Verliefd en nu?

12-02-2017 14:23 59 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi,



Ik zit een beetje in dubio wat ik moet doen dus ik hoop dat jullie advies hebben.



Ik ben na jaren vrijgezel te zijn eindelijk weer eens verliefd.. Ik voel me net een puber, hij is zo leuk :-) haha



Maar nu komt het..



Ik weet niet of het wederzijds is en hoe kom ik daar achter?



Een tijdje geleden heeft een vriendin van mij eens met hem gesproken en toen gaf hij aan niet toe te zijn aan een relatie. Ze heeft uiteraard niet gezegd dat ik hem leuk vind.



Als ik hem tegenkom praten we altijd even, we hebben ook best veel contact via Facebook.

Gisteravond met een groepje uit eten geweest, toen ik hem vroeg of hij mee wou verzette hij direct zijn afspraak (hoeft natuurlijk niks met mij te maken te hebben)



Ik weet nu niet wat ik moet doen, toen je nog 18 was ging het allemaal wat makkelijker als nu heb ik het idee..

Moet ik überhaupt wel wat doen, aangezien hij aangegeven heeft tegen een vriendin niet toe te zijn aan een relatie?



het is geen man die achter vrouwen aan loopt, dus als ik wat wil zal het echt van mijn kant moeten komen.



Wat zouden jullie doen?





#UPDATE



Inmiddels zijn er toch een aantal dingen geweest die we samen hebben gedaan.

Koffie drinken, samen naar een verjaardag, koningsavond samen naar een evenement en op koningsdag ook samen op pad geweest.



Koningsavond en dag op initiatief van mij, maar hij zei direct ja. ( ik vraag me dan direct af als een man mij niet leuk vind waarom gaat ie dan mee? )

Ontzettend gezellig gehad en mensen die ons zagen zeiden aan beide te kunnen zien dat we elkaar leuk vinden.



Ik weet inmiddels wat meer over zijn verleden met relaties en het is iemand die best veel meegemaakt heeft. Het is geen man die zomaar met iemand het bed in duikt en hij op het gebied van vrouwen best verlegen.

Ik wil niet te hard van stapel lopen want dan ben ik bang dat ik hem afschrik.



Ik zit er aan te denken om hem uit te nodigen en als het weer zo gezellig is hem dan te vragen hoe hij er over denkt om elkaar wat beter te leren kennen omdat we het best wel leuk hebben samen..



Wat vinden jullie daarvan? Zomaar een actie om hem te zoenen is denk ik geen goed idee.. ik denk dat ik dan te hard van stapel loop en hem afschrik. Ik wil hem alle tijd geven maar gewoon weten of het uberhaupt zin heeft zou wel fijn zijn
anoniem_331217 wijzigde dit bericht op 29-04-2017 21:37
Reden: UPDATE
% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Avondje bios? Daarna vragen om binnenkort weer af te spreken?
quote:karin12345 schreef op 12 februari 2017 @ 14:27:

[...]



Dat doe je als je 16 bent.Maar zo voelt TO zich toch ook, volgens de OP
Alle reacties Link kopieren
quote:Zandvogel schreef op 12 februari 2017 @ 15:11:

Oh ja, vraag jezelf wel even goed af, of je wel in zee wilt gaan met een verlegen, onzekere man..

Dat is hij toch niet? To is de onzekere.



To, nodig hem uit voor iets en denk niet te veel na, doe wat goed voelt. Er zijn geen regels over wanneer te zoenen of zo. Go with the flow.
quote:karin12345 schreef op 12 februari 2017 @ 14:30:

[...]



Grote kans dat een volwassen man een vrouw die een valentijnskaart stuurt niet serieus neemt.Met zo een houding is de kans ook klein dat jij er ooit nog 1 krijgt.
Wat een onzin dat iemand onzeker moet zijn als hij/zij een kaart stuurt. Het is een leuk gebaar zeg, meer niet.
quote:Maccaron schreef op 12 februari 2017 @ 15:30:

Wat een onzin dat iemand onzeker moet zijn als hij/zij een kaart stuurt. Het is een leuk gebaar zeg, meer niet.Ja zo zie ik het ook. Het lijkt mij leuk dat als ik iemand leuk vind dat ik dan een (valentijns)kaart van die gene krijg. Komt op mij niet onzeker over eerder romantisch
quote:Zinerva schreef op 12 februari 2017 @ 15:32:

[...]





Ja zo zie ik het ook. Het lijkt mij leuk dat als ik iemand leuk vind dat ik dan een (valentijns)kaart van die gene krijg. Komt op mij niet onzeker over eerder romantischPrecies.
Alle reacties Link kopieren
Vraag of hij komt eten of stel voor te gaan wandelen ofzo. Als je hem beter leert kennen kom je er vanzelf achter. Schep wat gelegenheden voor diepere gesprekken dan komt het moment waarop je hem kan zeggen wat je voor hem voelt ook wel.

Misschien ligt het wel wat genuanceerder van geen relatie willen. Om alleen af te gaan op wat hij tegen je vriendin heeft gezegd dan geef je wel snel op.

Succes!
quote:Vivavivi schreef op 12 februari 2017 @ 15:39:

Vraag of hij komt eten of stel voor te gaan wandelen ofzo. Als je hem beter leert kennen kom je er vanzelf achter. Schep wat gelegenheden voor diepere gesprekken dan komt het moment waarop je hem kan zeggen wat je voor hem voelt ook wel.

Misschien ligt het wel wat genuanceerder van geen relatie willen. Om alleen af te gaan op wat hij tegen je vriendin heeft gezegd dan geef je wel snel op.

Succes!Ik vind het lief! Dit zijn inderdaad goede suggesties. Ga gewoon wat dingen doen met hem, dan is het een stuk makkelijker af te tasten. Als hij niet zo happig reageert op met je afspreken weet je genoeg en anders zijn het goede momenten om elkaar wat beter te leren kennen.
quote:Maccaron schreef op 12 februari 2017 @ 15:29:

[...]





Met zo een houding is de kans ook klein dat jij er ooit nog 1 krijgt.

Je moest eens weten.

De brievenbus raakt gewoon verstopt met alle kaarten die ik krijg.
quote:karin12345 schreef op 12 februari 2017 @ 16:33:

[...]



Je moest eens weten.

De brievenbus raakt gewoon verstopt met alle kaarten die ik krijg.Dus die sjacherijnige houding is gewoon een act?
quote:karin12345 schreef op 12 februari 2017 @ 16:33:

[...]



Je moest eens weten.

De brievenbus raakt gewoon verstopt met alle kaarten die ik krijg.Wat fijn voor jou, maar die kaartschrijvers vallen natuurlijk wel allemaal af, te kinderachtig
quote:Zinerva schreef op 12 februari 2017 @ 16:36:

[...]





Wat fijn voor jou, maar die kaartschrijvers vallen natuurlijk wel allemaal af, te kinderachtigEn onzeker.
quote:Zinerva schreef op 12 februari 2017 @ 16:36:

[...]





Wat fijn voor jou, maar die kaartschrijvers vallen natuurlijk wel allemaal af, te kinderachtigIk heb al een man.
quote:Maccaron schreef op 12 februari 2017 @ 16:36:

[...]





En onzeker.Al die arme mannen die nu in onzekerheid zitten te wachten , echt zielig
quote:karin12345 schreef op 12 februari 2017 @ 16:37:

[...]



Ik heb al een man.En dan nog steeds een brievenbus vol kaarten, zo jij bent in trek
Ik houd gewoon niet van geimporteerde Amerikaanse onzin.

Zoals een babyshower, valentijnskaarten en zo'n vreselijke avond die georganiseerd wordt voor je gaat trouwen.



We hebben pakjesavond, kraamvisite en gore feestjes had je kunnen doen voor je het plan opvatte om te gaan settelen.
quote:Zinerva schreef op 12 februari 2017 @ 16:40:

[...]





En dan nog steeds een brievenbus vol kaarten, zo jij bent in trek

Tsja, het is moeilijk bescheiden te blijven......

De schrijver van het liedje had mij als inspiratiebron.
quote:karin12345 schreef op 12 februari 2017 @ 16:43:

Ik houd gewoon niet van geimporteerde Amerikaanse onzin.

Zoals een babyshower, valentijnskaarten en zo'n vreselijke avond die georganiseerd wordt voor je gaat trouwen.



We hebben pakjesavond, kraamvisite en gore feestjes had je kunnen doen voor je het plan opvatte om te gaan settelen.Gore feestjes?
quote:karin12345 schreef op 12 februari 2017 @ 16:43:

Ik houd gewoon niet van geimporteerde Amerikaanse onzin.

Zoals een babyshower, valentijnskaarten en zo'n vreselijke avond die georganiseerd wordt voor je gaat trouwen.



We hebben pakjesavond, kraamvisite en gore feestjes had je kunnen doen voor je het plan opvatte om te gaan settelen.Je houdt gewoon niet van belangstelling denk ik?
quote:karin12345 schreef op 12 februari 2017 @ 16:43:

Ik houd gewoon niet van geimporteerde Amerikaanse onzin.

Zoals een babyshower, valentijnskaarten en zo'n vreselijke avond die georganiseerd wordt voor je gaat trouwen.



We hebben pakjesavond, kraamvisite en gore feestjes had je kunnen doen voor je het plan opvatte om te gaan settelen.



Valantijnsdag was oorspronkelijk het vruchtbaarheidsfeest en dus niet bedacht door de Amerikanen, beetje kort door de bocht om dit dan maar een Amerikaans feest te noemen.



Verder snap ik je post niet zo met je gore feestjes en pakjesavond
quote:Maccaron schreef op 12 februari 2017 @ 16:47:

[...]



Je houdt gewoon niet van belangstelling denk ik?Dat zal het zijn
quote:Zinerva schreef op 12 februari 2017 @ 17:02:

[...]





Dat zal het zijn Meer kan ik er echt niet van maken.
quote:Maccaron schreef op 12 februari 2017 @ 17:05:

[...]





Meer kan ik er echt niet van maken.Ik ook niet
quote:Zinerva schreef op 12 februari 2017 @ 17:06:

[...]





Ik ook niet



Karin blijkbaar ook niet

Wel jammer, want ik vraag me echt af waar die aversie vandaan komt.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven