Verliefd op mijn rijinstructeur

24-09-2016 00:03 59 berichten
De titel zegt het al. Ik ben verliefd op mijn rijinstructeur. Sinds les 1 klikte het al zo goed!

Hij is een gescheiden man van 39 en ik een vrouw van 21. Elke keer als hij mijn hand aanraakt (als het schakelen oid niet lukt), of ik zijn been tijdens het schakelen aanraak gieren de vlinders door mijn buik. Hij is zo lief, en ik verdrink in zijn mooie bruine ogen. We kunnen ontzettend leuk met elkaar praten, en het is altijd erg gezellig tijdens de lessen. Soms app ik hem met een hele 'nutteloze' vraag, om maar iets van hem te horen. Intussen heb ik ongeveer 15 lessen gehad, en het lijkt alleen maar 'erger' te worden.. Ik weet alleen niet of hij iets voor mij voelt. Meerdere malen per dag (heel vaak eigenlijk..) betrap ik er mezelf op dat ik aan hem denk. Aan de ene kant wil ik die gevoelens het liefst van me afzetten, maar aan de andere kant.. nouja, jullie weten allemaal wat verliefdheid met je kan doen.. :s

Het liefst zou ik hem naruurlijk op zn bek pakken.. :p (sorry, dat moest eruit.. heb nog tegen niemand verteld).



Hebben jullie alsjeblieft tips voor mij? Moet ik het vertellen?



Liefs!
Ja, ik heb een tip: een andere rijles instructeur zoeken.



Je hebt geen gelijke relatie als leerling-docent.



Dus conclusie: switch naar een ander, en wacht of hij contact opneemt met jou, dan was het gevoel wederzijds, en anders 2 repen chocolade weg eten, en lekker die vent vergeten.
Nooit afrijden
Alle reacties Link kopieren
Niets ondernemen. Althans niet zolang je nog lest bij hem. Jullie horen een professionele relatie te hebben zolang hij je instructeur is.
Alle reacties Link kopieren
Bij de eerstvolgende betaling vragen of het ook in natura mag
~Energy flows where attention goes~
quote:zoethoudertje schreef op 24 september 2016 @ 00:08:

Bij de eerstvolgende betaling vragen of het ook in natura mag Dit idd!
quote:zoethoudertje schreef op 24 september 2016 @ 00:08:

Bij de eerstvolgende betaling vragen of het ook in natura mag Ik zou het zo doen.. ;p
Alle reacties Link kopieren
quote:Anoniem886 schreef op 24 september 2016 @ 00:12:

[...]





Ik zou het zo doen.. ;pNou succes dan haha
~Energy flows where attention goes~
Alle reacties Link kopieren
En als hij daar niet op in wilt gaan, dan zeg je: het was een geintje hoor wat denk je wel niet!
~Energy flows where attention goes~
Vraag of je op zijn pook mag zitten
Wat een platte taal. Zoenen mag ook gewoon. En zet je er overheen. Zoek een andere instructeur.
quote:Ketelbinkie020 schreef op 24 september 2016 @ 00:07:

Ja, ik heb een tip: een andere rijles instructeur zoeken.



Je hebt geen gelijke relatie als leerling-docent.



Dus conclusie: switch naar een ander, en wacht of hij contact opneemt met jou, dan was het gevoel wederzijds, en anders 2 repen chocolade weg eten, en lekker die vent vergeten.Goeie tip, maar...Hij werkt voor zichzelf, dus dan zou ik echt een andere rijschool moeten zoeken. Iedereen in mijn omgeving weet dat ik het prima naar mn zin heb bij hem. Dus wat voor reden zou ik dan moeten bedenken? Want ik vind het aan de ene kant wel een goed plan.. aan de ander kant wil ik hem wel blijven zien natuurlijk
quote:Yakatani schreef op 24 september 2016 @ 00:21:

Wat een platte taal. Zoenen mag ook gewoon. En zet je er overheen. Zoek een andere instructeur.Haha sorry, dit was het eerste wat er in me opkwam. :x
Alle reacties Link kopieren
Als je geslaagd bent vragen of hij een keer wat met je wil gaan drinken?
Alle reacties Link kopieren
"Je hebt geen gelijke relatie als leerling-docent."



Wat boeit dat als het initiatief van de leerling is?
~Energy flows where attention goes~
quote:Anoniem886 schreef op 24 september 2016 @ 00:22:

[...]





Goeie tip, maar...Hij werkt voor zichzelf, dus dan zou ik echt een andere rijschool moeten zoeken. Iedereen in mijn omgeving weet dat ik het prima naar mn zin heb bij hem. Dus wat voor reden zou ik dan moeten bedenken? Want ik vind het aan de ene kant wel een goed plan.. aan de ander kant wil ik hem wel blijven zien natuurlijk



nou gewoon, ik had niet helemaal een goed gevoel bij hem. (je hoeft niet iedereen het achterste van je tong te laten zien) dus waarom zou je het aan de grote bel gaan hangen aan de buurvrouw van de tante van de dochter van de bakker...



Echt meid, wees verstandig, en kies voor jezelf. Je hebt nog een heel leven voor je, en die man zit waarschijnlijk al in een hele andere levensfase, terwijl jij waarschijnlijk nog student bent. Daardoor is de kans klein dat jullie echt een goede match zijn, waardoor de kans groot is dat het toch wel weer stukloopt.



Dus kies voor jezelf en ga op zoek naar een andere instructeur.



Ps. voor pure lust kan je altijd nog een vibrator kopen om zo aan je trekken te komen.
quote:zoethoudertje schreef op 24 september 2016 @ 00:35:

"Je hebt geen gelijke relatie als leerling-docent."



Wat boeit dat als het initiatief van de leerling is?



Dus het is ook niet vreemd als een cliënt een crush heeft op zijn/haar psych

Of een student op zijn/haar scriptiebegeleider



Als de een de ander betaald voor één of andere dienst is het gewoon geen recept voor ware liefde.
quote:minnimouse schreef op 24 september 2016 @ 00:07:

Niets ondernemen. Althans niet zolang je nog lest bij hem. Jullie horen een professionele relatie te hebben zolang hij je instructeur is.



Precies.



Alleen al het feit dat hij je af kan wijzen of als blijkt dat hij meer dan één meisje van 21 mee uit neemt.

Het verstoort de leerling/docent verhouding.

Doe het niet.

Sowieso niet zo lang je les van hem hebt.
Beïnvloed het je prestaties negatief?

Indien niet, gedraag je dan niet zoals de hormonale puber die je nu bent, en doe je werk. Vraag hem NA je examen mee uit.



Indien jou "gevoelens" wel negatieve gevolgen heeft ten aanzien van je lessen; andere instructeur zoeken.
Hij is gescheiden, heeft waarschijnlijk 2 of 3 kinderen die voor 't zelfde geld al 16 zijn.

Daar zou ik niet op zitten te wachten als 21-jarige.



Zien of er nog te rijden valt met die vlinders in je buik. (Zonder ongelukken.)

Anders overschakelen naar een andere rijschool.
"Hij is een gescheiden man van 39 en ik een vrouw van 21. Hebben jullie alsjeblieft tips voor mij?"



Een therapeut zoeken en werken aan je daddy-issues.
Wat een onzin.

Ze vindt 'm leuk. Ze wil niet meteen met 'm trouwen.

Waar staat dat je alleen met mensen van je eigen leeftijd uit mag gaan of dat je dan meteen in therapie moet?

Ze zijn beiden volwassen.
Alle reacties Link kopieren
quote:Ketelbinkie020 schreef op 24 september 2016 @ 00:39:

[...]





Dus het is ook niet vreemd als een cliënt een crush heeft op zijn/haar psych

Of een student op zijn/haar scriptiebegeleider



Als de een de ander betaald voor één of andere dienst is het gewoon geen recept voor ware liefde.Nu haal je gelijk alles uit de kast, maar het gaat hier om de leerling vs instructeur. Maar in principe kan je de ware overal ontmoeten, je bent niet je beroep.
~Energy flows where attention goes~
quote:zoethoudertje schreef op 24 september 2016 @ 00:56:

[...]





Nu haal je gelijk alles uit de kast, maar het gaat hier om de leerling vs instructeur. Maar in principe kan je de ware overal ontmoeten, je bent niet je beroep.Ja je kan je liefde overal ontmoeten, maar in afhankelijksheid situaties (en dan ben je als leerling van een rij instructeur) is het algemeen bekend dat dat niet het beste/gezondste begin is voor een relatie.
Alle reacties Link kopieren
quote:Ketelbinkie020 schreef op 24 september 2016 @ 01:02:

[...]





Ja je kan je liefde overal ontmoeten, maar in afhankelijksheid situaties (en dan ben je als leerling van een rij instructeur) is het algemeen bekend dat dat niet het beste/gezondste begin is voor een relatie.De instructeur is net zo goed afhankelijk van de inkomsten van een leerling.
~Energy flows where attention goes~

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven