Vertrouwen beschaamd

03-08-2015 16:26 209 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo,



Ik moet even wat kwijt. Sinds een jaar heb een ik een relatie. Zij is sinds 2 jaar weduwe. Hierdoor is heel vaak moeilijk geweest. Het is en relatie met ups and downs geweest.

Iedere keer als er moeilijke momenten waren zij ze dat ze eigenlijk niet toe was een relatie. Maar ik ben er altijd geweest voor haar.

Afgelopen week heb ik wel serieus haar vertrouwen beschaamd en heeft de relatie hierdoor wel erge knak gekregen.

We waren net terug van een romantische reisje.

Alles ging heel goed en we stonden na lange tijd terug helemaal op dezelfde lijn.

Maar dan heb ik een fout gemaakt, weliswaar langs mijn kant onbewust. Ikzelf ben soms een flapuit en heb met een andere vrouw enkele berichtjes heen en weer verzonden waar mijn lief uit vast stelt dat ze niet de enige zou zijn waarop ik op gefocust ben. Een kleine domme conversatie die langs mijn kant al grappend gemaakt werden.

Langs mijn kant waren er absoluut geen bijbedoelingen laat staan dat ik op zoek zou zijn naar een andere relatie.

Ze is dermate boos geworden en heeft mij de deur gewezen. Dit is nu een week geleden.

Met haar is echt niets mis en ze is voor mij heel belangrijk, dat weet ze dat heb ik de laatste dagen telkens ook zo benoemd.

Het was een hele week een verschrikking omdat er heel erg boos was. Ze voelde zich vernederd door mij.

Sinds gisteren heeft ze ipv heen en weer met elkaar te sms-n me wel terug opgebeld. Het was fijn om ze nog eens te horen en we hebben er nog eens over gepraat. Uitgepraat is het niet want ze blijft er op hameren en ik probeer haar te overtuigen dat er geen foute bedoelingen achter zaten. Ze zegt dat ze gewoon niet de energie heeft om zich daarover heen te zetten en de relatie verder te zetten. Ze heeft het ook zwaar gehad met het verlies van haar man en op de koop toe heeft ze nu terug heel veel last van een hernia.

Ik begrijp haar enerzijds dat ze teleurgesteld is en ik begrijp ook dat ze er uit wil afleiden dat ik niet correct ben.

De eerste dagen leek het echt op een welles nietes gesprek.

Maar zoals men zegt; "vertrouwen komt te voet en gaat te paard."

Ik weet dat ik haar niet moet blijven proberen te overtuigen.

Maar nu? We hebben elkaar nu een week niet meer gezien. De boosheid is wel een stuk minder maar ze houdt de boot volledig af.

Ik moet haar vertrouwen terug zien te winnen en dat doe je niet met een bosje bloemen of enkel te zeggen hoeveel ik van haar hou.



Wat kunnen jullie mij meegeven?

Hoor het graag.



Bartelomeus



Maar zoals men zegt
Alle reacties Link kopieren
Maar zoals men zegt....

De aanhoudende wind!

.

Doorzetten dus!...zij verdiend het dat jij er alles, maar dan ook alles aan gaat doen, om haar vertrouwen terug te winnen!

.

En dan wat...ik vind het nogal schaamteloos van je.

Ik zou net als haar hebben gereageerd.
We are the heroes of our time, but we are dancing with demons in our minds..
Wat waren dat voor berichtjes en met welke vrouw? En hoe is het eerste stuk van het verhaal relevant?
Alle reacties Link kopieren
Op je fucking knieën dus!

.

Zo niet...

Dan niet.

.

Maar zo ben ik.
We are the heroes of our time, but we are dancing with demons in our minds..
De aanhouder wint. Maar die andere variant is ook leuk
quote:elle5460 schreef op 03 augustus 2015 @ 16:29:

Maar zoals men zegt....

De aanhoudende wind!

.

Doorzetten dus!...zij verdiend het dat jij er alles, maar dan ook alles aan gaat doen, om haar vertrouwen terug te winnen!

.

En dan wat...ik vind het nogal schaamteloos van je.

Ik zou net als haar hebben gereageerd.

In jouw wereld moeten mannen maar vechten, vechten, vechten voor vrouwen he? Alles moeten ze over hun kant laten gaan, al haar zwakheden en nare kanten moeten ze over het hoofd zijn en dan mpeten ze haar ook nog in de watten leggen, alle begrip hebben en keihard hun best doen.



Ik snap dat je graag als een soort Doornroosje bevrijd zou worden door je prins, maar in het echte leven werkt het anders en kunnen vrouwen ook gewoon hun aandeel leveren. En het hangt volledig af van wat voor berichtjes hij verstuurd heeft.
Alle reacties Link kopieren
quote:MinkeDeWit schreef op 03 augustus 2015 @ 16:31:

De aanhouder wint. Maar die andere variant is ook leuk

Oh ja, sorry...maar ik word hier heel erg boos van, zo boos..dat ik niet meer uit mijn woorden kom.

Dan verliest ze notabene haar man...en wat krijgt ze er voor terug!

Een of andere loser, die er een vrouw op na houd die met hem appt.

.

.

Nou...leuk hoor.

Leuk.
We are the heroes of our time, but we are dancing with demons in our minds..
Alle reacties Link kopieren
quote:Sidroht schreef op 03 augustus 2015 @ 16:31:

[...]



In jouw wereld moeten mannen maar vechten, vechten, vechten voor vrouwen he? Alles moeten ze over hun kant laten gaan, al haar zwakheden en nare kanten moeten ze over het hoofd zijn en dan mpeten ze haar ook nog in de watten leggen, alle begrip hebben en keihard hun best doen.



Ik snap dat je graag als een soort Doornroosje bevrijd zou worden door je prins, maar in het echte leven werkt het anders en kunnen vrouwen ook gewoon hun aandeel leveren. En het hangt volledig af van wat voor berichtjes hij verstuurd heeft.

Ik vecht ook heel hard...

Weet je?...

Ik zou niet anders willen, daar ben ik de vrouw voor.

Te trots ook..ik zou nooit maar dan ook nooit iemand schaden.

Nooit.

.

Ga nog liever zelf onderuit.



.

En dat..?..dat verwacht ik ook van mijn partner.

Ik hou niet van slappe hap.

Karakter....en hoe!
We are the heroes of our time, but we are dancing with demons in our minds..
Alle reacties Link kopieren
Dus Bartje...

Nog even verder door de drek.

Dat is ze vast waard..of niet?

.

Voor mij mocht je kruipen...en dan liet ik je nog struikelen ook.
We are the heroes of our time, but we are dancing with demons in our minds..
Alle reacties Link kopieren
veel vrouwen zijn jaloers en denken gelijk dat er van alles aan de hand is. achterdochtigheid is dat. zit in de genen van vrouwen, kunnen wij mannen niet veel aan doen. als die vrouw van jou houd vertel je eerlijk jouw verhaal en dan heb jij je uiterste best gedaan.

jij hoeft geen verantwoording te nemen voor jaloerse vrouwen
Geniet en leef
Alle reacties Link kopieren
Twee jaar is niks....! Om haar pijn te verwerken.

Ben je je daar wel van bewust?...ze lijd, ze heeft enorm verlies geleden...

.

En dan jij...die even wel heul stilletjes gaat appen met een zogenaamd betere vrouw.

Hahah, lachwekkend gewoon.
We are the heroes of our time, but we are dancing with demons in our minds..
Alle reacties Link kopieren
quote:elle5460 schreef op 03 augustus 2015 @ 16:32:

[...]



Oh ja, sorry...maar ik word hier heel erg boos van, zo boos..dat ik niet meer uit mijn woorden kom.

Dan verliest ze notabene haar man...en wat krijgt ze er voor terug!

Een of andere loser, die er een vrouw op na houd die met hem appt.

.

.

Nou...leuk hoor.

Leuk.



Je kent niet eens het hele verhaal en je hebt je oordeel al klaren liggen? Van dat soort trieste mensen word ik juist heel erg boos. ;)



On-topic: Vertrouwen is iets wat je alleen maar terug kan krijgen als beide er voor willen werken. Of je het nu terecht vind of niet dat je vrouw boos op je is; het is nou eenmaal zo en vanuit daar moet je gaan handelen. Zij moet zich alleen wel afvragen of ze wel voor je wilt gaan. Jij kan namelijk wel volledig "voor haar vechten", maar zij zal uiteindelijk ook moeten zeggen dat ze je vergeeft en dat je weer opnieuw kan beginnen. Anders houdt ze je alleen maar aan het lijntje en kan je er net zo goed nu dus een punt achter zetten. Dus als je ik jou was, zou ik eens goed met haar gaan praten; wil ze wel aan jullie vertrouwensband werken? Wil jij dit?
@Elle......... Wanneer.......ga......jij....... nou......eens.......inzien........dat.....jij.......een....... slaapverwekkend.......irritante......schrijfstijl..... hebt......??
Jezus Elle, ga je weer lekker?



Ik snap haar boosheid en teleurstelling wel, want waarom zgn grappige, geen bedoeling hebbende berichtjes naar een andere vrouw als je er voor jou geen bijbedoeling achter zit? Komt mij ook wat vreemd voor, zeker als je zegt van deze vrouw te houden. Waarom dan toch? Wat waren het voor berichtjes?



Ben je écht serieus met deze vrouw?
Ik ben zelf weduwe, ruim 4 jaar geleden is mijn man overleden, ik was 27. Na 2.5 jaar ben ik mijn huidige vriend tegengekomen dat was bij toeval.

Het koste mij enorm veel moeite om mezelf toe staan van een andere man te houden, hij moest wel heel bijzonder zijn om mijn hart nogmaals open te stellen met het risico ook deze man weer te verliezen.

Ik kan me die worsteling van haar uit dan ook wel voorstellen en als je dan dat soort (ik weet niet precies wat de grappige appjes inhielden uiteraard) teksten tegen komt dan kan je gaan twijfelen misschien nog wel meer dan een "gewone" vrouw.

Is dit persoon wel degene voor wie ik mijn hart weer open stellen?



Als je nu een week geen contact hebt gehad zou ik het nog 1 keer proberen en het anders zo laten.
Alle reacties Link kopieren
quote:elle5460 schreef op 03 augustus 2015 @ 16:36:

Dus Bartje...

Nog even verder door de drek.

Dat is ze vast waard..of niet?

.

Voor mij mocht je kruipen...en dan liet ik je nog struikelen ook.Wel, ze is het absoluut waard dat ik op de knieen ga. En ze heeft me de afgelopen week ook echt laten kruipen, heel zwaar door de mangel gehaald en uitgescholden. Ik wil haar ook niet tegenspreken. Ik besef ook heel goed na het verlies van haar man dat ze er dit ook echt niet bij kan hebben. Ik heb haar gisteren ook verteld dat ze mijn alles is en heel belangrijk is voor mij. Maar ze houdt wel voet bij stuk momenteel. Ik hoop dat ik haar deze week terug kan ontmoeten en mijn liefde voor haar kan tonen
Bartolomeus, zogenaamd grappige nietszeggende berichten naar een andere vrouw zijn een absolute NO GO!
quote:Bartelomeus schreef op 03 augustus 2015 @ 16:48:

[...]





Wel, ze is het absoluut waard dat ik op de knieen ga. En ze heeft me de afgelopen week ook echt laten kruipen, heel zwaar door de mangel gehaald en uitgescholden. Ik wil haar ook niet tegenspreken. Ik besef ook heel goed na het verlies van haar man dat ze er dit ook echt niet bij kan hebben. Ik heb haar gisteren ook verteld dat ze mijn alles is en heel belangrijk is voor mij. Maar ze houdt wel voet bij stuk momenteel. Ik hoop dat ik haar deze week terug kan ontmoeten en mijn liefde voor haar kan tonenAlles staat en hangt en beetje bij de soort teksten die ze gelezen heeft maar je hoeft je ook weer niet uit te laten schelden. Misschien is het nu gewoon niet het juiste moment voor jullie samen.
Alle reacties Link kopieren
quote:val0tijn schreef op 03 augustus 2015 @ 16:37:

veel vrouwen zijn jaloers en denken gelijk dat er van alles aan de hand is. achterdochtigheid is dat. zit in de genen van vrouwen, kunnen wij mannen niet veel aan doenZelden zulke bullshit gelezen. Knap bedacht hoor....
"Hey baby girl, you're on speaker so behave" (© Derek Morgan)
Alle reacties Link kopieren
Het berichtje waarover het gaat komt van facebook.

Je krijgt daar altijd suggesties van mensen die je misschien kent/



Ik klik inderdaad iemand aan waarmee ik 4 a 5 jaar geleden met en hele bende samen naar een festival was gegaan.

Ze beantwoorde mijn vriendschapsverzoekje en herkende mij ook.

Ze vertelde of ik vrienden wilde worden op facebook om vriendjes te verzamelen of om te gluren naar haar foto's?

Ik reageerde; " wat is er te gluren aan"



Zij gaf het antwoord dat ze er foto's op plaatste van vakantiebestemmingen soms

Ik zei, dan wil ik wel graag eens gluren



Nadien antwoordde ik nog : " oei, ik dacht al dat ik naaktfoto's te zien zou krijgen"

Eigenlijk omdat ze het woord gluren gebruikte.

Meer als dat was het niet, maar ik flapte dat laatste er uit en daar precies gaat het over
quote:elle5460 schreef op 03 augustus 2015 @ 16:29:

Maar zoals men zegt....

De aanhoudende wind!







Werk je bij Meteoconsult lieverd?
quote:GarciaCM schreef op 03 augustus 2015 @ 16:52:

[...]





Zelden zulke bullshit gelezen. Knap bedacht hoor....Is een boze meneer, deze.
quote:Bartelomeus schreef op 03 augustus 2015 @ 16:55:

Het berichtje waarover het gaat komt van facebook.

Je krijgt daar altijd suggesties van mensen die je misschien kent/



Ik klik inderdaad iemand aan waarmee ik 4 a 5 jaar geleden met en hele bende samen naar een festival was gegaan.

Ze beantwoorde mijn vriendschapsverzoekje en herkende mij ook.

Ze vertelde of ik vrienden wilde worden op facebook om vriendjes te verzamelen of om te gluren naar haar foto's?

Ik reageerde; " wat is er te gluren aan"



Zij gaf het antwoord dat ze er foto's op plaatste van vakantiebestemmingen soms

Ik zei, dan wil ik wel graag eens gluren



Nadien antwoordde ik nog : " oei, ik dacht al dat ik naaktfoto's te zien zou krijgen"

Eigenlijk omdat ze het woord gluren gebruikte.

Meer als dat was het niet, maar ik flapte dat laatste er uit en daar precies gaat het over



Flauwe grap maar tja een beetje overdreven reactie wel. Ik zou het wel als vrouw die jou bericht kreeg een beetje raar vinden maar als partner tja.

Het feit dat ze weduwe is geeft haar geen recht om jou uit te schelden of te laten kruipen.
Dat lijken me geen schokkende berichten eerlijk gezegd.
quote:IkBenIkenbenertrotsop schreef op 03 augustus 2015 @ 17:00:

[...]





Flauwe grap maar tja een beetje overdreven reactie wel. Ik zou het wel als vrouw die jou bericht kreeg een beetje raar vinden maar als partner tja.

Het feit dat ze weduwe is geeft haar geen recht om jou uit te schelden of te laten kruipen.Eens

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven