vaste relatie van bijna 10jaar en verliefd op een ander

12-03-2014 23:38 89 berichten
Alle reacties Link kopieren
zoals in de titel reeds geschreven, heb ik al bijna 10 jaar een vaste relatie en hebben we 2 kindjes samen. De laatste tijd gaat het niet echt goed bij ons. zijn moeder zit altijd op mijn kap, hij steunt haar meestal en dat zorgt vaak voor ruzies. ook is hij sinds hij ziek geworden is enorm koppig geworden en zijn karakter is enorm veranderd, waardoor we ook vaak botsen.

Sinds enkele jaren, was ik al verliefd op de man van zijn zus. Maar heb dat altijd verdrongen. Maar dit werd moeilijker en moeilijker, tot ik plotseling van hem te horen kreeg dat hij al bijna 10 jaar verliefd op mij is. En van het een kwam het ander. Veel is er nog niet gebeurd, we hebben alleen nog maar gekust, maar de gevoelens dat ik voor hem heb zijn veel intenser dan die voor mijn vriend nu. Deze gevoelens heb ik van te voren nog nooit ervaren. En dit is ook het geval bij hem. Tot op heden kunnen we het goed wegsteken en doen we zoals te voren als we in elkaars buurt zijn. Voor ons beide is dit echt enorm zwaar. We willen graag samen zijn, maar hebben schrik voor de reacties van de anderen. Maar ook voor het feit, hij heeft 10 kinderen en vreest dat dit hem een bom geld gaat kosten aan allimentatie. Tussen hem en zijn vrouw botert het ook al enkele jaren niet meer goed. ZE hebben vaak knallende ruzie en steken dit voor niemand onder stoelen of banken. Ze heeft al meermaals laten verstaan en letterlijk gezegd dat ze bij hem weg wilt

Heeft iemand tips voor ons , hoe we dit het beste kunnen aanpakken allemaal?
Alle reacties Link kopieren
quote:mysteriouske schreef op 12 maart 2014 @ 23:59:

@Mylene_Valerie: Het is mijn vriend zijn zus en niet de mijne.Ah das nou jammer.
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
quote:mysteriouske schreef op 12 maart 2014 @ 23:51:

ja 10 kinderen. Zij wilde anticonceptie niet gebruiken zoals het moest en heeft dan 6 "ongelukjes" gehad en 4 gewenste kinderen.

Maar hij heeft zich daardoor al laten steriliseren.

al????



zo'n lul de behanger moet je niet willen, zoals je zelf al schreef gaat elke cent die er bij hem binnenkomt er weer uit naar dat elftal met 'n rooie kaart, dan blijft er heus niets over om samen te genieten van 't leven. Zoek 'n minnaar die tenminste geld heeft
quote:mysteriouske schreef op 12 maart 2014 @ 23:58:

@ MrsStanleyWalker: geen slap excuus is werkelijk zo. Ik ken hem en mijn schoonzus al bijna 10 jaar en effectief na nummer5 wilde ze stoppen. Maar in belgie is er dus effectief die wet dat als 1 van beide partners nee zegt tegen de sterilisatie, dan gebeurd deze ook niet!!Wat absurd!! Dan zou ik niet meer neuken (althans niet met die domme baarmoeder op pootjes die geen pil wenst te slikken)
Alle reacties Link kopieren
quote:mysteriouske schreef op 12 maart 2014 @ 23:58:

@ MrsStanleyWalker: geen slap excuus is werkelijk zo. Ik ken hem en mijn schoonzus al bijna 10 jaar en effectief na nummer5 wilde ze stoppen. Maar in belgie is er dus effectief die wet dat als 1 van beide partners nee zegt tegen de sterilisatie, dan gebeurd deze ook niet!!Dan wist die droomprins van je na het eerste "ongelukje" toch ook al genoeg? Dat hij effectief zelf voor anticonceptie had moeten zorgen.
Alle reacties Link kopieren
quote:mysteriouske schreef op 12 maart 2014 @ 23:53:

hij wou wel vroeger, maar mocht niet van haar. en dit moet met toestemming van beide zijn of ze doen het niet. lang leve de belgische wet!





Het gebruik van condooms is niet in de Belgische wet verboden voor zover ik weet.



Lieve TO, wordt ff wakker

Is het niet voor jezelf dan wel voor de betrokken kinderen
Je bent zelf een theepot
Alle reacties Link kopieren
Ik vind het een plat verhaal waarvan ik het mooie niet kan inzien. Ik zou het niet doen TO. Je komt er beslist overheen als je het echt wil.
En als het vuur gedoofd is komen er wolven
Alle reacties Link kopieren
quote:MrsStanleyWalker schreef op 12 maart 2014 @ 23:54:

Slap excuus. Geloof je dat echt?





Slap?

Met zoveel kinderen was hij toch geregeld niet slap.



Goede pastoor in het durp
Je bent zelf een theepot
Alle reacties Link kopieren
blijkbaar vinden jullie het alleen maar "interessant" dat hij 10 kinderen heeft en nie de rest van het verhaal!!
ziekelijk gewoon in deze tijd



als je met die vent in zee gaat ben jij 't die hem mag onderhouden want hij moet kromliggen voor z'n bloedjes
quote:mysteriouske schreef op 13 maart 2014 @ 00:15:

blijkbaar vinden jullie het alleen maar "interessant" dat hij 10 kinderen heeft en nie de rest van het verhaal!!

als je je vent zat bent, ga d'r dan bij weg ongeacht of er al 'n opvolger klaar staat



en als je al zolang op die schoonbroer kikt had 'm dan 10 jaar geleden al geneukt, dan had je 'm voor je kunnen winnen voor ie aan massaproductie ging doen
Alle reacties Link kopieren
quote:mysteriouske schreef op 13 maart 2014 @ 00:15:

blijkbaar vinden jullie het alleen maar "interessant" dat hij 10 kinderen heeft en nie de rest van het verhaal!!Ik vind de rest van het verhaal vooral heel erg sneu. Waar zijn jouw kinderen in dit verhaal? En je vriend?
Alle reacties Link kopieren
Flabbergasted toen ik dit las... Wat een verhaal, 2 mensen die met elkaar aan de haal willen gaan in 1 familie. Beiden niet gelukkig in huidige relatie. Tsja wat doe je dan? Wel verliefd, wel gevoelens.

Is het zo simpel, een heel groot huis kopen waar 12 kindjes in passen? En die daar gelukkig worden en kunnen opgroeien naar sterke, zelfstandige volwassenen? Denk dat dat de kern van het verhaal is, de keuze is aan jou.
Alle reacties Link kopieren
waarom is het eignelijk altijd de vent zijn fout? Jammer genoeg hoor ik ook genoeg dingen van mijn schoonzus en voor hem waren het ongelukjes maar blijkbaar waren ze voor haar gepland op 2na! want nu zit ze zelfs bezig over nr11 en dat ze spijt heeft van die sterilisatie en of ze het mss niet ergens anders gaat halen !
Alle reacties Link kopieren
HEEL HARD LATEN GAAN!!!!



serieus moet je dit nog vragen??

dit heeft echt totaal geen toekomst.... iig ik zou er doodongelukkig van worden...die man gaat failliet als ie van haar afgaat.

en neemt vervolgens jouw mee de afgrond in.
hier mag de url van mijn hobby website niet staan
Samen vluchten en elders op de wereld iets nieuws opbouwen met z'n twee in 'n land dat geen uitleveringsverdrag heeft of komt aankloppen voor de alimentatie voor die 12 jong, zie ik als enige optie voor dit probleem.
Alle reacties Link kopieren
quote:mysteriouske schreef op 13 maart 2014 @ 00:21:

waarom is het eignelijk altijd de vent zijn fout? Jammer genoeg hoor ik ook genoeg dingen van mijn schoonzus en voor hem waren het ongelukjes maar blijkbaar waren ze voor haar gepland op 2na! want nu zit ze zelfs bezig over nr11 en dat ze spijt heeft van die sterilisatie en of ze het mss niet ergens anders gaat halen !Schei uit met het zwartmaken van je schoonzus en kijk naar je eigen relatie.
Alle reacties Link kopieren
Hij is degene die geen kinderen meer wilde en toch zijn leuter er onbeschermd instak. Dus ja, eigen schuld, dikke bult.
You know how I know? Because I reeaally think so!
Alle reacties Link kopieren
Op financieel vlak maakt het met eigenlijk geen bal uit! Heb het op dit moment ook totaal niet breed! En neemt hij me niet mee in de afgrond, dan zal mijn huidige dat wel doen met zijn bijna failliete zaak.
quote:mysteriouske schreef op 13 maart 2014 @ 00:21:

waarom is het eignelijk altijd de vent zijn fout? Jammer genoeg hoor ik ook genoeg dingen van mijn schoonzus en voor hem waren het ongelukjes maar blijkbaar waren ze voor haar gepland op 2na! want nu zit ze zelfs bezig over nr11 en dat ze spijt heeft van die sterilisatie en of ze het mss niet ergens anders gaat halen !Een vrouw kan je één keer een kind aannaaien, maar als je 'n échte vent bent met ruggengraat dan hang je 'm er niet meer in bij zo'n fokkoe. Dan éis je sterilisatie (als dat serieus moet van de wet) of je vraagt 'n scheiding aan en laat haar er in stikken. Hij had beter vanaf 't begin 'n minnares genomen met wie hij veilig kon neuken ipv zo'n plofkip die aan massaproductie wil doen.
Alle reacties Link kopieren
quote:mysteriouske schreef op 13 maart 2014 @ 00:25:

Op financieel vlak maakt het met eigenlijk geen bal uit! Heb het op dit moment ook totaal niet breed! En neemt hij me niet mee in de afgrond, dan zal mijn huidige dat wel doen met zijn bijna failliete zaak.Nou in dat geval.
Alle reacties Link kopieren
quote:fairy1, 5 seconden geleden



Schei uit met het zwartmaken van je schoonzus en kijk naar je eigen relatie.Bijvoorbeeld inderdaad. Jij gaat vreemd, hij gaat vreemd. Ik denk dat je je handen vol hebt aan jezelf. Leuk joh, ons moeder gaat vreemd met onze nonkel.
You know how I know? Because I reeaally think so!
Alle reacties Link kopieren
quote:mysteriouske, 2 minuten geleden

Op financieel vlak maakt het met eigenlijk geen bal uit! Heb het op dit moment ook totaal niet breed! En neemt hij me niet mee in de afgrond, dan zal mijn huidige dat wel doen met zijn bijna failliete zaak.

Wat ben jij een slachtoffer.
You know how I know? Because I reeaally think so!
Alle reacties Link kopieren
en optie nummer drie... jouw man verlaten en die ander dus ook en zelf een leven opbouwen?



zelf zou ik het gelijk zien als mijn doodvonnis maargoed ik heb niet jouw emoties erbij...

jesus christ wat een situatie.
hier mag de url van mijn hobby website niet staan
Jij ben afhankelijk van je vent? Als je van jezelf niets hebt zou ik toch in elk geval 'n rijke man zoeken die jou kan onderhouden ipv zo'n droeftoeter die financieel nog veel slechter af is als jij.
Alle reacties Link kopieren
Ach tuttebel je hebt je keuze allang gemaakt. Therapie voor 12 kinderen kost ook nogal wat duitjes hoor.



Wat bestaan er toch een gedrochten van verhalen op deze wereld. Altijd als ik zo'n topic open denk ik: 'misschien is dít dan echt dat romantische liefdesverhaal zoals in een film of boek, dat ik denk: ja, ik snáp het.'



Dat is nooit zo. Bij jouw verhaal al helemáál niet TO. Wordt toch eens wakker, life isn't a fairytale. En je bent alleen slachtoffer van je hormonen als je daar zelf voor kiest. Je bent maar gewoon een klomp cellen waarin bepaalde eiwitjes een beetje hyperactief zijn geworden. Die klomp cellen overleeft het ook wel zonder zo'n lapzwans. En die eiwitjes kalmeren dan ook wel weer.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven