Verhalen versieren

21-10-2016 12:08 86 berichten
Alle reacties Link kopieren
bedankt voor de reacties
Alle reacties Link kopieren
Flirt jij nog wel met haar? Voelt ze zich nog wel gezien door jou?



Vliegen de vonken bij jullie er soms af in de slaapkamer (of juist elders)?



Ik zie een misschien niet zo subtiele manier om jou jaloers te maken en een hint van 'ik word aantrekkelijk gevonden, vind jij dat ook nog?'



Koop een mooi setje lingerie voor haar, reserveer ergens een hotel, ga lekker samen uit en maak haar zo gek dat jullie de hotelkamer amper halen
Been there, done that, got the T-shirt.
Alle reacties Link kopieren
niet constant,



maar als het weleens gebeurd buiten bijvoorbeeld dan vertel ik het mijn partner wel, en meestal lachen we daar dan samen om en soms maakt hij er nog wat grapjes over als hij het voorval echt grappig vond..



maar weet je mijn advies is



ga eens met je vrouw te gaan praten ?

vraag haar waarom ze steeds met dit soort verhalen bij je komt ? heb je dat weleens gedaan ?





waarom mannen willen aanknopen met een getrouwde vrouw ? - misschien verboden vrucht ofzo

Een vrouw kan van te voren toch al laten blijken dat ze niet in hem geinteresseerd is? - ja dat kan



--



maar vertrouw jij zelf je vrouw wel ?

ben je erg onzeker ?
"Not making a decision Is a BIIIIIIIIIIG decision"
quote:Apatura schreef op 21 oktober 2016 @ 12:16:

Flirt jij nog wel met haar? Voelt ze zich nog wel gezien door jou?



Vliegen de vonken bij jullie er soms af in de slaapkamer (of juist elders)?



Ik zie een misschien niet zo subtiele manier om jou jaloers te maken en een hint van 'ik word aantrekkelijk gevonden, vind jij dat ook nog?'



Koop een mooi setje lingerie voor haar, reserveer ergens een hotel, ga lekker samen uit en maak haar zo gek dat jullie de hotelkamer amper halen





Alsjeblieft zeg. Niet doen.



Gewoon vragen aan haar wat ze met deze verhalen wil bereiken?
Een vrouw kan van te voren toch al laten blijken dat ze niet in hem geinteresseerd is?



Hoe zou ze dat moeten doen? Opgelet collega's, ik heb een relatie! Bedankt voor uw aandacht.
quote:mariposita schreef op 21 oktober 2016 @ 12:22:

Een vrouw kan van te voren toch al laten blijken dat ze niet in hem geinteresseerd is?



Hoe zou ze dat moeten doen? Opgelet collega's, ik heb een relatie! Bedankt voor uw aandacht.Daarbij hebben sommige mannen daar ook een blinde vlek voor, dat 'laten blijken'.
Alle reacties Link kopieren
Ze wil gewoon even laten weten dat je nog steeds je best moet doen voor haar, er zijn andere kapers op de kust
Alle reacties Link kopieren
Nee, ik vertel dat niet als een man mij probeerde te versieren. Wat heeft hij er aan.

Ik ga er toch niet op in.



Vraag haar waarom ze het steeds vertelt.
Stressed is just desserts spelled backwards
Wil ze je jaloers maken?
Alle reacties Link kopieren
Ik heb trouwens bij een bedrijf gewerkt waar trouw zijn nogal ondergewaardeerd werd.

Later werd me ook wel duidelijk dat het met meer normen en waarden niet goed zat.
Stressed is just desserts spelled backwards
Alle reacties Link kopieren
Ook bij ons op het werk komt het veel voor. En er worden ook veel sexueel getinte opmerkingen gemaakt. Dat is een soort humor die we delen, maar niets achter zoeken.

Als ik aandacht krijg van een andere vent vertel ik dat meestal wel. Hij verteld mij dat ook.

Vind het stiekem toch leuk om te horen dat ik nog steeds een leuke vent heb. Want het is een compliment.

Maar als het puur voor de sex is? Geen idee. Ik denk idd dat je vrouw iets te kort komt. Of dat ze een trede hoger wil in de relatie. Zijn jullie al lang samen? Wil ze min of meer toestemming van je om zichzelf te ontdekken?

Zijn zomaar wat opties.
de wereld wacht om ontdekt te worden
quote:maar waarom willen mannen iets aanknopen met een getrouwde vrouw?

Dat kun je beter aan die mannen vragen dan hier op een vrouwenforum.



Als iemand mij probeert te versieren vertel ik dat ook tegen mijn man. Uiteraard wijs ik die mannen af. Maar waarom zou ik daar stiekem over moeten doen?
Alle reacties Link kopieren
quote:thanx schreef op 21 oktober 2016 @ 12:33:

Ook bij ons op het werk komt het veel voor. En er worden ook veel sexueel getinte opmerkingen gemaakt. Dat is een soort humor die we delen, maar niets achter zoeken.

Als ik aandacht krijg van een andere vent vertel ik dat meestal wel. Hij verteld mij dat ook.

Vind het stiekem toch leuk om te horen dat ik nog steeds een leuke vent heb. Want het is een compliment.

Maar als het puur voor de sex is? Geen idee. Ik denk idd dat je vrouw iets te kort komt. Of dat ze een trede hoger wil in de relatie. Zijn jullie al lang samen? Wil ze min of meer toestemming van je om zichzelf te ontdekken?

Zijn zomaar wat opties.Wij zijn ruim 5 jaar samen. Ze heeft wel paar keer aangegeven dat ze meer sex wil. Hoe bedoel je zichzelf ontdekken?
Alle reacties Link kopieren
quote:Liberty97 schreef op 21 oktober 2016 @ 12:29:

Ze wil gewoon even laten weten dat je nog steeds je best moet doen voor haar, er zijn andere kapers op de kust We zijn getrouwd en in het algemeen gaan toch meestal mannen vreemd?
Alle reacties Link kopieren
Vrouwen gaan inderdaad nooit vreemd alleen mannen...
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
Alle reacties Link kopieren
quote:Apatura schreef op 21 oktober 2016 @ 12:16:

Flirt jij nog wel met haar? Voelt ze zich nog wel gezien door jou?



Vliegen de vonken bij jullie er soms af in de slaapkamer (of juist elders)?



Ik zie een misschien niet zo subtiele manier om jou jaloers te maken en een hint van 'ik word aantrekkelijk gevonden, vind jij dat ook nog?'



Koop een mooi setje lingerie voor haar, reserveer ergens een hotel, ga lekker samen uit en maak haar zo gek dat jullie de hotelkamer amper halen



Ze flirt meer met mij dan ik met haar. Eigenlijk flirt ik alleen als ik met haar naar bed wil.

Het zou best kunnen dat ze me jaloers wil maken. Ze besteed de laatste tijd ook meer in haar uiterlijk.
quote:Apatura schreef op 21 oktober 2016 @ 12:16:

Flirt jij nog wel met haar? Voelt ze zich nog wel gezien door jou?



Vliegen de vonken bij jullie er soms af in de slaapkamer (of juist elders)?



Ik zie een misschien niet zo subtiele manier om jou jaloers te maken en een hint van 'ik word aantrekkelijk gevonden, vind jij dat ook nog?'



Koop een mooi setje lingerie voor haar, reserveer ergens een hotel, ga lekker samen uit en maak haar zo gek dat jullie de hotelkamer amper halen Zijn er echt vrouwen die het geweldig of opwindend vinden als man lingerie voor ze koopt? Ik zou hem adviseren zich te bemoeien met z'n eigen zaken. Koop mijn eigen kleding wel
Alle reacties Link kopieren
Zichzelf ontdekken? Misschien mist ze het op jacht gaan, of gejagen worden.

Wil ze niet de rest van haar leven met 1 en dezelfde man sex.

Wil ze weten dat ze er nog toe doet.
de wereld wacht om ontdekt te worden
quote:Marco_32 schreef op 21 oktober 2016 @ 12:54:

[...]





Ze flirt meer met mij dan ik met haar. Eigenlijk flirt ik alleen als ik met haar naar bed wil.

Het zou best kunnen dat ze me jaloers wil maken. Ze besteed de laatste tijd ook meer in haar uiterlijk.Wanneer jij met je wenkbrauwen begint te wiebelen, weet zij gelijk hoe laat het is?
Alle reacties Link kopieren
quote:zimi schreef op 21 oktober 2016 @ 13:01:

[...]





Wanneer jij met je wenkbrauwen begint te wiebelen, weet zij gelijk hoe laat het is?Daar heb ik handen voor gekregen
Alle reacties Link kopieren
quote:thanx schreef op 21 oktober 2016 @ 12:59:

Zichzelf ontdekken? Misschien mist ze het op jacht gaan, of gejagen worden.

Wil ze niet de rest van haar leven met 1 en dezelfde man sex.

Wil ze weten dat ze er nog toe doet.Die tijd hebben we allebei gehad zijn nu getrouwd en hebben voor elkaar gekozen.
Alle reacties Link kopieren
Nou, zo te horen is ze je lakse houding beu. En vergis je niet, vrouwen en mannen gaan even vaak vreemd. Vrouwen houden het alleen beter verborgen.



Een vent die je alleen leuk vindt als 'ie er even overheen wil... Daar is iedere vrouw vroeg of laat klaar mee.
quote:Marco_32 schreef op 21 oktober 2016 @ 12:54:

[...]





Ze flirt meer met mij dan ik met haar. Eigenlijk flirt ik alleen als ik met haar naar bed wil.

Het zou best kunnen dat ze me jaloers wil maken. Ze besteed de laatste tijd ook meer in haar uiterlijk.

Waarom zou ze je jaloers willen maken? Klinkt vooral alsof ze gezíén wil worden.

Verras haar eens. Neem dr mee uit eten.
Alle reacties Link kopieren
quote:Liberty97 schreef op 21 oktober 2016 @ 13:14:

Nou, zo te horen is ze je lakse houding beu. En vergis je niet, vrouwen en mannen gaan even vaak vreemd. Vrouwen houden het alleen beter verborgen.



Een vent die je alleen leuk vindt als 'ie er even overheen wil... Daar is iedere vrouw vroeg of laat klaar mee.



Ik ken mijn vrouw ze zal nooit vreemdgaan. Haar ex is vreemdgegaan dus ze weet als geen ander hoe het voelt.

Ik geef haar heus nog wel complimentjes haar als ze moeite heeft gedaan voor leuk uit te zien.
Alle reacties Link kopieren
quote:Marco_32 schreef op 21 oktober 2016 @ 13:22:

[...]





Ik ken mijn vrouw ze zal nooit vreemdgaan. Haar ex is vreemdgegaan dus ze weet als geen ander hoe het voelt.

Ik geef haar heus nog wel complimentjes haar als ze moeite heeft gedaan voor leuk uit te zien.



Oh kom óp. Bijna iedereen gaat wel een keer vreemd, ook als ze zelf bedrogen zijn. Echt naïef om te denken dat jouw vrouw dat nooit zal doen. Als jij haar geen aandacht geeft zoekt ze het bij een ander, zo simpel is het.



Het klinkt echt alsof ze de aandacht mist. Ze wil zich gezien voelen, gewild, bemind, geliefd. Als jij haar dat allemaal niet geeft, en een andere vent overstelpt haar met complimentjes... Reken maar dat ze er dan een keer voor valt.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven