Verliefd en nu?

12-02-2017 14:23 59 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi,



Ik zit een beetje in dubio wat ik moet doen dus ik hoop dat jullie advies hebben.



Ik ben na jaren vrijgezel te zijn eindelijk weer eens verliefd.. Ik voel me net een puber, hij is zo leuk :-) haha



Maar nu komt het..



Ik weet niet of het wederzijds is en hoe kom ik daar achter?



Een tijdje geleden heeft een vriendin van mij eens met hem gesproken en toen gaf hij aan niet toe te zijn aan een relatie. Ze heeft uiteraard niet gezegd dat ik hem leuk vind.



Als ik hem tegenkom praten we altijd even, we hebben ook best veel contact via Facebook.

Gisteravond met een groepje uit eten geweest, toen ik hem vroeg of hij mee wou verzette hij direct zijn afspraak (hoeft natuurlijk niks met mij te maken te hebben)



Ik weet nu niet wat ik moet doen, toen je nog 18 was ging het allemaal wat makkelijker als nu heb ik het idee..

Moet ik überhaupt wel wat doen, aangezien hij aangegeven heeft tegen een vriendin niet toe te zijn aan een relatie?



het is geen man die achter vrouwen aan loopt, dus als ik wat wil zal het echt van mijn kant moeten komen.



Wat zouden jullie doen?





#UPDATE



Inmiddels zijn er toch een aantal dingen geweest die we samen hebben gedaan.

Koffie drinken, samen naar een verjaardag, koningsavond samen naar een evenement en op koningsdag ook samen op pad geweest.



Koningsavond en dag op initiatief van mij, maar hij zei direct ja. ( ik vraag me dan direct af als een man mij niet leuk vind waarom gaat ie dan mee? )

Ontzettend gezellig gehad en mensen die ons zagen zeiden aan beide te kunnen zien dat we elkaar leuk vinden.



Ik weet inmiddels wat meer over zijn verleden met relaties en het is iemand die best veel meegemaakt heeft. Het is geen man die zomaar met iemand het bed in duikt en hij op het gebied van vrouwen best verlegen.

Ik wil niet te hard van stapel lopen want dan ben ik bang dat ik hem afschrik.



Ik zit er aan te denken om hem uit te nodigen en als het weer zo gezellig is hem dan te vragen hoe hij er over denkt om elkaar wat beter te leren kennen omdat we het best wel leuk hebben samen..



Wat vinden jullie daarvan? Zomaar een actie om hem te zoenen is denk ik geen goed idee.. ik denk dat ik dan te hard van stapel loop en hem afschrik. Ik wil hem alle tijd geven maar gewoon weten of het uberhaupt zin heeft zou wel fijn zijn
anoniem_331217 wijzigde dit bericht op 29-04-2017 21:37
Reden: UPDATE
% gewijzigd
Kaartje sturen met valentijn
Hem uitnodigen voor een kopje koffie?
Alle reacties Link kopieren
stuur hem een valentijnskaart
quote:Zinerva schreef op 12 februari 2017 @ 14:26:

Kaartje sturen met valentijn Dat doe je als je 16 bent.
Alle reacties Link kopieren
Vraag hem of hij zin heeft om een keertje met z'n tweetjes uit eten te gaan. Of wat te gaan drinken. Of wat dan ook Wat fijn dat je zulke vlinders hebt, geniet ervan!
'Hey Piet, zin om wat te gaan drinken samen?'



Hoe moeilijk kan het zijn?
quote:karin12345 schreef op 12 februari 2017 @ 14:27:

[...]



Dat doe je als je 16 bent.



Ik wist niet dat dat een leeftijd gebonden was.



Ik ben geen 18 en zou toch een kaart sturen met valentijn als ik iemand echt leuk zou vinden en ik weet niet of die gene mij leuk vindt
quote:miedo schreef op 12 februari 2017 @ 14:27:

stuur hem een valentijnskaartGrote kans dat een volwassen man een vrouw die een valentijnskaart stuurt niet serieus neemt.
Alle reacties Link kopieren
quote:Zinerva schreef op 12 februari 2017 @ 14:29:

[...]





Ik wist niet dat dat een leeftijd gebonden was.



Ik ook niet~!



Ik ben geen 18 en zou toch een kaart sturen met valentijn als ik iemand echt leuk zou vinden en ik weet niet of die gene mij leuk vindt
quote:karin12345 schreef op 12 februari 2017 @ 14:30:

[...]



Grote kans dat een volwassen man een vrouw die een valentijnskaart stuurt niet serieus neemt.Of hij vind het juist lief
Alle reacties Link kopieren
Drink een bakkie koffie met hem en zeg dat je hem aardig vind.Kijk hoe hij reageert
Alle reacties Link kopieren
Hij is al een keer langs geweest te koffie drinken en dat was hartstikke gezellig.

Ja, ik kan vragen of hij een keer mee uit eten wil



Maar dan? dan heb je een gezellig avond, moet ik hem dan vertellen dat ik hem leuk vind? of moet ik hem een zoen geven en

kijken hoe hij reageert?

Ik heb zo geen ervaring mee haha
quote:Zinerva schreef op 12 februari 2017 @ 14:32:

[...]





Of hij vind het juist lief

En onvolwassen.

Kom op, een beetje vrouw is tegenwoordig toch stoer genoeg om rechtstreeks contact op te nemen en hem uit te nodigen voor een drankje/kopje koffie?
quote:miranda31 schreef op 12 februari 2017 @ 14:36:

Hij is al een keer langs geweest te koffie drinken en dat was hartstikke gezellig.

Ja, ik kan vragen of hij een keer mee uit eten wil



Maar dan? dan heb je een gezellig avond, moet ik hem dan vertellen dat ik hem leuk vind? of moet ik hem een zoen geven en

kijken hoe hij reageert?

Ik heb zo geen ervaring mee hahaFlirten!
quote:miranda31 schreef op 12 februari 2017 @ 14:36:

Hij is al een keer langs geweest te koffie drinken en dat was hartstikke gezellig.

Ja, ik kan vragen of hij een keer mee uit eten wil



Maar dan? dan heb je een gezellig avond, moet ik hem dan vertellen dat ik hem leuk vind? of moet ik hem een zoen geven en

kijken hoe hij reageert?

Ik heb zo geen ervaring mee hahaHeeft hij bij dat koffiedrinken iets laten doorschemeren dat hij jou leuk vind?
quote:karin12345 schreef op 12 februari 2017 @ 14:36:

[...]



En onvolwassen.

Kom op, een beetje vrouw is tegenwoordig toch stoer genoeg om rechtstreeks contact op te nemen en hem uit te nodigen voor een drankje/kopje koffie?Ach god ja zo kan je het ook zien, en natuurlijk kan dat ook maar een leuk kaartje met een mooie bijzondere (eigengemaakte) tekst kan zoveel meer betekenis hebben dan de vraag heej joh zin in een kopje koffie?
Alle reacties Link kopieren
Hij is wel heel geintresseerd in mij, en lacht en maakt grapjes



Maar echt, ik heb geen flauw idee of hij me leuk vind.



Misschien zie ik het ook wel niet hoor, weinig ervaring met mannen en relaties.
Oh, het kopje koffie drinken heb je al gehad.

Bij jou thuis nog wel.

Dan wordt het tijd voor groffer geschut.





Sexy jurkje, lekker luchtje kousen met jarretels, push up b.h. en drank, veel drank.

Wil ie dan nog niet happen, dan is het gewoon een stommerd.
quote:miranda31 schreef op 12 februari 2017 @ 14:39:

Hij is wel heel geintresseerd in mij, en lacht en maakt grapjes



Maar echt, ik heb geen flauw idee of hij me leuk vind.



Misschien zie ik het ook wel niet hoor, weinig ervaring met mannen en relaties.Toch maar voor een kaartje gaan? Een leuke of mooie zelfgemaakte tekst erop over hoe je over hem denkt.
Alle reacties Link kopieren
Ik zou dan zoiets tegen hem zeggen als:

ik zou je wel beter willen leren kennen voor vriendschap of meer " hoe denk jij erover?



Als je op safe wil spelen, kom je vaak ook niet verder
Alle reacties Link kopieren
Hij vind je leuk alleen hij is verlegen, en bang dat jij hem niet leuk vind

Als je daar nou eens vanuit gaat

Wat zou je dan doen?
"When it rains, look for rainbows. When it's dark, look for stars.."
Probeer mijn methode nou maar.

Heb je tenminste een leuke avond (en vast meer!).
Alle reacties Link kopieren
Oh ja, vraag jezelf wel even goed af, of je wel in zee wilt gaan met een verlegen, onzekere man..
"When it rains, look for rainbows. When it's dark, look for stars.."
quote:Zandvogel schreef op 12 februari 2017 @ 15:11:

Oh ja, vraag jezelf wel even goed af, of je wel in zee wilt gaan met een verlegen, onzekere man..

Ze heeft toch nergens gezegd, dat ie onzeker of verlegen is.

Dat maak jij er maar van.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven