Verliefd op mijn rijinstructeur

24-09-2016 00:03 59 berichten
De titel zegt het al. Ik ben verliefd op mijn rijinstructeur. Sinds les 1 klikte het al zo goed!

Hij is een gescheiden man van 39 en ik een vrouw van 21. Elke keer als hij mijn hand aanraakt (als het schakelen oid niet lukt), of ik zijn been tijdens het schakelen aanraak gieren de vlinders door mijn buik. Hij is zo lief, en ik verdrink in zijn mooie bruine ogen. We kunnen ontzettend leuk met elkaar praten, en het is altijd erg gezellig tijdens de lessen. Soms app ik hem met een hele 'nutteloze' vraag, om maar iets van hem te horen. Intussen heb ik ongeveer 15 lessen gehad, en het lijkt alleen maar 'erger' te worden.. Ik weet alleen niet of hij iets voor mij voelt. Meerdere malen per dag (heel vaak eigenlijk..) betrap ik er mezelf op dat ik aan hem denk. Aan de ene kant wil ik die gevoelens het liefst van me afzetten, maar aan de andere kant.. nouja, jullie weten allemaal wat verliefdheid met je kan doen.. :s

Het liefst zou ik hem naruurlijk op zn bek pakken.. :p (sorry, dat moest eruit.. heb nog tegen niemand verteld).



Hebben jullie alsjeblieft tips voor mij? Moet ik het vertellen?



Liefs!
Alle reacties Link kopieren
Ben je er weer?
Those who can make you believe absurdities can make you commit atrocities.
Ik zou gewoon een kans wagen. Zo niet zoek je gewoon een andere rijschool?
Uh mijn rijinstructeur zijn been heb ik nooit aangeraakt. Hoe schakel jij?



Overigens ben ik uiteindelijk met mijn instructeur getrouwd. Gewoon na het examen gevraagd of hij een keer wat wilde gaan drinken. Ongeveer een half jaar elkaar regelmatig gezien en uiteindelijk kwam van het een het ander. Niet nu al iets ondernemen. Je bent zijn leerling. Zou erg ongepast zijn.
Overstappen naar een vrouwelijke rijinstructeur, en na afrijden kan je eventueel weer contact met hem op nemen.
Alle reacties Link kopieren
quote:matroesjka_ schreef op 24 september 2016 @ 07:17:

Uh mijn rijinstructeur zijn been heb ik nooit aangeraakt. Hoe schakel jij?

Zij schakelt met een andere pook.
Je kijkt tegen hem op, omdat hij jou iets leert (waar jij voor hebt betaald). Lessen afronden, hier of elders, en dan zien of hij nog wel zo leuk is door hem buiten deze setting te zien. Als hij dat al wil. 39 en gescheiden en jij 21, klinkt niet ideaal. Meer een vader figuur.
Alle reacties Link kopieren
Het is gewoon dat je in een krappe ruimte zit met een leuke man die aardig voor je is. Het gaat wel weer over.



Je bent pas 21 jaar, geniet van je leven. Hij is 18 jaar ouder, een gescheiden man met alimentatieverplichtingen naar zijn ex en eventuele kinderen. Zoek wat gezelligers op jouw leeftijd.
Tis een rijinstructuur, niet iemand die TO begeleidt bij een lange studie ofzo.. TO, ik zou hem op het moment dat je geslaagd bent vragen of hij wat met je wil drinken. Niet eerder, want stel dat hij niet wil zit je nog wel uren naast hem in de auto tot je je rijbewijs hebt. Als je wacht tot je geslaagd bent voorkom je dit, want als hij niet wil hoef je m niet meer onder ogen te komen.
Alle reacties Link kopieren
quote:zoethoudertje schreef op 24 september 2016 @ 00:08:

Bij de eerstvolgende betaling vragen of het ook in natura mag

Dat was ook het eerste wat bij mij opkwam haha scheelt wel een paar honderd euro hahahha....



Jeetje je bent 21 en hij is 39 weten je vader en moeder dit ook?

Ik zou hem gaan flippen als je mijn dochter was !
Ik zou trouwens echt niet zitten wachten op een 18 jaar oudere man met baggage.
Alle reacties Link kopieren
quote:matroesjka_ schreef op 24 september 2016 @ 08:29:

Ik zou trouwens echt niet zitten wachten op een 18 jaar oudere man met baggage.nee idd die zit waarschijnlijk in z'n midlife crisis,zon jong ding is dan interessant maar altijd maar voor even!
quote:matroesjka_ schreef op 24 september 2016 @ 07:17:

Uh mijn rijinstructeur zijn been heb ik nooit aangeraakt. Hoe schakel jij?



Overigens ben ik uiteindelijk met mijn instructeur getrouwd. Gewoon na het examen gevraagd of hij een keer wat wilde gaan drinken. Ongeveer een half jaar elkaar regelmatig gezien en uiteindelijk kwam van het een het ander. Niet nu al iets ondernemen. Je bent zijn leerling. Zou erg ongepast zijn.



Wat grappig!

Maar ik schakel normaal, maar hij zit vaak (oeps klinkt heel verkeerd) met zijn benen wijd.)
quote:Anoniem886 schreef op 24 september 2016 @ 09:25:

[...]





Wat grappig!

Maar ik schakel normaal, maar hij zit vaak (oeps klinkt heel verkeerd) met zijn benen wijd.)Volgens mij hoort hij met zijn voeten bij de pedalen te zitten. Nja, doet er niet toe. Ik zou me eerst afvragen of je zit te wachten op een oudere gescheiden man. En dan als je je rijbewijs hebt verder zien.
quote:Eleonora-1 schreef op 24 september 2016 @ 00:55:

Wat een onzin.

Ze vindt 'm leuk. Ze wil niet meteen met 'm trouwen.

Waar staat dat je alleen met mensen van je eigen leeftijd uit mag gaan of dat je dan meteen in therapie moet?

Ze zijn beiden volwassen.Dít inderdaad. ik vind hem écht heel leuk, maar ik denk dat ik nooit een man van 18 jaar ouder zou trouwen. Misschien is het ook wel gewoon het avontuur wat ik zoek.. ik weet niet..
Alle reacties Link kopieren
Als je daardoor beter je best gaat doen dan is dat prima toch? Maar niet expres zakken voor je examen he!
En als het vuur gedoofd is komen er wolven
quote:Anoniem886 schreef op 24 september 2016 @ 10:09:

[...]





Dít inderdaad. ik vind hem écht heel leuk, maar ik denk dat ik nooit een man van 18 jaar ouder zou trouwen. Misschien is het ook wel gewoon het avontuur wat ik zoek.. ik weet niet..



Kan toch?

Als je maar klaar bent met je rijlessen.

Het hoeft echt niet meteen een huwelijk te worden. Waarom er direct gezinspeeld wordt op een relatie en eventueel stiefmoederschap is me een raadsel.
quote:Anoniem886 schreef op 24 september 2016 @ 09:25:

[...]





Wat grappig!

Maar ik schakel normaal, maar hij zit vaak (oeps klinkt heel verkeerd) met zijn benen wijd.)



Oh echt? hihi, wat grappig haha

Oh dat is erg!
quote:marietje1600 schreef op 24 september 2016 @ 08:25:

[...]



Dat was ook het eerste wat bij mij opkwam haha scheelt wel een paar honderd euro hahahha....



Jeetje je bent 21 en hij is 39 weten je vader en moeder dit ook?

Ik zou hem gaan flippen als je mijn dochter was !neee mijn ouders weten dit uiteraard niet. En ik was van plan dat zo te laten ook! ;)
Alle reacties Link kopieren
quote:Anoniem886 schreef op 24 september 2016 @ 12:17:

[...]





neee mijn ouders weten dit uiteraard niet. En ik was van plan dat zo te laten ook! ;)
Alle reacties Link kopieren
quote:marietje1600 schreef op 24 september 2016 @ 13:38:

[...]

Jeetje kind toch
Nu vooral lekker blijven dromen en straks als je je rijbewijs gehaald hebt en je hem nog steeds zo leuk vindt, dan kan je altijd nog een kans wagen.
Zo veel mensen worden verliefd op hun (oudere) rij-instructeur. Ik heb 2 instructeurs gekend (één via werk en één privé) die wat met een (oud)leerling gedaan hebben ook.



Toen ik vroegah op het rijlestopic schreef hier was ook iemand verliefd op haar rij-instructeur. Die zijn inmiddels zelfs getrouwd! (maar die was wel meer van haar leeftijd) Oh, wacht ze heeft al gereageerd zie ik nu
quote:tinypotato schreef op 24 september 2016 @ 17:07:

Zo veel mensen worden verliefd op hun (oudere) rij-instructeur. Ik heb 2 instructeurs gekend (één via werk en één privé) die wat met een (oud)leerling gedaan hebben ook.



Toen ik vroegah op het rijlestopic schreef hier was ook iemand verliefd op haar rij-instructeur. Die zijn inmiddels zelfs getrouwd! (maar die was wel meer van haar leeftijd) Oh, wacht ze heeft al gereageerd zie ik nu
quote:matroesjka_ schreef op 24 september 2016 @ 17:13:

[...]









(is stiekem best wel lang geleden)
Ja 5 jaar alweer

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven