vaste relatie van bijna 10jaar en verliefd op een ander

12-03-2014 23:38 89 berichten
Alle reacties Link kopieren
zoals in de titel reeds geschreven, heb ik al bijna 10 jaar een vaste relatie en hebben we 2 kindjes samen. De laatste tijd gaat het niet echt goed bij ons. zijn moeder zit altijd op mijn kap, hij steunt haar meestal en dat zorgt vaak voor ruzies. ook is hij sinds hij ziek geworden is enorm koppig geworden en zijn karakter is enorm veranderd, waardoor we ook vaak botsen.

Sinds enkele jaren, was ik al verliefd op de man van zijn zus. Maar heb dat altijd verdrongen. Maar dit werd moeilijker en moeilijker, tot ik plotseling van hem te horen kreeg dat hij al bijna 10 jaar verliefd op mij is. En van het een kwam het ander. Veel is er nog niet gebeurd, we hebben alleen nog maar gekust, maar de gevoelens dat ik voor hem heb zijn veel intenser dan die voor mijn vriend nu. Deze gevoelens heb ik van te voren nog nooit ervaren. En dit is ook het geval bij hem. Tot op heden kunnen we het goed wegsteken en doen we zoals te voren als we in elkaars buurt zijn. Voor ons beide is dit echt enorm zwaar. We willen graag samen zijn, maar hebben schrik voor de reacties van de anderen. Maar ook voor het feit, hij heeft 10 kinderen en vreest dat dit hem een bom geld gaat kosten aan allimentatie. Tussen hem en zijn vrouw botert het ook al enkele jaren niet meer goed. ZE hebben vaak knallende ruzie en steken dit voor niemand onder stoelen of banken. Ze heeft al meermaals laten verstaan en letterlijk gezegd dat ze bij hem weg wilt

Heeft iemand tips voor ons , hoe we dit het beste kunnen aanpakken allemaal?
Alle reacties Link kopieren
Het is niet die man zijn fout, ze waren samen toen ze samen 10 kinderen kregen. Het zal vast zo zijn dat in Belgie er regels zijn over sterilisatie. Maar dat is niet de enige vorm van geboortebeperking.. condooms, de pil enz. enz. Schijnbaar hebben ze beiden in hun relatie er samen niet voor deze wegen gekozen. Los van misschien vele reacties in de familie, moet jij je afvragen of je met hem een relatie wil aangaan. Hij heeft vele verplichtingen dan, naar een (ex)vrouw, maar ook naar 10 kinderen. Jij hebt er 2. Mijn mening is..vader en moeder kiezen elkaar, maar de kinderen kiezen niet hun ouders. Dus wees daar zorgvuldig in. Kinderen verdienen een dak boven hun hoofd, aandacht voor gezondheid, gezonde voeding, liefdevolle (stief)ouders, een financieel gezond gezin, kansen voor ontwikkeling (lees opleiding, vrije tijd, vriendschappen sporten, verenigingsleven enz). Niet alle ouders blijven bij elkaar, maar de zorg voor de kinderen blijft bestaan. Ook voor de stiefouders.

Het is een heel breed spectrum wat ik schrijf, maar dat hoort erbij als je gevoelens hebt voor een man met een grote rugzak.
Alle reacties Link kopieren
eigenlijk mis ik nog een ding in dit verhaal....



het heet een ruggegraat.

valt niet onder extra opties en moet gelijktijdig aangeschaft worden bij het product.
hier mag de url van mijn hobby website niet staan
Inderdaad, was z'n lul maar net zo slap geweest als z'n ruggengraat!
Alle reacties Link kopieren
quote:elninjoo, 4 minuten geleden

Inderdaad, was z'n lul maar net zo slap geweest als z'n ruggengraat! + 1
You know how I know? Because I reeaally think so!
Alle reacties Link kopieren
quote:glenbogle schreef op 13 maart 2014 @ 00:33:

Het is niet die man zijn fout, ze waren samen toen ze samen 10 kinderen kregen. Het zal vast zo zijn dat in Belgie er regels zijn over sterilisatie. Maar dat is niet de enige vorm van geboortebeperking.. condooms, de pil enz. enz. Schijnbaar hebben ze beiden in hun relatie er samen niet voor deze wegen gekozen. Los van misschien vele reacties in de familie, moet jij je afvragen of je met hem een relatie wil aangaan. Hij heeft vele verplichtingen dan, naar een (ex)vrouw, maar ook naar 10 kinderen. Jij hebt er 2. Mijn mening is..vader en moeder kiezen elkaar, maar de kinderen kiezen niet hun ouders. Dus wees daar zorgvuldig in. Kinderen verdienen een dak boven hun hoofd, aandacht voor gezondheid, gezonde voeding, liefdevolle (stief)ouders, een financieel gezond gezin, kansen voor ontwikkeling (lees opleiding, vrije tijd, vriendschappen sporten, verenigingsleven enz). Niet alle ouders blijven bij elkaar, maar de zorg voor de kinderen blijft bestaan. Ook voor de stiefouders.

Het is een heel breed spectrum wat ik schrijf, maar dat hoort erbij als je gevoelens hebt voor een man met een grote rugzak.Dit dus......! +1
Alle reacties Link kopieren
quote:mysteriouske schreef op 13 maart 2014 @ 00:25:

Op financieel vlak maakt het met eigenlijk geen bal uit! Heb het op dit moment ook totaal niet breed! En neemt hij me niet mee in de afgrond, dan zal mijn huidige dat wel doen met zijn bijna failliete zaak.



Moet je je dan niet heel veel zorgen maken? Bijna failliet? Wat eten jullie straks dan? Waar wonen jullie dan? Je hebt zelf 2 kids, en als het zo gaat er nog 10 erbij. Dan ben je samen (stief)ouders) Verdienen die kids geen stabiele gezinssituatie, waarbij het financieel oke gaat? Waarbij je kan zorgen voor een liefdevol gezin, waarin ze alle 12 kunnen opgroeien naar mooie volwassenen, en straks voor zichzelf kunnen zorgen, en gelukkig zijn in hun leven?

Mag ik eerlijk zijn? Ik mis het verhaal en de zorg naar de kinderen en heb het gevoel dat jij vooral met je verliefdheid bezig bent. Leuk, maar je bent geen 20 meer. Als je 40 was en geen kinderen had dan kon het ook. Maar je hebt meer om voor te zorgen nu. Jou/jullie kinderen vragen hier niet om. Verliefdheid, leuk, maar jullie hebben beiden helaas een rugzak die je niet van een berg kan gooien.
Alle reacties Link kopieren
ik zie het eigenlijk al helemaal voor me...



"je nu bijna 5 dus tijd voor een bijbaantje want mamma wil gelukkig zijn"



geloof dat hier eigenlijk alles wel al over gezegd is wat erover gezegd moet worden.



weltrusten!
hier mag de url van mijn hobby website niet staan
En denk je wel aan de kinderen en familie?
Alle reacties Link kopieren
Whahahaha serieus??? Je wilt je man verlaten voor een man met 10(!) kinderen?

Denk toch eens na, mijn gok is dat hij dat nooit zal doen want dat kan hij zich niet veroorloven. En stel dat hij het wel zal doen heb je nog steeds met je ex/schoonfamilie te maken vanwege de kinderen. Ik zou er maar snel mee kappen en relatietherapie voorstellen.
Hoezo noem je jouw zus 'zijn vrouw'? ik begrijp dat jouw zus zijn echtgenote is, maar ik vind het vreemd dat jij haar zo noemt. Klinkt niet geloofwaardig.
Alle reacties Link kopieren
quote:sandra1905 schreef op 13 maart 2014 @ 07:07:

Hoezo noem je jouw zus 'zijn vrouw'? ik begrijp dat jouw zus zijn echtgenote is, maar ik vind het vreemd dat jij haar zo noemt. Klinkt niet geloofwaardig.Het is de zus van haar vriend (las ik net in het andere topic)
Dat staat ook gewoon in de OP hoor: 'Sinds enkele jaren, was ik al verliefd op de man van zijn zus'.
quote:glenbogle schreef op 13 maart 2014 @ 00:47:

[...]





Moet je je dan niet heel veel zorgen maken? Bijna failliet? Wat eten jullie straks dan? Waar wonen jullie dan? Je hebt zelf 2 kids, en als het zo gaat er nog 10 erbij. Dan ben je samen (stief)ouders) Verdienen die kids geen stabiele gezinssituatie, waarbij het financieel oke gaat? Waarbij je kan zorgen voor een liefdevol gezin, waarin ze alle 12 kunnen opgroeien naar mooie volwassenen, en straks voor zichzelf kunnen zorgen, en gelukkig zijn in hun leven?

Mag ik eerlijk zijn? Ik mis het verhaal en de zorg naar de kinderen en heb het gevoel dat jij vooral met je verliefdheid bezig bent. Leuk, maar je bent geen 20 meer. Als je 40 was en geen kinderen had dan kon het ook. Maar je hebt meer om voor te zorgen nu. Jou/jullie kinderen vragen hier niet om. Verliefdheid, leuk, maar jullie hebben beiden helaas een rugzak die je niet van een berg kan gooien.Die kinderen zullen hoe dan ook wel bij de moeder moeten blijven wonen. Twee kasten van huizen zullen er niet vanaf kunnen. En als die man in Nederland blijft moet ie zich blauw betalen aan alimentatie, dus voor hem is het 'n kwestie van vluchten naar 't buitenland en nooit meer terug komen. En dan kan ie zich beter niet aan TO koppelen die blijkbaar ook zichzelf niet kan onderhouden en ook nog 2 koters als ballast heeft.
Alle reacties Link kopieren
Ik vind het een briljant idee, kan niet misgaan! Jullie leven nog lang en gelukkig!! YOLO enzo!!! Ik zeg doen!
Alle reacties Link kopieren
Ik zie vooral het getal 10 veel voorbij komen. 10 jaar met partner, 10 jaar verliefd, 10 kinderen.....



Ik denk dat het daarom wel gaat lukken hoor. Geen idee waarom, maar het komt door het getal 10.....
Twee dingen zijn oneindig: het universum, en menselijke domheid. Maar van het universum weet ik het nog niet helemaal zeker..
-Albert Einstein-
Alle reacties Link kopieren
Oh ja, 4 keer 10 is 40. Tel daar 3 bij op en je hebt mijn leeftijd. Dat zegt ook al iets, toch?
Twee dingen zijn oneindig: het universum, en menselijke domheid. Maar van het universum weet ik het nog niet helemaal zeker..
-Albert Einstein-
Alle reacties Link kopieren
Oh en ik zie nu pas je nickname. Taaaaadaaaaaaaaa. De cirkel is rond.
Twee dingen zijn oneindig: het universum, en menselijke domheid. Maar van het universum weet ik het nog niet helemaal zeker..
-Albert Einstein-
Alle reacties Link kopieren
quote:mysteriouske schreef op woensdag 12 maart 2014 23:53 hij wou wel vroeger, maar mocht niet van haar. en dit moet met toestemming van beide zijn of ze doen het niet. lang leve de belgische wet!En mogen er van de belgische wet ook geen condooms gekocht worden zonder toestemming van de vrouw? Juist dus... Hij is een enorme dropveter dat hij dat niet gedaan heeft
"As je denk dat je mooi ben dan ben je een embersiel leleike kuthoer"
Alle reacties Link kopieren
quote:mysteriouske schreef op 12 maart 2014 @ 23:58:

@ MrsStanleyWalker: geen slap excuus is werkelijk zo. Ik ken hem en mijn schoonzus al bijna 10 jaar en effectief na nummer5 wilde ze stoppen. Maar in belgie is er dus effectief die wet dat als 1 van beide partners nee zegt tegen de sterilisatie, dan gebeurd deze ook niet!!

Wat een gezwam.

"Volgens het Belgische recht kan een echtgeno(o)t(e) zich laten steriliseren zonder toestemming van de wederhelft"

zonder toestemming van de wederhelft.

http://www.brusselsivf.be ... %20sterilisatie%20cor.pdf
Alle reacties Link kopieren
Natuurlijk mag dat zonder toestemming. Zou toch mooi zijn als je het recht op zelfbeschikking verliest met een huwelijk. helemaal als vrouw.



"Baren zul je kreng!"
"As je denk dat je mooi ben dan ben je een embersiel leleike kuthoer"
Het leek me ook al bizar. Als partners daar wat over te zeggen hadden zou je als vrouw ook ongewenst 'n kind moeten baren als de man haar verbied het weg te laten halen, of v.v.
TO, al eens aan therapie gedacht? Je hebt ze nl. echt niet op een rijtje. Dus doe jezelf en je kinderen een lol en ga aan de slag om te kijken of er nog iets valt te fixen in dat hoofd van je.
Alle reacties Link kopieren
Zijn moeder zit altijd op je kap? Die voelt het een en ander dus prima aan.
Alle reacties Link kopieren
Tuurlijk zegt de man dat hij die kinderen liever niet wou, hij heeft ze wel. Zijn vrouw is ook een heks, begrijpt hem waarschijnlijk niet, blablabla. Slappe verhaaltjes om jou TO in te palmen.

Het is je zwager. Bbrrr.
Because when you stop and look around this life is pretty amazing.
Alle reacties Link kopieren
quote:elninjoo schreef op 13 maart 2014 @ 00:22:

Samen vluchten en elders op de wereld iets nieuws opbouwen met z'n twee in 'n land dat geen uitleveringsverdrag heeft of komt aankloppen voor de alimentatie voor die 12 jong, zie ik als enige optie voor dit probleem.Ik ben het meestal niet met Elninjoo eensch... maar dit lijkt mij de meest praktische oplossing...
Sommige fouten zijn te leuk om maar een keer te maken...

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven