Verliefd op mijn zwager

18-12-2011 14:12 79 berichten
Alle reacties Link kopieren
Dag allemaal,

Ik heb verliefde gevoelens voor mijn zwager! Fout ik weet het, heb ze ook een paar jaar kunnen onderdrukken maar nu komen ze weer naar boven. Ik weet niet meer hoe ik hier mee om moet gaan. Hou van mijn partner maar voel ook veel voor zijn broer. Ga hier niet op acteren absoluut niet maar de verwarring in mezelf begint me echt parten te spelen. Ik wil mijn partner niet kwijt maar ik moet hier echt mee gaan dealen ik begin er onderdoor te gaan.

Hebben jullie misschien handvatten?
Je hebt een mannelijke nick, moet ik daaruit concluderen dat het om een relatie gaat tussen twee mannen en is de zwager dan ook van de mannen?
Alle reacties Link kopieren
Loslaten, niet romantiseren. This too shall pass...



Sterkte!
Alle reacties Link kopieren
Nee ben een vrouw kon zo snel even geen goede naam krijgen vandaar deze ;)
Alle reacties Link kopieren
quote:Cateautje schreef op 18 december 2011 @ 14:15:

Je hebt een mannelijke nick, moet ik daaruit concluderen dat het om een relatie gaat tussen twee mannen en is de zwager dan ook van de mannen?Maakt dat wat uit?
quote:Iwannalive schreef op 18 december 2011 @ 14:16:

[...]



Maakt dat wat uit?

Als de zwager niet van mannen houdt wel ja.

Dat ik je dat nog uit moet leggen, tjonge.
Alle reacties Link kopieren
Ja hoelastig ook, waarschijnlijk moet je het negeren er vooral niet mee bezig zijn en hem toch zo min mogelijk zien. Maar dat is lastig.



Dus geen situaties opzoeken.



Het is lastig en is kennelijk al een tijd zo.
Een goed begin is het halve werk, maar een goed begin is maar de helft
TO, je kan niet beide hebben, dus je zult je gevoel moeten onderzoeken bij wie je het liefst wilt zijn en je leven mee wilt delen. Dan zal de zwager natuurlijk ook dezelfde gevoelens voor jou moeten hebben natuurlijk en of dat zo is..............
Alle reacties Link kopieren
Ja al zeker 4 jaar en ik heb het een hele tijd kunnen wegstoppen door hem zo min mogelijk te zien, maar het contact is nu wel weer iets intensiever. En het is moeilijk om elkaar niet te zien omdat we nu eenmaal een familie zijn, het contact binnen mijn schoonfamilie is hecht.

Ik ga hem toch weer proberen te ontlopen.
Alle reacties Link kopieren
Het gras lijkt altijd groener aan de andere kant. Je romantiseert je gevoel voor je zwager.



Wie weet pulkt hij in zijn neus, heeft hij veel haar op zijn rug, zitten er remsporen in zijn onderbroek en pist hij letterlijk naast de pot. Maarja, dat weet je niet, en daarom creëer je je eigen droombeeld.
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Je kan je ook afvragen hoe het komt dat je al een paar jaar gevoelens voor die broer hebt. Mis je iets bij je partner en valt daar aan te werken? Ik vind het geen goed teken dat je al jaren met regelmaat aan een ander denkt maar toch bij deze partner blijft.
Alle reacties Link kopieren
quote:Cateautje schreef op 18 december 2011 @ 14:20:

TO, je kan niet beide hebben, dus je zult je gevoel moeten onderzoeken bij wie je het liefst wilt zijn en je leven mee wilt delen. Dan zal de zwager natuurlijk ook dezelfde gevoelens voor jou moeten hebben natuurlijk en of dat zo is..............heb je helemaal gelijk in! Hij heeft wel gevoelens voor me, maar hij draait er steeds omheen omdat dit ook een hele rare situatie is! Ja en degene bij wie ik hoor te zijn en mijn leven mee zou moeten delen is mijn vriend! Maar het liefst zou ik met mijn zwager willen zijn... Maar goed dat zijn allemaal luchtkastelen ik moet er inderdaad mee ophouden en kijken of het zo weer over kan waaien.....
Kijken of het kan overwaaien... ontlopen... dat zijn tijdelijke 'oplossingen'. Je moet eerst de oorzaak onderzoeken...
Alle reacties Link kopieren
quote:northman schreef op 18 december 2011 @ 14:30:

[...]

Maar goed dat zijn allemaal luchtkastelen ik moet er inderdaad mee ophouden en kijken of het zo weer over kan waaien.....



Zoals ik al zei:

Wie weet pulkt hij in zijn neus, heeft hij veel haar op zijn rug, zitten er remsporen in zijn onderbroek en pist hij letterlijk naast de pot. Maarja, dat weet je niet, en daarom creëer je je eigen droombeeld.
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
quote:northman schreef op 18 december 2011 @ 14:30:

[...]





heb je helemaal gelijk in! Hij heeft wel gevoelens voor me, maar hij draait er steeds omheen omdat dit ook een hele rare situatie is! Ja en degene bij wie ik hoor te zijn en mijn leven mee zou moeten delen is mijn vriend! Maar het liefst zou ik met mijn zwager willen zijn... Maar goed dat zijn allemaal luchtkastelen ik moet er inderdaad mee ophouden en kijken of het zo weer over kan waaien.....Ik vind dat jouw vriend zich in een situatie bevindt die kan uitmonden in het ergste verraad dat ik me maar kan bedenken en dat is in de maling genomen worden door de vrouw waar hij van houdt en zijn bloedeigen broer. Heftig hoor. Ik zou die zwager inderdaad gaan fantaseren als iemand die uit zijn neus knabbelt, remsporen in zijn onderbroek heeft en naast de pot piest, een mooiere afknapper kun je jezelf niet cadeau doen.
Alle reacties Link kopieren
Hoe is je relatie dan met je vriend?
Een goed begin is het halve werk, maar een goed begin is maar de helft
Alle reacties Link kopieren
quote:dapperedoda schreef op 18 december 2011 @ 14:30:

Je kan je ook afvragen hoe het komt dat je al een paar jaar gevoelens voor die broer hebt. Mis je iets bij je partner en valt daar aan te werken? Ik vind het geen goed teken dat je al jaren met regelmaat aan een ander denkt maar toch bij deze partner blijft.



Ik hou van mijn partner en wil onze relatie niet op het spel zetten. Wat ik voor mijn zwager voel is een droombeeld zoals velen hier ook zeggen, ik kan hem nog wel zo graag "willen" maar het is inderdaad fantasie. Het leven dat ik met mijn partner op heb gebouwd is de realiteit.

Er zijn echter wel dingen die ik mis bij mijn partner en die ik met zijn broer wel deel. Uit prvacyoverwegingen kan ik er hier niet te diep op ingaan ben bang dat ik herkend zal worden door iemand.
Alle reacties Link kopieren
En die kun je met geen mogelijkheid met je vriend delen?
Een goed begin is het halve werk, maar een goed begin is maar de helft
Alle reacties Link kopieren
Maar je hebt je verliefdheid dus uitgesproken naar je zwager begrijp ik?
En als je ze niet met je vriend kan delen, is er toch vast wel iemand anders in je omgeving te vinden om deze dingen mee te delen? Iets met een kat en spek...
Alle reacties Link kopieren
Lastig. Normaal zou ik zeggen: zorg dat je elkaar een tijd niet ziet. Of nooit meer.

Maar bij familie wordt dat lastig. Zeker als je ze niet kunt vertellen wat de reden is dat jullie elkaar ontlopen.



Altans, ik neem aan dat er mensen zijn die moeite doen om iedereen bij elkaar te krijgen (voor feestje, etentje e.d.) en dan valt het niet mee als jij net zo hard bezig bent om de boel vooral niet bij elkaar te krijgen.



Dan denk ik: Negeer hem zoveel mogelijk. Zorg dat je niet naast/tegenover hem komt te zitten als jullie elkaar zien.
Life isn't about waiting for the storm to pass, it's about learning how to dance in the rain
Alle reacties Link kopieren
Mijn vriend en ik hebben een goede relatie, we houden van elkaar en willen echt de volgende stappen samen gaan maken. Samenwonen, trouwen etc.

Heb echt niet te klagen, het enige wat ik soms mis is een gesprek kunnen voeren. Mijn vriend is geen prater en dat is frustrerend.
Alle reacties Link kopieren
quote:Mies85 schreef op 18 december 2011 @ 14:36:

En die kun je met geen mogelijkheid met je vriend delen?Nee helaas niet....
Alle reacties Link kopieren
quote:Primabella schreef op 18 december 2011 @ 14:38:

Maar je hebt je verliefdheid dus uitgesproken naar je zwager begrijp ik?Nee zeker niet ik kijk wel uit
Broer van je man? Of de echtgenoot van de zus van je man?

Maakt in wezen niet veel uit. Loslaten, gevoelens op slot zetten is de beste manier! Anders trek je zoveel verbintenissen uit elkaar!!! Wees sterk!!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven