Log nu in om te reageren
  1. Ik heb ook zo'n vriend die verliefd op mij is, hij denk ook over te veel achter. Hem echt kwetsen wil ik ook niet dus probeer ik op een vriendelijke manier te zeggen dat het niets gaat worden tussen ons
  2. quote:
    bossanova schreef op 21 april 2017 @ 18:11:
    [...]

Wordt het nog erger als ze straks met iemand anders een relatie krijgt en ze jou uit het oog verliest?
    Ja zeker weten...
  3. Ik heb dat ook eens gehad, een vriend die verliefd op me was. Dacht ook overal iets achter. Soms zelf zo dat ik dacht: Hoe kan je daar nou ook maar in de verte flirten in zien? Maar hij zag het toch...
  4. quote:
    KennyBee schreef op 21 april 2017 @ 19:08:
    Je vertelt dat het je beste vriendin is. Vervolgens vertel je dat je bang bent dat je haar niet meer ziet als het studiejaar klaar is. Hoezo beste vriendin.. :hihi:
    Niet/nooit meer zien als niet vaker dan een paar keer per maand ;-)
  5. Hoe oud zijn jullie?
  6. Proberen te zoenen lijkt me niet erg gepast en handig, eerlijk gezegd. Stapje terug doe ik nu zelf de laatste dagen en ik merk dat zij weer meer contact zoekt. Dit dus nog even volhouden, maar ook een eerlijk gesprek erover hebben? Is dat echt beter dan nog even afwachten en "flirten"?
  7. Wat Dina zegt. Daar kan een vriendschap op stuk lopen omdat het ongemakkelijk wordt.

This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
  8. Wat een arts van je wil weten

Heb jij een doktersbezoek gepland? Dit zijn de 5 vragen die een arts meestal aan je stelt. Handig om te weten, zodat je je goed kunt voorbereiden. #adv

Lees verder