Verliefd op een vrouw wat nu?

24-09-2016 08:43 26 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo ik ben 31j en heb altijd en man als partner gehad, nu heb ik sinds kort gevoelens voor zen vrouw voel mij aangetrokken tot haar telkens als ik har zie of ze belt dan slaat met hart over. Ik heb deze gevoelens voor een vrouw nog nooit eerder gehad en dat maakt mij wel bank????

Ik weet geen raad moet ik er op in gaan of gewoon negeren? Zijn er misschien vrouwen die het zelfde hebben meegemaakt?

Mvg angel- 1985
Ik zelf niet, maar er zijn denk ik legio vrouwen die dit hebben meegemaakt. Wat let je om uit te zoeken hoe dit zit? Spreek met haar af, ga een keer wat drinken en zie hoe het loopt.
Volg je gevoel!
Op je gevoelens ingaan kan goed zijn. Maar valt zij (ook) op vrouwen?
Alle reacties Link kopieren
Als jullie geen van beiden bezet zijn, gewoon ervoor gaan!
Alle reacties Link kopieren
Er zijn vast met mensen die dit mee hebben gemaakt, de vraag is wat jij wil. En of zij jou ook wel ziet zitten.

Je kunt ook bi zijn, als jou dat een beter gevoel geeft.

Je weet het pas als je het probeert!
Doe hetzelfde als wat je zou doen als het een man was.
quote:Madderijn schreef op 24 september 2016 @ 08:56:

Er zijn vast met mensen die dit mee hebben gemaakt, de vraag is wat jij wil. En of zij jou ook wel ziet zitten.

Je kunt ook bi zijn, als jou dat een beter gevoel geeft.

Je weet het pas als je het probeert!Maar je bent het of je bent het niet, tis geen keuze toch? He, ho of bi. Als je je er maar gelukkig bij voelt.
Onderdrukken van je geaardheid heeft volgens mij nog nooit iemand gelukkiger gemaakt.
Helaas niet TO..

(Serieus.... ben momenteel net weer verliefd op een kerel, mega onzeker en zo geen zin in (weet niet hoe het bij hem zit namelijk... eerst kreeg ik wel goede signalen bij hem maar nu sinds deze week... ik weet niet..)



Ik snap dat het eng is want nieuw, maar bedenk je het volgende: wat is het ergste wat er gebeuren kan?

Volg gewoon je gevoel.
Alle reacties Link kopieren
het maakt niet uit of dat je gevoelens krijgt voor een man of vrouw. Net zo min als voor een veel ouder of jonger persoon, andere nationaliteit, zeer sportief, intelligent, etc een persoon die totaal anders is dan je huidige partner.



wat zou je doen wanneer je gevoelens had gekregen voor een man?



problemen binnen je relatie moet je niet buiten je relatie oplossen.
I can't control the wind but I can adjust the sail
explore, dream & discover
Het werkt precies als met een man. Je vindt iemand leuk, je hoopt dat het wederzijds is, je laat merken hoe je je voelt, je hebt geluk of loopt een blauwtje.
Alle reacties Link kopieren
De vrouw in kwestie is lesbisch en de gevoelens zijn wederzijds. Maar het maakt me tegelijkertijd ook bang want ik heb nog nooit gevoelens gehad voor een vrouw????
Waar ben je dan bang voor?
Alle reacties Link kopieren
Denk bang voor het onbekende en de reactie van mijn dochtertje van 7j
Als zij lesbisch is en de gevoelens zijn wederzijds, ga er dan gewoon voor. Het is hartstikke leuk met een vrouw en je hebt niks om bang voor te zijn. Toch?

Ik kan me voorstellen dat je even uit balans bent gebracht omdat je misschien nooit iets van aantrekkingskracht hebt gevoeld bij een vrouw, en omdat het misschien niet eens in je op is gekomen dat je vrouwen op die manier leuk kunt vinden, maar laat dit je er niet van weerhouden. Als je haar beter leert kennen, kun je best eerlijk aangeven dat je dit spannend vindt. Dat zal ze vast snappen.



Je dochtertje heeft hier toch eerst niks mee te maken? Die hoeft toch niet te weten wat er zich afspeelt in het liefdesleven van mama? Ik heb relaties gehad met vrouwen die hun kinderen er ook eerst niet bij wilden betrekken. Naarmate de relatie serieuzer wordt, komt dat vanzelf. Bovendien reageren kinderen altijd liefdevoller dan volwassenen. Niet bang zijn, op date gaan met deze vrouw is nog geen huwelijk.
Alle reacties Link kopieren
quote:Angel-1985 schreef op 24 september 2016 @ 09:33:

Denk bang voor het onbekende en de reactie van mijn dochtertje van 7j



Je dochter heeft daar in eerste instantie nog niets mee te maken. Het lijkt me verstandig om een nieuwe relatie eerst voor jezelf te houden.



Ga gewoon genieten. Niet te veel vooruit kijken en plannen. Groeit het uit tot een echte relatie dan kan jij je dochter (en familie/vrienden) daar in meenemen.
I can't control the wind but I can adjust the sail
explore, dream & discover
Kinderen zijn daar heel accepteren in. Zeker als ze jou gelukkig ziet.



Ik heb relatie gehad met een man (5 jaar) totdat ik verliefd werd op een vrouw. Echt hoteldebotel en besefte dat dit pas echt verliefd zijn was! En dat ik idd lesbisch ben. Nu alweer aantal jaar getrouwd met mijn vrouw.



Volg dus je gevoel. Probeer het gewoon
quote:Angel-1985 schreef op 24 september 2016 @ 09:33:

Denk bang voor het onbekende en de reactie van mijn dochtertje van 7jIk mag toch hopen dat je je dochter niet meteen meesleurt in een relatie.
Alle reacties Link kopieren
Nee ik sleur mijn dochter iet snel mee in een relatie maar mijn dochter is wel altijd bij mij die vrouw in kwestie is vriendin aan huis
Alle reacties Link kopieren
Heerlijk, geniet er van.



En ja, je zult commentaar krijgen als jullie een relatie beginnen. Zowel negatief als positief commentaar. Maar who cares. Je doet niets fout of verkeerd. Ik Ben al ruim 10 jaar samen met mijn vriendin en vind het heerlijk. Interesseert me echt helemaal niets wat een anders daar van vind. Maar uit de kast komen vond ik wel ff een dingetje.
Je bent vrijgezel dus... maakt het niks uit of je nou verliefd op een man of vrouw word.

Geniet er gewoon van want je kunt gaan en staan waar je zelf wil en doen wat goed voelt.



Andere mensen vinden wel wat... maar daar vind ik dan ook wat van.

Wat maakt dat uit?



En je dochtertje groeit er wel in mee want kinderen zijn flexibel genoeg.

Hoe krampachtiger jij er mee om gaat Hoe zwaarder het word.
Alle reacties Link kopieren
Is nog allemaal nieuw en heb deze vrouw altijd als een goeie vriendin gezien en begrijp ook even niet waar inneens die vonk vandaan is gekomen. En inderdaad er gaan altijd mensen zijn die negatief en positief gaan reageren. Maar ga dit toch nog even Voor mezelf houden tot ik er zelf met deze gevoelens om kan want vind dit best spannend
Alle reacties Link kopieren
Tot mijn 26e gedacht dat ik hetero was, maar begreep maar niet waarom ik geen seks met mannen wilde... Toen verliefd geworden op een vrouw en inmiddels heeeeel gelukkig met haar getrouwd
quote:Angel-1985 schreef op 24 september 2016 @ 11:46:

Nee ik sleur mijn dochter iet snel mee in een relatie maar mijn dochter is wel altijd bij mij die vrouw in kwestie is vriendin aan huis



Ja en? Je hoeft toch niet voor haar neus te gaan zitten vozen en dan zorg je dat ze het gewoon nog niet weet. Beetje discreet lijkt me niet heel moeilijk.

Maar het is toch nog niks? Dus wat je dochter er nu al uberhaupt wat mee te maken heeft snap ik niet.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven