Vind dit wel raar

23-04-2017 18:04 148 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hey



Afgelopen vrijdag ben ik met een jonge man op date geweest heel simpel bij hem thuis (hij heeft een eigen huis) op het station had ik maar een beperkt aantal wifi wat vervelend was maar ja sh*t happens, hij haalde me op met zijn eigen auto en was al langs me heen gereden (het wad druk op het station) via messenger had ik hem gestuurd waar ik stond had ie op gereageerd, oké prima toen wou ik hem nog een bericht sturen en toen kwam er in beeld dat ik hem geen berichten meer kon sturen, ik vond/vind dat raar maar ik dacht ik vraag zo wel hoe dat zit enz (uiteindelijk vergeten omdat het zo gezellig was)



omdat hij de hele dag had gewerkt heb ik voor ons gekookt, onder het koken kwam hij er wel steeds bij staan om te kletsen en om poging te doen tot chefkok spelen, hij vroeg wat ik hierna voor een opleiding wil gaan doen en wat mijn toekomst plannen zijn gewoon intresse tonen enz het was heel erg leuk en de goede sfeer hing er in dat was te merken aan het lachen wat we samen deden maar ook kunnen praten over serieuze dingen.



Nadat we het eten op hadden gingen we op de bank een film kijken eerst een horror film wie best ranzig was maar we konden er samen om lachen, ondertussen werd er ook alcohol gedronken (het was vrijdag avond dus prima) niet in zulke maten dat hij of ik dronken werd absoluut niet.

Na de eerste film gingen we er nog een kijken op dat moment sloeg hij ook z'n arm om mij heen om mij naar zich toe te duwen, na een tijdje ging ik naar voor zitten op de bank (vraag me niet waarom) hij ging toen met zijn hand over mijn rug kriebelen en mijn nek masseren echt kippenvel moment.



Nadat de 3 uur durende film voorbij was gingen we naar bed toe. Toen we eindelijk in bed lagen sloeg hij zijn armen om mij heen en we begonnen eerst te knuffelen daarna ging hij verder met mij op m'n rug te kriebelen, daarna zoenen en toen hebben we elkaar een happy moment gegeven (hij is niet in mij geweest, heel gek om dat te zeggen maar toch kleine detail) toen we beide klaar waren ging hij zich eerst douchen en toen ik, hij wou wel samen douchen maar ik niet vanwege kleine onzeker (het was avond dus dan kan hij me niet goed bekijken als we in een donkere kamer zijn) na we beide gedouchd te hebben gingen we weer knuffelen en vielen we beide in slaap.



De volgende ochtend was hij eerder uit bed dan mij en had al iets ontbeten (daarna wel samen) kan begrijpen dat je in de ochtend niet op je best bent maar het voelde anders als de avond ervoor.

Hij bracht me al vrij vroeg naar huis toe, in de auto had hij het zelf over een volgende keer (meerdere keren zij hij dat) als ik bij hem zou zijn (goed teken toch?)



In de auto ook nog gepraat en gelachen. Toen we bij mijn huis op de parkeer plaats stonden vroeg ik hem nog eens of er nog een 2e afspraak komt toen zei hij ja als jij dat wilt. Waarop ik wel enthousiast reageerde ja dat wil ik wel.



Maar nu komt het.. ik was thuis en vertelde natuurlijk vol blijdschap aan vriendinnen hoe het was en hoe hij was enz toen wou ik hem een bericht sturen om hem nogmaals te bedanken voor de leuke avond (vergeten dat ik hem geen berichten op messenger kan sturen) maar dat kon niet dus ik dacht voeg ik hem toe op fb dan kan ik vast weer iets sturen, paar uur later kijk ik eens op zijn profiel of hij al heeft geaccepteerd zie ik dat hij verzoek heeft verwijderd... en dus geblokeerd op messenger,



ook op WhatsApp maar dat was mijn eigen fout omdat we al eens eendere wouden afspreken maar hij toen niks van zich liet horen tot savonds laat dus ik was wel gefrustreerd tot een bepaald hoog level (ja ik weet dat er nu vast commentaar komt van ja als je toen al ruzie had dan is dat niet goed blablabla, ik vind dat niet echt een probleem. Kan aan mij liggen maar dat is mijn mening) blokeerde hem wou het toch goed praten want het zat me niet lekker en kreeg toch wel kriebels van hem, deblokkerde ik hem had hij mij geblokeerd en sinds dien niet meer gedeblokkeerd dus praatte we verder op messenger)



Ik weet dat het een enorm lang verhaal is mijn excuses maar ik weet niet wat ik moet denken?

Wil hij nog wel een keer afspreken? Heeft hij me gebruikt? Wil hij wel afspreken maar heeft ie niet door dat ik hem geen berichtje kan doen?



Hopelijk hebben jullie het antwoord of kunnen jullie mij iets wijzer maken over wat er in zijn hoofd zou kunnen rondspoken.

Groetjess
Alineas willen we. Alinea's!
Niet te lezen deze tekstuele diarree
Ok, herschrijf dit stuk eerst maar eens met leestekens en alinea's.

Misschien dat ik het dan ga lezen, nu is er geen doorkomen aan.
Alle reacties Link kopieren
quote:Amand_ schreef op 23 april 2017 @ 18:05:

Alineas willen we. Alinea's!Oké sorry word aan gewerkt!
Tegenwoordig loep ik eerst voor ik reageer.

Mag ik vragen hoe oud je bent ?

Wel een hoop drama allemaal he in jouw leven.
gelukkig gebruik je wel af en toe een hoofdletter
Alle reacties Link kopieren
Leert er nou tegenwoordig niemand meer fatsoenlijk schrijven op school?
Alle reacties Link kopieren
Hij wilde seks, meer niet.
Hij heeft je gebruikt voor sex en nu geblokkeerd zodat je geen contact meer kan zoeken

Einde
Alle reacties Link kopieren
SMS. Opgelost.
Alle reacties Link kopieren
als hij zegt dat hij je nog eens wil zien, kan hij jou toch een bericht sturen? Neem aan dat jij hem niet hebt geblokkeerd. Als ie dat binnen 1 week niet doet dan zou ik t laten zitten.
Alle reacties Link kopieren
Een paar keer enter in je bericht maakt nog niet dat het nu een logisch stuk is met alineas
Ik snap er niks van

Heb je nou nog wel contact of niet?



Zo niet, ja hij heeft je gebruikt.Hij moest waarschijnlijk zijn kwakkie kwijt.

Sorry dat ik het zo grof schrijf.
quote:minnimouse schreef op 23 april 2017 @ 18:09:

Hij wilde seks, meer niet.Briljante samenvatting
Wat een eikel. Bekogel zijn huis met rotte eieren.
wat is het probleem
Alle reacties Link kopieren
quote:canofcoke schreef op 23 april 2017 @ 18:10:

Hij heeft je gebruikt voor sex en nu geblokkeerd zodat je geen contact meer kan zoeken

Einde



Maar vond ie de seks dan zo beroerd dat ie het geen 2e keer wil?

Of is ie bang dat TO na de 2e keer zegt: "Trouwen?"
Morrigan Crow, net zo leuk als Harry Potter.
Alle reacties Link kopieren
Aan details geen gebrek in dit verhaal, allemachtig zeg...



Maar goed, ik ben bang dat het hem vooral om de seks te doen was.
Pivot! PIVOT!!!
Move on. Dit was een eenmalig ding.
Alle reacties Link kopieren
quote:luiwammes schreef op 23 april 2017 @ 18:11:

Een paar keer enter in je bericht maakt nog niet dat het nu een logisch stuk is met alineasHet lijkt inderdaad nog nergens op..
Alle reacties Link kopieren
Hij wilde neuken niet een suf happy end denk ik!
you go girl
Ik zou je ook niet meer moeten als je me blokkeert.
Wat is trouwens een kleine onzeker ?
Volgens mij hebben jullie een gezellige avond gehad en elkaar laten klaarkomen en blijft het hierbij.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven