Verliefd op een Gambiaan

16-04-2011 18:31 149 berichten
Alle reacties Link kopieren
Na heel lang nadenken wil ik toch mijn verhaal vertellen. Ik zit al een poos op dit forum mee te lezen.Maar nu komt nijn verhaal . Mijn vrouw haal ik op van schiphol en het was heel normaal je weet wel de kus en de knuffels zondagmorgen kom ze nog heel dicht te me aan te liggen.Zondagmiddag om 15.30 komt ze bij ze bij me staan en zegt ik zal er niet langer om toedraaien.Ik ben verliefd geworden op een Gambiaan.
It,s nice to be importent, but it,s more importent to be nice.
Alle reacties Link kopieren
O ja ik heb een vraag niet beantwoord. Ik had die vriendin maandagmiddag al gebeld want ik wist van de afspraak en mijn verhaal verteld en die antwoorde.Ja ja wat moet ik hier nu van zeggen? Ik heb haar nog gevraagd praat er haar over heen want dan gooien we zand er over punt uit.
It,s nice to be importent, but it,s more importent to be nice.
Alle reacties Link kopieren
Ok maar als ze bij haar besluit blijft, dan zul je dat (hoe oneerlijk, hard en verdrietig dan ook) toch moeten accepteren. Dan kun je niets meer doen behalve het verlies verwerken.
Alle reacties Link kopieren
mijn berichtje is gebaseerd op jouw bericht dat zij zegt : ik blijf bij mijn besluit.



Dan is het over, en schluss. Hard, maar je kunt niet iemand dwingen....
Het is inderdaad beter om professioneel advies in te winnen dan mijn "schop haar de deur uit" . Hoe eenzaam en rot je je nu ook voelt, probeer je vrouw niet al teveel het gevoel te geven dat je haar elk moment weer terug zal nemen. Dan laat je namelijk de deur op een denkbeeldige kier, wat haar weer het gevoel kan geven dat ze terug kan komen wanneer ze wilt. Sorry dat ik het zeg, maar het lijkt wel of je vrouw deze situatie niet helemaal serieus neemt. Of in ieder geval niet met gezond verstand kan benaderen. Die vrienden zullen ook tegen dovemansoren praten. Laat haar maar even aanmodderen en houd voor jezelf een grens aan.
Hoe lang zijn jullie getrouwd, Suzuki?
Alle reacties Link kopieren
Of er geld die kant op gaat weet ik niet en kan ik ook niet kontroleren want ze heeft de bankpasjes meegenomen.Wat ze ziet in die liefde weet ik ook niet. En ze heeft een praktijk in natuurlijk genezen dat wil zegen mensen die helemaal uit gedoktert zijn bij haar aan kloppen. en dat doet ze al 15 jaar daarnaast had ze er ook nog een drogistery erbij maar die heb ze in al haar wijsheid net verkocht voor de crisses. Maar nu schieten me weer de woorden door mijn hoofd want dat zij ze regelmatig en zefs nog een paar weken terug. Henk als ik jou niet had gehad was ik nooit zover gekomen en nu dit.
It,s nice to be importent, but it,s more importent to be nice.
Alle reacties Link kopieren
Ja sorry op de vraag hoelang wij getruowd zijn moet ik een helder antwoord geven. Wij zijn niet getrouwd maar wonen dit jaar 25 jaar samen maar toen ik dit topic opende vond ik het makkelijker om het mijn vrouw te noemen en zo voelt het ook .
It,s nice to be importent, but it,s more importent to be nice.
Alle reacties Link kopieren
Tuurlijk, trouwpapiertje of niet, na 25 jaar samenwonen is het je vrouw.



Maar die bankpasjes..eh.. kan ze die zomaar meenemen?

Op wiens naam stonden die?

Heb jij nu nog een pasje?

Hadden jullie een gezamenlijke rekening of staat er alleen geld van háár op?
quote:suzuki schreef op 17 april 2011 @ 16:20:

Ja sorry op de vraag hoelang wij getruowd zijn moet ik een helder antwoord geven. Wij zijn niet getrouwd maar wonen dit jaar 25 jaar samen maar toen ik dit topic opende vond ik het makkelijker om het mijn vrouw te noemen en zo voelt het ook .Hebben jullie een samenlevingscontract? Laat ik het anders vragen. Ben je financieel afhankelijk van haar? Sorry voor de recht door zee vragen.
Alle reacties Link kopieren
Precies Paloma, lijkt me heel relevant in deze situatie.
Alle reacties Link kopieren
Hee twinkle wat een leuke reactie.Ja maar na 25 jaar noem je haar geen vriendinnetje meer ondanks dat het wel steeds zo voelt om dat ik nog steeds heel erg verliefd op haar ben en ook nog steeds laat merken. Maar goed het zij zo en wat de bankpasjes betrefd ik heb nog wel een pasje van de gezamelijkerekening maar van de zakelijke en haar spaarrekening niet meer terwijl ik daar uiteindelijk wel recht op heb. Want we hebben dit wel samen op gebouwd.Ik heb nu weer een gevoel of er straks weer iets gaat gebeuren waar ik erg op hoop. Maar nu ga ik eerst het veld in ik ga hijn pistool proberen wat ik gister schoongemaakt heb en gesmeerd heb kijken of hij het nog doet. tot later.
It,s nice to be importent, but it,s more importent to be nice.
quote:suzuki schreef op 17 april 2011 @ 17:16:Maar nu ga ik eerst het veld in ik ga hijn pistool proberen wat ik gister schoongemaakt heb en gesmeerd heb kijken of hij het nog doet. tot later.
Alle reacties Link kopieren
quote:paloma schreef op 17 april 2011 @ 17:21:

[...]





Ik doe even mee
Alle reacties Link kopieren
.
Alle reacties Link kopieren
quote:paloma schreef op 17 april 2011 @ 17:21:

[...]





Kweet niet hoor. Kan me niet voorstellen dat dit echt is.
Alle reacties Link kopieren
quote:Twinkle1001 schreef op 17 april 2011 @ 17:23:

[...]

Kweet niet hoor. Kan me niet voorstellen dat dit echt is.

Ik denk dat dit hele topic niet echt is.



De naam Suzuki, een 'dreigement' met een pistool, en een Gambiaan... 't Lijkt me dat dit iemand is die de incidenten in Apeldoorn, Alpen aan de Rijn en Baflo té interessant vindt!
We treffen het wel hier op het forum met al die spannende verhalen.
quote:Twinkle1001 schreef op 17 april 2011 @ 17:23:

[...]Kweet niet hoor. Kan me niet voorstellen dat dit echt is.Ik kan hier wel iets op zeggen, maar volgens mij moet er iemand op het toverstafje klikken .
Alle reacties Link kopieren
quote:Nautische schreef op 17 april 2011 @ 17:27:

[...]



Ik denk dat dit hele topic niet echt is.



De naam Suzuki, een 'dreigement' met een pistool, en een Gambiaan... 't Lijkt me dat dit iemand is die de incidenten in Apeldoorn, Alpen aan de Rijn en Baflo té interessant vindt! Wow! Scherp inderdaad!
quote:Nautische schreef op 17 april 2011 @ 17:27:

[...]



Ik denk dat dit hele topic niet echt is.



De naam Suzuki, een 'dreigement' met een pistool, en een Gambiaan... 't Lijkt me dat dit iemand is die de incidenten in Apeldoorn, Alpen aan de Rijn en Baflo té interessant vindt! Jij bent scherp. Heb ik hier relatieadvies gegeven aan een ... ?
quote:Aubrey schreef op 17 april 2011 @ 17:28:

We treffen het wel hier op het forum met al die spannende verhalen.Ik ben erin gestonken .
Ja Paloma, ik ook.
Alle reacties Link kopieren
quote:paloma schreef op 17 april 2011 @ 17:32:

[...]





Ik ben erin gestonken .
quote:Aubrey schreef op 17 april 2011 @ 17:34:

Ja Paloma, ik ook.
Alle reacties Link kopieren
quote:Nautische schreef op 17 april 2011 @ 17:27:

[...]



Ik denk dat dit hele topic niet echt is.



De naam Suzuki, een 'dreigement' met een pistool, en een Gambiaan... 't Lijkt me dat dit iemand is die de incidenten in Apeldoorn, Alpen aan de Rijn en Baflo té interessant vindt!









Jij bent echt slim!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven