vaste relatie van bijna 10jaar en verliefd op een ander

12-03-2014 23:38 89 berichten
Alle reacties Link kopieren
zoals in de titel reeds geschreven, heb ik al bijna 10 jaar een vaste relatie en hebben we 2 kindjes samen. De laatste tijd gaat het niet echt goed bij ons. zijn moeder zit altijd op mijn kap, hij steunt haar meestal en dat zorgt vaak voor ruzies. ook is hij sinds hij ziek geworden is enorm koppig geworden en zijn karakter is enorm veranderd, waardoor we ook vaak botsen.

Sinds enkele jaren, was ik al verliefd op de man van zijn zus. Maar heb dat altijd verdrongen. Maar dit werd moeilijker en moeilijker, tot ik plotseling van hem te horen kreeg dat hij al bijna 10 jaar verliefd op mij is. En van het een kwam het ander. Veel is er nog niet gebeurd, we hebben alleen nog maar gekust, maar de gevoelens dat ik voor hem heb zijn veel intenser dan die voor mijn vriend nu. Deze gevoelens heb ik van te voren nog nooit ervaren. En dit is ook het geval bij hem. Tot op heden kunnen we het goed wegsteken en doen we zoals te voren als we in elkaars buurt zijn. Voor ons beide is dit echt enorm zwaar. We willen graag samen zijn, maar hebben schrik voor de reacties van de anderen. Maar ook voor het feit, hij heeft 10 kinderen en vreest dat dit hem een bom geld gaat kosten aan allimentatie. Tussen hem en zijn vrouw botert het ook al enkele jaren niet meer goed. ZE hebben vaak knallende ruzie en steken dit voor niemand onder stoelen of banken. Ze heeft al meermaals laten verstaan en letterlijk gezegd dat ze bij hem weg wilt

Heeft iemand tips voor ons , hoe we dit het beste kunnen aanpakken allemaal?
Alle reacties Link kopieren
Hij heeft 10 kinderen?
Alle reacties Link kopieren
zoals in de titel reeds geschreven, heb ik al bijna 10 jaar een vaste relatie en hebben we 2 kindjes samen. De laatste tijd gaat het niet echt goed bij ons. zijn moeder zit altijd op mijn kap, hij steunt haar meestal en dat zorgt vaak voor ruzies. ook is hij sinds hij ziek geworden is enorm koppig geworden en zijn karakter is enorm veranderd, waardoor we ook vaak botsen.

Sinds enkele jaren, was ik al verliefd op de man van zijn zus. Maar heb dat altijd verdrongen. Maar dit werd moeilijker en moeilijker, tot ik plotseling van hem te horen kreeg dat hij al bijna 10 jaar verliefd op mij is. En van het een kwam het ander. Veel is er nog niet gebeurd, we hebben alleen nog maar gekust, maar de gevoelens dat ik voor hem heb zijn veel intenser dan die voor mijn vriend nu. Deze gevoelens heb ik van te voren nog nooit ervaren. En dit is ook het geval bij hem. Tot op heden kunnen we het goed wegsteken en doen we zoals te voren als we in elkaars buurt zijn. Voor ons beide is dit echt enorm zwaar. We willen graag samen zijn, maar hebben schrik voor de reacties van de anderen. Maar ook voor het feit, hij heeft 10 kinderen en vreest dat dit hem een bom geld gaat kosten aan allimentatie. Tussen hem en zijn vrouw botert het ook al enkele jaren niet meer goed. ZE hebben vaak knallende ruzie en steken dit voor niemand onder stoelen of banken. Ze heeft al meermaals laten verstaan en letterlijk gezegd dat ze bij hem weg wilt

Heeft iemand tips voor ons , hoe we dit het beste kunnen aanpakken allemaal?
Alle reacties Link kopieren
Dubbel topic.
Alle reacties Link kopieren
Niet.
Alle reacties Link kopieren
De man van zijn zus en tien kinderen?
You know how I know? Because I reeaally think so!
Gewoon doen. Leuk voor die 12 kinderen in totaal...



Maar serieus: gewoon niets mee doen natuurlijk. Werk allebei aan je relatie, dat zijn jullie verplicht aan je kinderen. Een verliefdheid die je niet voedt gaat vanzelf over.



Gewoon kappen dus.
Alle reacties Link kopieren
10 kinderen ??? Poeh
.
Alle reacties Link kopieren
Oh boy...
Alle reacties Link kopieren
Wie heeft het hek open laten staan? Ga je schamen of doe iets nuttigs.
Alle reacties Link kopieren
ja 10 kinderen. Zij wilde anticonceptie niet gebruiken zoals het moest en heeft dan 6 "ongelukjes" gehad en 4 gewenste kinderen.

Maar hij heeft zich daardoor al laten steriliseren.
Alle reacties Link kopieren
quote:mysteriouske schreef op woensdag 12 maart 2014 23:51 ja 10 kinderen. Zij wilde anticonceptie niet gebruiken zoals het moest en heeft dan 6 "ongelukjes" gehad en 4 gewenste kinderen.

Maar hij heeft zich daardoor al laten steriliseren. Aha
.
Alle reacties Link kopieren
Before you point fingers, make sure your own hands are clean
Alle reacties Link kopieren
Laat dat "al" er maar af.
You know how I know? Because I reeaally think so!
dubbel topic inderdaad
Gewoon doen. Leuk voor die 12 kinderen in totaal...



Maar serieus: gewoon niets mee doen natuurlijk. Werk allebei aan je relatie, dat zijn jullie verplicht aan je kinderen. Een verliefdheid die je niet voedt gaat vanzelf over.



Gewoon kappen dus.
Alle reacties Link kopieren
hij wou wel vroeger, maar mocht niet van haar. en dit moet met toestemming van beide zijn of ze doen het niet. lang leve de belgische wet!
Alle reacties Link kopieren
Slap excuus. Geloof je dat echt?
You know how I know? Because I reeaally think so!
Alle reacties Link kopieren
Nou ja, oke een reactie. Gewoon voor gaan jullie 2 natuurlijk. Wat boeit het nou dat er 12 kinderen in het spel zijn? You only live once dus YOLOOO! Wel gezellig dat jullie altijd verbonden zullen zijn met de kids en de hele zooi erbij aangezien jouw man de broer is van de vrouw van je minnaar. Keep iT simpel!
.
Alle reacties Link kopieren
Maar jij wil wel stiefmoederen over al die ongelukjes, tante mysteriouske?
Alle reacties Link kopieren
Tien kinderen.. en je staat ervan te kijken dat hij dan nog tijd over heeft om vreemd te gaan. Zijn dagagenda zou van 8 uur tot 8 uur volgeboekt moeten staan met plichten.
En als het vuur gedoofd is komen er wolven
Alle reacties Link kopieren
quote:mysteriouske schreef op 12 maart 2014 @ 23:38:



Heeft iemand tips voor ons , hoe we dit het beste kunnen aanpakken allemaal?Met zijn allen in 1 huis gaan wonen? Wie weet vindt jouw man die zus van je wel leuk.
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
Alle reacties Link kopieren
@ MrsStanleyWalker: geen slap excuus is werkelijk zo. Ik ken hem en mijn schoonzus al bijna 10 jaar en effectief na nummer5 wilde ze stoppen. Maar in belgie is er dus effectief die wet dat als 1 van beide partners nee zegt tegen de sterilisatie, dan gebeurd deze ook niet!!
Alle reacties Link kopieren
@Mylene_Valerie: Het is mijn vriend zijn zus en niet de mijne.
Alle reacties Link kopieren
Dan nog is het een slap excuus. Hij steekt hem er in zonder condoom.
You know how I know? Because I reeaally think so!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven