Verliefd op een Gambiaan

16-04-2011 18:31 149 berichten
Alle reacties Link kopieren
Na heel lang nadenken wil ik toch mijn verhaal vertellen. Ik zit al een poos op dit forum mee te lezen.Maar nu komt nijn verhaal . Mijn vrouw haal ik op van schiphol en het was heel normaal je weet wel de kus en de knuffels zondagmorgen kom ze nog heel dicht te me aan te liggen.Zondagmiddag om 15.30 komt ze bij ze bij me staan en zegt ik zal er niet langer om toedraaien.Ik ben verliefd geworden op een Gambiaan.
It,s nice to be importent, but it,s more importent to be nice.
Alle reacties Link kopieren
zullen we, uit respect voor TO, het woord sekstoeriste vervangen door vakantieliefde?



t is ook een soort vakantieliefde, lijkt me zo.
wij slapen nooit.
Is TO al terug?
Alle reacties Link kopieren
nee, TO is BZ aan t bellen, om zijn vrouw aan te geven als sekstoeriste.
wij slapen nooit.
Op Jamaica, in Egypte, Tunesië en Turkijë, Zuid Amerikaanse lande, kortom overal waar grootschalig toerisme is en armoede heerst. Het is nog altijd een keuze die de man zélf maakt. In de meeste gevallen hebben ze al gekozen voor een baan in een toeristische bestemming - want daar verdienen ze meer- daarná maken sommige de keuze tussen werken voor de kost of je een soort van prostitueren. Onder het mom van verliefdheid, dat weer wel.

Ik ben één keer in The Gambia geweest, en heb het wel gezien, hoewel er ook daar verschillen zichtbaar waren: de lelijkste en de armsten waren voor de oudsten en de lelijksten.

Ik heb ook wel vrouwen gezien die bést aantrekkelijk waren, goed gekleed, met een aantrekkelijke vriend die goed gekleed en verzorgd was. Maar ook dikke vrouwen van middelbare leeftijd, lagere klasse, en een vriendje waar ik van zou walgen...
Alle reacties Link kopieren
Nou hier ben ik dan weer. Er zat ook nog een vorm van schaamte bij haar want ik vroeg haar? is dit ook zo,n schandkaapje nee zij ze hij is 48 jaar.Zij is 61. Inmiddels ben ik er achter dat hij ongeveer 30 jaar en weer een nieuw slachtoffer heeft. Daar heb ik haar mee gekonfronteeerd als antwoord kreeg ik. Ja dat mag toch hij is MOSLIM nou dan zakt je broek toch helemaal af.
It,s nice to be importent, but it,s more importent to be nice.
Alle reacties Link kopieren
Bij die Gambiaan zakt ook steeds de broek af

Hoe blind en verliefd kan je zijn? Gaat ze hem ook nog verdedigen! Mag ik vragen hoe oud jij bent Suzuki?

Wat ga je nu verder doen want op afstand blijft ze verliefd.
wees jezelf, er zijn genoeg anderen.
Alle reacties Link kopieren
Suzuki: m.a.w. je vrouw zegt dat geen probleem te vinden? Wat wil ze precies met die 'verliefdheid'?
Alle reacties Link kopieren
Dat mag want meneer is moslim?



Meneer is 30 jaar oud moslim en ongetrouwd.



Hmm dat zou eigenlijk al genoeg moeten ze zeggen, toch?

Is er wat tussen jullie gebeurd na haar terugkomst?



Wat vinden jullie naasten ervan? Heeft ze wellicht broers en zussen die op haar in kunnen praten?Hebben jullie kinderen?
Sorry, maar ik krijg bij Suzuki zo'n apathisch gevoel dat ik mij er iets bij kan voorstellen dat zijn 61-jarige vrouw aan een 30-jarige Gambiaan blijft hangen. Allemachtig man, toon eens wat emotie. Nu kan het nog, anders kun je straks je vrouw gaan uitzwaaien op Schiphol als ze met haar deel van de gemeenschap van goederen richting Gambia vertrekt.
Alle reacties Link kopieren
Tjonge wat een vragen alemaal Maar ik ga ze proberen te beantwoorden ik ben 57 jaar En een zus heeft ze maar die had ze een ander verteld maar inmidels weet die al dat het om een Gambiaan gaat. En kinderen heeft zij uit haar vorig huwelijk en de oudste dochter werkt op donderdag in haar praktijk hier. Die heb ik dus al twee keer gezien en gesproken die heeft er geen goed woord voor die gav zelfs aan om te stoppen met werken hier
It,s nice to be importent, but it,s more importent to be nice.
Waarom gaan jullie al jaren naar Gambia? Voor vakantie?
Alle reacties Link kopieren
OMG hoe wanhopig moet je als Westerse vrouw wel niet zijn om je in te laten met zulke golddiggers. Het enige wat ze zien is het woord "verblijfsvergunning" dat klaarblijkelijk bij iedere westerse op het voorhoofd geschreven staat.



En als je dan ook nog eens een partner in Nederland hebt en aan zo'n toyboy begint, dan spoor je volgens mij ook niet. Hoe ongelukkig is ze dan wel niet bij haar eigen partner?



Sorry TO, maar je komt wel erg gelaten over. Misschien zoek ze iemand met meer pit?
Alle reacties Link kopieren
Ja waarom gaan wij al jaren naar Gambia? Voor de zon. de aardige mensen En wij brengen daar goederen naar toe En nu overkomt je dit. Dat ik wat gelaten overkom is denk ik dat je machteloos bent je weet je geen raad meer
It,s nice to be importent, but it,s more importent to be nice.
Suzuki, hoe lang speelt dit al? Je schrijft dat je na heel lang nadenken hebt besloten je verhaal te delen. Wat is de situatie nu?
Ook een Gambiaan van 48 of 30 jaar ziet een verblijf in West Europa wel zitten, en daar doen en zeggen ze alles voor tegen zo'n vrouw. Je vrouw is zo dom om het te geloven. Ik zou tegen haar zeggen: succes met die Gambiaan en zorgen dat geen cent van jou bij die kerel terecht komt. En geef haar een pakje condooms met een strikje erom, ze zal het nodig hebben.
Alle reacties Link kopieren
Dit loopt vanaf zondag 3 april toen is ze dinsdag vertrokken naar een vriendin en haar man (ook Gambia gangers). En dan komt ze overdag om in haar praktijk te werken dan hebben we soms contact wat ik heel erg op prijs stel want ik bijf hoop houden
It,s nice to be importent, but it,s more importent to be nice.
Is je vrouw uit zichzelf naar deze vriendin en haar man vertrokken? Hebben jullie ruzie gehad? Heb je haar weggestuurd?

Ik vraag dit niet uit nieuwsgierigheid maar ik probeer je huidige situatie en kansen een beetje in te schatten.
Alle reacties Link kopieren
Eigenlijk is het een heel verhaal op maandagavond ging ze ook naar die vriendin om over deze zaak te prate. Laat kwam ze terug ik lag in bed ze maakte me wakker en zij het is over. Ik werd heel blij we hebben er niet meer overgesproken tot de volgendemiddag ik was met het eten bezig ze komt binnen ik zeg tegen haar ik ben blij dat je zo,n wijs besluit heb genomen. ze kijkt me aan en zegt hoe bedoel je? Nou dat over is met is met die Gambiaan. nee zegt ze je hebt me gisteren niet goed begrepen het is over met jou. Toen werd ik zo boos en zij dan kun je mischien direkt vertrekken nou zij ze dan ga ik
It,s nice to be importent, but it,s more importent to be nice.
Alle reacties Link kopieren
En toen was het stil. Of word er nou heel erg nagedacht van wat kunnen we hier mee? Ik hoop toch wel dat er nog wat reacties kommen anders word het wel een hele lange zondag.
It,s nice to be importent, but it,s more importent to be nice.
quote:suzuki schreef op 17 april 2011 @ 15:04:

En toen was het stil. Of word er nou heel erg nagedacht van wat kunnen we hier mee? Ik hoop toch wel dat er nog wat reacties kommen anders word het wel een hele lange zondag.Nou nou, gisteravond heb ik hier aan het beeldscherm gekluisterd gezeten, constant mijn pagina aan het vernieuwen te wachten totdat jij terugkwam na de bom die je even liet vallen in je openingspost. Als je tegen je vrouw ook zo aardig was ...
quote:suzuki schreef op 17 april 2011 @ 13:35:

Eigenlijk is het een heel verhaal op maandagavond ging ze ook naar die vriendin om over deze zaak te prate. Laat kwam ze terug ik lag in bed ze maakte me wakker en zij het is over. Ik werd heel blij we hebben er niet meer overgesproken tot de volgendemiddag ik was met het eten bezig ze komt binnen ik zeg tegen haar ik ben blij dat je zo,n wijs besluit heb genomen. ze kijkt me aan en zegt hoe bedoel je? Nou dat over is met is met die Gambiaan. nee zegt ze je hebt me gisteren niet goed begrepen het is over met jou. Toen werd ik zo boos en zij dan kun je mischien direkt vertrekken nou zij ze dan ga ik



Ze kwam thuis, maakte je wakker en ze zei "het is over". Jij werd heel blij en jullie hebben er niet meer over gesproken. Ik mis iets in haar empathisch vermogen van dat moment (dat zij het met jou uitmaakt, jij blij reageert en zij vervolgens gaat slapen).



Suzuki, jouw vrouw spoort overduidelijk niet. Of ze heeft geen gevoel voor normen en waarden. Ik zou zeggen ander slot in de voordeur en haar zo snel mogelijk uit de praktijk werken (of huur gaan vragen). Ik denk dat je de klok er op gelijk kunt zetten, dat het avontuur met deze Gambiaanse meneer niet al te lang zal gaan duren en dat ze languit op haar knieën met dikke tranen jou zal gaan smeken om haar weer terug te nemen.
Alle reacties Link kopieren
quote:suzuki schreef op 17 april 2011 @ 13:35:

Eigenlijk is het een heel verhaal op maandagavond ging ze ook naar die vriendin om over deze zaak te prate. Laat kwam ze terug ik lag in bed ze maakte me wakker en zij het is over. Ik werd heel blij we hebben er niet meer overgesproken tot de volgendemiddag ik was met het eten bezig ze komt binnen ik zeg tegen haar ik ben blij dat je zo,n wijs besluit heb genomen. ze kijkt me aan en zegt hoe bedoel je? Nou dat over is met is met die Gambiaan. nee zegt ze je hebt me gisteren niet goed begrepen het is over met jou. Toen werd ik zo boos en zij dan kun je mischien direkt vertrekken nou zij ze dan ga ik



Je werd blij van de woorden 'het is over' en vervolgens wordt er nergens meer over gesproken? M.a.w., jij zat een hele nacht en een halve dag helemaal in je eentje blij te wezen om de verkeerde reden?

Praten jullie überhaupt wel? Het komt op me over alsof jullie niet communiceren.



Wat heeft die vriendin haar geadviseerd of tegen haar gezegd?

Heb je je vrouw (of die vriendin) daar naar gevraagd?
Alle reacties Link kopieren
.
Alle reacties Link kopieren
Ik probeer steeds een gesprek op gang te brengen.Maar dan zegd ze ik blijf bij mijn besluit. En over andere sloten gesproken dat had ik gelijk de dinsdagavond al klaar. Ik heb inlichtingen ingewonnen bij een bevriend advocaat en kreeg de raad doe dat nou niet want het is haar werkplek en als je haar niet toelaat ben jij fout en kan door de Poltie uit huis worden gehaald en een straatverbod of zelfs een dorpsverbod krijgen.Dus zodoende heb ze toegang en ook tot de woning want het antwoordaperaat staat ook in de woning i.v.m. straling. Want straling is een heel hot item hier en over het dorp gesproken we komen uit een stad en dan kom je hier beviel heel goed. maar wat voel ik me nu eenzaam
It,s nice to be importent, but it,s more importent to be nice.
Alle reacties Link kopieren
Wat denkt ze in vredesnaam met die Gambiaan te kunnen beginnen?

Denkt ze dat het echte liefde is? Gaat er al geld van haar (jullie) die richting uit?



Wat voor praktijk heeft ze als ik vragen mag? (hoef je niet te zeggen hoor)

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven