Van vriend naar maatje

18-12-2014 16:14 95 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik had nooit gedacht dat ik mij hier zo druk om zou kunnen maken totdat ik het zelf heb ervaart ( en nog ervaar). Het is iets wat nu naar mijn inschatting, al 1 jaar speelt( en met de tijd erger is geworden) van de bijna 2 jaar relatie. De leeftijd van beiden ligt bij begin twintig waar je in mijn ogen eigenlijk niet met dit probleem te maken zou moeten krijgen.



Zoals al eerder gezegd loop ik nu bijna 2 jaar met mijn vriendin en is ze op alle vlakken perfect voor mij behalve op 1. Dit heb ik haar ook meerdere keren verteld, beide onderdelen.

Ik heb haar echt vaak laten weten dat ik haar knap ,geweldig, slim en lief vind. Naar mijn mening geef ik haar ook wat ze wil met knuffelen, massages en spontane acties. Dat laatste is nu onderhand verminderd omdat ik zelf het nut er niet van inzie als ik niks van haar kant krijg, ik ben bereid meer te geven dan te nemen maar er is een grens.

Het probleem wat ik haar meerdere keren heb laten weten is het aantal keer dat we seks hebben en ook de spanning en passie daarom heen. Momenteel zien we elkaar gemiddeld 4 keer in de week en hebben we gemiddeld 2 keer in de 3 weken seks en dat is dan vooral in het weekend. Als het er niet tijd voor is, is er ook echt 0,0 spanning en hoop ik al niet eens meer als jongen zijnde, op iets spontaans. Wanneer het wel tijd ervoor is ( soms zelf op aandringen van mij) geeft ze mij vaak het idee dat het dan even moet "omdat hij het wil" . Het moment duurt dan ook niet lang als het aan haar ligt en daardoor wordt het idee alleen maar sterker.

Ik heb het haar voorzichtig, geïrriteerd, emotioneel en direct laten weten, niks had effect. Vaak was haar antwoord dat ze van mijn woorden alleen onzekerder werd of dat ze haar best ervoor zou willen doen zonder ook maar enige verandering.



Ik ben er wel redelijk zeker van dat het niet aan ligt aan hoe ik ben. Het zou kunnen liggen aan wat ik doe of dus aan haar... Misschien dat het een fout van mij is geweest om tegen haar zeggen dat dit probleem nooit groot genoeg zou zijn om het uit te maken?

We hebben momenteel al voorzichtige plannen om samen te gaan wonen maar om deze reden twijfel ik er wel aan, wat als het nou niet verandert en ik op dit gebied ongelukkig blijf?

En ben ik veeleisend als ik zo nu en dan op seksueel gebied iets spontaans verwacht? wat is de norm hiervoor?



Ik hoor graag hoe andere mensen hierover denken want het is niet iets wat je makkelijk onder vrienden bespreekt.



Alvast bedankt,

Patee



P.s. Als ik iets vergeten ben/ onduidelijk ben, vul ik het graag aan.
Alle reacties Link kopieren
Hmm nee Elle, ik herken me ook echt niet in jouw omschrijving. Ik word altijd een beetje kriebelig van mannen die zo geforceerd romantisch gaan doen. Mijn vriend heeft vandaag in de regen mijn band geplakt, dat is pas romantiek. Als hij met bloemen thuis zou komen dan vraag ik me af wat hij van mij wil, en als hij chocola meeneemt dan eet hij het vast zelf op. Ik word daar echt niet geil van, en al helemaal niet als hij me in bed zwijmelend aan zou staren, brrr... Ik hou van seks maar dan hoeft het van mij echt niet.



Maar TO, niet iedereen heeft nou eenmaal hetzelfde libido en dat kan een relatie soms wel om zeep helpen. Je hebt het aangekaart maar het zit er gewoon niet in. Het lijkt me een kwestie van accepteren of weggaan.
Wow, wat zie jij er vandaag geweldig uit!
Alle reacties Link kopieren
Misschien zit je vriendin ergens ontzettend mee in haar maag? Ik kan me ook niet voor 100% geven als ik me verder alleen maar zorgen aan het maken ben etc.

Mijn tip is om meer te communiceren,vraag haar of haar iets dwarszit en laat haar blijken dat ze je alles kan vertellen,dat je haar niet zal vooroordelen etc.
Alle reacties Link kopieren
quote:Istar_ schreef op 18 december 2014 @ 21:57:

En asjeblieft geen romantiek. Gewoon keihard met je gezicht tegen de muur.

Neeeeeeeee....niet mijn gezicht

Ik heb gespachtelputzte (dat schrijf je vast niet zo) muren
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
quote:Summerdance schreef op 18 december 2014 @ 21:59:

[...]



Neeeeeeeee....niet mijn gezicht

Ik heb gespachtelputzte (dat schrijf je vast niet zo) muren Ik structuur. Geeft blauwe puntjes.
Alle reacties Link kopieren
quote:Istar_ schreef op 18 december 2014 @ 22:00:

[...]



Ik structuur. Geeft blauwe puntjes.

OOK charmant

Ik zag eruit alsof ik had liggen seksen met een wilde leeuw in de rimboe
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
quote:Summerdance schreef op 18 december 2014 @ 22:03:

[...]



OOK charmant

Ik zag eruit alsof ik had liggen seksen met een wilde leeuw in de rimboeRomanties
Alle reacties Link kopieren
quote:elle5460 schreef op 18 december 2014 @ 21:31:

[...]



Veel , bij heel veel vrouwen werkt het , helaas, wel zo.

Ik vermoed bij 70%...maar ach, lees er maar eens wat over, het zit zo biologisch ingebakken, zowel bij vrouwen als bij mannen.

Mischien dat ik het niet altijd even goed kan verwoorden, dat kan...maar doe mijn best.Jeetje, Elle. We weten allemaal dat jij niet de beste ervaringen met mannen hebt. Maar wat je hier neer zet is zó fout. Vrouwen geven seks, moeten in de stemming gebracht worden, praten, zien het als bedrijven van liefde, etc. Stop toch met deze fabels de wereld in te helpen. Ik wil gewoon ongecompliceerde ruige seks. Omdat ik er zin in heb. En omdat het kan. Niet om te gebruiken als uitruil in mijn relatie.
Speechless
quote:Summerdance schreef op 18 december 2014 @ 21:52:

[...]



Het grote verschil tussen jou en mij Elle, is dat ik liefde niet uit boekjes haal.



Dat dus. Ik seks omdat ik geil ben, niet omdat ik van iemand hou. Ik kan wel heel prima seksen met iemand van wie ik hou, maar als ik wil laten merken dat ik van iemand hou dan ga ik lieve briefjes schrijven, koken, zeggen dat ik van hem hou. Maar niet seksen.
quote:Istar_ schreef op 18 december 2014 @ 21:57:

En asjeblieft geen romantiek. Gewoon keihard met je gezicht tegen de muur.



Dat dus. Seks en romantiek gaan niet echt samen in mijn beleving. Van kaarsjes enzo wil ik knuffelen, maar geil word ik er niet van.
quote:Thordis2.0 schreef op 18 december 2014 @ 22:21:

[...]





Dat dus. Seks en romantiek gaan niet echt samen in mijn beleving. Van kaarsjes enzo wil ik knuffelen, maar geil word ik er niet van.Helemaal eens!
Alle reacties Link kopieren
Nou..ik heb nogal wat te weeg gebracht he?

Merk ik..geeft niet hoor, maar het heeft nogal wat inpackt op jullie allen...

Hoe zou dat nou komen?
We are the heroes of our time, but we are dancing with demons in our minds..
quote:elle5460 schreef op 18 december 2014 @ 22:24:

Nou..ik heb nogal wat te weeg gebracht he?

Merk ik..geeft niet hoor, maar het heeft nogal wat inpackt op jullie allen...

Hoe zou dat nou komen?Ik heb echt geen idee, dus help me uit de brand.
quote:elle5460 schreef op 18 december 2014 @ 22:24:

Nou..ik heb nogal wat te weeg gebracht he?

Merk ik..geeft niet hoor, maar het heeft nogal wat inpackt op jullie allen...

Hoe zou dat nou komen?

Inpackt?



Omdat het onzinnig is om voor andere mensen te spreken en dat voor waarheid te laten doorgaan. Dat werkt mensen op hun zenuwen.
Alle reacties Link kopieren
Inpackt?

Was da?
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
Alle reacties Link kopieren
quote:Thordis2.0 schreef op 18 december 2014 @ 22:25:

[...]



Inpackt?



Omdat het onzinnig is om voor andere mensen te spreken en dat voor waarheid te laten doorgaan. Dat werkt mensen op hun zenuwen.

Oh sorry..niet mijn bedoeling, maar euhh...thordis, ik begrijp het even niet, maar iedereen geeft hier zijn of haar mening, zegt iets, heeft iets te vertellen, reageert.

.

En dus doe ik dat ook.

Niet meer en n iet minder.
We are the heroes of our time, but we are dancing with demons in our minds..
quote:elle5460 schreef op 18 december 2014 @ 22:28:

[...]



Oh sorry..niet mijn bedoeling, maar euhh...thordis, ik begrijp het even niet, maar iedereen geeft hier zijn of haar mening, zegt iets, heeft iets te vertellen, reageert.

.

En dus doe ik dat ook.

Niet meer en n iet minder.

Jij zegt wij vrouwen.



Ik zeg ik.



Dat



is



het



verschil



.
Maar leg nou eens uit, want ik heb echt geen idee.
Alle reacties Link kopieren
Wel fijn te lezen dat ik niet alleen sta in mijn: Seks is leuk en lekker!

Ik voel me helemaal een groepje
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
Wat Istar zegt



Dat



Is waar.
quote:Summerdance schreef op 18 december 2014 @ 22:29:

Wel fijn te lezen dat ik niet alleen sta in mijn: Seks is leuk en lekker!

Ik voel me helemaal een groepje Een seksclub?
Alle reacties Link kopieren
quote:Istar_ schreef op 18 december 2014 @ 22:29:

Maar leg nou eens uit, want ik heb echt geen idee.Ja,... ik ook niet!!
We are the heroes of our time, but we are dancing with demons in our minds..
Alle reacties Link kopieren
quote:elle5460 schreef op 18 december 2014 @ 22:28:

[...]



Oh sorry..niet mijn bedoeling, maar euhh...thordis, ik begrijp het even niet, maar iedereen geeft hier zijn of haar mening, zegt iets, heeft iets te vertellen, reageert.

.

En dus doe ik dat ook.

Niet meer en n iet minder.

Je mening geven is prima, daar is een forum voor

Maar ik word een beetje naar als je het hebt over vrouwen geven seks, vrouwen willen romantiek, vrouwen willen chocolade



Dat WILLEN vrouwen namelijk niet

Tenminste, deze vrouw niet



Dus wij hebben het over onszelf (in de ik vorm) Jij scheert alle vrouwen over 1 kam

En daar zijn niet alle vrouwen van gediend

En wij willen al helemaal niet daarmee geassocieerd worden
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
quote:elle5460 schreef op 18 december 2014 @ 22:31:

[...]



Ja,... ik ook niet!!Hoe zou dat nou komen?



Hiermee impliceer je van wel.
Alle reacties Link kopieren
quote:Summerdance schreef op 18 december 2014 @ 22:33:

[...]



Je mening geven is prima, daar is een forum voor

Maar ik word een beetje naar als je het hebt over vrouwen geven seks, vrouwen willen romantiek, vrouwen willen chocolade



Dat WILLEN vrouwen namelijk niet

Tenminste, deze vrouw niet



Dus wij hebben het onszelf (in de ik vorm) Jij scheert alle vrouwen over 1 kam

En daar zijn niet alle vrouwen van gediend

En wij willen al helemaal niet daarmee geassocieerd worden+100.000
Speechless
Alle reacties Link kopieren
Meestal in dit soort situaties helpt het om kritisch naar jezelf te kijken. Misschien ben jij wel niet zo aantrekkelijk op het moment?

Blijjbaar voelt ze het nu even niet. En je moet uitzoeken waardoor dat komt.

Als er al seks van je verwacht word is dat trouwrns ook een turn off..

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven