Dus nee, ik geef niet graas seks aan mannen

Ik neuk gewoon graag...samen met mijn partner (dat dan weer wel)

En na een pot goeie seks ben ik hartstikke ontspannen

En nee, ik heb ook niet altijd zin, maar als we dan eenmaal bezig zijn denk ik altijd, was een heel goed idee van hem

Dus dat ik alleen kan seksen als ik rust in mijn hoofd heb is ook onzin!

Niets lekkerder dan na een drukke stressvolle dag op het werk eens even tegen het aanrecht gezet worden!
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
quote:elle5460 schreef op 18 december 2014 @ 21:10:

[...]



Maar stel nu dat zij toch een ''probleem'' heeft...dat kan.

of ze is verdrietig ergens over...dan zal toch eerst dat bij een vrouw weg moeten gaan, voordat ze uberhaubt weer zich echt kan ''geven.''Ze gaan al iets langer met elkaar, en dus om die reden denk ik meer daar aan, ik vermoed dat ze ergens verdriet van heeft, of pijn doet..of iets in die trent.

Vrouwen geven graag sex aan mannen, willen ook graag sex, maar kunnen dat alleen als er rust in hun hoofd zit, en ja..ik weet dat dat anders werkt bij een man...die word er juist ontspannen van!

Wij vrouwen niet...wij willen eerst ontspannen zijn .Ik word enorm ontspannen van een piemel die in mijn mond geduwd wordt hoor. Oraat voor jezelf en niet over 'wij vrouwen' want ik herken me in niets van me verhaal.
Alle reacties Link kopieren
quote:Thordis2.0 schreef op 18 december 2014 @ 21:17:

[...]



Ik word enorm ontspannen van een piemel die in mijn mond geduwd wordt hoor. Oraat voor jezelf en niet over 'wij vrouwen' want ik herken me in niets van me verhaal.

Ten eerste heb je nu wel gelezen wat ik geschreven heb?

En ten tweede heb je hier en daar nogal wat typfoutjes

En ten derde, ik mag toch gewoon ook zeggen wat en hoe ik denk en voel en beleef..of niet thordis?
We are the heroes of our time, but we are dancing with demons in our minds..
Alle reacties Link kopieren
En dat jij daar met je grote piemel van in je mond, heel anders over denkt, dat mag.

Maar wals er niet zo grof overheen.
We are the heroes of our time, but we are dancing with demons in our minds..
quote:elle5460 schreef op 18 december 2014 @ 21:21:

[...]



Ten eerste heb je nu wel gelezen wat ik geschreven heb?

En ten tweede heb je hier en daar nogal wat typfoutjes

En ten derde, ik mag toch gewoon ook zeggen wat en hoe ik denk en voel en beleef..of niet thordis?

Dat mag je. Maar spreek dan niet over 'vrouwen hebben dit of dat nodig' zeg dan 'ik heb dit of dat nodig' want je spreekt voor jezelf en niet voor mij. Ik wals nergens over heen, jij mag jouw manier hebben, maar hou het bij jezelf.



To hoeft niet te gaan denken dat alle vrouwen hetzelfde werken.
Alle reacties Link kopieren
quote:elle5460 schreef op 18 december 2014 @ 21:21:



En ten derde, ik mag toch gewoon ook zeggen wat en hoe ik denk en voel en beleef..of niet thordis?

Dat mag, maar jij schrijft het alsof ELKE vrouw zo denkt

En dat zijn er echt niet zo heel veel hoor, die er zo over denken

De meeste vrouwen houden gewoon van seks

Niet om te geven, maar om te doen!
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
quote:elle5460 schreef op 18 december 2014 @ 21:21:

[...]



Ten eerste heb je nu wel gelezen wat ik geschreven heb?

En ten tweede heb je hier en daar nogal wat typfoutjes

En ten derde, ik mag toch gewoon ook zeggen wat en hoe ik denk en voel en beleef..of niet thordis?



Tuurlijk mag je zeggen hoe het voor jou werkt, maar jij spreekt in de wij-vorm alsof geldt dit voor alle vrouwen. En eerlijk gezegd herken ik mij er ook niet in. Vind het juist fijn na drukte en stress om fijn seks te hebben. Lekker ontladen en ontspannen daarna.



TO ik denk dat jouw vriendin wat minder libido heeft of misschien is ze nog wat onzeker ook omdat ze nog jong is, dat zou kunnen. Ik vind wel dat je eerlijk moet kunnen zeggen hoe dit voor jou voelt. Het is heel normaal dat jij je 'gewild' wilt voelen door jouw vriendin en ook eens wat initiatief zou zien van haar kant of dat ze op zijn minst positief naar je reageert als jij een poging doet.

Als het niet verandert zal het bij het samenwonen alleen nog maar erger worden, dus daar zou ik zeker niet aan beginnen nu.
Seks neem en ontvang ik toch vooral heel graag. Ik ben lui
Alle reacties Link kopieren
quote:Istar_ schreef op 18 december 2014 @ 21:29:

Seks neem en ontvang ik toch vooral heel graag. Ik ben lui

Lekker achterover leunend, in de ene hand een wijntje, de andere hand door zijn haar...

Weet je Is, eigenlijk heb je gelijk



*gaat fles wijn pakken*
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
Alle reacties Link kopieren
quote:Thordis2.0 schreef op 18 december 2014 @ 21:28:

[...]



Dat mag je. Maar spreek dan niet over 'vrouwen hebben dit of dat nodig' zeg dan 'ik heb dit of dat nodig' want je spreekt voor jezelf en niet voor mij. Ik wals nergens over heen, jij mag jouw manier hebben, maar hou het bij jezelf.



To hoeft niet te gaan denken dat alle vrouwen hetzelfde werken.

Veel , bij heel veel vrouwen werkt het , helaas, wel zo.

Ik vermoed bij 70%...maar ach, lees er maar eens wat over, het zit zo biologisch ingebakken, zowel bij vrouwen als bij mannen.

Mischien dat ik het niet altijd even goed kan verwoorden, dat kan...maar doe mijn best.
We are the heroes of our time, but we are dancing with demons in our minds..
Wel een mooie gok met percentages en cijfers. Het klinkt bijna onderbouwd. Dn mogelijk heb je gelijk hoor, maar daar heeft to geen zak aan. Als hij gewoon fijne ongedwongen seks wil moet hij waarschijnlijk op zoek naar een andere partner in plaats van zich in allerlei bochten moeten wringen voordat hij een keer kan seksen.
Gheghehe, thordis

Ik kan me beter vinden in jouw mening dan die van elle.



To, zou het niet kunnen dat je vriendin gewoon niet zo van het lieve poezelige aaiseks ks, zoals je haar nu biedt?

Ik persoonlijk zou er van opdrogen. Misschien wil ze wel iets stevigers?



Heb je wel eens op die manier met haar gepraat, over wat ze het liefst heeft, in plaats van een gesprek over waarom je er niet zo vaak op mag?
Alle reacties Link kopieren
quote:elle5460 schreef op 18 december 2014 @ 21:31:

[...]



Veel , bij heel veel vrouwen werkt het , helaas, wel zo.

Ik vermoed bij 70%...maar ach, lees er maar eens wat over, het zit zo biologisch ingebakken, zowel bij vrouwen als bij mannen.

Mischien dat ik het niet altijd even goed kan verwoorden, dat kan...maar doe mijn best.

Heb je hier ook een bronvermelding van?

Want of ik ga met hele rare vrouwen om, maar ik herken dit niet bij mezelf, maar ook niet bij mijn vriendinnen

(gezien de gesprekken die wij voeren onder het genot van een wijntje)
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
quote:Summerdance schreef op 18 december 2014 @ 21:31:

[...]



Lekker achterover leunend, in de ene hand een wijntje, de andere hand door zijn haar...

Weet je Is, eigenlijk heb je gelijk



*gaat fles wijn pakken*
quote:Summerdance schreef op 18 december 2014 @ 21:35:

[...]



Heb je hier ook een bronvermelding van?

Want of ik ga met hele rare vrouwen om, maar ik herken dit niet bij mezelf, maar ook niet bij mijn vriendinnen

(gezien de gesprekken die wij voeren onder het genot van een wijntje) Uhh, dat met jouw vorige post wekt verwarring op
Alle reacties Link kopieren
quote:Istar_ schreef op 18 december 2014 @ 21:37:

[...]



Uhh, dat met jouw vorige post wekt verwarring op
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
Alle reacties Link kopieren
Even een paar weetjes voor jullie...die ik zomaar haal uit een boekje hier.

Vrouwen bedrijven de liefde, mannen hebben seks.

Bij vrouwen zijn seks en liefde verbonden, het een ligt in het verlengde van het ander.

Enkele tips voor mannen, voor goede sex en dus goede relatie is, ...warme omgeving, geef haar te eten, geef haar bloemen, dans met haar, koop chocola champagne...een vrouw houid van romantiek..

laat haar zien dat jij die dingen niet vergeet.

.

dan kom je een heel eind,..nu ja zoiets, er staat nog meer, veel meer, maar heb geen zin meer om te typen.
We are the heroes of our time, but we are dancing with demons in our minds..
Alle reacties Link kopieren
Nee hoor, ik heb ook gewoon seks om de seks

Bij mij is seks zeker niet met liefde verbonden

Ik kon prima neuken met een man die ik net uit de kroeg had opgepikt en waarvan ik net zijn voornaam wist



En ALS dat dan al zo zou zijn hè, en de vriendin van TO houdt van hem, dan zouden ze toch juist moeten seksen?

En dat is nou juist net niet het geval



En ik hoef geen bloemen

Eten wel, want ik roep al jaren....seks en eten, twee levensbehoeften, in willekeurige volgorde

Hoewel een potje intensieve seks nou weer minder lekker het een grote prak boerenkoolstamppot in je maag



Romantiek?

Hoeft ook niet

Gewoon lekker jezelf zijn, eerlijk, beetje foutje humor, en een tikkeltje bot

Ik heb bijzonder weinig met die zijige types die me de hele dag vertellen hoe mooi, lief en prachtig ik wel niet ben

Ja dat hoef je mij niet te vertellen, dat weet ik al.
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
Alle reacties Link kopieren
Het is dat je 24 bent, anders had ik me toch even zorgen gemaakt of je niet mijn vriend was,haha!
Alle reacties Link kopieren
quote:elle5460 schreef op 18 december 2014 @ 21:45:

Even een paar weetjes voor jullie...die ik zomaar haal uit een boekje hier.

.

Het grote verschil tussen jou en mij Elle, is dat ik liefde niet uit boekjes haal.



Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
Ik heb toch echt heel veel seks zonder liefde gehad. En jezus, wat was dat geil!
En asjeblieft geen romantiek. Gewoon keihard met je gezicht tegen de muur.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven