verliefd na scheiding!!! Maar aan de verkeerde kant.

01-09-2013 22:17 36 berichten
Alle reacties Link kopieren
Goeieavond iedereen,



Ik heb al een aantal blogs geplaatst over het uit elkaar gaan met mijn ex. Het gaat best goed met me tegenwoordig. Geen lijden meer over mijn ex zelf, eerder over een gemis aan het volledige gezin maar het gaat steeds beter.



Sinds vorige week ben ik aan het daten geslagen. Ik krijg best veel aandacht van mannen maar weerde me hier van en ging zeker niet in op uitnodigingen. Nu laat ik het gewoon gebeuren, optimaal genieten van het vrijgezellenleven. En ja, het valt best mee, het doet me alleszins inzien dat er leven is na mijn ex.



Nu gisteren ging ik een stapje in de wereld zetten. Ik kom regelmatig in dezelfde discotheek. Er stapte een man binnen, hij keek me aan en er gebeurde iets, een soort aantrekkingskracht die ik nog maar één maal gevoeld heb in mijn leven. We begonnen te praten en ja van het één kwam het ander uiteraard. Heb een geweldige nacht gehad en jawel, ex verdween als sneeuw voor de zon in mijn gedachten. Die kus enz, alles voelde zo perfect. Ik ben niet iemand die snel verliefd word, ben het ook maar een aantal keren geweest in mijn leven. Maar jawel hoor, ze zijn er de vlinders.



En dan de schok, hij blijkt...getrouwd. Auch, nu sta ik ineens aan de andere kant van mijn eigen verhaal. Het is tegen mijn principes om iets te beginnen met een getrouwde man. Maar...zo simpel ligt het allemaal niet. Ik wil echt niet aan de oorzaak liggen van een vrouw haar ellende, de ellende waar ik zelf in zat.



Maar gisteren voelde zo goed, ik voelde me het beste sinds maanden, kon even alles vergeten. Ik heb blijkbaar een zwak voor verkeerde mannen...en dan zijn er mannen ... die heel veel moeite doen...maar die klik is er niet.



Nu ja, het positieve is dat ik nu wel degelijk weet dat het mogelijk is dat je nog vlinders voelt na je ex, ook al denk je niet dat je ooit nog iemand tegenkomt. Jammer dat deze vlinders me weer niet gegund zijn...
Amor Fati!!
Alle reacties Link kopieren
Negeer deze man. Genoeg leuke kerels die wèl veij zijn,zeg je zelf al. Ga daar maar lekker mee daten.
Alle reacties Link kopieren
Inderdaad heel jammer! Maar niks meer aan doen.
Waarvan akte.

Of dient dit topic een bepaald doel?
Alle reacties Link kopieren
Ik vraag me dan altijd af hoe dat gaat.

In de tijd dat ik nog single was en ik zag een heerlijk heerschap en ik raakte daarmee aan de babbel dan kwam altijd wel ergens de vraag of er een wederhelft was...
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
ja joh, hang je moraal aan de wilgen als het je zelf beter uitkomt
Alle reacties Link kopieren
quote:In een discotheek , zat ik van de week

en ik voelde mij daar zo alleen

't was er warm en druk,ik zat naast een lege kruk

ik verlangde zo naar jou hier aan m'n zij

ja ik denk nog steeds hoe het was geweest

toen je naast me zat hier aan de bar

ik vroeg drink je mee, dat vond jij oké

toen je proostend naar me keek werd ik zo week



refrein:

EEN BEETJE VERLIEFD

IK DACHT EEN BEETJE VERLIEFD

ALS IK WIST WAT JIJ TOEN DACHT

HAD IK NOOIT OP JOU GEWACHT

ALS EEN KIND ZAT IK TE DROMEN

DEZE NACHT BEN JIJ VOOR MIJ

MAAR DIE DROOM GING SNEL VOORBIJ



jij stond op en zei , hou m'n plaatsje vrij

ik moet even weg maar ben zo terug

ach die kruk bleef leeg tot ik in de gaten kreeg

dat je wegging zonder mij , ik was weer alleen



Refrein

You know how I know? Because I reeaally think so!
Alle reacties Link kopieren
Sorry, ik word hier melig van.
You know how I know? Because I reeaally think so!
Alle reacties Link kopieren
Heb je al iets afgesproken met deze man ?
Le plaisir est le bonheur des fous, le bonheur est le plaisir des sages.
Alle reacties Link kopieren
Iets wat u wilt dat u niet geschiedt....



Ik snap je wel hoor. Spanning, leuk...



Ik ben belazerd en ex-lief ging er vandoor met een ander. Dit is nu 6 jaar geleden. Heb vanaf toen tot nu 1x in een dronken buitje met een getrouwde vent staan zoenen op de dansvloer. En heb me er zo schuldig over gevoeld. Gewoon een dag later alleen lopen janken, zo erg vond ik het.



Laat lekker gaan, meid. Genoeg leuke vrijgezelle mannen op deze aardbol.
Alle reacties Link kopieren
Ten eerste: to forget a man, is to get a man, dus geniet nog even lekker na. Alleen ten tweede: je komt er vanaf, zoals je eraan komt. Dus niet aan beginnen. Is alleen maar vragen om meer drama.



Dus laat dit een leuke herinnering zijn, onthoudt dat je nog steeds een begeerlijke aantrekkelijke vrouw bent, wees niet onzeker en kijk positief uit naar wat de toekomst je brengt.



Wat mij altijd hielp was de gedachte "als een deur zich sluit, zal een raam zich openen". Er komt heus een leuke beschikbare vent op ie pas die 100% voor je gaat!
Alle reacties Link kopieren
Ach en wee, en nu ben je zielig...?
Never look down on anybody, unless you're helping them Up.
Alle reacties Link kopieren
Ik lees de OP en dacht dat TO flieft was geworden op broer van ex of zo. Dat is ook verkeerde kant. Maar ok het gaat om een getrouwde man...



Niet aan beginnen TO echt niet. Je begint jezelf net weer beter te voelen. Een getrouwde kerel breekt dat stukje van je goed voelen weer af en zet het om naar eenzaam afwachten wanneer hij tijd voor je heeft. Echt niet doen.
Alle reacties Link kopieren
Jeetje mensen, doe niet zo aanvallend. Fijn dat jullie het allemaal zo goed doen zeg!



TO heeft een leuke avond gehad met een getrouwde man. Dat is spannend, weer even het gevoel geweldig gevonden te worden na een kloteperiode. Ze moet het alleen eenmalig laten zijn. Hij is degene die fout zit, hij gaat vreemd. TO is pas fout als ze er nu daadwerkelijk in gaat.



Nogmaals TO, ik snap je. Maar ga er nu verstandig mee om, oké?
quote:jiro987 schreef op 01 september 2013 @ 22:17:

Maar...zo simpel ligt het allemaal niet.

Wel.



quote:jiro987 schreef op 01 september 2013 @ 22:17:Ik wil echt niet aan de oorzaak liggen van een vrouw haar ellende, de ellende waar ik zelf in zat.Doe dat dan ook niet.
Alle reacties Link kopieren
Waarom moet to afgekraakt? Snap niet hoe zij fout zit en waarom elk topic een hoger doel moet dienen. Ik snap to heel goed en het voelt idd kut met hele dikke peren. En dat wil ze kwijt.



Sterkte to. Verder vissen maar....die vent ben je beter kwijt dan rijk...hij neemt het blijkbaar niet zo nauw met trouw.
Alle reacties Link kopieren
quote:fiddeldee schreef op 01 september 2013 @ 22:59:



Sterkte to. Verder vissen maar....die vent ben je beter kwijt dan rijk...hij neemt het blijkbaar niet zo nauw met trouw.Dat ook ja....
Alle reacties Link kopieren
Je kwam er pas na de kus achter dat ie getrouwd was?

Dan kun jij er toch ook niks aan doen?
Alle reacties Link kopieren
Er zijn genoeg andere kerels die wel de moeite waard zijn.
Alle reacties Link kopieren
Niet zo dramatisch doen.

Je kent die vent echt niet genoeg om verliefd te zijn.

Wat jij nu doet is met je doos denken.



Weer op stap na een ellendige tijd, je komt een vent tegen waarmee je wat aantrekkingskracht hebt en meteen staat je wereld zogenaamd op z'n kop.

Wat je voelt is lust en niet meer dan dat. Je zal nog genoeg mannen tegenkomen waarmee je dat hebt.



Wat weet je nou eigenlijk van die vent?
Alle reacties Link kopieren
Ik dacht dat TO verliefd was geworden op een homo, maar toen las ik beter en zag dat er 'aan' staat en niet 'van' de verkeerde kant.
I am surrounded by morons
Alle reacties Link kopieren
Wat mij dan zo verbaasd is wat zo'n kerel in een disco doet, vrouwen oppikken en daar de nacht mee doorbrengen.



Tis echt niet zo dat mijn man aan de leiband loopt, hij gaat en staat waar hij wil, is ook wel eens een weekend weg met vrienden, maar die zouden het niet laten gebeuren dat hij met een vrouw aftaait (denk ik).
Sassafras, dat zul je nooit zeker weten....

To, je hebt een leuke avond gehad, je hormonen spelen op. Logisch dat je baalt! Maar niet getreurd, je word vast nog eens aangetrokken door een vrije man!
quote:sassafras schreef op 02 september 2013 @ 00:14:

Wat mij dan zo verbaasd is wat zo'n kerel in een disco doet, vrouwen oppikken en daar de nacht mee doorbrengen.



Tis echt niet zo dat mijn man aan de leiband loopt, hij gaat en staat waar hij wil, is ook wel eens een weekend weg met vrienden, maar die zouden het niet laten gebeuren dat hij met een vrouw aftaait (denk ik).

Nou, weet je dat zeker?

Ik ken genoeg mannen in mijn omgeving die een lange relatie, met gezin hebben, en met een vrouw aftaaien, en geen vriend die daar zijn mond over voorbij praat hoor.
Alle reacties Link kopieren
Houd het bij een 'one night stand'. Waarom zou je iets moeten beginnen met de eerste de beste gebonden man die je in een disco ontmoet?



Gezien je titel dacht ik dat je voor een vrouw was gegaan.
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven