Verliefd op 13 jarig meisje.

17-07-2013 01:50 313 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo allemaal.



Graag zou ik jullie meningen tips willem hebben over een situatie waar ik inzit. Ik vind het zusje van een vriend van mij een hele leuke meid.

Ik ken haar nu al een aantal jaar, maar toen vond ik haar nog te jong.

Maar nu merk ikdat ik graag bij haar ben en prettig voel bij haar.



Zij is nu 13. Januari word ze 14. Ik word over 3 weken 18.

Wat zou ik moeten/kunnen doen in deze situatie.
Alle reacties Link kopieren
Helemaal niets, als je iets met haar begint ben je strafbaar en hangt er een celstraf boven je hoofd.

Je zou toch echt moeten wachten tot ze 16 is.
Wat bedoel je met "Een hele leuke meid"?

En met "ik voel me prettig bij haar"?



Heb je seksuele gevoelens voor haar?



Zo ja, dan zou ik als ik jou was echt wachten tot ze zelf 18 is/Of 16, net wat voor meisje het is.



Durf je het aan je vriend te vertellen?
Alle reacties Link kopieren
Ehm zij is nog een kind en jij een bijna volwassen man. Als je seksueel interesse hebt, is dat tegen de wet (pedo).
quote:jordy18 schreef op 17 juli 2013 @ 01:50:

Hallo allemaal.



Graag zou ik jullie meningen tips willem hebben over een situatie waar ik inzit. Ik vind het zusje van een vriend van mij een hele leuke meid.

Ik ken haar nu al een aantal jaar, maar toen vond ik haar nog te jong.

Maar nu merk ikdat ik graag bij haar ben en prettig voel bij haar.



Zij is nu 13. Januari word ze 14. Ik word over 3 weken 18.

Wat zou ik moeten/kunnen doen in deze situatie.Niets.
Alle reacties Link kopieren
Toen ik 14 was had ik ook vriendje van 17, bijna 18 zo gek is dat toch niet? Wel?
quote:lilyrose2012 schreef op 17 juli 2013 @ 02:16:

Toen ik 14 was had ik ook vriendje van 17, bijna 18 zo gek is dat toch niet? Wel?Jij was 14, geen 13. Je vriendje was 17, geen 18. Zoek de verschillen. Meiden van 13 kunnen er inderdaad behoorlijk volwassen "uitzien", maar dat zijn de dus gewoonweg nog niet.
Het verschil tussen een meisje van 14 en een jongen van 17 is 3 jaar. Het verschil tussen TO en dit meisje is 4.5 jaar. 1.5 jaar extra verschil is véél op die leeftijd..



@TO, ik zou mijn aandacht richten op een meisje van mijn eigen leeftijd als ik jou was. Ontwijk haar een tijdje en als je aan haar denkt; zoek dan afleiding.



Durf je het je vriend te vertellen?
"Wat zou ik moeten/kunnen doen in deze situatie"



Je weet het wel, waarom open je hier een topic?

Geduld hebben, vier en een half jaar. Of kijken naar meiden van je eigen leeftijd.

Dacht je dat wij met zijn allen zouden zeggen: "Ja, leuk, maak er werk van, ga lekker je gang??" Laat het kind nog maar even lekker kind zijn, hoe volwassen ze er misschien ook uitziet!
Alle reacties Link kopieren
Hou het maar bij meiden van je eigen leeftijd of wacht tot ze oud genoeg is. Bekijk het zo, zou jij het "normaal" vinden/accepteren als jouw vriend van bijna 18 met jouw jongere zusje van 13 nog lang geen 14, zou gaan flikflooien?



Lijkt me niet toch?
Alle reacties Link kopieren
Wat moet je met een meisje van 13 jaar? Ik kan me niet voorstellen dat een gezonde man van 18 jaar geïnteresseerd is in een meisje van 13 jaar.
Dochter is vijftien, maar dan zou ik als ouder achttien jaar ook nog te oud vinden voor een vriendje. Gelukkig vind ze dat zelf ook, en kent ze nog weinig achttien jarigen of ouder.



Ik zou er als ik jou was dus gewoon niets meedoen en die verliefdheid uit mijn hoofd proberen te zetten. Heeft ook weinig kans van slagen denk ik.
Alle reacties Link kopieren
quote:jordy18 schreef op 17 juli 2013 @ 01:50:

Wat zou ik moeten/kunnen doen in deze situatie.

Ik zou er helemaal niets mee doen

Genoeg visjes waaruit je kunt kiezen.

Kijk dus verder rond om een andere leuke meid te vinden.



Succes!
Alle reacties Link kopieren
Er zijn zat meiden (en waarschijnlijk ook dus heel wat vrouwen hier op het forum) die op hun 13de of 14de een vriendje hadden. Ik kan me niet voorstellen dat zij allemaal een vriendje hadden die hooguit 16 was. Eentje van 17 of 18, dat komt vaak genoeg voor.



En ik wil nu niet zeggen dat dit normaal/goed is, maar het komt vaker voor dan jullie denken.
Alle reacties Link kopieren
quote:pyramids schreef op 17 juli 2013 @ 07:10:

Er zijn zat meiden (en waarschijnlijk ook dus heel wat vrouwen hier op het forum) die op hun 13de of 14de een vriendje hadden. Ik kan me niet voorstellen dat zij allemaal een vriendje hadden die hooguit 16 was. Eentje van 17 of 18, dat komt vaak genoeg voor.



En ik wil nu niet zeggen dat dit normaal/goed is, maar het komt vaker voor dan jullie denken.Klopt ook wel. Ik had als 15-jarige ook een relatie met een 24-jarige toen vond ik het "spannend" maar naderhand vroeg ik me serieus af wat iemand van die leeftijd met een kind moet?
quote:goudenmeid schreef op 17 juli 2013 @ 07:17:

[...]





Klopt ook wel. Ik had als 15-jarige ook een relatie met een 24-jarige toen vond ik het "spannend" maar naderhand vroeg ik me serieus af wat iemand van die leeftijd met een kind moet?



Maar dat is nog weer wat anders dan bijna 18 zijn en een meisje van 13 leuk vinden..

Zo raar vind ik het niet als ik zie hoe sommigen van 13 eruit zien.
Alle reacties Link kopieren
Al een aantal jaar? Dude, ik vind het een beetje gek als je als 15-16 jarige wellicht een 10-11 jarig meisje al leuk vond. Dus als middelbare scholier een meisje op de basisschool wel zag zitten.
"I'm just an animal looking for a home and.... share the same space for a minute or two...”
Alle reacties Link kopieren
Gewoon wachten tot ze 16 is. Als je haar niet speciaal genoeg vindt om op te wachten kom je wel weer een ander meisje tegen (van je eigen leeftijd). Je bent pas 18, tijd zat.
Alle reacties Link kopieren
quote:sole-mare schreef op 17 juli 2013 @ 07:22:

[...]





Maar dat is nog weer wat anders dan bijna 18 zijn en een meisje van 13 leuk vinden..

Zo raar vind ik het niet als ik zie hoe sommigen van 13 eruit zien.



Ik vind het wel raar, zou het behoorlijk creepy hebben gevonden wanneer ik wist dat er een 5e of 6e klasser mij als brugpiepertje wel leuk zou vinden. Ongeacht hoe ik er uit zag of me kleedde toen.



Misschien is TO bang voor meiden van zijn eigen leeftijd?
"I'm just an animal looking for a home and.... share the same space for a minute or two...”
Wat 'n bullshit, moeten wachten tot ze 16 is...

Dan zit ze tot die tijd met haar kinderachtige leeftijdgenootjes opgescheept.

5 Jaar verschil is mooi op die leeftijd.
Ik was 15 en had een relatie met iemand van 22.

Achteraf zou ik het zelf later als ik een dochter heb niet goedkeuren.

Toch ruim 3 jaar een relatie gehad.



Waarom het uitging? Ik was jong, wilde nog stappen etc, hij had dat allemaal al gehad.



In deze leeftijd schelen de jaren nog zoveel. Laat haar nog even een kind zijn, en ga jij met je vrienden op stap.

kom je vast wel een leuke meid van 16 tegen.



en ik persoonlijk zou niets tegen je vriend zeggen.....
quote:boebezoebe schreef op 17 juli 2013 @ 07:28:

[...]





Ik vind het wel raar, zou het behoorlijk creepy hebben gevonden wanneer ik wist dat er een 5e of 6e klasser mij als brugpiepertje wel leuk zou vinden. Ongeacht hoe ik er uit zag of me kleedde toen.



Misschien is TO bang voor meiden van zijn eigen leeftijd?



Ik vond als 14 jarige 'jongens' van die leeftijd best te doen hoor..

Dat zei ik natuurlijk niet tegen ze dat durfde ik helemaal niet..
Uiteraard wel meisje jonger, jongen ouder, want jongens zijn nog echt kleuters als ze 13 zijn. En 18-jarige meisjes vallen vast ook eerder op jongens van half in de 20 dan op die puberale gasten van hun eigen leeftijd.
Alle reacties Link kopieren
Meer dan handje vasthouden en een kusje op de wang zit er voorlopig niet in Jordy van 18.



Doe geen dingen die niet gewenst zijn. En dan weet je best wat ik bedoel. Je bent strafbaar en wat nog belangrijker is: Je zou haar geestelijk kunnen beschadigen. Een meisje van 13 heeft nog een hele andere belevingswereld.



Hoewel de jeugd steeds vroeger is zou ik me toch maar rustig houden als ik jou was.
Alle reacties Link kopieren
quote:elninjoo schreef op 17 juli 2013 @ 07:46:

Wat 'n bullshit, moeten wachten tot ze 16 is...

Dan zit ze tot die tijd met haar kinderachtige leeftijdgenootjes opgescheept.

5 Jaar verschil is mooi op die leeftijd.De wensen van het kind in kwestie weten we toch helemaal niet? Wie weet is ze hartstikke blij met haar 'kinderachtige' leeftijdsgenoten of vind ze de aandacht van een (bijna) 18 jarige wel een beetje smerig, weet jij veel (in ieder geval niet meer dan de rest van ons).
"I'm just an animal looking for a home and.... share the same space for a minute or two...”

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven